Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Sønderhof » 13. jan 2018, 23:04

Redwhite skrev:Hvem er egentlig scout for AaB, og bliver trænerteamet ikke taget med på råd når vi køber en udenlandsk spiller.?
Det gør en gruppe af ældre AaB-koryfæer, bl.a. bestående af Søren Kusk, Per Westergaard og Jens Peter Hansen(?)
Derudover er det meget normalt at en sportsdirektør bruger en lille håndfuld spilleragenter, som man vinder tillid hos og derfor nemmere kan tiltrække de spillere disse har under sig. Lynge brugte efter sigende meget den samme agent.

Der er i midlertidig sket en rivende udvikling i hvordan man finder de spillere man ønsker til sin trup. Mange, og i særdeleshed herinde, har man yndet at latterliggøre FCM's computerprogram som Benham har lånt til dem fra Brentford. Vi må dog erkende at det langt hen ad vejen er måden at gøre det på. AaB's ageren på transfermarkedet under Gaarde har været noget nær en katastrofe. Det mener jeg ikke er Gaardes skyld, men bestyrelsens. Hvad havde manden af kvalifikationer til at finde de rigtige spillere til en klub med ambitioner om top-4, men med rækkens 6.-8. højeste budget?

Man skulle allerede dengang have valgt en anden konstellation med fx. en træner i en mere managerligende rolle, som havde erfaring med en sådan rolle og et stort netværk. Alternativt en chefscout som man ser i flere og flere klubber. Jeg begriber ikke at man i AaB fortsætter denne ultra konservative tilgang, som vi har kørt siden Lynge kom til. Har man virkelig tillid til at Gaarde kan sammensætte en slagkraftig trup som kan spille attraktiv fodbold. Det havde hverken Lars Søndergaard heller ikke Wieghorst og sgu heller ikke mig.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af martinaalborg » 14. jan 2018, 07:32

[/quote]

Hvis vi skal have noget ud af en spiller som Safranko, så skal vi fanme spille mere offensivt, og flere indlæg fra wings eller vores offensiv. Og det kommer vi forhåbentligt også til, men det ville hjælpe med en forstærkning til offensiven.
Safranko skal sættes op til mål, hvilket bliver interessant at se om vi evner.[/quote]

:thumbsup: det er NEMLIG lige de han skal - så bliver han en "killer" oppe foran...
så skal vi bare finde en makker til ham.....

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af BassogogsVen » 14. jan 2018, 07:37

FIDEL skrev:
Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev: Nu var du vel en af dem, som skreg efter middelmådige østeuropæere, så det virker lidt mærkeligt at du langer ud efter dem, som vi har hentet.

Sammenligningen mellem Safranko og Kusk er altså også besynderlig. De spiller to forskellige steder - vores erfaring med Safranko er 6 måneder, hvor AaB ikke har overfordret angriberne med chancer.

Og igen Kusk er 26 år, mens Safranko er 23 år. Det er 100 kampes erfaring til forskel, ligesom de dage, hvor man hentede en udlænding ind for at få noget starquality er long gone. Det er jo netop at en sammenlignelig 23 årig DANSK angriber havde kostet mere end Safranko, det var måske Brock-Madsen og ham har der ikke været mange positive meninger omkring.
No shit, Sherlock.
Det jeg ønskede mig var ikke lige en spiller uden særlige meritter fra en liga, der er ringere end den danske. Jeg kan godt lide Safrankos mentalitet, men man må også være ærlig og sige at han på banen ligner et af de ringeste køb på angrebssiden der er foretaget i mange år. Teknisk og på speed er han noget af det ringeste jeg har set længe - desværre. Og det er lidt ærgerligt, når man bl.a. gerne vil bruge ham som opspilsstation.
Vi har både har scoutet ham grundigt (?!) OG brugt et anseeligt million-beløb på ham. Alene det burde fortælle noget om, at Gaarde har været ganske sikker på at han kan byde ind med noget ifht. den måde Wieghorst vil spille på - i stedet ligner han en spiller hvor vi enten har set helt forkert, eller er blevet luret af nogle agenter. Vi skal ikke meget længere tilbage end Markus Holgersson for at finde en spiller, der var decideret fejlscoutet.
Vi er ikke en klub med uanede midler, og derfor skal vi bruge dem klogt. At brænde 4 mio. + en pæn løncheck af på en spiller, der (i hvert fald med det nuværende AaB-spil) ser marginalt bedre ud end de ungdomsspillere vi har hevet op er intet mindre end tåbeligt, når de penge kunne være brugt på et solidt bidrag til den førsteangriber vi har ledt efter i 1 år, og stadig ikke har fundet.

