Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. jan 2022, 16:22

AaB-Jones skrev:
13. jan 2022, 10:23
Funky skrev:
12. jan 2022, 22:48
Nå, nu har jeg så hørt de 3 orakler i Ripodsten. Sikke en oplevelse.
Det startede egentlig stille og roligt de første 5-10 minutter, og jeg sad og tænkte: "Okay, så slemt og unuanceret er det heller ikke" - men så skal jeg satme da love for, bunden faldt ud af seancen!
- Inge og Cifuentes har egentlig aldrig villet andet med AaB end at lave hurtige resultater som kan fremme deres egne karrierer, javel!
- Cifuentes har luret, at vi bare har været heldige på marginalerne, og udnytter derfor, at resultatlisten ser pæn ud nu til at komme videre, sese!
- Hammarby henter nok kun Cifuentes fordi hans cv handler om, at han "arbejder hårdt" og er "dedikeret" og har "fantastisk udstråling", og så må "det sportslige komme i anden række", nånåda!

Selvfølgelig er det bekymrende, hvis der faktisk er noget i, at AaB's akademiplaner er kørt af sporet, men det er så åbenbart Cifuentes skyld?!?

Ej, jeg er virkelig ikke imponeret, sådan en gang fordrukkent fis at lukke ud i æteren! Og så er jeg ikke engang inde på Gaardsøes afsluttende bud på Bo Zinck som næste AaB-træner, for okay, det var åbenlyst bare for at være alternativ, fred med det. Men den dér midertersektion i programmet, det var fandme et lavpunkt i Ripodstens historie!
Det er godt nok et historisk lavpunkt i Ripodstens historie - selvom jeg synes, at Jens Otte Barsøe har en super stemme og kommer ok fordi mange emner, så står det bare tilbage, at podcasten står i stampe og ikke udvikler sig. Som skærende kontrast hertil står Rød Aalborg, som kommer langt bedre i dybden med emner omkring både AaB nu og historisk, fankultur og fanscenen samt en masse spændende personportrætter - i går får de også fx Inge i studiet i går til en spændende snak. Samtidig får en bitter Thomas Gaardsøe frit lejde til at sende gylle ud i æteren flankeret af 3 journalister som mikrofonholdere...

Hvis man ikke kan finde stærkere kandidater end Gaardsøe og Bo Zinck, så mener jeg, at man har spillet fallit.

Back to topic:
Spændende hvem de 4 er på Inges liste - mon ikke Kjetil Knutsen er blevet endnu mere urealistisk over det seneste år? Tror ikke på, at Jacob Friis står der - men mon ikke, at Lars Friis og Thomasberg er de eneste danske kandidater?
Har lige hørt de første 20 min og gad simpelthen ikke mere. Det er helt vildt som Gaardsøe helt uimodsagt får lov at sætte dagsordenen og de andre bare mener det samme. Gaardsøe hagler Cifuentes ned hvilket sådan set er fair nok, men hans “argumenter” er håbløse. Frit fra hukommelsen :

-“Han havde en rigtig dårlig start med 4 point i 6 kampe” (som svar på at hans snit faktisk var ret højt i forhold til Friis)

-“U15 og U17 spiller ikke ens hvilket de burde ifølge Nordkraften”. Hallo, er det Superliga-træneren eller Inge/Søren Krogh der skal bebrejdes dette?

-Søren Krogh sagde op. Gaardsøe gætter på at det var pga Cifuentes og så tages det som en sandhed i resten af snakken om hvor god Søren Krogh er og at det bestemt er Cifuentes skyld han sagde op.

-“AaB er gode på dødbolde og det er ikke noget AaBs fans vil se. De vil se godt fodbold”. Sviner ham til for at vi nu er gode på dødbolde🙄


Jeg synes Barsøe og Claus Jensen er gode. Bare ikke lige i denne omgang. Savner Olsson 🥲
Janteloven eksisterer IKKE!

NyeTider
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 13. jan 2021, 10:16

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af NyeTider » 13. jan 2022, 16:28

Med hensyn til Marti er jeg ikke i tvivl om han sindssyg dygtig træner. Slet ikke. Men som jeg så skrevet herinde, må vi også huske os selv på at hans største bedrift er hjemmesejren mod Århus. Jeg sikker ikke han ikke ville kunne have løst de kvaler, der kunne være ved potientielt at skulle spille 10 kampe mod andre top 6 hold. Men det kan da også være en faktor der manglede noget kompetence imod de aller bedste trænere i DK. Hans CV var altså en del broget specielt det han havde med sig fra Spanien. Jeg ved godt han har været ekstremt ung dengang, men hans pointsnit i begge de spanske "3 divisions" klubber i Spanien var til nedrykning. Han rykker ned med Sandefjord, rykker op igen og holder dem mod manges forventninger oppe. Men såvidt jeg kan se leverede Sandefjord en nogenlunde tilsvarende præstation sidste år med en ny træner.

Tanken er træls med hvad det kunne være blevet drevet til, men vi er videre :D

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4746
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Maglau » 13. jan 2022, 16:31

Det lyder til at der er lidt panik, dårlig stemning samt at Inge og Marty har været knap så meget i sync som man kunne håbe.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/9080963

Spændende om man har is nok i maven til at vente på den rigtige eller superligaen opstarten lige om hjørnet dikterer valget. :o
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Kunji » 13. jan 2022, 16:37

Yankee skrev:
13. jan 2022, 16:21
Kunji skrev:
13. jan 2022, 15:51
Rinne og Thelander bliver ikke erstattet i dette vindue, medmindre de smutter.
Og det er jo netop kernen i problemet. Hvis der er overvejende sandsynlighed for at de smutter til sommer, så skal deres erstatning ind nu, så de kan være køreklar fra sæsonopstarten i juli. De skal ikke hentes midt i august måned.
Ja, i den idelle verden. Og forhåbentlig er vi også på vej derhen.
Men realistisk set henter vi ikke en fuldgod erstatning for Rinne og så lader ham eller Rinne sidde på bænken i et halvt år. Det giver ingen mening økonomisk. Så skal man gå talentvejen, men der har vi Theo Sander, som står klar i kulissen, og vi henter ikke et ungt talent ind foran ham, medmindre Theo er på vej ud.

