Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 17. jun 2017, 14:23

AalBoyeBK skrev:
Mogens skrev:Med Ankersen, som konkret linkes til AaB og Frantsen, som jeg tidligere har foreslået, så vil vi i givet fald have fået to billige spillere. Dermed kan vi tillade os at gå efter "store"/etablerede navne til nogle af de andre pladser vi mangler. .
Hvis man regner med at Ankersen er en "lille", så tror jeg man går en skuffende sommer i møde. Han kommer til at være en af de lønførende spillere i truppen (hvis han kommer), og så betyder det ikke det store, at vi nok ikke skal betale transfersum. Jeg tror ikke man skal regne med at AaB henter spillere på markant højere niveau, end en spiller der tidligere har været inde omkring A-landsholdet, og for et halvt år siden var en profil i Allsvenskan
Helt enig, vi får næppe Ankersen for ret meget under 150.000,-/måned og så meget koster Rune Frantsen næppe. Ankersen og Kusk ligger deroppe hvor vi må strække os for at være med, spillere som har mere fat i deres respektive klubber kommer næppe til AaB, især ikke med den lønpolitik som man gør ret meget for at fastholde. Når der er snak om hylde-A spillere, så er det nok i det nabolag vi må indstille os på at se i Nordjylland. Vi har jo selv lige set Mæhle skifte til den Belgiske liga, lige under topniveauet. Spillere som har fået deres egentlige gennembrud og spiller fast, vil givetvis foretrække ligaer hvor pengene og chancerne for at komme til endnu større ligaer, er en del større end AaB.

Hellas3
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 23. maj 2017, 11:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hellas3 » 17. jun 2017, 14:48

David Nielsen lige spottet i CPH lufthavn. Han så meget afslappet ud.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mogens » 17. jun 2017, 15:36

Ankersen/billig skulle forstås i den kontekst, at han ikke ville være forfærdelig dyr ud fra de oplysninger, der fremlå. Jeg havde (fejlagtigt???) ikke lønnen med i overvejelserne. Navnemæssigt mener jeg også, at det er et solidt navn, så det var udelukkende ud fra betragtningen, at der ikke var den store transfersum.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 17. jun 2017, 20:18

AaB1978 skrev:Jacob Ankersen sat i forbindelse med et skifte til AaB

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ej-til-AaB


Link til den belgiske artikel

http://www.voetbalnieuws.be/news/249543 ... alweer_weg
En spiller i Meillinger klassen. Ikke ligefrem en spiller med masser af tryllestøv men alligevel en fornuftig breddespiller på et topseks hold. Zulte vil næppe have boksen for sådan et flop, så en handel der giver mening som supplement til de rigtige profiler vi forhåbentlig kommer til at signe.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 17. jun 2017, 22:01

Buzz Killington skrev:
AaB1978 skrev:Jacob Ankersen sat i forbindelse med et skifte til AaB

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ej-til-AaB


Link til den belgiske artikel

http://www.voetbalnieuws.be/news/249543 ... alweer_weg
En spiller i Meillinger klassen. Ikke ligefrem en spiller med masser af tryllestøv men alligevel en fornuftig breddespiller på et topseks hold. Zulte vil næppe have boksen for sådan et flop, så en handel der giver mening som supplement til de rigtige profiler vi forhåbentlig kommer til at signe.
Fuldstændig enig. En i mine øjne ganske uinteressant transfer, hans type(kvalitetsmæssig) har vi i metermål på midtbanen. Og vi har ikke brug for flere midtbanespillere. Bytter vi med f.eks. Meilinger er det ok, ellers betyder det blot, at vi skal af med en ekstra midtbanespiller uden at have fået væsentlig forstærkning ind. Det er tiden ikke til.
- FlæskeFrank

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 17. jun 2017, 22:34

FlæskeFrank skrev:
Buzz Killington skrev:
AaB1978 skrev:Jacob Ankersen sat i forbindelse med et skifte til AaB