Det var nu ikke mig der sammenlignede Safranko og Kusk i første omgang. Taget i betragtning af at vores bedste angriber kunne have haft et to-cifret antal mål på sin måltotal allerede uden nogen ville kunne brokke sig, så har vi altså heller ikke været helt talentløse til at skabe chancer. Pohl har som minimum brændt en 5-6 direktører, som man SKAL score på hvis man er førsteangriber i Superligaen.
Hvis vi skal have noget ud af en spiller som Safranko, så skal vi fanme spille mere offensivt, og flere indlæg fra wings eller vores offensiv. Og det kommer vi forhåbentligt også til, men det ville hjælpe med en forstærkning til offensiven.
Safranko skal sættes op til mål, hvilket bliver interessant at se om vi evner.
Jeg tror faktisk, at uanset hvordan vi spiller, så kommer vi ikke til at se Safranko score den ene kasse efter den anden. Hvis man kigger på hans spil og løb, etc., så er han bare ikke den der dræber-angriber, vi mangler - heller ikke, når han ligger i feltet og ikke tæsker rundt alle mulige andre steder.
Hans teknik er ikke god nok, han er ikke hurtig og så har han ikke det der killerinstinkt, som vi har så meget brug for, når nu den mand, vi har, som har de kvalifikationer, ikke kan ramme målet.

Vi mangler en angriber. En rigtig angriber, centerforward style.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 14. jan 2018, 08:31

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/c ... fodbolden/

Så er det nu, at Gaarde skal finde sit italienske frem igen. ;)

Med hensyn til Safranko, så ved jeg sgu ikke helt. Kan egentlig godt se at han har nogle kompetencer, men ikke noget vi indtil videre har fået sat i scene. Jeg har dog meget større fidus til Pohl, Wessam og Ramkilde.

Og Flores rygtes til Toulouse. Nok mere passende til hans niveau end de to spanske storklubber.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gaarde6 » 14. jan 2018, 09:15

Håber godt nok Flores ryger meget snart! Så er der både penge og tid til 2-3 Transfers ind.
Ryger han først på sidste dagen, vil jeg sidde med hjertet i hænderne, hvis Gaarde skal ud og finde, spillere på 24 timer.
Jeg mener vi skal smede mens jernet er varmt og interessen for ham er der. Ja han kan Måske spille et godt VM. Han kan også blive skadet efter 1 min af første kamp.

Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Indlæg: 310
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:53
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Dr. Holst » 14. jan 2018, 10:06

Cassano har jeg set mere end rigeligt af på Aalborg Stadion da vi spillede mod sampdoria. Ikke en spiller jeg ville være stolt af.

Er der ingen der har noget nyt om kusk? Har nogen set den trimmede blondine i bysbilledet. Var ærgerlig over han ikke var at finde som tilskuer igår i Randers. Så til gengæld Sebastian Grønning kigge på fra en opvarmet hobro-bil.
Martino skrev:https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/c ... fodbolden/

Så er det nu, at Gaarde skal finde sit italienske frem igen. ;)

Med hensyn til Safranko, så ved jeg sgu ikke helt. Kan egentlig godt se at han har nogle kompetencer, men ikke noget vi indtil videre har fået sat i scene. Jeg har dog meget større fidus til Pohl, Wessam og Ramkilde.

Og Flores rygtes til Toulouse. Nok mere passende til hans niveau end de to spanske storklubber.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 14. jan 2018, 12:13

Jeg tror de vedvarende rygter om Flores ikke kun fostres i peruvianske kredse, men fordi andre også kan se kvaliteterne hos ham.

Selvfølgelig skal vi beholde ham til sommer.
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 14. jan 2018, 13:14

FlæskeFrank skrev:Jeg tror de vedvarende rygter om Flores ikke kun fostres i peruvianske kredse, men fordi andre også kan se kvaliteterne hos ham.

Selvfølgelig skal vi beholde ham til sommer.
Hvorfor er der en selvfølge?

Får vi et stort bud nu ville det være oplagt at sælge ham i min optik.

Præsterer han ikke til VM daler hans værdi. Der er en hype omkring hans navn nu, med flere klubber der tilsyneladende er interesseret i ham. Kan vi få Kusk plus et okay overskud ville det være en fantastisk handel for os i dette vindue.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 14. jan 2018, 14:11

Forza skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg tror de vedvarende rygter om Flores ikke kun fostres i peruvianske kredse, men fordi andre også kan se kvaliteterne hos ham.

