Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 7. jan 2018, 07:39

Den ene mexicanske klub skulle være Club Universidad Nacional. Er sgu lidt spændt på om Flores stadig er her når transfervinduet lukker.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 7. jan 2018, 08:09

Martino skrev:Den ene mexicanske klub skulle være Club Universidad Nacional. Er sgu lidt spændt på om Flores stadig er her når transfervinduet lukker.
Pumas har jf. transfermarkt ikke for vane at lave mange kæmpe indkøb, men et salg på et par mio euro er måske ikke helt idiotisk, hvis vi altså kan omsætte nogle dem til en kvalli tilgang der kan slå til med det samme. Tror dog Flores vil blive i Europa.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 7. jan 2018, 08:20

Buzz Killington skrev:
Martino skrev:Den ene mexicanske klub skulle være Club Universidad Nacional. Er sgu lidt spændt på om Flores stadig er her når transfervinduet lukker.
Pumas har jf. transfermarkt ikke for vane at lave mange kæmpe indkøb, men et salg på et par mio euro er måske ikke helt idiotisk, hvis vi altså kan omsætte nogle dem til en kvalli tilgang der kan slå til med det samme. Tror dog Flores vil blive i Europa.
Jeg undrer mig også lidt over de her mexicanske klubber, og Flores vil jo gerne slå igennem i Europa. De snakker dog spansk i Mexico, så who knows...
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 8. jan 2018, 13:20

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :aabfan:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 9. jan 2018, 06:46

For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 9. jan 2018, 07:59

Spil for galleriet. Hvad havde du regnet med at han skulle sige? Det der er blot et modent svar fra en spiller der ikke vil have noget klinket ifht. sin nuv. arbejdsgiver.
Da slet ikke i en situation, hvor Ståle er tydeligt under pres.
Det er stadig det skaldede æg, der står i vejen for skiftet. Klar streg i regningen for ham (og et problem for AaB), at de ikke fik Medina og derfor er færre kantspillere, end da de gik ind i vinduet.

Lad os satse på at han snart kommer til fornuft. Alle andre parter virker indstillet på skiftet.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 9. jan 2018, 08:16

En spiller med hans evner burde have større ambitioner som 26 årig.

“det kan godt være, at jeg er nødt til at kigge på det på et tidspunkt, men jeg spiller trods alt en del, og det er fint nok, siger Kusk.“

Efter 2,5 år i FCK kan jeg virkelig ikke forstå han fortsat blot accepterer bænke-tjansen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 9. jan 2018, 09:18

Gamen skrev:
Spil for galleriet. Hvad havde du regnet med at han skulle sige? Det der er blot et modent svar fra en spiller der ikke vil have noget klinket ifht. sin nuv. arbejdsgiver.
Da slet ikke i en situation, hvor Ståle er tydeligt under pres.
Det er stadig det skaldede æg, der står i vejen for skiftet. Klar streg i regningen for ham (og et problem for AaB), at de ikke fik Medina og derfor er færre kantspillere, end da de gik ind i vinduet.

Lad os satse på at han snart kommer til fornuft. Alle andre parter virker indstillet på skiftet.
Hvis han vitterlig har ambitioner om at spille kontinuerligt og udvikle sig, så forventer jeg altså det skinner mere igennem end som her. Han skaber i hvert fald tvivl om motivationen hvis vi henter ham hvilket netop er den store faldgrube ved at hente gamle profiler tilbage.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af troelsh » 9. jan 2018, 09:35

Forza skrev:
En spiller med hans evner burde have større ambitioner som 26 årig.

“det kan godt være, at jeg er nødt til at kigge på det på et tidspunkt, men jeg spiller trods alt en del, og det er fint nok, siger Kusk.“

Efter 2,5 år i FCK kan jeg virkelig ikke forstå han fortsat blot accepterer bænke-tjansen.
Det er ikke ligefrem noget der skriger vindermentalitet i mine øre, at syntes det er “fint nok” at spille engang imellem som 26-årig.
Lad os håbe det er spin.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 9. jan 2018, 09:46

Det er selvfølgelig en ren bullshit/Must say-udtalelse fra Kusks side. Prøv at forstille jer det modsatte udsagn. Det ville jo blive ren Masango.
Med venlig Hilsen
--
Robert

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af gravballe » 9. jan 2018, 09:47

Hvis det ikke er spin, men hans seriøse holdning så så jeg helst vi fandt en anden at satse på.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gnu » 9. jan 2018, 10:05

Pastorius skrev:Det er selvfølgelig en ren bullshit/Must say-udtalelse fra Kusks side. Prøv at forstille jer det modsatte udsagn. Det ville jo blive ren Masango.
Det behøver det da ikke at være. Peter Ankersen og Robin Olsen har fx begge luftet tanken om, at de ville videre, uden at det endte i noget, der overhovedet ligner en Masango-situation. De har fortsat spillet fast. Det er noget sludder, at Kusk ikke kunne have sagt noget andet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 9. jan 2018, 10:07

