Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 30. jan 2018, 10:40

Buzz Killington skrev:Jamen hvis han vitterligt er motiveret, og hvis han formår at opfylde MW's defensive pligter og hvis han kan spille uden Dalle bagved, og hvis alderen endnu ikke er begyndt at tage toppen af hans gennembrudsstyrke, så kan det jo blive ganske fornuftigt med Kusk. Håber økonomien er nogenlunde fornuftig i en evt. aftale.
Du er sjov, Buzz. Hvorfor skulle han ikke være motiveret? Synes du ikke det er et tegn på motivation at afvise al anden interesse, for at vende hjem til AaB? 2 vinduer i træk.
Jeg tror Gaarde har fået sin ønskespiller.

Sjovt med alle de forbehold, når frelseren Flores kan spille halvandet år uden at præstere noget særligt, uden man hører et kvæk fra dig. Men når man er fra Peru er det helt okay ikke at præstere noget særligt defensivt, ikke levere offensivt, være tydelig omkring at man gerne vil forlade AaB (apropos motovation) osv.

Som altid afhænger spillernes succes mindst lige så meget af træneren. Mon ikke det er ham vi i første gang skal se mod, hvis spillernes potentiale ikke bliver forløst.
Det er hans taktik og strategi de følger, ikke deres egen. Jeg kan godt tvivle på at en offensiv kant vil være lykken med det anti-AaB fodbold vi har set de sidste 9 måneder in mente, men lad os nu se.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 30. jan 2018, 10:48

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:Jamen hvis han vitterligt er motiveret, og hvis han formår at opfylde MW's defensive pligter og hvis han kan spille uden Dalle bagved, og hvis alderen endnu ikke er begyndt at tage toppen af hans gennembrudsstyrke, så kan det jo blive ganske fornuftigt med Kusk. Håber økonomien er nogenlunde fornuftig i en evt. aftale.
Du er sjov, Buzz. Hvorfor skulle han ikke være motiveret? Synes du ikke det er et tegn på motivation at afvise al anden interesse, for at vende hjem til AaB? 2 vinduer i træk.
Jeg tror Gaarde har fået sin ønskespiller.

Sjovt med alle de forbehold, når frelseren Flores kan spille halvandet år uden at præstere noget særligt, uden man hører et kvæk fra dig. Men når man er fra Peru er det helt okay ikke at præstere noget særligt defensivt, ikke levere offensivt, være tydelig omkring at man gerne vil forlade AaB (apropos motovation) osv.

Som altid afhænger spillernes succes mindst lige så meget af træneren. Mon ikke det er ham vi i første gang skal se mod, hvis spillernes potentiale ikke bliver forløst.
Det er hans taktik og strategi de følger, ikke deres egen. Jeg kan godt tvivle på at en offensiv kant vil være lykken med det anti-AaB fodbold vi har set de sidste 9 måneder in mente, men lad os nu se.
Tjek juntaens kommentar fra tidligere. Gider ikke dit drama eller forholde mig til hvad du finder "sjovt".
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af le Cid » 30. jan 2018, 11:00

Buzz Killington skrev:
Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:Jamen hvis han vitterligt er motiveret, og hvis han formår at opfylde MW's defensive pligter og hvis han kan spille uden Dalle bagved, og hvis alderen endnu ikke er begyndt at tage toppen af hans gennembrudsstyrke, så kan det jo blive ganske fornuftigt med Kusk. Håber økonomien er nogenlunde fornuftig i en evt. aftale.
Du er sjov, Buzz. Hvorfor skulle han ikke være motiveret? Synes du ikke det er et tegn på motivation at afvise al anden interesse, for at vende hjem til AaB? 2 vinduer i træk.
Jeg tror Gaarde har fået sin ønskespiller.

Sjovt med alle de forbehold, når frelseren Flores kan spille halvandet år uden at præstere noget særligt, uden man hører et kvæk fra dig. Men når man er fra Peru er det helt okay ikke at præstere noget særligt defensivt, ikke levere offensivt, være tydelig omkring at man gerne vil forlade AaB (apropos motovation) osv.

