Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 31. jan 2018, 09:05

9800 skrev:Har Lyngby en CB det er værd at snuppe?
Det synes jeg ikke. De har nogle erfarne normader der har været rundt i langet mellem SL og 1.div samt et talent jeg intet kender til.

Faktisk synes jeg det mest interessant kunne være at samle en Ojo eller Mayron George op til foråret, skulle de gå fallit. I kampen imod dem så vi hvad et ordenligt skur kan skabe af kaos.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Sanchez94 » 31. jan 2018, 09:11

PeterS skrev:
michael_nagg skrev:Jeg læste forleden et indlæg om at Stefan schoors var i Sevilla og se Sevilla-getafe. Der var en der nævnte at det var pudsigt at han var dernede, samtidig med at der har været lidt løse rygter med flores til sevilla. Eller har schoors bare været nede ved gutterne på træningslejren, og taget sig den frihed og tage til en kamp som tilfældigvis var med Sevilla.

Er der mere og koge på flores/Sevilla historien. Eller siger vandrørene noget andet
Studsede også over det
Jeg tror ganske uskyldigt at de var nede for at se fodbold, Safranko postede også ting fra Sevilla by og fra kampen på hans instragram story

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Rams » 31. jan 2018, 09:21

De Fem skrev:
9800 skrev:Har Lyngby en CB det er værd at snuppe?
Det synes jeg ikke. De har nogle erfarne normader der har været rundt i langet mellem SL og 1.div samt et talent jeg intet kender til.

Faktisk synes jeg det mest interessant kunne være at samle en Ojo eller Mayron George op til foråret, skulle de gå fallit. I kampen imod dem så vi hvad et ordenligt skur kan skabe af kaos.
Efter Horsens og Vejle har suget mange af de bedste unge stoppere i 1. division til sig, så er der egentlig kun én spiller i den række, som jeg synes kunne være rigtig interessant.

Og det er den tidligere FCM-akademispiller, Andreas Murbeck i Skive. En stor og stærk duelspiller, der har været god på et sløjt Skive-hold. Tidligere kåret som bedste akademispiller på sin årgang og har også spillet UEFA Youth League. Et tilvalg af Murbeck ville så nok være et fravalg af Lyngø, men uden jeg er helt opdateret på Lyngø formentlig også en gevaldig opgradering. Murbeck har kontrakt med Skive 2018 ud. Inden han kom til FCM fra Landskrona var der også tyske klubber, der spurgt til ham.

I forbindelse med skiftet til FCM udtalte han selv følgende om egne evner: -"Mine forcer ligger i hovedspillet og generelt i mit forsvarsspil. Jeg er ikke den hurtigste, så jeg er god i min placering og evne til at læse spillet. Generelt vil jeg gerne være en klog fodboldspiller, og det er nok også en af mine styrker allerede nu".
In verbis simus faciles

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 31. jan 2018, 09:25

Rams skrev: Efter Horsens og Vejle har suget mange af de bedste unge stoppere i 1. division til sig, så er der egentlig kun én spiller i den række, som jeg synes kunne være rigtig interessant.

Og det er den tidligere FCM-akademispiller, Andreas Murbeck i Skive. En stor og stærk duelspiller, der har været god på et sløjt Skive-hold. Tidligere kåret som bedste akademispiller på sin årgang og har også spillet UEFA Youth League. Et tilvalg af Murbeck ville så nok være et fravalg af Lyngø, men uden jeg er helt opdateret på Lyngø formentlig også en gevaldig opgradering. Murbeck har kontrakt med Skive 2018 ud. Inden han kom til FCM fra Landskrona var der også tyske klubber, der spurgt til ham.

I forbindelse med skiftet til FCM udtalte han selv følgende om egne evner: -"Mine forcer ligger i hovedspillet og generelt i mit forsvarsspil. Jeg er ikke den hurtigste, så jeg er god i min placering og evne til at læse spillet. Generelt vil jeg gerne være en klog fodboldspiller, og det er nok også en af mine styrker allerede nu".
Tja, det lyder jo meget godt, men er det nok ikke sådan Kasper Pedersen ville beskrive sig selv?

Pascal Gregor gik til Helsingør, så ville man have en stopper ind, så var der mulighed for en solid spiller.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 9000AaB » 31. jan 2018, 09:40

De Fem skrev:
9800 skrev:Har Lyngby en CB det er værd at snuppe?
Det synes jeg ikke. De har nogle erfarne normader der har været rundt i langet mellem SL og 1.div samt et talent jeg intet kender til.

Faktisk synes jeg det mest interessant kunne være at samle en Ojo eller Mayron George op til foråret, skulle de gå fallit. I kampen imod dem så vi hvad et ordenligt skur kan skabe af kaos.
Syntes især George har været go' men han er vel stadig ejet af Randers og ryger tilbage må man gå ud fra?

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 31. jan 2018, 09:47

9000AaB skrev:
De Fem skrev:
9800 skrev:Har Lyngby en CB det er værd at snuppe?
Det synes jeg ikke. De har nogle erfarne normader der har været rundt i langet mellem SL og 1.div samt et talent jeg intet kender til.

