Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 18. jun 2017, 16:06

Jeg havde nok forventet en eller to nye spillere inden træningsstart i morgen og nogle flere afgange, men der er åbenbart stadig rimelig ro på markedet. Gaarde skal have is i maven, ingen forhastede beslutninger og udlandsdanskere, der skal spilles i form efter halve år på bænk eller reservehold.
Jeg ved ikke, jeg håber på noget mere eksotisk end J.Ankersen og Viborgspillere.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af NIN » 18. jun 2017, 16:17

Ronaldo rygtes til Superligaen. Nyheden om Skat nedlæggelse er kommet helt til den Iberiske halvø.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af McMark » 18. jun 2017, 16:28

Gamen skrev:Ronnie har en alvorlig knæskade, så han er ikke en mulighed.
Tak for info - det vidste jeg faktisk ikke :( Hvad med gratis folk som Vegard Forren, Even Hovland og Niki Zimling - kunne det være en mulighed?
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Gelson
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 18. jun 2017, 18:16
Favoritspiller: Kasper Risgaard

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gelson » 18. jun 2017, 18:22

Er der nogle af jer, som kender til status på Sylvestrs frieri med Austria Wien? Har de trukket følehornene til sig?

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 18. jun 2017, 19:21

Nogen der tager ud og ser træning i morgen og skriver en aktuel update? :-)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 18. jun 2017, 20:33

Endnu en dag uden nye spillere. Jeg trænger!!!
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 18. jun 2017, 23:50

Martino skrev:
DobbeltA skrev:
Martino skrev:
Insider9000 skrev:Jeg har en kilde der siger AaB prøver at hente Pallesen i Viborg !
Der skulle yderligere være interesse i Mikkel Andersen fra FCM !
Min siger der har været lidt forespørgsel omkring både Pallesen og Reese men at der ikke er noget op over - kan Selvføglelig gå megrt hurtigt i fodbold(min kilde er VFF mand)
Mon ikke man vil forsøge at få bagkæden på plads ASAP, så må de offensive kræfter komme til lidt længere inde i transfervinduet.
Det giver da ok mening. Pallesen synes jeg er dygtig nok til AaB.
Reese har været iøjnefaldende og kan på nogle punkter godt blive en forstærkning. Reese er fysisk stærk og er målfarlig, om han er det vi mangler i midterforsvaret er jeg dog i tvivl om. Reese har shinet på et pauvert Viborg mandskab som i store dele af sæsonen parkerede bussen og lukrerede på dødbolde og kontraangreb.

Om han er god nok teknisk til at spille på et hold som ønsker at være boldbesiddende kan jeg godt ha' min tvivl om. Vi har store spillemæssige problemer hvilket starter nede ved Larsen og midterforsvaret som ikke formår at sætte spillet, at hente endnu en dårlig pasningsspiller til midterforsvaret er ikke løsningen.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 18. jun 2017, 23:55

frederikshavneren skrev:
Martino skrev:
DobbeltA skrev:
Martino skrev:
Insider9000 skrev:Jeg har en kilde der siger AaB prøver at hente Pallesen i Viborg !
Der skulle yderligere være interesse i Mikkel Andersen fra FCM !
Min siger der har været lidt forespørgsel omkring både Pallesen og Reese men at der ikke er noget op over - kan Selvføglelig gå megrt hurtigt i fodbold(min kilde er VFF mand)
Mon ikke man vil forsøge at få bagkæden på plads ASAP, så må de offensive kræfter komme til lidt længere inde i transfervinduet.
Det giver da ok mening. Pallesen synes jeg er dygtig nok til AaB.
Reese har været iøjnefaldende og kan på nogle punkter godt blive en forstærkning. Reese er fysisk stærk og er målfarlig, om han er det vi mangler i midterforsvaret er jeg dog i tvivl om. Reese har shinet på et pauvert Viborg mandskab som i store dele af sæsonen parkerede bussen og lukrerede på dødbolde og kontraangreb.