Selvfølgelig skal vi beholde ham til sommer.
Hvorfor er der en selvfølge?

Får vi et stort bud nu ville det være oplagt at sælge ham i min optik.

Præsterer han ikke til VM daler hans værdi. Der er en hype omkring hans navn nu, med flere klubber der tilsyneladende er interesseret i ham. Kan vi få Kusk plus et okay overskud ville det være en fantastisk handel for os i dette vindue.
Fordi jeg tror, at han har vænnet sig til superligaen og dermed også kommer til at præstere fint hos os i foråret. Og ser klubberne i Europa, at en sydamerikansk spiller har vænnet sig til den europæiske spillestil, så er der penge på bordet.

Jeg tror ikke, at han får et forrygende VM - tror faktisk at vi sælger ham før VM.

Men bliver vi budt 20 mio kr. og skal aflevere 40% af dem til andre, så synes jeg ikke, at der er tale om mange penge. Så kan vi ligeså godt beholde ham og se om ikke det kan forløses hos os henover foråret.
- FlæskeFrank

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af san » 14. jan 2018, 14:42

FlæskeFrank skrev:Jeg tror de vedvarende rygter om Flores ikke kun fostres i peruvianske kredse, men fordi andre også kan se kvaliteterne hos ham.

Selvfølgelig skal vi beholde ham til sommer.
:thumbsup: :thumbsup:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 14. jan 2018, 15:26

FlæskeFrank skrev:
Forza skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg tror de vedvarende rygter om Flores ikke kun fostres i peruvianske kredse, men fordi andre også kan se kvaliteterne hos ham.

Selvfølgelig skal vi beholde ham til sommer.
Hvorfor er der en selvfølge?

Får vi et stort bud nu ville det være oplagt at sælge ham i min optik.

Præsterer han ikke til VM daler hans værdi. Der er en hype omkring hans navn nu, med flere klubber der tilsyneladende er interesseret i ham. Kan vi få Kusk plus et okay overskud ville det være en fantastisk handel for os i dette vindue.
Fordi jeg tror, at han har vænnet sig til superligaen og dermed også kommer til at præstere fint hos os i foråret. Og ser klubberne i Europa, at en sydamerikansk spiller har vænnet sig til den europæiske spillestil, så er der penge på bordet.

Jeg tror ikke, at han får et forrygende VM - tror faktisk at vi sælger ham før VM.

Men bliver vi budt 20 mio kr. og skal aflevere 40% af dem til andre, så synes jeg ikke, at der er tale om mange penge. Så kan vi ligeså godt beholde ham og se om ikke det kan forløses hos os henover foråret.
Jeg håber vi holder på Flores, da jeg tror ham og Rolim får stor betydning i foråret for os.
I mediano sagde wieghorst, at han helst vil spille med 4 i forsvaret, og at Pohl også kan spille som wing, såfremt der spilles med 3 på midtbanen. Jeg håber Flores vil blive brugt som den mest offensive i en 433 eller 451. Så kan vi spille med Safranko på toppen og Rolim og Pohl på wings. Det kunne blive farligt.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 14. jan 2018, 18:52

FlæskeFrank skrev: Fordi jeg tror, at han har vænnet sig til superligaen og dermed også kommer til at præstere fint hos os i foråret. Og ser klubberne i Europa, at en sydamerikansk spiller har vænnet sig til den europæiske spillestil, så er der penge på bordet.

Jeg tror ikke, at han får et forrygende VM - tror faktisk at vi sælger ham før VM.

Men bliver vi budt 20 mio kr. og skal aflevere 40% af dem til andre, så synes jeg ikke, at der er tale om mange penge. Så kan vi ligeså godt beholde ham og se om ikke det kan forløses hos os henover foråret.
Præstere fint er da bedøvende ligegyldigt, hvis vi kan få 25 mio. eller mere nu. Han har ikke været i nærheden af at være det halve værd hidtil i sin tid her, og vi kan forhåbentlig erstatte ham med en der holder højere klasse i Superligaen.
Vi taler trods alt en spiller, der aldrig har bevist sit værd udenfor Sydamerika.

Ifht. beløbet, så lad os lige huske på at vi aldrig havde fået ham hvis ikke vi var villige til at lægge 40 % i videresalg, og dermed bringe overgangssummen betragteligt ned. Tænk sig et ramaskrig hvis vi havde givet det med afstand højeste beløb vi nogensinde har lagt for en spiller i ren transfer, og han havde præsteret som han havde gjort hidtil.
Hvis, og hvis, og hvis. Kan vi få 25 mio., så vil det være et lykketræf á la Bassogog. Det er en pris som hans præstationer i AaB-trøjen på ingen måde berettiger.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 14. jan 2018, 19:00

Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev: Fordi jeg tror, at han har vænnet sig til superligaen og dermed også kommer til at præstere fint hos os i foråret. Og ser klubberne i Europa, at en sydamerikansk spiller har vænnet sig til den europæiske spillestil, så er der penge på bordet.