Som altid afhænger spillernes succes mindst lige så meget af træneren. Mon ikke det er ham vi i første gang skal se mod, hvis spillernes potentiale ikke bliver forløst.
Det er hans taktik og strategi de følger, ikke deres egen. Jeg kan godt tvivle på at en offensiv kant vil være lykken med det anti-AaB fodbold vi har set de sidste 9 måneder in mente, men lad os nu se.
Tjek juntaens kommentar fra tidligere. Gider ikke dit drama eller forholde mig til hvad du finder "sjovt".
Uagtet hvad nogen måtte finde sjovt, så er der vel ikke noget, som tyder på, at han ikke skulle være motiveret. Ligeledes spillede han vel en halv sæson med PK bag sig - og så er han vel lige omkring den bedste alder for en fodboldspiller...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af gravballe » 30. jan 2018, 11:01

Glenn Francisco skrev:Rinne
Pallesen - Okore - Pedersen - Ahlmann
Lesniak - Würtz
Kusk - Rolim - Flores
Safranko


DET ser da meget fornuftigt ud? :thumbsup:
Ja enig, det kunne være sjovt.. Men det kommer aldrig til at ske...

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 30. jan 2018, 11:12

gravballe skrev:
Glenn Francisco skrev:Rinne
Pallesen - Okore - Pedersen - Ahlmann
Lesniak - Würtz
Kusk - Rolim - Flores
Safranko


DET ser da meget fornuftigt ud? :thumbsup:
Ja enig, det kunne være sjovt.. Men det kommer aldrig til at ske...
Hvis man netop holder fast i Lesniak og Würtz så har man to defensive midtbanespillere til at rydde op. Måske ikke imod FCM, BIF og FCK, men ellers kunne man vel sagtens smide det hold ind. Rolim derinde kunne være rigtigt godt.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 30. jan 2018, 11:14

gravballe skrev:
Glenn Francisco skrev:Rinne
Pallesen - Okore - Pedersen - Ahlmann
Lesniak - Würtz
Kusk - Rolim - Flores
Safranko


DET ser da meget fornuftigt ud? :thumbsup:
Ja enig, det kunne være sjovt.. Men det kommer aldrig til at ske...
Hvis ikke kommer jeg til at tilslutte mig koret der vil have Wieghorst ud. Men lad os nu se, det vil ændre drastisk i trupsammensætningen hvis pludselig har tre så stærke offensive midtbanespillere. Mon ikke også det vil være på Wieghorsts opfattelse af hvordan vi skal spille.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 30. jan 2018, 11:14

le Cid skrev:
Buzz Killington skrev:
Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:Jamen hvis han vitterligt er motiveret, og hvis han formår at opfylde MW's defensive pligter og hvis han kan spille uden Dalle bagved, og hvis alderen endnu ikke er begyndt at tage toppen af hans gennembrudsstyrke, så kan det jo blive ganske fornuftigt med Kusk. Håber økonomien er nogenlunde fornuftig i en evt. aftale.
Du er sjov, Buzz. Hvorfor skulle han ikke være motiveret? Synes du ikke det er et tegn på motivation at afvise al anden interesse, for at vende hjem til AaB? 2 vinduer i træk.
Jeg tror Gaarde har fået sin ønskespiller.

Sjovt med alle de forbehold, når frelseren Flores kan spille halvandet år uden at præstere noget særligt, uden man hører et kvæk fra dig. Men når man er fra Peru er det helt okay ikke at præstere noget særligt defensivt, ikke levere offensivt, være tydelig omkring at man gerne vil forlade AaB (apropos motovation) osv.