Faktisk synes jeg det mest interessant kunne være at samle en Ojo eller Mayron George op til foråret, skulle de gå fallit. I kampen imod dem så vi hvad et ordenligt skur kan skabe af kaos.
Syntes især George har været go' men han er vel stadig ejet af Randers og ryger tilbage må man gå ud fra?
Det gør han jo nok ja. De har en trup med en del ældre spillere, så det er begrænset hvor meget strandhugst en klub som AaB kan gå på. Skulle de gå nedenom så ryger mange af spillerne nok til laget omkring bunden af SL og toppen af 1.div, hvor erfaring er forskellen i op og nedrykning.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 31. jan 2018, 10:01

DobbeltA skrev:Med Kusk får vi en kant som på egen hånd kan flytte bolden fremad i banen. Spiller vi med Rolim på den anden kant, har vi samme mulighed der. Det opnår vi aldrig, hvis vi spiller med Thellufsen og Flores på kanterne og det er for mig at se en tvingende nødvendighed, når vi ikke har en central midtbanespiller pt, som kan løbe bolden 30-50 m. frem i banen. Nå må vi så vente til kl. 23.59 med at se om Flores bliver efterladt i det spanske. Købet af Kusk efterlader dog visse spillere i en svær situation. Superpøleren og Abildgaard, som begge har gjort det fint i opstarten, kan det blive svære at finde plads til i start 11, men det kan jo så i det mindste give os en bænk, hvor man fremover kan håbe på et effektivt indhop. Der må komme en større udmelding fra AaB i løbet af det næste døgn, man mangler pt. at offentliggøre mulige forlængelser af både Pølsen og Paddy, ligeledes bliver det spændende at se hvordan man forholder sig til Rolim, der også løber ud til sommer.
Enig, lige bortset fra, at Thellufsen da sagtens kan drive bolden frem i løb. Hans styrker er jo netop udfordringer, teknik og tempo.

Vubbi
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Vubbi » 31. jan 2018, 10:01

FCK har offentliggjort købet af Fischer.
Kusk er klar, når Gaarde er kommet hjem med flyet.

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af bongo1234 » 31. jan 2018, 10:07


Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 31. jan 2018, 10:09

FIDEL skrev:
Enig, lige bortset fra, at Thellufsen da sagtens kan drive bolden frem i løb. Hans styrker er jo netop udfordringer, teknik og tempo.
Problemet er bare, at han forsvinder alt for nemt ud af kampene. Synes han er bedst når han kommer i korte indhop. Han har slet ikke overbevist om endnu, at han er typen der kan spille fast i start-11'eren. Alt for ustabil og svingende - omend man selvfølgelig må forvente den slags med unge spillere.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 31. jan 2018, 10:40

Gamen skrev:
FIDEL skrev:
Enig, lige bortset fra, at Thellufsen da sagtens kan drive bolden frem i løb. Hans styrker er jo netop udfordringer, teknik og tempo.
Problemet er bare, at han forsvinder alt for nemt ud af kampene. Synes han er bedst når han kommer i korte indhop. Han har slet ikke overbevist om endnu, at han er typen der kan spille fast i start-11'eren. Alt for ustabil og svingende - omend man selvfølgelig må forvente den slags med unge spillere.
Ja han er netop ung. Desuden har han indtil spillet på et hold, hvor de etablerede profiler har kæmpet med deres eget spil. Så er det altså svært for en ung spiller. Men han har trods alt været kampafgørende i nogle få kampe, senest i Lyngby og havde et godt indhop imod Helsingør.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 9000AaB » 31. jan 2018, 10:48

FIDEL skrev:
Gamen skrev:
FIDEL skrev:
Enig, lige bortset fra, at Thellufsen da sagtens kan drive bolden frem i løb. Hans styrker er jo netop udfordringer, teknik og tempo.
Problemet er bare, at han forsvinder alt for nemt ud af kampene. Synes han er bedst når han kommer i korte indhop. Han har slet ikke overbevist om endnu, at han er typen der kan spille fast i start-11'eren. Alt for ustabil og svingende - omend man selvfølgelig må forvente den slags med unge spillere.
Ja han er netop ung. Desuden har han indtil spillet på et hold, hvor de etablerede profiler har kæmpet med deres eget spil. Så er det altså svært for en ung spiller. Men han har trods alt været kampafgørende i nogle få kampe, senest i Lyngby og havde et godt indhop imod Helsingør.
Syntes at Thllufsen har spillet rigtig godt når vi spillede 3-4-3 med Ahlman på kanten og Thellufsen i "angrebet" ved siden af Pohl, for det er her hans force ligger.
Når Thellufsen så bliver rykket ud på kanten i en 4-4-2 opstilling så skal han til at lave indlæg osv. og det er ikke det han er god til.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 31. jan 2018, 10:57

Da AaB hentede Sylvestre var mange ærgerlige over at man ikke fik Nikola Djurdjic i stedet. Her et år senere har det vist sig, at svaret var, at de begge var nitter i den store tranfertombola. Sylvestre er videre efter udløn, men Djurdjic og Randers har ophævet kontrakten.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... a-djurdjic