Historien er jo lidt den samme med Thelander. Jeg mistænker (og håber), at erstatningen for Thelander er Ross, og at vi så i stedet skal supplere op med en helt anden type ved siden ad, men uanset hvad, så tvivler jeg kraftigt på, at økonomien tillader, vi henter direkte erstatninger ind et halv år før tid for to af vores største profiler. Der er vores økonomi ikke endnu, og fødekæden rent talentmæssigt er der heller ikke.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13698
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 13. jan 2022, 16:38

Maglau skrev:
13. jan 2022, 16:31
Det lyder til at der er lidt panik, dårlig stemning samt at Inge og Marty har været knap så meget i sync som man kunne håbe.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/9080963

Spændende om man har is nok i maven til at vente på den rigtige eller superligaen opstarten lige om hjørnet dikterer valget. :o
Det sidste tror jeg ikke, man lader sig styre af. Men hvem man ser som “den rigtige”, det kan da bekymre mig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Kristian » 13. jan 2022, 16:43

troelsh skrev:
13. jan 2022, 14:18
Forza skrev:
13. jan 2022, 13:47
Buzz Killington skrev:
13. jan 2022, 13:36
Forza skrev:
13. jan 2022, 13:22
R Rosenberg skrev:
13. jan 2022, 13:20
Hanga skrev:
13. jan 2022, 13:10


Det er nemt at sige og det er næppe så sort hvidt. Men jeg er enig i, at det er problematisk, at han fik den klausul. Resultatet ser vi nu - et trænerskifte med rigtig dårlig timing. Hvorvidt det var endt i et skifte alligevel kan ikke afvises, men det er har været væsentligt nemmere for Hammarby at få en aftale med Cifuentes i hus, fordi de hele tiden har vidst præcis hvad de skal betale for ham. Det er dem der var presset til at finde en ny træner, og Inge ville måske kunne have forhandlet en hel del mere hjem, hvis der var noget at snakke om. Nu er det lidt os der står med sorteper. Jeg forstår stadig ikke helt at det var nødvendigt at give sådan en klausul, taget i betragtning af at Marti tog et pænt skridt opad ved skiftet til os.

Nå, sket er sket, og vi må videre.

Spændende hvem der er i spil. Inge siger 4 navne, hvoraf den ene naturligvis er TT. Jeg synes fortsat det lyder til, at man har en dansker som frontrunner. Gustavsson kan streges af listen.
Relativt lav løn. Kontraktforhandlinger er jo get-some-give-some.
Præcis. Relativ lav løn + at han ikke kunne få assistenter med var AaB’s krav.
Men vi var altså ikke tvunget til at hente lige ham. Vi havde hele tiden retten til at takke nej til hans krav og vælge en anden, uanset hvad han så kræver.

Som jeg har skrevet, er sådan en lav klausul en forsikring imod succes. Den bliver kun indløst hvis træneren er en nogenlunde succes. Og, man kan nognelunden også forvente at andre klubber kommer rendende hvis han er en succes. Hvis en frikøbsklausul skal give mening, skal den kompensere os ud af det hul træneren/spilleren efterlader, og det kunne man godt have forudset at ~1,8 mio ikke kan.

Men ja, vi skal da videre, men helst også lære noget af det her.
Det er sandt. Omvendt var Cifuentes den kandidat man troede mest på. Skulle man vælge en kandidat man troede mindre på fordi man potentielt kunne sælge sin træner (hvilket stort set aldrig sker), eller skulle man gå efter den man havde mest tiltro til.

Jeg ser det som en positiv case, dog desværre med en ærgelig timing. Cifuentes har på 1 år gjort mere for klubben end de sidste mange trænere har gjort. Alt er bestemt ikke perfekt, men han efterlader AaB væsentligt bedre end hvor man var for et år siden.
Jeg håber aldrig vi ansætter en træner med en så lav frikøbsklausul igen, vi har brug for kontinuitet, det er nemlig en forsikring imod succes, for selvom Marti har gjort det godt, var og er implementeringen af Martis stil og idéer fortsat på et tidligt stadie.

Nu skal vi så have en ny træner der gerne skulle kunne bygge videre på det vi har, men ingen trænere er ens, og en ny træner vil også skulle bruge tid på at implementere sine idéer og spillestil, og det er ikke hvad vores hold har brug for.

Edit: Martí nu bekræfter at han også var i dialog med MFF, så var han ikke røget til Hammarby, havde Malmö nok bare snuppet ham
Hvilken position var Marti lige i for et år siden, der åbenbart gjorde at han skulle have en frikøbsklausul. Så stort et navn var han da heller ikke.

Men mon ikke det var for, at han havde en nemmere vej ud af et andet karrierespor.

