Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 20. dec 2017, 23:33

Buzz Killington skrev:
Since skrev:
Ski skrev:
De Fem skrev:
Martino skrev:
strangecap skrev:Moses bliver ikke forlænget i VFF lad os da prøve ham han må være billig :D
Jeg er ikke videre imponeret, må jeg indrømme.
Ellers må der være nogle eksotiske udlændige i tyrkisk fodbold, som ikke spiller kontinuerligt, men som er mere end gode nok til Superligabold.
Eller en skandinav i Kina der skal hjem til regionen?
Eller måske alligevel Kusk, hvis dette er sandt om FCK at de kunne finde på at hente Fischer : https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/age ... e-spiller/
Jønsson har kun 6 måneder til kontraktudløb i Odense. Og han kan ikke fortsætte på forskerordningen med skatten. Hvis han ikke tager hjem til Sverige i januar bliver jeg overrasket. Tror Kusk er inde i billedet som afløser.
Det ville være mærkeligt hvis ikke Kent har øje for ham, og det virker også til Kent er hamrende ligeglad med kritikken omkring alle de AaB-ringvrag i går og samler op. Jeg tror egentlig også lønchecken er større i OB, så det bliver hård konkurrence mellem jer og os. Lige præcis mht. Kusk tror jeg dog vi har lidt større pull end jer da Kusk virker mere tryghedssøgende, samtidig med han nok heller ikke ser et årsabonnement til fitness world som særligt tillokkende vs vores nye træningsfaciliteter.
Til gengæld er Kusk glad for kbh., som bekendt ligger meget tættere på Odense end Aalborg. Den er nok svær for kusk.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 21. dec 2017, 02:09

FIDEL skrev:
Buzz Killington skrev:
Since skrev:
Ski skrev:
De Fem skrev:
Martino skrev:
Jeg er ikke videre imponeret, må jeg indrømme.
Ellers må der være nogle eksotiske udlændige i tyrkisk fodbold, som ikke spiller kontinuerligt, men som er mere end gode nok til Superligabold.
Eller en skandinav i Kina der skal hjem til regionen?
Eller måske alligevel Kusk, hvis dette er sandt om FCK at de kunne finde på at hente Fischer : https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/age ... e-spiller/
Jønsson har kun 6 måneder til kontraktudløb i Odense. Og han kan ikke fortsætte på forskerordningen med skatten. Hvis han ikke tager hjem til Sverige i januar bliver jeg overrasket. Tror Kusk er inde i billedet som afløser.
Det ville være mærkeligt hvis ikke Kent har øje for ham, og det virker også til Kent er hamrende ligeglad med kritikken omkring alle de AaB-ringvrag i går og samler op. Jeg tror egentlig også lønchecken er større i OB, så det bliver hård konkurrence mellem jer og os. Lige præcis mht. Kusk tror jeg dog vi har lidt større pull end jer da Kusk virker mere tryghedssøgende, samtidig med han nok heller ikke ser et årsabonnement til fitness world som særligt tillokkende vs vores nye træningsfaciliteter.
Til gengæld er Kusk glad for kbh., som bekendt ligger meget tættere på Odense end Aalborg. Den er nok svær for kusk.
I afstand ja, men vel ikke i rejsetid. Man kan mig bekendt ikke flyve fra HCA-lufthavn til KBH.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 21. dec 2017, 08:01

Brodernumsi skrev:
FIDEL skrev:
Buzz Killington skrev:
Since skrev:
Ski skrev:
De Fem skrev:
Eller en skandinav i Kina der skal hjem til regionen?
Eller måske alligevel Kusk, hvis dette er sandt om FCK at de kunne finde på at hente Fischer : https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/age ... e-spiller/
Jønsson har kun 6 måneder til kontraktudløb i Odense. Og han kan ikke fortsætte på forskerordningen med skatten. Hvis han ikke tager hjem til Sverige i januar bliver jeg overrasket. Tror Kusk er inde i billedet som afløser.
Det ville være mærkeligt hvis ikke Kent har øje for ham, og det virker også til Kent er hamrende ligeglad med kritikken omkring alle de AaB-ringvrag i går og samler op. Jeg tror egentlig også lønchecken er større i OB, så det bliver hård konkurrence mellem jer og os. Lige præcis mht. Kusk tror jeg dog vi har lidt større pull end jer da Kusk virker mere tryghedssøgende, samtidig med han nok heller ikke ser et årsabonnement til fitness world som særligt tillokkende vs vores nye træningsfaciliteter.
Til gengæld er Kusk glad for kbh., som bekendt ligger meget tættere på Odense end Aalborg. Den er nok svær for kusk.
I afstand ja, men vel ikke i rejsetid. Man kan mig bekendt ikke flyve fra HCA-lufthavn til KBH.
Det tager ca. 1,5 time i bil...