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ej-til-AaB


Link til den belgiske artikel

http://www.voetbalnieuws.be/news/249543 ... alweer_weg
En spiller i Meillinger klassen. Ikke ligefrem en spiller med masser af tryllestøv men alligevel en fornuftig breddespiller på et topseks hold. Zulte vil næppe have boksen for sådan et flop, så en handel der giver mening som supplement til de rigtige profiler vi forhåbentlig kommer til at signe.
Fuldstændig enig. En i mine øjne ganske uinteressant transfer, hans type(kvalitetsmæssig) har vi i metermål på midtbanen. Og vi har ikke brug for flere midtbanespillere. Bytter vi med f.eks. Meilinger er det ok, ellers betyder det blot, at vi skal af med en ekstra midtbanespiller uden at have fået væsentlig forstærkning ind. Det er tiden ikke til.
Enig i at vi har rigeligt med midtbanespillere, men synes I alligevel ikke at vi mangler en 8'er med kvalitet? Risgaard kan vel ikke holde niveau en hel sæson?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 18. jun 2017, 00:00

Buzz Killington skrev:
AaB1978 skrev:Jacob Ankersen sat i forbindelse med et skifte til AaB

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ej-til-AaB


Link til den belgiske artikel

http://www.voetbalnieuws.be/news/249543 ... alweer_weg
En spiller i Meillinger klassen. Ikke ligefrem en spiller med masser af tryllestøv men alligevel en fornuftig breddespiller på et topseks hold. Zulte vil næppe have boksen for sådan et flop, så en handel der giver mening som supplement til de rigtige profiler vi forhåbentlig kommer til at signe.
Come on. Ankersen er da bedre end Meilinger.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 18. jun 2017, 00:28

http://www.bt.dk/fodbold/agf-jagter-esb ... et-problem

AGF er ude efter de samme spillere som os.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af birk » 18. jun 2017, 07:56

Eller AaB er ude efter de samme spillere som AGF :cool:

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 18. jun 2017, 08:11

Jeg kan simpelthen ikke rigtig huske Ankersens niveau. Hvad er hans styrker? Løber meget og sparker okay?
Jeg savner Winsnes

Mr-schou
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 21. maj 2007, 20:42
Geografisk sted: 8000 Aarhus c

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mr-schou » 18. jun 2017, 08:38

Martino skrev:Jeg kan simpelthen ikke rigtig huske Ankersens niveau. Hvad er hans styrker? Løber meget og sparker okay?
Jeg kunne heller ikke huske Jakob Ankersen, kun svagt. så valgte at se en del youtube videoer (jeg ved godt de tit er klippet sammen, så spilleren fremstår bedre)
Han virker ikke rigtig som en kantspiller men måske mere som en hængende angriber med fin afslutningsteknik og godt overblik for spillet. Synes jeg kunne se en Thomas Enevoldsen type i ham.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 18. jun 2017, 08:44

Buzz Killington skrev:
AaB1978 skrev:Jacob Ankersen sat i forbindelse med et skifte til AaB

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ej-til-AaB


Link til den belgiske artikel

http://www.voetbalnieuws.be/news/249543 ... alweer_weg
En spiller i Meillinger klassen. Ikke ligefrem en spiller med masser af tryllestøv men alligevel en fornuftig breddespiller på et topseks hold. Zulte vil næppe have boksen for sådan et flop, så en handel der giver mening som supplement til de rigtige profiler vi forhåbentlig kommer til at signe.
Ankersen er 16 niveauer over Meilinger
Det siger desværre bare mere om Meilinger end om Ankersen

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 18. jun 2017, 08:49

Mr-schou skrev:
Martino skrev:Jeg kan simpelthen ikke rigtig huske Ankersens niveau. Hvad er hans styrker? Løber meget og sparker okay?
Jeg kunne heller ikke huske Jakob Ankersen, kun svagt. så valgte at se en del youtube videoer (jeg ved godt de tit er klippet sammen, så spilleren fremstår bedre)
Han virker ikke rigtig som en kantspiller men måske mere som en hængende angriber med fin afslutningsteknik og godt overblik for spillet. Synes jeg kunne se en Thomas Enevoldsen type i ham.
Tak for info. Mente nok at kunne huske at han havde et godt spark/afslutningsevner. Han er nok ikke min drømmesigning, men kunne måske nok passe ind i de taktiske planer man kan formode at Wieghorst har.