Er bange for, at Marti ender som alle de andre trænere, der har forsøgt sig I Hammarby. Håber da han får succes personligt, men tvivler sq. Må håbe han ikke skifter projekt som han skifter underbukser.
------------------
mvh Kristian

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4746
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Maglau » 13. jan 2022, 16:43

Funky skrev:
13. jan 2022, 16:38
Maglau skrev:
13. jan 2022, 16:31
Det lyder til at der er lidt panik, dårlig stemning samt at Inge og Marty har været knap så meget i sync som man kunne håbe.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/9080963

Spændende om man har is nok i maven til at vente på den rigtige eller superligaen opstarten lige om hjørnet dikterer valget. :o
Det sidste tror jeg ikke, man lader sig styre af. Men hvem man ser som “den rigtige”, det kan da bekymre mig.
Jeg er tryg hvis de navne TT og LF der har været i spil bliver landet har heller ikke noget imod man tager chancen med er talent fra 1 div. Hvis man har gjort sit arbejde.
Håber ikke på et eller andet eksotisk træner navn fra udlandet der ikke kender ligaen og enten overvurderer eller undervurderer den.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af RicoBR02 » 13. jan 2022, 16:47

NyeTider skrev:
13. jan 2022, 15:37
Præcis, Forza præcis. Jeg synes vi har fået præcis den sportsdirektør vi søgte, eller som hvert fald kunne håbe på efter lang tids dødvande. Og kæmpe skulderklap til bestyrelsen. Som valgte at indse man var gået i stå, og der skulle ske noget radikalt. Jeg føler at vi i Inge har fået den mest karismatiske sportsdirektør i ligaen. En mand som ikke havde noget tilhørsforhold til klubben, men alligevel er vadet ind i hjerterne på mange af os. Om ikke andet som de fleste af os har taget til os. Inge's første opgave på transfermarkedet er at lukke nogle huller i årgang 2002.

Vladimir Prijovic er Inge's første køb en ung serber. Han var tiltænkt at bringe noget no nonsens attitude ind i vores akademi. Af de klip jeg har begriber jeg ikke at vi ikke har fået ham at se endnu. Han er dygtig på bolden, teknisk rigtig stærk. Udfylder både en CB og VWB. Men man vurdere måske han stadig vil dø på fysikken i voksenfodbold. I AaB mæssige termer dyrt indkøbt for en ungdomsspiller, men jeg vil ikke udelukke vi kommer til at se ham efter et eventuelt lejeophold.

Tim Prica ligeledes årgang 2002. En med de nostalgiske briller en fantastisk signing. Tim har formentlig også lidt en smule under vi i starten af hans ophold havde manglende kontinuitet, med forskellige trænere forskellige formationer osv. Og så må vi også huske hinanden på at han blot er 19 år, der sidder en iskold venstrefod på den knægt.

Pedro var Inge's første rigtige signing som var tiltænkt en plads fra day one. Hentet i Varzim fortid fra Sporting's akademi. Fysisk vidunder af en 6'er som smadrede de fleste statistikker forrige sæson målt på de defensive parametre og meter løbet. Og han ligger ligeså godt til i denne sæson på selvsamme. Hvilket også sidste vinter skabte interesse fra klubber fra Bordeaux og CSKA Moskva, hvor konkret den var vides ikke. Han har igen i dette vindue været sat i forbindelse med klubber som er af en hvis størrelse. Jeg tænker ikke det er umuligt vi laver en Patrick Olsen med ham og minimum afsætter ham for det ti dobbelte, som vil være i omegnen af 25 millioner kroner.

Oscar Hiljemark jeg tror vi alle spærrende øjnene op en ekstra gang og kneb os selv i armen da vi så ham i en AaB trøje, det gjorde noget ved vores selvforståelse, vi blev mindet om hvem vi var/har været. Og det var ligesom startskuddet fra Inge om vi skal tages alvorlig. Det endte selvfølgelig på en måde som ingen af os havde ønsket, og så alligevel for han virker til at være en eminent hjælpetræner.

Daniel Granli Inge's trofaste følgesvend. Fremragende spillende forsvarsspiller. Allround og fleksibel forsvarsspiller som vi henter til en ganske tilforladelig pris i Stockholm største klub ;) .

Nkada bliver svært at snakke op, når det er sagt føler køber jeg stadig ind på ideen om at vi stod og manglede en type med fart oppe foran (hvilket vi iøvrigt stadigvæk gør). Han var lejespillere og let at vende tomlen nedad på og sende tilbage til Frankrig. Martin Samuelsen havde en smule Jonsson vibe i sit spil. Godt blik for spillet men til tider lidt for nonchalent i sin ageren, og sluttede desværre sit AaB ophold med et brændt straffespark :'( .

Rufo som vi må formode kom på opfordring af Marti. Jeg har endnu ikke set noget fra ham jeg ikke kan lide, virker til at indgå godt i truppen. Men det bliver alt andet end lige til et exit ved kontraktudløb til sommer.

Overordnet set synes jeg der ligger gode tanker bag Inge's ageren i hans første transfervindue i AaB. Udover Nkada vil jeg ikke ikke endnu kalde fiasko på nogle af indkøbene.

Anders Hagelskjær er ligesom Granli en utrolig dygtig spillende midterforsvar. Den præcision han kan smide de millimeter præcise afleveringer afsted med bringer mindelser til VVD. Fantastisk spiller at kunne hente gratis.

Louka Prip var altid det store højdepunkt i de til tider søvndyssende kampe som Horsens post Bo Henriksen havde. Dejlige dribleegenskaber, fantastisk spark og ukuelig optimisme. Jeg kender ikke den eksakte pris på Louka men alt under 3 millioner er et steal.

Milan Makaric som er Inge's indtil videre dyreste køb som ligger omkring de 3,75 million. Han har så meget hjerte derinde, man kan se hvor meget han vil det. Han bliver aldrig den hurtigste angriber, men hans fysik og arbejdsiver kan der ikke sættes en finger på. Hvis vi får lagt vores spil op på han kan komme noget mere i boksen er jeg ikke i tvivl om vi har en potentiel topscorer i ligaen. Han skal bare have en masse tillid og kærlighed så skal han nok blive angriberen vi hylder.