Om han er god nok teknisk til at spille på et hold som ønsker at være boldbesiddende kan jeg godt ha' min tvivl om. Vi har store spillemæssige problemer hvilket starter nede ved Larsen og midterforsvaret som ikke formår at sætte spillet, at hente endnu en dårlig pasningsspiller til midterforsvaret er ikke løsningen.
Pallesen til AaB? Jatak. Ikke bare en erstatning for Mæhle, men en klar forbedring, som vil kunne løfte holdet fra dag 1.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 19. jun 2017, 00:15

Funky skrev:
frederikshavneren skrev:
Martino skrev:
DobbeltA skrev:
Martino skrev:
Insider9000 skrev:Jeg har en kilde der siger AaB prøver at hente Pallesen i Viborg !
Der skulle yderligere være interesse i Mikkel Andersen fra FCM !
Min siger der har været lidt forespørgsel omkring både Pallesen og Reese men at der ikke er noget op over - kan Selvføglelig gå megrt hurtigt i fodbold(min kilde er VFF mand)
Mon ikke man vil forsøge at få bagkæden på plads ASAP, så må de offensive kræfter komme til lidt længere inde i transfervinduet.
Det giver da ok mening. Pallesen synes jeg er dygtig nok til AaB.
Reese har været iøjnefaldende og kan på nogle punkter godt blive en forstærkning. Reese er fysisk stærk og er målfarlig, om han er det vi mangler i midterforsvaret er jeg dog i tvivl om. Reese har shinet på et pauvert Viborg mandskab som i store dele af sæsonen parkerede bussen og lukrerede på dødbolde og kontraangreb.

Om han er god nok teknisk til at spille på et hold som ønsker at være boldbesiddende kan jeg godt ha' min tvivl om. Vi har store spillemæssige problemer hvilket starter nede ved Larsen og midterforsvaret som ikke formår at sætte spillet, at hente endnu en dårlig pasningsspiller til midterforsvaret er ikke løsningen.
Pallesen til AaB? Jatak. Ikke bare en erstatning for Mæhle, men en klar forbedring, som vil kunne løfte holdet fra dag 1.
Jeg er enig. Jeg er blevet kæmpe fan af Pallesen i denne sæson. Han ville passer perfekt ind hos os!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 19. jun 2017, 05:11

Ville også sige et stort ja tak til Pallesen.
Reese har jeg ikke lagt så meget mærke til når Viborg har spillet.
Der i mod har jeg et kæmpe ønske om at få Alexander Jakobsen!

Bare lige for at runde Viborg af ;-)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 19. jun 2017, 09:01

Nu lyder det som om Pallesen næsten er en done deal.

Jeg foretrækker nu stadig Gammelby fra Silkeborg.

Men under alle omstændigheder uanset om det hedder Viborg eller Silkeborg, er det spændende, hvis AaB pludselig køber ind i superligaklubber(Viborg rykker ned, I know).
- FlæskeFrank

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 280
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Alpa Chino » 19. jun 2017, 09:13

Hvorhenne lyder det som Pallesen?

Er det skrevet et sted? eller er det fra vandrørene?

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af hje1980 » 19. jun 2017, 09:32

FlæskeFrank skrev:Nu lyder det som om Pallesen næsten er en done deal.

Jeg foretrækker nu stadig Gammelby fra Silkeborg.

Men under alle omstændigheder uanset om det hedder Viborg eller Silkeborg, er det spændende, hvis AaB pludselig køber ind i superligaklubber(Viborg rykker ned, I know).
Ja det vil være nye og spændende tider...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 19. jun 2017, 09:34

Alpa Chino skrev:Hvorhenne lyder det som Pallesen?

Er det skrevet et sted? eller er det fra vandrørene?
Nej det er det ikke. Blot at flere på debatsiden mener, at han er svaret på vores udfordringer på venstre back og må være billig og interesseret nu Viborg er rykket ned.

