Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af birk » 18. okt 2017, 06:34

Må være i skak,at Børsting er god nok. Men han må have det svært på skak brættet , da hans pøleri nok ikke er tilladt . Utroligt at han kan blive så god til skak.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 18. okt 2017, 11:02

birk skrev:Må være i skak,at Børsting er god nok. Men han må have det svært på skak brættet , da hans pøleri nok ikke er tilladt . Utroligt at han kan blive så god til skak.
Synes du er meget efter manden, i betragtning af, at du knapt kan styre en mellemrumstast.

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yngvesson » 18. okt 2017, 12:17

FIDEL skrev:
Yngvesson skrev:Hvem var det egentlig der ville have scoret vores mål i seneste kamp, hvis ikke det var for en stillestående angriber der ikke nåede at flytte foden?
Den var ikke gået ind iøvrigt.
Du må have haft den helt rigtige vinkel på stadion for at være så skråsikker på det...

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 18. okt 2017, 16:25

Jeg synes holdet har været inde i en fin udvikling, uagtet af vores elendige 2. Halvleg mod Helsingør.

De nye forstærkninger har været tiltrængte og i mine øjne ville Kusk være nøglen vi mangler. Kunne vi få ham til vinter så får vi den gennembrudsstyrke og de mål fra midtbanen vi mangler.

Dette ville ligeledes gøre underværker for Pohl og Safranko som jeg ser det.

Får vi ham så ville vi kunne spille med i top 4 i min optik mens vi nu ligger lige i midten af ligaen holdmæssigt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 18. okt 2017, 16:41

Forza skrev:
Får vi ham så ville vi kunne spille med i top 4 i min optik mens vi nu ligger lige i midten af ligaen holdmæssigt.
Top 4? Har du set vores offensive spil? Vi mangler rigtigt, rigtigt meget for at kunne være i betragtning til top 4.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gaarde6 » 18. okt 2017, 17:16

Gamen skrev:
Forza skrev:
Får vi ham så ville vi kunne spille med i top 4 i min optik mens vi nu ligger lige i midten af ligaen holdmæssigt.
Top 4? Har du set vores offensive spil? Vi mangler rigtigt, rigtigt meget for at kunne være i betragtning til top 4.
Enig. Kusk ville være drømmesigningen.
Men når Sylvestr stopper har vi 3 angribere til 2 pladser. Ingen af de 3 har scoret særlig meget som senior.
Vi har ogsp kun to centrale forsvarsspillere. De to mener jeg ikke har niveau til et top 6 hold. Den sidste kæmper virkelig med at finde fordoms styrke.
Skal vi skulle fast i top, kræver der i mine øjne: em. Forsvars general. En Kusk klon OG en regelmæssig målscorer.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 18. okt 2017, 18:19

Yngvesson skrev:
FIDEL skrev:
Yngvesson skrev:Hvem var det egentlig der ville have scoret vores mål i seneste kamp, hvis ikke det var for en stillestående angriber der ikke nåede at flytte foden?
Den var ikke gået ind iøvrigt.
Du må have haft den helt rigtige vinkel på stadion for at være så skråsikker på det...
Præcis...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 18. okt 2017, 18:21

De Fem skrev:
birk skrev:Må være i skak,at Børsting er god nok. Men han må have det svært på skak brættet , da hans pøleri nok ikke er tilladt . Utroligt at han kan blive så god til skak.
Synes du er meget efter manden, i betragtning af, at du knapt kan styre en mellemrumstast.
Hvad har det med Børsting at gøre?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 18. okt 2017, 20:54

Gamen skrev:
Forza skrev:
Får vi ham så ville vi kunne spille med i top 4 i min optik mens vi nu ligger lige i midten af ligaen holdmæssigt.
Top 4? Har du set vores offensive spil? Vi mangler rigtigt, rigtigt meget for at kunne være i betragtning til top 4.
Jeg mener netop han er nøglen til at løse vores offensive kvaler. Han skaber chancer til sig selv og åbner op for vores angribere. samtidig vil Flores få væsentligt mere plads når modstanderen skal holde Kusk i skak.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Alpa Chino » 20. okt 2017, 20:40