Alt i alt vil jeg sige på transferfronten at det har været godkendt fra Inge's side. Men det er sådan set ikke det vigtigste for mig. Det vigtigste er at vi igen har fået en sportsdirektør som formår at samle alle og minde os på at dette er noget vi er sammen omkring. Uden at skulle sparke for meget bagud føler jeg lidt at det under Allan Gaarde blev meget projekt Allan Gaarde.

Når man tænker 7 år tilbage i alt det her, var vi i nyere tid Jyllands klart største klub målt på mesterskaber. Det er vi sådan set stadigvæk, men det er lettere skræmmende at tænke på at for 7 år siden havde Midtjylland endnu ikke vundet en dansk mesterskab. Og ved udgangen af denne sæson kan de potentielt have løftet ligeså mange som os, og burde reelt set allerede have det inden denne sæson.

Uden at skulle snakke for meget FC Midtjylland så må man desværre bare sige at det er en lille indikation på hvor meget klubben var gået i dvale. Jeg ved godt det ikke er at giver et reelt billede at bruge Midtjylland som pejlemærk for vores situation, for selv FCK ryster i bukserne over den udvikling som de har været ind i.

Jeg ser frem imod lysere tider for vores klub. Vi har fået en aldeles kompetent og innovativ sportsdirektør som formår at samle alle i og omkring klubben.

Og venner faktum er vi ligger nummer 4. Så kan alle de såkaldte eksperter komme med deres evindelige klynken og snak om xG og xP og bævren med læben mens de græder ned i deres papirer, det fodbold det her.

Det bliver et sindssyg spændende forår, hvor jeg tænker vi med 2 sejre i de sidste 5 kampe tilbage af grundspillet vil være sikret top 6. Som vil give ro arbejdsro til at kunne implementere den nye træners ideer.

Lad os nu se om Inge ikke finder noget som om ikke andet er ligeså godt på trænerfronten, han har trods alt en hitrate på 100%.

Og så ønsker jeg alle jer alle en god afslutning på transfervinduet, og et fantastisk forår :).

Mit første indlæg blev slettet, så hvis man fornemmer frustrationen er det det med Midtjylland :danmarkfan:.
Jeg elsker det her indlæg! Jeg er positiv iforhold til fremtiden!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Kunji » 13. jan 2022, 16:58

Jf. Viborg er Lars Friis udelukket.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vib ... liver-her/
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13698
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 13. jan 2022, 17:20

Kunji skrev:
13. jan 2022, 16:58
Jf. Viborg er Lars Friis udelukket.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vib ... liver-her/
Indtil han ikke er. Men det er da en relativt klar udmelding.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Bolsjestriber
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 22. okt 2020, 08:21

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Bolsjestriber » 13. jan 2022, 17:56

Køllen I Møllen skrev:
13. jan 2022, 16:22
AaB-Jones skrev:
13. jan 2022, 10:23
Funky skrev:
12. jan 2022, 22:48
Nå, nu har jeg så hørt de 3 orakler i Ripodsten. Sikke en oplevelse.
Det startede egentlig stille og roligt de første 5-10 minutter, og jeg sad og tænkte: "Okay, så slemt og unuanceret er det heller ikke" - men så skal jeg satme da love for, bunden faldt ud af seancen!
- Inge og Cifuentes har egentlig aldrig villet andet med AaB end at lave hurtige resultater som kan fremme deres egne karrierer, javel!
- Cifuentes har luret, at vi bare har været heldige på marginalerne, og udnytter derfor, at resultatlisten ser pæn ud nu til at komme videre, sese!
- Hammarby henter nok kun Cifuentes fordi hans cv handler om, at han "arbejder hårdt" og er "dedikeret" og har "fantastisk udstråling", og så må "det sportslige komme i anden række", nånåda!

Selvfølgelig er det bekymrende, hvis der faktisk er noget i, at AaB's akademiplaner er kørt af sporet, men det er så åbenbart Cifuentes skyld?!?

Ej, jeg er virkelig ikke imponeret, sådan en gang fordrukkent fis at lukke ud i æteren! Og så er jeg ikke engang inde på Gaardsøes afsluttende bud på Bo Zinck som næste AaB-træner, for okay, det var åbenlyst bare for at være alternativ, fred med det. Men den dér midertersektion i programmet, det var fandme et lavpunkt i Ripodstens historie!
Det er godt nok et historisk lavpunkt i Ripodstens historie - selvom jeg synes, at Jens Otte Barsøe har en super stemme og kommer ok fordi mange emner, så står det bare tilbage, at podcasten står i stampe og ikke udvikler sig. Som skærende kontrast hertil står Rød Aalborg, som kommer langt bedre i dybden med emner omkring både AaB nu og historisk, fankultur og fanscenen samt en masse spændende personportrætter - i går får de også fx Inge i studiet i går til en spændende snak. Samtidig får en bitter Thomas Gaardsøe frit lejde til at sende gylle ud i æteren flankeret af 3 journalister som mikrofonholdere...

Hvis man ikke kan finde stærkere kandidater end Gaardsøe og Bo Zinck, så mener jeg, at man har spillet fallit.

Back to topic:
Spændende hvem de 4 er på Inges liste - mon ikke Kjetil Knutsen er blevet endnu mere urealistisk over det seneste år? Tror ikke på, at Jacob Friis står der - men mon ikke, at Lars Friis og Thomasberg er de eneste danske kandidater?
Har lige hørt de første 20 min og gad simpelthen ikke mere. Det er helt vildt som Gaardsøe helt uimodsagt får lov at sætte dagsordenen og de andre bare mener det samme. Gaardsøe hagler Cifuentes ned hvilket sådan set er fair nok, men hans “argumenter” er håbløse. Frit fra hukommelsen :

-“Han havde en rigtig dårlig start med 4 point i 6 kampe” (som svar på at hans snit faktisk var ret højt i forhold til Friis)

-“U15 og U17 spiller ikke ens hvilket de burde ifølge Nordkraften”. Hallo, er det Superliga-træneren eller Inge/Søren Krogh der skal bebrejdes dette?