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 21. dec 2017, 13:18

FIDEL skrev:
Til gengæld er Kusk glad for kbh., som bekendt ligger meget tættere på Odense end Aalborg. Den er nok svær for kusk.
Hvem i alverden siger at han er glad for København?

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af troelsh » 21. dec 2017, 13:45

Gamen skrev:
FIDEL skrev:
Til gengæld er Kusk glad for kbh., som bekendt ligger meget tættere på Odense end Aalborg. Den er nok svær for kusk.
Hvem i alverden siger at han er glad for København?
Dennis Søndergaard nævner det i seneste afsnit af Ripodsten

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 21. dec 2017, 14:08

troelsh skrev: Dennis Søndergaard nævner det i seneste afsnit af Ripodsten
Det er vist en røver. Og heller ikke første gang Dennis Søndergaard udtaler sig om en helvedes masse han ikke har forstand på. Der var en grund til at Lynge ikke kunne fordrage ham, og i en periode bad ham holde sig langt væk fra Hornevej.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 21. dec 2017, 14:09

troelsh skrev:
Gamen skrev:
FIDEL skrev:
Til gengæld er Kusk glad for kbh., som bekendt ligger meget tættere på Odense end Aalborg. Den er nok svær for kusk.
Hvem i alverden siger at han er glad for København?
Dennis Søndergaard nævner det i seneste afsnit af Ripodsten
Ja og jeg har hørt det flere gange nævnt. Mon ikke han lærer at hade København med alderen - ligesom os andre :thumbsup:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 21. dec 2017, 14:11

Gamen skrev:
troelsh skrev: Dennis Søndergaard nævner det i seneste afsnit af Ripodsten
Det er vist en røver. Og heller ikke første gang Dennis Søndergaard udtaler sig om en helvedes masse han ikke har forstand på. Der var en grund til at Lynge ikke kunne fordrage ham, og i en periode bad ham holde sig langt væk fra Hornevej.
Misforstå mig ikke. Kusk skal være velkommen, men for mange unge mennesker er det altså vældig tillokkende med den mangfoldighed, der er i en stor by som København. Og så ligger Odense i pendlerafstand til kbh., hvilket er OB´s chance for at lande Kusk.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 21. dec 2017, 14:28

Ja, bevares, men også et sted hvor man hurtigt føler sig ensom, hvis man er tryghedsnarkoman.
Hvorfor tror du at Falk fik sine forældre til at flytte med til Kbh?
Husk lige på at fodboldspillere har et meget begrænset liv udenfor fodbolden.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 21. dec 2017, 14:39

Gamen skrev:
troelsh skrev: Dennis Søndergaard nævner det i seneste afsnit af Ripodsten
Det er vist en røver. Og heller ikke første gang Dennis Søndergaard udtaler sig om en helvedes masse han ikke har forstand på. Der var en grund til at Lynge ikke kunne fordrage ham, og i en periode bad ham holde sig langt væk fra Hornevej.
Jeg husker nu også at det er kommet fra hestens egen mund ved flere lejligheder.

Dermed ikke sagt at det behøver forholde sig sådan, han har blot efterladt samme indtryk hos mig som ved Dennis Søndergaard... At han nødigt ville tilbage til "lille" AaB og Aalborg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af troelsh » 21. dec 2017, 17:17

Hanga skrev:
Gamen skrev:
troelsh skrev: Dennis Søndergaard nævner det i seneste afsnit af Ripodsten
Det er vist en røver. Og heller ikke første gang Dennis Søndergaard udtaler sig om en helvedes masse han ikke har forstand på. Der var en grund til at Lynge ikke kunne fordrage ham, og i en periode bad ham holde sig langt væk fra Hornevej.
Jeg husker nu også at det er kommet fra hestens egen mund ved flere lejligheder.

Dermed ikke sagt at det behøver forholde sig sådan, han har blot efterladt samme indtryk hos mig som ved Dennis Søndergaard... At han nødigt ville tilbage til "lille" AaB og Aalborg.
Jeg har nu ikke hørt det fra hans egen mund, men hvis det skulle forholde sådan, at han nødig vil tilbage til AaB, ja så er Kusk et no-go imo.