Som altid afhænger spillernes succes mindst lige så meget af træneren. Mon ikke det er ham vi i første gang skal se mod, hvis spillernes potentiale ikke bliver forløst.
Det er hans taktik og strategi de følger, ikke deres egen. Jeg kan godt tvivle på at en offensiv kant vil være lykken med det anti-AaB fodbold vi har set de sidste 9 måneder in mente, men lad os nu se.
Tjek juntaens kommentar fra tidligere. Gider ikke dit drama eller forholde mig til hvad du finder "sjovt".
Uagtet hvad nogen måtte finde sjovt, så er der vel ikke noget, som tyder på, at han ikke skulle være motiveret. Ligeledes spillede han vel en halv sæson med PK bag sig - og så er han vel lige omkring den bedste alder for en fodboldspiller...
Jeg går ud fra det generelt er sådan for fodboldspillere at en stor del af deres motivation for at gå på arbejde, er at udvikle sig og bevæge sig fremad på karrierestien. Ud fra sådan en generel iagtagelse er det ikke specielt kontroversielt at påstå at AaB er et stort skridt tilbage for manden. Derfor er der et hvis. Han har valgt et cushy skrivebordsarbejde med skiftet hjem til trygheden. Hvis han kan motivere sig til bare at gå på arbejde, så skal det nok gå godt.

Angående den med Dalle, så blev Kusk mindre målfarlig efter han skiftede. Hans udgangspunkt var længere tilbage på banen og han blev mere en assist-spiller. Det hjalp naturligvis at han så havde en Spalvis at sigte efter, men jeg syntes der er et tvivlsspørmål her mht. hvor meget han er afhængig af en solid back bagved sig.

Slutteligt, angående alderen. Så er han ikke gammel, men spillere der lever på deres hurtighed er altid i risiko for at miste noget med alderen. Det er forskelligt hvornår tidens tand begynder og vise sig.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gentleman Finn » 30. jan 2018, 11:33

Man kan altid argumentere i hvad retning det skal være, Kusk går ligeledes fra at være set som en der ikke rigtigt slog igennem, en luksusbreddespiller om man vil, til forhåbentligt at blive en nøglespiller heroppe som vi tænker ind i vores spillestil. Det bør kunne motivere. Og lur mig om ikke han stadig har et lille røvformet AaB hjerte der banker endnu et sted, omend nogle sikkert vil stille spørgsmålstegn ved det. Økonomi og tilhørsforhold er ikke altid helt nemt at få til at spille sammen, når man har så kort tid at tjene sine penge, og stort set kun var et navn i DK da man blev skidt ud af sin nye klub.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gentleman Finn » 30. jan 2018, 11:34

Der er ingen tvivl om at vi vil få mere ud af Flores hvis både Rolim og Kusk bilver en fast del af offensiven. Vi skal dog også finde en måde at få det til at fungere defensivt. Jeg ser derudover også gerne at vores unge knejt Wessam får nogle indhop her i foråret, han har et giftigt first touch. Skal lige få noget mere power i benene, lovende spiller.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 30. jan 2018, 11:42

Jeg tror vi alle er enige om Kusks kvaliteter og at det derfor mere er et spørgsmål om motivation, drivkraft osv. Som jeg ser det, skal vi splitte diskussionen lidt op:

1) "AaB-hjertet"
Jeg synes ikke man kan stille spørgsmålstegn ved Kusks vilje til at spille i AaB. Vi ved ikke ret meget om dette forløb, men det virker til at han har bedt om lov til at skifte til AaB og måske endda også har afvist Malmø og OB for at komme til AaB. Vi kan ikke bede om ret meget mere. Næste skridt ville være en Masango-scene og det ville ikke have gavnet nogle af parterne og ville slet ikke passe til den type, jeg ser Kusk som.

2) Drive og motivation
Jeg synes derimod godt man kan være bekymret for hvad der sker med Kusk når han så kommer tilbage. Jeg ser mange af de samme faldgruber, der har givet både Helenius og Enevoldsen problemer de sidste par år. Det er snart fire år siden, Kasper Kusk for alvor lykkedes på et fodboldhold og vi får en spiller med kæmpe pil nedad. Det kan nogle gange være rigtig svært at få vendt den trend og det kræver stor tålmodighed fra alle parter.