-Søren Krogh sagde op. Gaardsøe gætter på at det var pga Cifuentes og så tages det som en sandhed i resten af snakken om hvor god Søren Krogh er og at det bestemt er Cifuentes skyld han sagde op.

-“AaB er gode på dødbolde og det er ikke noget AaBs fans vil se. De vil se godt fodbold”. Sviner ham til for at vi nu er gode på dødbolde🙄


Jeg synes Barsøe og Claus Jensen er gode. Bare ikke lige i denne omgang. Savner Olsson 🥲
Ripodsten's niveau er efterhånden på niveau med en flok skoledrenge, der sidder og diskuterer fodbold i frikvarteret... Gaardsøe og Ydesen er de fødte pessimister, og hagler alt ned som Inge og Marti har lavet i deres tid i klubben. Hørt Kølle! Olsson er i den grad savnet. Synes Claus Jensen holder rigtig fint niveau med fingeren på pulsen, som i andre skriver. Ærgerligt de ikke bruger Thomas Jasper noget mere. Synes han plejer, at virke ret skarp og nuanceret.

Jeg lytter selv en del mediano, og de har i dag udgivet en superliga vinterspecial med et stort fokus på AaB. Klar anbefaling herfra. Peter Brüchmann kender gamet efter mange år i branchen, Rasmus Monnerup har et yderst indgående kendskab til Marti efter en lang snak (udsendelse fra oktober) han roser Cifuentes, og er meget imponeret over ham som træner. Den er helt klart et lyt værd, efter Ripodsten's jammerligt lave niveau:/

Som indspark til trænersnakken, håber jeg det bliver Thomasberg. Han kender klubben, han kender ligaen, har udviklet talenter+rykket erfarne spillere i Randers. Derudover spiller Randers noget yderst attraktivt fodbold, og jeg kan sagtens se ham gøre AaB til et medaljehold igen.

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 260
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FEDE » 13. jan 2022, 18:11

Cifuentes med på træningslejr eller ej.
Så er det en lorte situation vi står i.
Det kan aldrig blive en optimal opstart for spillerne, at man ikke ved hvilke ideer den nye træner kommer med.
Virkelig dårlig timing
:thumbsdown:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13698
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Funky » 13. jan 2022, 18:12

Bolsjestriber skrev:
13. jan 2022, 17:56
Køllen I Møllen skrev:
13. jan 2022, 16:22
AaB-Jones skrev:
13. jan 2022, 10:23
Funky skrev:
12. jan 2022, 22:48
Nå, nu har jeg så hørt de 3 orakler i Ripodsten. Sikke en oplevelse.
Det startede egentlig stille og roligt de første 5-10 minutter, og jeg sad og tænkte: "Okay, så slemt og unuanceret er det heller ikke" - men så skal jeg satme da love for, bunden faldt ud af seancen!
- Inge og Cifuentes har egentlig aldrig villet andet med AaB end at lave hurtige resultater som kan fremme deres egne karrierer, javel!
- Cifuentes har luret, at vi bare har været heldige på marginalerne, og udnytter derfor, at resultatlisten ser pæn ud nu til at komme videre, sese!
- Hammarby henter nok kun Cifuentes fordi hans cv handler om, at han "arbejder hårdt" og er "dedikeret" og har "fantastisk udstråling", og så må "det sportslige komme i anden række", nånåda!

Selvfølgelig er det bekymrende, hvis der faktisk er noget i, at AaB's akademiplaner er kørt af sporet, men det er så åbenbart Cifuentes skyld?!?

Ej, jeg er virkelig ikke imponeret, sådan en gang fordrukkent fis at lukke ud i æteren! Og så er jeg ikke engang inde på Gaardsøes afsluttende bud på Bo Zinck som næste AaB-træner, for okay, det var åbenlyst bare for at være alternativ, fred med det. Men den dér midertersektion i programmet, det var fandme et lavpunkt i Ripodstens historie!
Det er godt nok et historisk lavpunkt i Ripodstens historie - selvom jeg synes, at Jens Otte Barsøe har en super stemme og kommer ok fordi mange emner, så står det bare tilbage, at podcasten står i stampe og ikke udvikler sig. Som skærende kontrast hertil står Rød Aalborg, som kommer langt bedre i dybden med emner omkring både AaB nu og historisk, fankultur og fanscenen samt en masse spændende personportrætter - i går får de også fx Inge i studiet i går til en spændende snak. Samtidig får en bitter Thomas Gaardsøe frit lejde til at sende gylle ud i æteren flankeret af 3 journalister som mikrofonholdere...

Hvis man ikke kan finde stærkere kandidater end Gaardsøe og Bo Zinck, så mener jeg, at man har spillet fallit.

Back to topic:
Spændende hvem de 4 er på Inges liste - mon ikke Kjetil Knutsen er blevet endnu mere urealistisk over det seneste år? Tror ikke på, at Jacob Friis står der - men mon ikke, at Lars Friis og Thomasberg er de eneste danske kandidater?
Har lige hørt de første 20 min og gad simpelthen ikke mere. Det er helt vildt som Gaardsøe helt uimodsagt får lov at sætte dagsordenen og de andre bare mener det samme. Gaardsøe hagler Cifuentes ned hvilket sådan set er fair nok, men hans “argumenter” er håbløse. Frit fra hukommelsen :

-“Han havde en rigtig dårlig start med 4 point i 6 kampe” (som svar på at hans snit faktisk var ret højt i forhold til Friis)

-“U15 og U17 spiller ikke ens hvilket de burde ifølge Nordkraften”. Hallo, er det Superliga-træneren eller Inge/Søren Krogh der skal bebrejdes dette?