Pastorius skrev:Det er selvfølgelig en ren bullshit/Must say-udtalelse fra Kusks side. Prøv at forstille jer det modsatte udsagn. Det ville jo blive ren Masango.
Hvorfor skal det sættes op mod det modsatte udsagn? Der er stort råderum for hvordan han kunne have udtalt sig, og han vælger at udtrykke sig på en måde der giver en potentiel fremtidig arbejdsgiver et indtryk af at han ikke er særligt opsat på et skifte, da han syntes det er "fint nok", når han spiller at han trods alt spiller. Derudover fjerner han presset fra Ståle/FCK for at give ham spilletid/sælge ham.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 9. jan 2018, 10:12

Toutouh er så endt i den lige modsatte situation.
Det har bl.a. resulteret i at han offentligt er blevet hængt ud for sine (manglende) præstationer.
Det samme var Wiland offer for, da Ståle ikke kunne bruge ham længere.
Jeg forstår godt Kusk bare “passer sit arbejde” - så må han jo leve med den udbredte skepsis herinde...

Og tænk så lige tilbage på hvordan Kusk agerede i AaB. Aldrig store armbevægelser, satte aldrig sig selv over holdet, altid diplomatisk. Man må respektere at det ikke er alle der har lyst til at bralre op - det siger absolut intet om at hans vilje (og evne) til, at præstere for AaB.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 9. jan 2018, 10:15

Buzz Killington skrev: Hvorfor skal det sættes op mod det modsatte udsagn? Der er stort råderum for hvordan han kunne have udtalt sig, og han vælger at udtrykke sig på en måde der giver en potentiel fremtidig arbejdsgiver et indtryk af at han ikke er særligt opsat på et skifte, da han syntes det er "fint nok", når han spiller at han trods alt spiller. Derudover fjerner han presset fra Ståle/FCK for at give ham spilletid/sælge ham.
Fortsæt du bare, Buzz.
Det skifte har både han og AaB arbejdet for siden i sommer, men der er 3 parter der skal være enige. Bedst at holde snakken ude af pressen.
Alt det der er din helt egen fortolkning.
Man kunne også se det som en måde at holde ro på, indtil enderne mødes.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 9. jan 2018, 10:19

Og så er tvivl om motivation vist ikke noget der er forbeholdt tidligere profiler.

Sylvestr
Meilinger
Casper Sloth

Skal vi finde flere relativt nye signings, der har haft problemer med netop det?
Jeg forstår folks antipati mod Kusk ovenpå skiftet til FCK, men lad det ikke være styrende for debatten, tak.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gnu » 9. jan 2018, 10:28

Gamen skrev:Toutouh er så endt i den lige modsatte situation.
Det har bl.a. resulteret i at han offentligt er blevet hængt ud for sine (manglende) præstationer.
Det samme var Wiland offer for, da Ståle ikke kunne bruge ham længere.
Jeg forstår godt Kusk bare “passer sit arbejde” - så må han jo leve med den udbredte skepsis herinde...

Og tænk så lige tilbage på hvordan Kusk agerede i AaB. Aldrig store armbevægelser, satte aldrig sig selv over holdet, altid diplomatisk. Man må respektere at det ikke er alle der har lyst til at bralre op - det siger absolut intet om at hans vilje (og evne) til, at præstere for AaB.
Toutouh og Wiland spillede sig af gennem ringe præstationer, det er egentlig meget enkelt. Det har ikke noget med deres ageren i medierne at gøre.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 9. jan 2018, 10:40

Gnu skrev: Toutouh og Wiland spillede sig af gennem ringe præstationer, det er egentlig meget enkelt. Det har ikke noget med deres ageren i medierne at gøre.
Så Toutouhs ultimatum til FCK i midt-juni om at ville væk øjeblikkeligt, der ikke var clearet af med Ståle, har intet med det at gøre? Han meldte netop ud, at han ville væk med det samme, og lur mig om ikke Ståle lyver når han sagde der ingen bud var på ham i sommer. Toutouhs ringe præstationer skal da netop ses i relation til, at Ståle valgte at nægte ham at tage afsted med henvisning til skadessituationen, nøjagtig som det var tilfældet med Kusk.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 9. jan 2018, 10:41

Så er der forlænget med Blåbjerg.

Gaarde, så kan du godt lukke vinduet!!!
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 9. jan 2018, 10:42

Gnu skrev: Toutouh og Wiland spillede sig af gennem ringe præstationer, det er egentlig meget enkelt. Det har ikke noget med deres ageren i medierne at gøre.
Wiland leverede ikke dårligere end Olsen har gjort denne sæson, og havde indtil da været den måske bedste, vigtigste og mest loyale målmand for FCK i flere år. Det var et decideret ulækkert karaktermord han blev udsat for.

Jeg tror ikke det er nu, midt i FCK's største krise i mange år, at man skal begynde at italesætte klubskifte i pressen, medmindre det er aftalt - som det var med Ankersen og Olsen. Det handler bare om at stikke piben ind og lade ens agent klare arbejdet i kulissen.

Låst