Konklusion
Til trods for mine bagtanker vedr. pkt. 2 ovenfor, så synes jeg Kasper Kusk har så stærke spidskompetencer og har demonstreret dem til overflod på Superliga-niveau at han selvfølgelig skal hentes og at vi skal forsøge at bygge holdet op omkring ham. Selv i en skuffende FCK-tid har han lavet masser af mål og assists og været en pålidelig impact-spiller selvom han tydeligvis ikke trivedes eller lykkedes ret godt. Hvis AaB har en klar plan for pkt. 2) og ikke bare regner med at det kommer af sig selv, så tror jeg rigtig meget på Kasper Kusk, selvom jeg personligt hellere havde set et helt nyt ansigt med pil opad.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 30. jan 2018, 11:42

BT skriver forresten: "AaB har længe været interesseret i at hente Kasper Kusk tilbage, og ifølge BTs oplysninger afviste midtbanespilleren et tilbud i sommer, fordi det ikke var godt nok." Ikke et ord om modstand fra Ståle. Måske en ret dyr dreng vi får hjem.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af boldspiller » 30. jan 2018, 11:45

Buzz Killington skrev:BT skriver forresten: "AaB har længe været interesseret i at hente Kasper Kusk tilbage, og ifølge BTs oplysninger afviste midtbanespilleren et tilbud i sommer, fordi det ikke var godt nok." Ikke et ord om modstand fra Ståle. Måske en ret dyr dreng vi får hjem.
Jeg har hørt det modsatte. Men sådan er der jo så meget.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 30. jan 2018, 11:47

Gentleman Finn skrev:Der er ingen tvivl om at vi vil få mere ud af Flores hvis både Rolim og Kusk bilver en fast del af offensiven. Vi skal dog også finde en måde at få det til at fungere defensivt. Jeg ser derudover også gerne at vores unge knejt Wessam får nogle indhop her i foråret, han har et giftigt first touch. Skal lige få noget mere power i benene, lovende spiller.
Et offensivt firkløver af Rolim, Flores, Kusk og Wessam. En FM-spiller våde drøm!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Dalbjerg » 30. jan 2018, 11:47

Må godt nok stadigvæk sige, at jeg stadig ikke er imponeret af Kusk handlinger i forbindelse med udmeldinger ved skiftet væk fra AaB, og så handlingerne kort tid efter.
Det synes jeg, er noget af det "grimmeste"/"dummeste" jeg har set spilere gøre..

Men HEY! Jeg er sgu en lige så stor "luder" som Kusk selv, så når han finder sit niveau, og går amok på banen igen iført AaB's farver, ja så er alt glemt.

Indtil skiftet er på plads, så er min holdning til ham, dog stadig at han skal piftes ud af stadion. *subjektiv og dobbeltmoralsk smiley" :innocent:

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Dalbjerg » 30. jan 2018, 11:51

Buzz Killington skrev:BT skriver forresten: "AaB har længe været interesseret i at hente Kasper Kusk tilbage, og ifølge BTs oplysninger afviste midtbanespilleren et tilbud i sommer, fordi det ikke var godt nok." Ikke et ord om modstand fra Ståle. Måske en ret dyr dreng vi får hjem.
Helt sikkert en dyr dreng.. Men nok mindre dyr, end hvis han skulle have haft sin vilje sidste sommer.. De nye indkøb, samt skadede spillere der kommer tilbage, ja de har det nok med at gøre Kusk en kende mere medgørlig, uden at han kommer ind på en talentkontrakt.
Formentlig top 3 ang. løn i truppen, og det må så vise sig, om det er klogt eller ej.

Men med de afgange som er foretaget, så er hans løn nok tæt på at være dækket ind..