Han skal være 100% motiveret til at lave et seriøst comeback, ellers er der andre spillere der skal have chancen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 21. dec 2017, 17:40

troelsh skrev: Jeg har nu ikke hørt det fra hans egen mund, men hvis det skulle forholde sådan, at han nødig vil tilbage til AaB, ja så er Kusk et no-go imo.

Han skal være 100% motiveret til at lave et seriøst comeback, ellers er der andre spillere der skal have chancen.
Sådan har jeg det også.
Hvis han er motiveret for AaB så håber jeg virkelig AaB strækker sig for at få ham, for så tror jeg på at vi kan få det bedste ud af ham igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 21. dec 2017, 18:10

Gamen skrev:Ja, bevares, men også et sted hvor man hurtigt føler sig ensom, hvis man er tryghedsnarkoman.
Hvorfor tror du at Falk fik sine forældre til at flytte med til Kbh?
Husk lige på at fodboldspillere har et meget begrænset liv udenfor fodbolden.
Altså det tror jeg er en and - det med Falks forældre skulle være flyttet til København. Nu er han fra Middelfart og hvis hans forældre er flyttet fra byen, så er det meget nys.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 21. dec 2017, 18:54

FlæskeFrank skrev: Altså det tror jeg er en and - det med Falks forældre skulle være flyttet til København. Nu er han fra Middelfart og hvis hans forældre er flyttet fra byen, så er det meget nys.
I overført betydning, måske jeg burde have inkluderet gåseøjnene omkring "flytte med til Kbh". Han lider så meget af hjemve, at han fravalgte et hav af bedre alternativer, fordi han ikke kunne holde ud ikke at være tæt på sin familie konstant.
Han havde bedre muligheder i klubber der ville lønne ham væsentligt bedre og kunne tilbyde ham det samme sportsligt som FCK, men han turde ikke flytte væk fra sin familie. Mener også én af hans familiemedlemmer boede med ham det første lange stykke tid, som jeg har hørt det.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 21. dec 2017, 18:57

Hanga skrev: Jeg husker nu også at det er kommet fra hestens egen mund ved flere lejligheder.

Dermed ikke sagt at det behøver forholde sig sådan, han har blot efterladt samme indtryk hos mig som ved Dennis Søndergaard... At han nødigt ville tilbage til "lille" AaB og Aalborg.
Det kan jeg så afkræfte - hvis man da ellers tror på mig. En af de primære grunde til at ville vende hjem er formodentlig, at han ikke har fundet sig specielt godt til rette et sted, hvor der ikke er særlig meget andet end fodbold (og kæresten) at tænke på og hvor familie og venner er langt væk.

Han bliver aldrig en storby-knægt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 21. dec 2017, 19:44

Gamen skrev:
Hanga skrev: Jeg husker nu også at det er kommet fra hestens egen mund ved flere lejligheder.

Dermed ikke sagt at det behøver forholde sig sådan, han har blot efterladt samme indtryk hos mig som ved Dennis Søndergaard... At han nødigt ville tilbage til "lille" AaB og Aalborg.
Det kan jeg så afkræfte - hvis man da ellers tror på mig. En af de primære grunde til at ville vende hjem er formodentlig, at han ikke har fundet sig specielt godt til rette et sted, hvor der ikke er særlig meget andet end fodbold (og kæresten) at tænke på og hvor familie og venner er langt væk.

Han bliver aldrig en storby-knægt.
Du har i hvert fald udtalt meget skråsikkert siden sommerens transfervindue, så enten har du en god insider eller også er du den ultimative troll ;-)

Jeg håber du får ret. Kusk vil være en klassesigning for os. Vi mangler hans kreativitet og målnæse.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af sulakvelidze » 21. dec 2017, 23:40

Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev: Altså det tror jeg er en and - det med Falks forældre skulle være flyttet til København. Nu er han fra Middelfart og hvis hans forældre er flyttet fra byen, så er det meget nys.
I overført betydning, måske jeg burde have inkluderet gåseøjnene omkring "flytte med til Kbh". Han lider så meget af hjemve, at han fravalgte et hav af bedre alternativer, fordi han ikke kunne holde ud ikke at være tæt på sin familie konstant.
Han havde bedre muligheder i klubber der ville lønne ham væsentligt bedre og kunne tilbyde ham det samme sportsligt som FCK, men han turde ikke flytte væk fra sin familie. Mener også én af hans familiemedlemmer boede med ham det første lange stykke tid, som jeg har hørt det.
Hvad baserer du dine Falk-påstande på? Jeg beder dig ikke om at afsløre navne på eventuelle kilder, men det kunne være rart at vide, om det er noget, du har læst, eller om det er sladder/løse rygter - og i så fald fra hvilken type kilde. (Agent/insider/FCK-tilhænger/andet).