-Søren Krogh sagde op. Gaardsøe gætter på at det var pga Cifuentes og så tages det som en sandhed i resten af snakken om hvor god Søren Krogh er og at det bestemt er Cifuentes skyld han sagde op.

-“AaB er gode på dødbolde og det er ikke noget AaBs fans vil se. De vil se godt fodbold”. Sviner ham til for at vi nu er gode på dødbolde🙄


Jeg synes Barsøe og Claus Jensen er gode. Bare ikke lige i denne omgang. Savner Olsson 🥲
Ripodsten's niveau er efterhånden på niveau med en flok skoledrenge, der sidder og diskuterer fodbold i frikvarteret... Gaardsøe og Ydesen er de fødte pessimister, og hagler alt ned som Inge og Marti har lavet i deres tid i klubben. Hørt Kølle! Olsson er i den grad savnet. Synes Claus Jensen holder rigtig fint niveau med fingeren på pulsen, som i andre skriver. Ærgerligt de ikke bruger Thomas Jasper noget mere. Synes han plejer, at virke ret skarp og nuanceret.

Jeg lytter selv en del mediano, og de har i dag udgivet en superliga vinterspecial med et stort fokus på AaB. Klar anbefaling herfra. Peter Brüchmann kender gamet efter mange år i branchen, Rasmus Monnerup har et yderst indgående kendskab til Marti efter en lang snak (udsendelse fra oktober) han roser Cifuentes, og er meget imponeret over ham som træner. Den er helt klart et lyt værd, efter Ripodsten's jammerligt lave niveau:/

Som indspark til trænersnakken, håber jeg det bliver Thomasberg. Han kender klubben, han kender ligaen, har udviklet talenter+rykket erfarne spillere i Randers. Derudover spiller Randers noget yderst attraktivt fodbold, og jeg kan sagtens se ham gøre AaB til et medaljehold igen.
Ja jeg er heller ikke synderligt imponeret over Ydesen. “Der spilles bare rigtig meget pissedårlig fodbold i de nordjyske klubber”, som han i en nylig udsendelse konstatere i en sammenligning med ungdomsarbejdet i de københavnske klubber. Okay, kunne du komme et spadestik dybere, måske med nogle nuanceringer og forklaringer? - fik man lyst til at spørge…
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FEDE
1. div
1. div
Indlæg: 260
Tilmeldt: 30. jul 2019, 09:59
Favoritspiller: Søren Dissing

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FEDE » 13. jan 2022, 18:16

Kom nu med Kent :danmarkfan: :thumbsup:

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3267
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Brodernumsi » 13. jan 2022, 19:08

Forza skrev:
13. jan 2022, 16:05
Maglau skrev:
13. jan 2022, 15:51
NyeTider skrev:
13. jan 2022, 15:37
Præcis, Forza præcis. Jeg synes vi har fået præcis den sportsdirektør vi søgte, eller som hvert fald kunne håbe på efter lang tids dødvande. Og kæmpe skulderklap til bestyrelsen. Som valgte at indse man var gået i stå, og der skulle ske noget radikalt. Jeg føler at vi i Inge har fået den mest karismatiske sportsdirektør i ligaen. En mand som ikke havde noget tilhørsforhold til klubben, men alligevel er vadet ind i hjerterne på mange af os. Om ikke andet som de fleste af os har taget til os. Inge's første opgave på transfermarkedet er at lukke nogle huller i årgang 2002.

Vladimir Prijovic er Inge's første køb en ung serber. Han var tiltænkt at bringe noget no nonsens attitude ind i vores akademi. Af de klip jeg har begriber jeg ikke at vi ikke har fået ham at se endnu. Han er dygtig på bolden, teknisk rigtig stærk. Udfylder både en CB og VWB. Men man vurdere måske han stadig vil dø på fysikken i voksenfodbold. I AaB mæssige termer dyrt indkøbt for en ungdomsspiller, men jeg vil ikke udelukke vi kommer til at se ham efter et eventuelt lejeophold.

Tim Prica ligeledes årgang 2002. En med de nostalgiske briller en fantastisk signing. Tim har formentlig også lidt en smule under vi i starten af hans ophold havde manglende kontinuitet, med forskellige trænere forskellige formationer osv. Og så må vi også huske hinanden på at han blot er 19 år, der sidder en iskold venstrefod på den knægt.

Pedro var Inge's første rigtige signing som var tiltænkt en plads fra day one. Hentet i Varzim fortid fra Sporting's akademi. Fysisk vidunder af en 6'er som smadrede de fleste statistikker forrige sæson målt på de defensive parametre og meter løbet. Og han ligger ligeså godt til i denne sæson på selvsamme. Hvilket også sidste vinter skabte interesse fra klubber fra Bordeaux og CSKA Moskva, hvor konkret den var vides ikke. Han har igen i dette vindue været sat i forbindelse med klubber som er af en hvis størrelse. Jeg tænker ikke det er umuligt vi laver en Patrick Olsen med ham og minimum afsætter ham for det ti dobbelte, som vil være i omegnen af 25 millioner kroner.

Oscar Hiljemark jeg tror vi alle spærrende øjnene op en ekstra gang og kneb os selv i armen da vi så ham i en AaB trøje, det gjorde noget ved vores selvforståelse, vi blev mindet om hvem vi var/har været. Og det var ligesom startskuddet fra Inge om vi skal tages alvorlig. Det endte selvfølgelig på en måde som ingen af os havde ønsket, og så alligevel for han virker til at være en eminent hjælpetræner.

Daniel Granli Inge's trofaste følgesvend. Fremragende spillende forsvarsspiller. Allround og fleksibel forsvarsspiller som vi henter til en ganske tilforladelig pris i Stockholm største klub ;) .

