Jesper Schmidt skrev:Jakobsen skrev:Freddie skrev:Jakobsen skrev:
De to ting er lige vigtige imo. Kasper P og Blåbjerg er blandt det tyndeste øl i suppen og de bliver ikke bedre. Det er bekymrende vi skal spille endnu en halv sæson med mindst en af de to som fast mand. De vil ikke kunne spille på 11-12 af de andre hold. På kanterne mangler viindividuel kvalitet. Børsting og Meilinger kan være fine fyld spillere på et hold hvor konceptet virker, men ikke dem der bærer offensiven. Flores kan ikke det hele selv og Thellufsen er kun på et niveau, hvor han er god hver 4-5 kamp. Så er der Rolim, men var han så god man satsede på ham var det nok blevet til mere end leje. Det er en tilgang der på alle måder skriger lottokupon frem for den kvalitetsspiller vi mangler.
Meget godt set efter at Rolim har spillet 20 minutter i Odense. Jeg er imponeret. Bortset fra det er der altid spørgsmålstegn ved et fodboldhold. Jeg er indstillet på at gøre som jeg plejer, nemlig at tage en kamp ad gangen, og ikke lade mig gå på.
Det er da fint du tager en kamp ad gangen. Fået ændrer bare ikke på, at vi ikke har fået de markante forstærkninger vi mangler for at løse de strukturelle problemer vi har i begge ender af banen. I stedet har vi fået en masse udenlandske spillere der i bedste fald er talenter og som vi skal integrere først. Tanken har jo hele tiden været en lokal stamme med udlændinge der løfter holdet. Så holder det ikke med alle de her lottokuponer og udviklingsspiller fra alle mulige mystiske steder. Den trupsmmensætning er bare ikke sund.
Jeg synes det er fint vi har fået en del udlændinge ind igen, og er godt tilfreds med at vi får noget østeuropæisk hårdhed, sydamerikansk teknik, og en svensk målmand som ikke har kommunikationsproblemer med forsvaret.
Som jeg ser det er der i høj grad handlet ind for fremtiden, og det synes jeg er helt rigtigt at gøre. Nu vil tiden vise om kvaliteten er der, men sådan ville det i høj grad også være med de danske spillere vi ville have økonomi til at hente - hvis det er den sammenligning du vil lave.
Synes også det er fint at der er handelt ind til fremtiden.
Der er flere spillere i truppen, som vil kunne tage et stort skridt op af rent spillemæssigt, den næste sæsons tid (Her tænker jeg først og fremmest på Lesniak, MC, Flores og Pohl)
på mange måder har det været et fint vindue. Jeg kan dog ikke lade være med at blive sur over at Gaarde ikke løste kant problemet, når han jo har erkendt at det er der. Jeg synes det er for ringe simpelthen!
Og så vil jeg mene til den dag jeg ryger i graven at Blåbjerg og Kasper P er ganske fine reserver, men ikke mere end det.
Havde Gaarde hentet en Kant og en midterforsvar ville han have fået topkarakter herfra.
Nu vil jeg give ham en lunken karakter. Synes ikke han har bestået med så åbenlyse huller i truppen og han havde pengene til at løse dem.