Det kan være at vi skal genindføre Super Discount'en fra 1997 :D

http://farligfredag.dk/1997/Super_Discount_(1997).mp3

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af frederikshavneren » 22. okt 2017, 18:56

Kusk har hidtil i sæsonen fået en del spilletid uden for alvor at gribe chancen, men når Verbic og Falk spiller så godt som de gør i aften så kommer Kusk til at se langt efter spilletid.
Sagt med al respekt er det logisk hvis Ståle satser på Verbic og Falk da de er bedre spillere end Kusk.
FCK er stærkt besat på kanterne og Kusk kan meget vel komme i overskud.

Kusk vil pynte på mange hold men om det fremover bliver i AaB må fremtiden vise

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af KJ » 22. okt 2017, 20:02

Det jeg hører er, at AaB har blevet en anelse forbeholdne over for at hente Kusk til vinter. Han har haft et lille formdyk de sidste par måneder, og han går til en betydelig løn i FCK, som han kun i begrænset omfang er villig til at give afkald på. Der skulle være et par andre spillere inde i billedet til en kantrolle.

Angiveligt har man erkendt, at Lyngø ikke kommer til at spille en rolle i Superligaen lige med det samme. Ikke at han har skuffet efter han blev rykket op, men hans mangler (tempo, adræthed) kræver arbejde. Til hengæld ser man angiveligt lyst på Abildgaards fremtid, blandt andet som potentiel midterforsvarer. Jeg har selv overværet en del træninger, hvor Abildgaard spillede i midterforsvaret, mens Lyngø var forvist til venstre back, hvor han slet ikke passer.

Ramkilde skulle have imponeret til træning, men fik desværre en ret alvorlig skade. Ikke desto mindre skulle AaB være igang med at sikre en kontraktforlængelse.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 22. okt 2017, 20:08

KJ skrev:Det jeg hører er, at AaB har blevet en anelse forbeholdne over for at hente Kusk til vinter. Han har haft et lille formdyk de sidste par måneder, og han går til en betydelig løn i FCK, som han kun i begrænset omfang er villig til at give afkald på. Der skulle være et par andre spillere inde i billedet til en kantrolle.
Ikke desto mindre var det kun fordi Ståle fortrød i 11. time, at handlen blev bremset i sommervinduet. Medmindre hans lønkrav er væsentligt ændret siden i sommer - hvilket jeg ikke kan forestille mig - så har AaB chancen for at sikre sig ham, hvis de vitterligt vil have ham.

Det er jo så spørgsmålet.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 22. okt 2017, 20:30

KJ skrev:Det jeg hører er, at AaB har blevet en anelse forbeholdne over for at hente Kusk til vinter. Han har haft et lille formdyk de sidste par måneder, og han går til en betydelig løn i FCK, som han kun i begrænset omfang er villig til at give afkald på. Der skulle være et par andre spillere inde i billedet til en kantrolle.

Angiveligt har man erkendt, at Lyngø ikke kommer til at spille en rolle i Superligaen lige med det samme. Ikke at han har skuffet efter han blev rykket op, men hans mangler (tempo, adræthed) kræver arbejde. Til hengæld ser man angiveligt lyst på Abildgaards fremtid, blandt andet som potentiel midterforsvarer. Jeg har selv overværet en del træninger, hvor Abildgaard spillede i midterforsvaret, mens Lyngø var forvist til venstre back, hvor han slet ikke passer.