Jeg tror ikke, at han får et forrygende VM - tror faktisk at vi sælger ham før VM.

Men bliver vi budt 20 mio kr. og skal aflevere 40% af dem til andre, så synes jeg ikke, at der er tale om mange penge. Så kan vi ligeså godt beholde ham og se om ikke det kan forløses hos os henover foråret.
Præstere fint er da bedøvende ligegyldigt, hvis vi kan få 25 mio. eller mere nu. Han har ikke været i nærheden af at være det halve værd hidtil i sin tid her, og vi kan forhåbentlig erstatte ham med en der holder højere klasse i Superligaen.
Vi taler trods alt en spiller, der aldrig har bevist sit værd udenfor Sydamerika.

Ifht. beløbet, så lad os lige huske på at vi aldrig havde fået ham hvis ikke vi var villige til at lægge 40 % i videresalg, og dermed bringe overgangssummen betragteligt ned. Tænk sig et ramaskrig hvis vi havde givet det med afstand højeste beløb vi nogensinde har lagt for en spiller i ren transfer, og han havde præsteret som han havde gjort hidtil.
Hvis, og hvis, og hvis. Kan vi få 25 mio., så vil det være et lykketræf á la Bassogog. Det er en pris som hans præstationer i AaB-trøjen på ingen måde berettiger.
Jeg tror du glemmer en ting, og det er kontinuitet. Med opstart allerede i februar, så vil f. Eks. Kusk skulle finde sig til rette før han kan præstere.
Men selvfølgelig kan pengene blive så store, at vi er nødt til at sige ja til at sælge Flores. Jeg foretrækker dog at beholde ham, og bruge ham centralt fremover, og så bruge Pohl eller Thellufsen på wing.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 14. jan 2018, 19:09

FIDEL skrev: Jeg tror du glemmer en ting, og det er kontinuitet. Med opstart allerede i februar, så vil f. Eks. Kusk skulle finde sig til rette før han kan præstere.
Men selvfølgelig kan pengene blive så store, at vi er nødt til at sige ja til at sælge Flores. Jeg foretrækker dog at beholde ham, og bruge ham centralt fremover, og så bruge Pohl eller Thellufsen på wing.
Edison Flores har været her i 16 måneder og præsterer stadigvæk ikke på noget særligt højt niveau. Jeg tror vi kan finde mange spillere med væsentligt kortere indkøringsperiode. Hvorfor i alverden skal vi bruge Flores centralt, når han stort set aldrig har spillet der i sin AaB-tid - iflg. transfermarkt kun i 4 kampe? Han er kantspiller, der kan bruges i mellemrum, ikke kreatør.

Vi er nødt til at erkende, at Flores ikke passer til denne type fodbold. Hans kvaliteter kommer ikke til sin ret på disse breddegrader. Jo nærmere vi kommer VM, jo mere kommer det naturligt til at fylde for ham. Vi skal gerne have skudt ham af nu, mens vi stadig kan finde erstatninger der kan gøre det bedre end ham.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 14. jan 2018, 20:01

Gamen skrev:
FIDEL skrev: Jeg tror du glemmer en ting, og det er kontinuitet. Med opstart allerede i februar, så vil f. Eks. Kusk skulle finde sig til rette før han kan præstere.
Men selvfølgelig kan pengene blive så store, at vi er nødt til at sige ja til at sælge Flores. Jeg foretrækker dog at beholde ham, og bruge ham centralt fremover, og så bruge Pohl eller Thellufsen på wing.
Edison Flores har været her i 16 måneder og præsterer stadigvæk ikke på noget særligt højt niveau. Jeg tror vi kan finde mange spillere med væsentligt kortere indkøringsperiode. Hvorfor i alverden skal vi bruge Flores centralt, når han stort set aldrig har spillet der i sin AaB-tid - iflg. transfermarkt kun i 4 kampe? Han er kantspiller, der kan bruges i mellemrum, ikke kreatør.