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 31. jan 2018, 11:02

De Fem skrev:Da AaB hentede Sylvestre var mange ærgerlige over at man ikke fik Nikola Djurdjic i stedet. Her et år senere har det vist sig, at svaret var, at de begge var nitter i den store tranfertombola. Sylvestre er videre efter udløn, men Djurdjic og Randers har ophævet kontrakten.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... a-djurdjic
Ja, han virkede decideret modløs i de Randers-programmer. Tilbød på et tidspunkt selv at ophæve sin kontrakt uden beregning, fordi han synes han præsterede skidt. Et eller andet må der være sket med ham. Han var fantastisk spillende i Tippeligaen, god for Malmö og Helsingborg og havde et flot snit i Greuther Fürth.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 31. jan 2018, 11:08

Gamen skrev:
De Fem skrev:Da AaB hentede Sylvestre var mange ærgerlige over at man ikke fik Nikola Djurdjic i stedet. Her et år senere har det vist sig, at svaret var, at de begge var nitter i den store tranfertombola. Sylvestre er videre efter udløn, men Djurdjic og Randers har ophævet kontrakten.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... a-djurdjic
Ja, han virkede decideret modløs i de Randers-programmer. Tilbød på et tidspunkt selv at ophæve sin kontrakt uden beregning, fordi han synes han præsterede skidt. Et eller andet må der være sket med ham. Han var fantastisk spillende i Tippeligaen, god for Malmö og Helsingborg og havde et flot snit i Greuther Fürth.
Det er også surt at tro man ender i en almindelig dansk klub og så er AGF midlertidigt flyttet tre kvarter nordpå.

Hvis han ikke ellers er kørt død i Danmark kunne de tilbyde ham en prøvetræning og muligvis en kontrakt frem til sommer.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Halil » 31. jan 2018, 11:12

Er der noget fra Lyngby der er spændende?

Jeg ser frem til en redegørelse fra BoT, som der har en daglig gang i det område og bør have indgående kendskab til spillerne.
Uden Synd Ingen Frelse

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 31. jan 2018, 11:15

Halil skrev:Er der noget fra Lyngby der er spændende?

Jeg ser frem til en redegørelse fra BoT, som der har en daglig gang i det område og bør have indgående kendskab til spillerne.
TV2 skriver at Club Brügge besigtiger konkursboet, mens Søren Sorgenfri skriver at en engelsk klub ser på det.

Skal den klub sælges må det blive som feederklub og på baggrund af deres akademi.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 31. jan 2018, 11:16

De Fem skrev:
Gamen skrev:
De Fem skrev:Da AaB hentede Sylvestre var mange ærgerlige over at man ikke fik Nikola Djurdjic i stedet. Her et år senere har det vist sig, at svaret var, at de begge var nitter i den store tranfertombola. Sylvestre er videre efter udløn, men Djurdjic og Randers har ophævet kontrakten.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... a-djurdjic
Ja, han virkede decideret modløs i de Randers-programmer. Tilbød på et tidspunkt selv at ophæve sin kontrakt uden beregning, fordi han synes han præsterede skidt. Et eller andet må der være sket med ham. Han var fantastisk spillende i Tippeligaen, god for Malmö og Helsingborg og havde et flot snit i Greuther Fürth.
Det er også surt at tro man ender i en almindelig dansk klub og så er AGF midlertidigt flyttet tre kvarter nordpå.

Hvis han ikke ellers er kørt død i Danmark kunne de tilbyde ham en prøvetræning og muligvis en kontrakt frem til sommer.
Han har da nogenlunde holdt sit snit fra de seneste år i Randers, så helt overraskende burde det ikke være at han ikke slog igennem, specielt i Randers der har været en stor fejlcastning siden Gravgaard kom til.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 31. jan 2018, 11:24

Halil skrev:Er der noget fra Lyngby der er spændende?

Jeg ser frem til en redegørelse fra BoT, som der har en daglig gang i det område og bør have indgående kendskab til spillerne.
Jeg har lige hørt på P8, at Lyngby ikke har formået at hente det ønskede beløb ind.

Og ang. Flores - hvis han smutter f.eks. til sommer, så tror jeg AaB har afløseren klar i Mikkel Rygaard.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 31. jan 2018, 11:34

FIDEL skrev:
Halil skrev:Er der noget fra Lyngby der er spændende?

Jeg ser frem til en redegørelse fra BoT, som der har en daglig gang i det område og bør have indgående kendskab til spillerne.
Jeg har lige hørt på P8, at Lyngby ikke har formået at hente det ønskede beløb ind.

Og ang. Flores - hvis han smutter f.eks. til sommer, så tror jeg AaB har afløseren klar i Mikkel Rygaard.
I så fald, skal man ikke prøve at lave Dalsgaard tricket med Børsting. Der er noget i ham, men det bliver ikke forløst godt nok. Tror det er ikke specielt kærligt er blevet kaldt moslergenet kunne være godt på en back/wing-back.

Låst