Nkada bliver svært at snakke op, når det er sagt føler køber jeg stadig ind på ideen om at vi stod og manglede en type med fart oppe foran (hvilket vi iøvrigt stadigvæk gør). Han var lejespillere og let at vende tomlen nedad på og sende tilbage til Frankrig. Martin Samuelsen havde en smule Jonsson vibe i sit spil. Godt blik for spillet men til tider lidt for nonchalent i sin ageren, og sluttede desværre sit AaB ophold med et brændt straffespark :'( .

Rufo som vi må formode kom på opfordring af Marti. Jeg har endnu ikke set noget fra ham jeg ikke kan lide, virker til at indgå godt i truppen. Men det bliver alt andet end lige til et exit ved kontraktudløb til sommer.

Overordnet set synes jeg der ligger gode tanker bag Inge's ageren i hans første transfervindue i AaB. Udover Nkada vil jeg ikke ikke endnu kalde fiasko på nogle af indkøbene.

Anders Hagelskjær er ligesom Granli en utrolig dygtig spillende midterforsvar. Den præcision han kan smide de millimeter præcise afleveringer afsted med bringer mindelser til VVD. Fantastisk spiller at kunne hente gratis.

Louka Prip var altid det store højdepunkt i de til tider søvndyssende kampe som Horsens post Bo Henriksen havde. Dejlige dribleegenskaber, fantastisk spark og ukuelig optimisme. Jeg kender ikke den eksakte pris på Louka men alt under 3 millioner er et steal.

Milan Makaric som er Inge's indtil videre dyreste køb som ligger omkring de 3,75 million. Han har så meget hjerte derinde, man kan se hvor meget han vil det. Han bliver aldrig den hurtigste angriber, men hans fysik og arbejdsiver kan der ikke sættes en finger på. Hvis vi får lagt vores spil op på han kan komme noget mere i boksen er jeg ikke i tvivl om vi har en potentiel topscorer i ligaen. Han skal bare have en masse tillid og kærlighed så skal han nok blive angriberen vi hylder.

Alt i alt vil jeg sige på transferfronten at det har været godkendt fra Inge's side. Men det er sådan set ikke det vigtigste for mig. Det vigtigste er at vi igen har fået en sportsdirektør som formår at samle alle og minde os på at dette er noget vi er sammen omkring. Uden at skulle sparke for meget bagud føler jeg lidt at det under Allan Gaarde blev meget projekt Allan Gaarde.

Når man tænker 7 år tilbage i alt det her, var vi i nyere tid Jyllands klart største klub målt på mesterskaber. Det er vi sådan set stadigvæk, men det er lettere skræmmende at tænke på at for 7 år siden havde Midtjylland endnu ikke vundet en dansk mesterskab. Og ved udgangen af denne sæson kan de potentielt have løftet ligeså mange som os, og burde reelt set allerede have det inden denne sæson.

Uden at skulle snakke for meget FC Midtjylland så må man desværre bare sige at det er en lille indikation på hvor meget klubben var gået i dvale. Jeg ved godt det ikke er at giver et reelt billede at bruge Midtjylland som pejlemærk for vores situation, for selv FCK ryster i bukserne over den udvikling som de har været ind i.

Jeg ser frem imod lysere tider for vores klub. Vi har fået en aldeles kompetent og innovativ sportsdirektør som formår at samle alle i og omkring klubben.

Og venner faktum er vi ligger nummer 4. Så kan alle de såkaldte eksperter komme med deres evindelige klynken og snak om xG og xP og bævren med læben mens de græder ned i deres papirer, det fodbold det her.

Det bliver et sindssyg spændende forår, hvor jeg tænker vi med 2 sejre i de sidste 5 kampe tilbage af grundspillet vil være sikret top 6. Som vil give ro arbejdsro til at kunne implementere den nye træners ideer.

Lad os nu se om Inge ikke finder noget som om ikke andet er ligeså godt på trænerfronten, han har trods alt en hitrate på 100%.

Og så ønsker jeg alle jer alle en god afslutning på transfervinduet, og et fantastisk forår :).

Mit første indlæg blev slettet, så hvis man fornemmer frustrationen er det det med Midtjylland :danmarkfan:.
Sjovt - jeg deler slet ikke din betragtning om at vi har en dygtig sportschef, tværtimod.
Det han har bedriver udadtil virker ikke særligt kompetent ift til indkøb
Jeg medgiver at kritikken er lidt hul da jeg ikke ved hvilke midler han har haft til rådighed, men der stadig flere nitter end gevinster Privovij ……..eftersigende 80k om måneden i 4 år, men ikke god nok til u19.
Desuden ved jeg heller hvad han laver indadtil og der sagtens være store gevinster som vi ikke ser.
Jeg ser stadig Inge som et scoop. Prijovic er jeg enig i er et gedigent fejlskud fra hans side. Lejeaftaler med Samuelsen, Nkada og Trajkoviski har ikke været nogen succes. Der er også en grund til at disse spillere blev lejet. Man tog i hvert tilfælde en chance som ikke var særlig dyr.