Jeg håber, at man kigger andetsteds.
- FlæskeFrank

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 19. jun 2017, 09:46

FlæskeFrank skrev:
Alpa Chino skrev:Hvorhenne lyder det som Pallesen?

Er det skrevet et sted? eller er det fra vandrørene?
Nej det er det ikke. Blot at flere på debatsiden mener, at han er svaret på vores udfordringer på venstre back og må være billig og interesseret nu Viborg er rykket ned.

Jeg håber, at man kigger andetsteds.
Nok nærmere på højre back ;) Det afhænger vel af prisen, men han er da en dygtig superligaspiller.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 19. jun 2017, 09:47

Det er vel også på tide at smide ham her i puljen. https://www.youtube.com/watch?v=hec01WK3VpI og https://www.youtube.com/watch?v=_mkD_K_3kBY

Lars Veldwijk, tidl. i Nottingham Forest. Er på kontrakt i Kortrijk, men pt. på udlån i Norge. Har gjort det OK for Aalesund, men passer ikke helt til den måde de spiller på. Er en proven goalscorer, der trods sin højde er ret hurtig. Er på vej væk, og selvom Aalesund har en købsoption, så lader det til at der er andre klubber han hellere vil til.
Jeg tror han ville passe fint ind i vores måde at spille fodbold på, og så er han både teknisk dygtig og vant til at spille alene på top.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 19. jun 2017, 09:58

FlæskeFrank skrev:
Alpa Chino skrev:Hvorhenne lyder det som Pallesen?

Er det skrevet et sted? eller er det fra vandrørene?
Nej det er det ikke. Blot at flere på debatsiden mener, at han er svaret på vores udfordringer på venstre back og må være billig og interesseret nu Viborg er rykket ned.

Jeg håber, at man kigger andetsteds.
Nej, vi er godt nok ikke to man dyb på VB, men mellem Blåbjerg og PK kan man altså godt løse backen hvis Ahlmann er ude.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 19. jun 2017, 10:02

De Fem skrev:
FlæskeFrank skrev:
Alpa Chino skrev:Hvorhenne lyder det som Pallesen?

Er det skrevet et sted? eller er det fra vandrørene?
Nej det er det ikke. Blot at flere på debatsiden mener, at han er svaret på vores udfordringer på venstre back og må være billig og interesseret nu Viborg er rykket ned.

Jeg håber, at man kigger andetsteds.
Nej, vi er godt nok ikke to man dyb på VB, men mellem Blåbjerg og PK kan man altså godt løse backen hvis Ahlmann er ude.
Ja, men det kræver som et minimum at de ikke er førstevalget på andre pladser. Der er vi vel lige knap endnu.
Med venlig Hilsen
--
Robert

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 19. jun 2017, 10:08

Jeg håber ikke, odds-sætterne har insiderviden om AaBs transfervindue, eftersom de er villige til at give odds 8,40 på AaB-sejr i Parken. :aabfan:

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 19. jun 2017, 10:25

Pastorius skrev:
De Fem skrev:
FlæskeFrank skrev:
Alpa Chino skrev:Hvorhenne lyder det som Pallesen?

Er det skrevet et sted? eller er det fra vandrørene?
Nej det er det ikke. Blot at flere på debatsiden mener, at han er svaret på vores udfordringer på venstre back og må være billig og interesseret nu Viborg er rykket ned.

Jeg håber, at man kigger andetsteds.
Nej, vi er godt nok ikke to man dyb på VB, men mellem Blåbjerg og PK kan man altså godt løse backen hvis Ahlmann er ude.
Ja, men det kræver som et minimum at de ikke er førstevalget på andre pladser. Der er vi vel lige knap endnu.
PK er hvert fald ikke, der er lovet en erstatning for ham så ser ham som backup på begge backs. Blåbjerg kan muligvis være makkeren til en ny midterforsvarer, det de andre to-tre slås om.

Låst