Vi er nødt til at erkende, at Flores ikke passer til denne type fodbold. Hans kvaliteter kommer ikke til sin ret på disse breddegrader. Jo nærmere vi kommer VM, jo mere kommer det naturligt til at fylde for ham. Vi skal gerne have skudt ham af nu, mens vi stadig kan finde erstatninger der kan gøre det bedre end ham.
Flores ser spillet, som wieghorst rigtigt siger i Mediano. Og han er bedst når der er løb omkring ham, ligesom Christian Eriksen iøvrigt. Og det er som central midt eller 10' er at han vil være bedst for os tror jeg.
Jeg tror dog han bliver solgt nu.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af san » 14. jan 2018, 21:13

Gamen skrev:Kan vi få 25 mio., så vil det være et lykketræf á la Bassogog. Det er en pris som hans præstationer i AaB-trøjen på ingen måde berettiger.
Er der nogen der vil betale 25 millioner eller mere, så jo så er det berettiget. Havde han spillet blændende fra start i AaB så var prisen højere. :danmarkfan:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 14. jan 2018, 21:51

san skrev:
Gamen skrev:Kan vi få 25 mio., så vil det være et lykketræf á la Bassogog. Det er en pris som hans præstationer i AaB-trøjen på ingen måde berettiger.
Er der nogen der vil betale 25 millioner eller mere, så jo så er det berettiget. Havde han spillet blændende fra start i AaB så var prisen højere. :danmarkfan:
Faktisk mener jeg, at 25 millioner ikke er nok. Han er profil for Peru, og har lang tid til kontraktudløb. vi ved hvad det kan have af betydning for en spillers værdi.
Heldigvis er AaB i en situation hvor vi ikke er tvunget til at sælge!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 14. jan 2018, 22:44

FIDEL skrev:Faktisk mener jeg, at 25 millioner ikke er nok. Han er profil for Peru, og har lang tid til kontraktudløb. vi ved hvad det kan have af betydning for en spillers værdi.
Heldigvis er AaB i en situation hvor vi ikke er tvunget til at sælge!
Enig.

Hvis det havde været en dansk spiller, som var tilsvarende inde omkring det danske landshold, som blev solgt for nettogevinst på 12 mio kr. 6 måneder før VM(25 mio*60% - kostprist 3 mio kr.) havde dem, som vil sælge nu, tilsvarende lynchet Gaarde.

I får det nærmest til at virke, at Flores skulle være skyld i vores dårlige spil. Det er altså håbløst.
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 14. jan 2018, 22:46

FIDEL skrev:
san skrev:
Gamen skrev:Kan vi få 25 mio., så vil det være et lykketræf á la Bassogog. Det er en pris som hans præstationer i AaB-trøjen på ingen måde berettiger.
Er der nogen der vil betale 25 millioner eller mere, så jo så er det berettiget. Havde han spillet blændende fra start i AaB så var prisen højere. :danmarkfan:
Faktisk mener jeg, at 25 millioner ikke er nok. Han er profil for Peru, og har lang tid til kontraktudløb. vi ved hvad det kan have af betydning for en spillers værdi.
Heldigvis er AaB i en situation hvor vi ikke er tvunget til at sælge!
25 mio er altså et vanvittigt højt beløb for en spiller med hans præstationer i superligaen. Han har vel været en middelspiller på et gråt Superliga hold.

Vi skal prise os lykkelige hvis der er klubber der ignorerer hans klubmæssige statistikker og smider 3-4 mio eur.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 14. jan 2018, 23:16

Forza skrev:
FIDEL skrev:
san skrev:
Gamen skrev:Kan vi få 25 mio., så vil det være et lykketræf á la Bassogog. Det er en pris som hans præstationer i AaB-trøjen på ingen måde berettiger.
Er der nogen der vil betale 25 millioner eller mere, så jo så er det berettiget. Havde han spillet blændende fra start i AaB så var prisen højere. :danmarkfan:
Faktisk mener jeg, at 25 millioner ikke er nok. Han er profil for Peru, og har lang tid til kontraktudløb. vi ved hvad det kan have af betydning for en spillers værdi.
Heldigvis er AaB i en situation hvor vi ikke er tvunget til at sælge!
25 mio er altså et vanvittigt højt beløb for en spiller med hans præstationer i superligaen. Han har vel været en middelspiller på et gråt Superliga hold.

Vi skal prise os lykkelige hvis der er klubber der ignorerer hans klubmæssige statistikker og smider 3-4 mio eur.
Han var skadet on/off i lang tid, og været en af de bedste på holdet i efteråret efter min mening.
Det var ikke nemt at komme ind på et AaB hold, der manglede kvalitet og stabile profiler.
Tilmed får offensiven jo ikke meget hjælp fra den centrale midtbane.
Men ja han har ikke imponeret, men det er der ingen i AaB , der har gjort i flere år!

Låst