Nævn en sportsdirektør der ikke har et fejlskud på cv’et? Sådan fungerer fodbold jo.
Personligt har jeg intet imod fejlskud, dem forventer jeg massere af i AaB, det er vi nødt til, hvis vi engang i mellem skal ramme noget virkelig stort.
Derimod synes jeg, det er problematisk hvor lidt han har ramt noget rigtig godt.
Det er også et problem, han henter offensive spillere i bundter af 10, uden at kigge på vores wingbacks, som i den formation MC gerne vil spille, er utrolig vigtige. Vi skal også kun have én karantæne/skade på midtbanen, før vi er gedigent f....d på de pladser.
Nu har vi, af gud ved hvilken grund, skrevet under med endnu en angriber. Jeg synes linjen i indkøbene er bizar.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1882
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af 634 » 13. jan 2022, 21:24

Hvis det er muligt at hente Erik Hamren, kan jeg ikke være i tvivl. Han er den mest sikre succes med meget i rygsækken til jobbet. Andet har jeg ikke at skrive om emnet og behøver ikke tilføje mere. Erik kan selv bevise sig, hvis han må ?
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1059
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Sønderhof » 14. jan 2022, 00:51

Brodernumsi skrev:
13. jan 2022, 19:08
Forza skrev:
13. jan 2022, 16:05

Jeg ser stadig Inge som et scoop. Prijovic er jeg enig i er et gedigent fejlskud fra hans side. Lejeaftaler med Samuelsen, Nkada og Trajkoviski har ikke været nogen succes. Der er også en grund til at disse spillere blev lejet. Man tog i hvert tilfælde en chance som ikke var særlig dyr.

Nævn en sportsdirektør der ikke har et fejlskud på cv’et? Sådan fungerer fodbold jo.
Personligt har jeg intet imod fejlskud, dem forventer jeg massere af i AaB, det er vi nødt til, hvis vi engang i mellem skal ramme noget virkelig stort.
Derimod synes jeg, det er problematisk hvor lidt han har ramt noget rigtig godt.
Det er også et problem, han henter offensive spillere i bundter af 10, uden at kigge på vores wingbacks, som i den formation MC gerne vil spille, er utrolig vigtige. Vi skal også kun have én karantæne/skade på midtbanen, før vi er gedigent f....d på de pladser.
Nu har vi, af gud ved hvilken grund, skrevet under med endnu en angriber. Jeg synes linjen i indkøbene er bizar.
Jeg synes egentligt, at Jakobsens (lange!) gennemgang i transfertråden s. 76, illustrer, hvorfor det er vigtigt at have en klar strategi, for hvordan man sikrer en konkurrencedygtig trup. Lige pt, har vi den bedste i mands minde. Vi står foran en voldsom udrensing af breddespillere, og interessen for hele stammen på holdet har aldrig været højere.
DERFOR er det vigtigt at vi rammere rigtigt, når vi henter ind. Undskyldningen med lejespillere, giver jeg ikke noget for. Det er et udtryk for at vi ikke er dygtige nok når vi scouter. Jeg aner ikke hvordan de i Randers har ramt en guldåre, med deres seneste års indkøb, men det viser tydeligt, at det kan lade sig gøre, og resultaterne er at læse 1-til-1 i tabellen. Det her er fortegnet, indrømmet, men RFC-kvintetten her overfor vores: Kehinde, Odey, Kamara, Berg Johnsen og Tibbling VS. Samuelsen, Trajkovski, Makaric, Nkada og Rufo. Deri finder man en stor del af forklaring på, hvorfor Randers i de her år, er bedre end os.
Inden H.J.Haysen blev en gris,og SønderjyskE gik i hundende, hørte jeg en podcast om deres transferstrategi. Her fortalte han, hvordan man for alle positioner, konstant havde en opdateret liste med ca. 10 spillere, der ville være realistiske at hente. Der blev brugt data, scouting og netværk, men ellers ikke meget hokus-pokus. Egentligt det samme som vi gør, langt hen ad vejen.
Det var hans forklaring på, hvordan man år efter år endte højere i tabellen end hvad der ud fra budget var logisk.

Hvad gør Inge anderledes ift. Gaarde? Det virker til at være samme lotteri han spiller med i.
Andre agenter, en andet dataprogram samt input fra træneren, og så Inges tommel op/ned til sidst?

For øvrigt, så er jeg stor fan af Inge. Han skal blive og være med til at tegne klubben, men at man som udgangspunkt har tillid til ham på transfermarkedet, forstår jeg ikke.

OrkSatme
2. div
2. div
Indlæg: 140
Tilmeldt: 3. mar 2021, 19:20
Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af OrkSatme » 14. jan 2022, 08:16

Jeg håber virkelig på man kigger på Jens Gustafsson. Han kan godt lide at spille 4-3-3, hvilket tit og ofte udarter sig i en attraktiv offensiv-tilgang.
Dog er drømmen Erik Hamrén. Selvom han måske kun kan skuffe, med de forventninger der ville være til ham. Men hold nu kæft jeg ville elske at se Smukke Erik og Kuhn tilbage på Hornevej :thumbsup:
All Cats Are Beautyfull

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af gwailo » 14. jan 2022, 08:17

OrkSatme skrev:
14. jan 2022, 08:16
Jeg håber virkelig på man kigger på Jens Gustafsson. Han kan godt lide at spille 4-3-3, hvilket tit og ofte udarter sig i en attraktiv offensiv-tilgang.
Dog er drømmen Erik Hamrén. Selvom han måske kun kan skuffe, med de forventninger der ville være til ham. Men hold nu kæft jeg ville elske at se Smukke Erik og Kuhn tilbage på Hornevej :thumbsup:
Han er væk. Blev offentliggjort som svensk u21 landstræner i går.
// gwailo

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af gravballe » 14. jan 2022, 08:18

OrkSatme skrev:
14. jan 2022, 08:16
Jeg håber virkelig på man kigger på Jens Gustafsson. Han kan godt lide at spille 4-3-3, hvilket tit og ofte udarter sig i en attraktiv offensiv-tilgang.
Dog er drømmen Erik Hamrén. Selvom han måske kun kan skuffe, med de forventninger der ville være til ham. Men hold nu kæft jeg ville elske at se Smukke Erik og Kuhn tilbage på Hornevej :thumbsup:
1: han har engang afvist AaB pga familie forhold
2: han har ifølge rygter allerede afvist AaB igen.
3: er nu landsholds træner for u21

Låst