Til Gaarde6. Synes godt nok du er noget hård ved Meilinger. Tror han faldt meget sammen med holdet. En god opstart kan måske vække det niveau, vi så han havde i starten af sin AaB tid.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 18. jun 2017, 09:34

birk skrev:Eller AaB er ude efter de samme spillere som AGF :cool:
Eller Ankersen og hans folk bruger AaB i et større transfer-spil med andre klubber.
Fodbold skal ses med hjertet!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 18. jun 2017, 10:30

AaB 85 95 99 08 skrev:
birk skrev:Eller AaB er ude efter de samme spillere som AGF :cool:
Eller Ankersen og hans folk bruger AaB i et større transfer-spil med andre klubber.
Eller Beligere kan ikke skille Aalborg og Århus ad? Har tit oplevet det.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 18. jun 2017, 10:46

Mr-schou skrev:
Martino skrev:Jeg kan simpelthen ikke rigtig huske Ankersens niveau. Hvad er hans styrker? Løber meget og sparker okay?
Jeg kunne heller ikke huske Jakob Ankersen, kun svagt. så valgte at se en del youtube videoer (jeg ved godt de tit er klippet sammen, så spilleren fremstår bedre)
Han virker ikke rigtig som en kantspiller men måske mere som en hængende angriber med fin afslutningsteknik og godt overblik for spillet. Synes jeg kunne se en Thomas Enevoldsen type i ham.
Jakob Ankersen udgjorde højresiden i Esbjerg, sammen med Peter Ankersen. Her spillede han bred kant, i IFK har han også spillet på venstresiden og længere fremme. Hans store force i forhold til de kanter vi allerede råder over er fart, hvilket jeg synes er en stor mangelvare på vores hold generelt. Som højrebenet vil han sikkert i vores system spille indadgående på venstresiden og derved skulle konkurrere mod Børsting og Thellufsen. Min vurdering i forhold til Meilinger går primært på farten, som jeg synes er Meilingers store problem. Vi er i hvert fald garanteret hård fight i nærkampene med Jakob Ankersen og han kan også sætte sin modstander fremad i banen. Måske kunne Ankersen omskoles til 8'er i vores system, her tænker jeg på den udvikling han trods alt har været igennem siden tiden i Esbjerg.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 18. jun 2017, 10:59

Enig, DobbeltA.... Den blotte tilstedeværelse af fart, ville gøre Ankersen til en profil hos os som landet ligger. Jeg husker ham som teknisk ret svag, men håber vi gør et forsøg.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 18. jun 2017, 11:03

KJ skrev:Enig, DobbeltA.... Den blotte tilstedeværelse af fart, ville gøre Ankersen til en profil hos os som landet ligger. Jeg husker ham som teknisk ret svag, men håber vi gør et forsøg.
Teknisk svage hurtigere spillere på højrekanten er vi før lykkedes med ;-)

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af McMark » 18. jun 2017, 12:52

Jeg har lavet en shortlist med return heroes, frie transfers og andet. Tror ikke rigtig vi henter nogle af dem, men synes alligevel jeg ville dele den med jer :cool:

Return Heroes:
Kasper Kusk (FCK)
Lukas Spalvis (SCP)
Lucas Andersen (GCZ)
Rasmus Thelander (PFC)
Donny Gorter (ADH)
Ronnie Schwartz (WB)

Frie Transfers:
Mikkel Andersen (FCM)
Anders Lindegaard (PNE)
Magnus Troest (NC)
Kevin Conboy (FCU)
Mattias Johansson (AZA)
Elmar Bjarnason (AGF)

Andet:
Søren Reese (VFF)
Alexander Jakobsen (VFF)
Kristoffer Pallesen (VFF)
Bubacarr Sanneh (ACH)
Rune Frantsen (VEN)
Jakob Ankersen (ZW)
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 18. jun 2017, 15:17

Ronnie har en alvorlig knæskade, så han er ikke en mulighed.

Låst