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 30. jan 2018, 11:56

Jeg håber ikke, vi betaler det store for Kusk. Tvivler på han bliver den store succes, medmindre MW ændrer sin tilgang til spillet markant.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af gravballe » 30. jan 2018, 12:03

De Fem skrev:
gravballe skrev:
Glenn Francisco skrev:Rinne
Pallesen - Okore - Pedersen - Ahlmann
Lesniak - Würtz
Kusk - Rolim - Flores
Safranko


DET ser da meget fornuftigt ud? :thumbsup:
Ja enig, det kunne være sjovt.. Men det kommer aldrig til at ske...
Hvis man netop holder fast i Lesniak og Würtz så har man to defensive midtbanespillere til at rydde op. Måske ikke imod FCM, BIF og FCK, men ellers kunne man vel sagtens smide det hold ind. Rolim derinde kunne være rigtigt godt.
Jamen jeg er enig, jeg ser ingen problemer med at forsøge at køre vores eget spil. Det var også det at man turde køre offensivt der gav os det sidste mesterskab, også selv om det ind imellem gik galt. Vi tvang modstanderen til at forholde sig til os. Pt fortrækker MW at tilpasse AaB modstanderens styre, frem for at få dem til at forholde sig til vores.

Jeg tror ikke på MW tør spille så offensivt, jeg syntes faktisk man har valgt den forkerte træner, til at spille offensivt. MW er mere typen der vil have kontrol over en kamp og dominere den. Hvilke jo ikke rigtigt var det vi gjorde i 2014, men pga vores angrebs ivrighed så tvang vi de andre hold tilbage.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Maglau » 30. jan 2018, 12:07

Buzz Killington skrev:
Angående den med Dalle, så blev Kusk mindre målfarlig efter han skiftede. Hans udgangspunkt var længere tilbage på banen og han blev mere en assist-spiller. Det hjalp naturligvis at han så havde en Spalvis at sigte efter, men jeg syntes der er et tvivlsspørmål her mht. hvor meget han er afhængig af en solid back bagved sig.

Slutteligt, angående alderen. Så er han ikke gammel, men spillere der lever på deres hurtighed er altid i risiko for at miste noget med alderen. Det er forskelligt hvornår tidens tand begynder og vise sig.
Du har nok ret i at Kusk blev mindre målfarlig efter Dalle skiftede, men der sad han vel også mest på bænken i Twente eller havde andre spillere der scorede målene i FCK.

Kusk skiftede i sommeren 2014 og Dalle december 2015 - nåede Kusk at spille sammen med Spalvis.

I øvrigt er Pallesen vel også en nogenlunde solid back, så mon ikke det går
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 30. jan 2018, 12:10

Maglau skrev:
Buzz Killington skrev:
Angående den med Dalle, så blev Kusk mindre målfarlig efter han skiftede. Hans udgangspunkt var længere tilbage på banen og han blev mere en assist-spiller. Det hjalp naturligvis at han så havde en Spalvis at sigte efter, men jeg syntes der er et tvivlsspørmål her mht. hvor meget han er afhængig af en solid back bagved sig.

Slutteligt, angående alderen. Så er han ikke gammel, men spillere der lever på deres hurtighed er altid i risiko for at miste noget med alderen. Det er forskelligt hvornår tidens tand begynder og vise sig.
Du har nok ret i at Kusk blev mindre målfarlig efter Dalle skiftede, men der sad han vel også mest på bænken i Twente eller havde andre spillere der scorede målene i FCK.

Kusk skiftede i sommeren 2014 og Dalle december 2015 - nåede Kusk at spille sammen med Spalvis.

I øvrigt er Pallesen vel også en nogenlunde solid back, så mon ikke det går
Ugh, ja, jeg mente* "skadet". Dalle sad ude i anden halvdel af mesterskabssæsonen, og det påvirkede Kusks målsnit dramatisk. Kusk spillede sammen med Spalvis i 2014, mens Dalle var skadet. Pointen holder altså. Han scorede 11 mål med Dalle bagved, og 1 uden (sammenlign evt. selv Kusk og Dalle.

*jeg fuckede op i kronologien. Huskede bare han ikke spillede".
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 30. jan 2018, 12:14

Kusk kan få succes hvis MW fastholder 2 seksere til at ligge og sikre bagved offensiven og de offensive backs.

Låst