Jeg spørger, fordi jeg ikke mindes at have læst eller hørt om Falk-hjemve i så voldsom grad, som du skitserer der. Og hvis det virkelig er så slemt, undrer det mig, at pressen ikke har skrevet om “FCK-stjerne med hjemve”. Det ville da ellers være en kioskbasker, hvis det er rigtigt. Og nogen må jo vide det, for det virker ikke logisk, at en bruger af et forum for AaB-fans ved så personlige ting om en FCK-stjerne, uden at de mange københavnske journalister, der følger FCK, har opsnuset det.

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 766
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Njak » 22. dec 2017, 03:25

sulakvelidze skrev:
Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev: Altså det tror jeg er en and - det med Falks forældre skulle være flyttet til København. Nu er han fra Middelfart og hvis hans forældre er flyttet fra byen, så er det meget nys.
I overført betydning, måske jeg burde have inkluderet gåseøjnene omkring "flytte med til Kbh". Han lider så meget af hjemve, at han fravalgte et hav af bedre alternativer, fordi han ikke kunne holde ud ikke at være tæt på sin familie konstant.
Han havde bedre muligheder i klubber der ville lønne ham væsentligt bedre og kunne tilbyde ham det samme sportsligt som FCK, men han turde ikke flytte væk fra sin familie. Mener også én af hans familiemedlemmer boede med ham det første lange stykke tid, som jeg har hørt det.
Hvad baserer du dine Falk-påstande på? Jeg beder dig ikke om at afsløre navne på eventuelle kilder, men det kunne være rart at vide, om det er noget, du har læst, eller om det er sladder/løse rygter - og i så fald fra hvilken type kilde. (Agent/insider/FCK-tilhænger/andet).

Jeg spørger, fordi jeg ikke mindes at have læst eller hørt om Falk-hjemve i så voldsom grad, som du skitserer der. Og hvis det virkelig er så slemt, undrer det mig, at pressen ikke har skrevet om “FCK-stjerne med hjemve”. Det ville da ellers være en kioskbasker, hvis det er rigtigt. Og nogen må jo vide det, for det virker ikke logisk, at en bruger af et forum for AaB-fans ved så personlige ting om en FCK-stjerne, uden at de mange københavnske journalister, der følger FCK, har opsnuset det.
Du kender allerede historierne om "Kone-tyven", "Oscar-gate", "Poker-svindleren Junker", "Vindmølle-dokumentforfalskningen", "Match-fixing af Wichmann", "Ludomanerne fra AaB" og "Den polske Kone-banker", men nu kommer kioskbaskeren om FCK-spilleren med hjemve ;) Spøg til side. Personligt tænker jeg selv på AK som det tydeligste eksempel på når hjemve for alvor rammer. Både Falk og Kusk er da sikkert kede af at skulle væk hjemmefra de trygge rammer, men begge har jo siddet en del ude med lang skade og meget tid på bænken. Det spiller vel også en rolle ift. ens trivsel. Men når alt kommer til alt køber jeg ikke argumentet omkring Kusk. Nu er det 3,5 år siden han forlod AaB. Jeg håber da også at se ham efter 31. januar i AaB, hvis han har hjertet med sig. Jeg er nok mere naiv og håber han kommer til AaB pga. det har en betydning for ham og han vil vise han stadig kan være en afgørende spiller.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 22. dec 2017, 11:29

Synes også det lyder mærkeligt, at et voksen menneske, har SÅ meget hjemve, at de påvirker hans valg af klub. Så er Danmark heller ikke større.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamling » 22. dec 2017, 20:28

Nu er der i de sidste 3 vinduer (incl dette) brugt spalte op og spalte ned om kusk retur til AaB. Det kommer ikke til at ske - han vil ikke !!! Så drømmerne kan godt spare kræfterne. Vi får aldrig Kusk (eller Prica) i en AaB trøje igen.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Låst