Ramkilde skulle have imponeret til træning, men fik desværre en ret alvorlig skade. Ikke desto mindre skulle AaB være igang med at sikre en kontraktforlængelse.
Sjovt. Jeg hørte at Lyngø havde imponeret til at starte med, men måske han er faldet lidt i niveau. Tror en udlejning til 1.div eller 2.div klub i et halvt år vil være fantastisk for ham, for det er rigtigt at hans adræthed er hans store mangel, hvorimod overblikket er i top. Abildgaard som central forsvarer synes jeg er en rigtig god idé, specielt i en 352 formation. Han har for store mangler som central midt, når det spilles i små rum.
Mathias Andersen hører jeg ikke er i spil til en ny kontrakt, og med både Bytyqi, Blåbjerg og Klitten som back ups til venstre back giver det fint mening
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 22. okt 2017, 20:40

KJ skrev:Det jeg hører er, at AaB har blevet en anelse forbeholdne over for at hente Kusk til vinter. Han har haft et lille formdyk de sidste par måneder, og han går til en betydelig løn i FCK, som han kun i begrænset omfang er villig til at give afkald på. Der skulle være et par andre spillere inde i billedet til en kantrolle.
Det er jeg meget glad for at høre.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af KJ » 22. okt 2017, 20:44

Ad. Lyngø, så tror jeg egentligt ikke han har skuffet, men en kleppert som ham har i sagens natur nogle mangler, som man har været helt på det rene med da han fik kontrakt. Jeg tror ikke opgaven er større end man havde regnet med.

En spiller som Tingager fra OB, som minder lidt om Lyngø, har også skulle bruge nogle år på at komme op på Superliganiveau.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af frederikshavneren » 22. okt 2017, 20:55

KJ skrev:Det jeg hører er, at AaB har blevet en anelse forbeholdne over for at hente Kusk til vinter. Han har haft et lille formdyk de sidste par måneder, og han går til en betydelig løn i FCK, som han kun i begrænset omfang er villig til at give afkald på. Der skulle være et par andre spillere inde i billedet til en kantrolle.

Angiveligt har man erkendt, at Lyngø ikke kommer til at spille en rolle i Superligaen lige med det samme. Ikke at han har skuffet efter han blev rykket op, men hans mangler (tempo, adræthed) kræver arbejde. Til hengæld ser man angiveligt lyst på Abildgaards fremtid, blandt andet som potentiel midterforsvarer. Jeg har selv overværet en del træninger, hvor Abildgaard spillede i midterforsvaret, mens Lyngø var forvist til venstre back, hvor han slet ikke passer.

Ramkilde skulle have imponeret til træning, men fik desværre en ret alvorlig skade. Ikke desto mindre skulle AaB være igang med at sikre en kontraktforlængelse.
Anders Dreyer fra Esbjerg fb er en ung kantspiller med stort potentiale, er driblestærk og har et godt spark. Han har nogle af de individuelle kvaliteter som vi mangler. Esbjerg forærer helt sikkert ikke Dreyer væk, på den anden side har han et stort videresalgspotentiale der kan retfærdiggøre en pebret transfer

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af KJ » 22. okt 2017, 21:10

Anders Dreyer er spændende, men man kigger efter noget betydeligt mere etableret. Og som du nævner skal der nok seriøse gryn på bordet før EfB sælger deres største talent i mange år.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 22. okt 2017, 23:03

KJ skrev:Ad. Lyngø, så tror jeg egentligt ikke han har skuffet, men en kleppert som ham har i sagens natur nogle mangler, som man har været helt på det rene med da han fik kontrakt. Jeg tror ikke opgaven er større end man havde regnet med.

En spiller som Tingager fra OB, som minder lidt om Lyngø, har også skulle bruge nogle år på at komme op på Superliganiveau.
Absolut. Men i spillet med bolden vil jeg mene at potentialet er langt større end hos Tingager. Håber Lyngø får bygget på således at manglerne ikke bliver udstillet.
Jeg savner Winsnes

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 23. okt 2017, 10:45

Den tidligere svenske U17 kaptajn og Varberg Bois spiller Elias Andersson skulle være en spiller AaB har kigget på. Han skrev i sommers under på en 3årig aftale med Sirius Ik, som har gjort det godt i Allsvenskan. Han er 21, og en spiller der kan udvikles meget. Dygtig tekniker og slår fine pasninger.
Jeg savner Winsnes

Låst