Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af MrBangDK » 7. nov 2017, 16:02

BoT skrev:
Yankee skrev:
BoT skrev:Oven på Brøndby-kampen kan jeg fornemme, at en del fck-fans er klar til at sende Kusk til Aalborg kvit og frit. Og mon ikke også Ståle er blevet modnet? Han ligner i hvert fald ikke en spillertype efter Ståles hoved - men mon ikke han kunne passe fint ind på vores hold, hvor der ikke er helt samme pres på?
Men der vil jo være kæmpe pres på Kusk. Han kommer som frelseren, der ikke alene skal bidrage med mål og assists fra dag 1, men også skal forløse både Flores, Safranko og Jannik Pohl. Hvis han skifter til AaB vil det være en mand blottet for selvtillid med et enormt forventningspres - det kan næsten kun gå galt.

Jeg er med på at Kusk er så attraktiv og dygtig en spiller at det alligevel formentlig er værd at give det et skud. Men AaB vil virkelig have en opgave i forventningsafstemning og at introducere Kusk stille og roligt på holdet. Netop den opgave man har fejlet så graverende på, hvis man kigger på Safranko, som virker til at være kørt helt i sænk mentalt og fysisk efter at være blevet smidt ind som førsteangriber, selvom han reelt er udviklingsspiller.
Bevares - men på ingen måde som i de store kampe, fck spiller. Og det er især der, han har fejlet. Kusks gode kampe i FCK har været i pokalen eller mod overkommelige modstandere i ligaen. Ikke når der virkelig har været bevågenhed på.
Så på den front skal han nok klare sig i AaB, hvor der jo mest er pres på herinde.
I kontrakten skal der indskrives, at han skal udlevere alle IP adresser han er på, så han kan blive permanent blokeret på debatten. Ellers ender det bare med at han får et sammenbrud og ikke præsterer.
Ska' vi hak'?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. nov 2017, 16:07

MrBangDK skrev:
I kontrakten skal der indskrives, at han skal udlevere alle IP adresser han er på, så han kan blive permanent blokeret på debatten. Ellers ender det bare med at han får et sammenbrud og ikke præsterer.
Det er vel noget AaB bør overveje at føre ind i samtlige kontrakter, bare for en sikkerheds skyld. I hvert fald indtil endnu en Double sæson er færdigspillet.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 8. nov 2017, 08:51

BoT skrev:
Yankee skrev:
BoT skrev:Oven på Brøndby-kampen kan jeg fornemme, at en del fck-fans er klar til at sende Kusk til Aalborg kvit og frit. Og mon ikke også Ståle er blevet modnet? Han ligner i hvert fald ikke en spillertype efter Ståles hoved - men mon ikke han kunne passe fint ind på vores hold, hvor der ikke er helt samme pres på?
Men der vil jo være kæmpe pres på Kusk. Han kommer som frelseren, der ikke alene skal bidrage med mål og assists fra dag 1, men også skal forløse både Flores, Safranko og Jannik Pohl. Hvis han skifter til AaB vil det være en mand blottet for selvtillid med et enormt forventningspres - det kan næsten kun gå galt.

Jeg er med på at Kusk er så attraktiv og dygtig en spiller at det alligevel formentlig er værd at give det et skud. Men AaB vil virkelig have en opgave i forventningsafstemning og at introducere Kusk stille og roligt på holdet. Netop den opgave man har fejlet så graverende på, hvis man kigger på Safranko, som virker til at være kørt helt i sænk mentalt og fysisk efter at være blevet smidt ind som førsteangriber, selvom han reelt er udviklingsspiller.
Bevares - men på ingen måde som i de store kampe, fck spiller. Og det er især der, han har fejlet. Kusks gode kampe i FCK har været i pokalen eller mod overkommelige modstandere i ligaen. Ikke når der virkelig har været bevågenhed på.
Så på den front skal han nok klare sig i AaB, hvor der jo mest er pres på herinde.
Understreger du ikke bare min pointe? Kusk har det bedst når der ikke er pres på ham, og hvis han vender tilbage til AaB vil han være under rigtig stort pres fordi han skal bære holdet ene mand og være ansvarlig for at Pallesen, Safranko og Flores forløses.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Funky » 8. nov 2017, 09:51

Kusk var da også under pres for at levere i AaB; han forlod os som vores største profil. Nu har vi godt nok et par halvkedelige eksempler på hjemvendte helte, som ikke rigtigt lykkedes (Ene, Helenius), men vi skal også huske folk som Wurtz og Risgård, som er vendt hjem med succes. Det springende punkt er, om Kusk kan finde nogen motivation i at vende tilbage til AaB, som ikke bare handler om at håbe på at gøre det godt, og lynhurtigt komme videre ud i verden igen. Han skal faktisk gide spille på Aalborg stadion igen. Hvis ikke, så skal man da holde sig væk.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 8. nov 2017, 10:06

Funky skrev: Det springende punkt er, om Kusk kan finde nogen motivation i at vende tilbage til AaB, som ikke bare handler om at håbe på at gøre det godt, og lynhurtigt komme videre ud i verden igen. Han skal faktisk gide spille på Aalborg stadion igen. Hvis ikke, så skal man da holde sig væk.
Det tror jeg ikke man skal være et sekund i tvivl om.

Jeg forestiller mig en "Würtz", hvis han vender tilbage. Så er det ikke for at smutte om et år igen.

Hvad angår hans niveau for FCK, så handler det jo om mange ting. Hvis man ikke fungerer udenfor banen, så fungerer man sjældent heller på banen. Ståle's meget stringente taktik er han jo ikke den eneste nyerhvervelse der har store problemer med at falde ind i.

Og igen: Var Ståle ikke vendt på en tallerken i 11. time, så havde han spillet for AaB nu.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 778
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58
Favoritspiller: Joakim Mæhle

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af emenike » 8. nov 2017, 10:48

Gamen skrev:
Funky skrev: Det springende punkt er, om Kusk kan finde nogen motivation i at vende tilbage til AaB, som ikke bare handler om at håbe på at gøre det godt, og lynhurtigt komme videre ud i verden igen. Han skal faktisk gide spille på Aalborg stadion igen. Hvis ikke, så skal man da holde sig væk.
Det tror jeg ikke man skal være et sekund i tvivl om.

Jeg forestiller mig en "Würtz", hvis han vender tilbage. Så er det ikke for at smutte om et år igen.

Hvad angår hans niveau for FCK, så handler det jo om mange ting. Hvis man ikke fungerer udenfor banen, så fungerer man sjældent heller på banen. Ståle's meget stringente taktik er han jo ikke den eneste nyerhvervelse der har store problemer med at falde ind i.

Og igen: Var Ståle ikke vendt på en tallerken i 11. time, så havde han spillet for AaB nu.
Var det ikke Kusk selv der (igen) valgte FCK frem for AaB her i sommers? Ifølge Nordjyske var begge klubber, og dermed Ståle, enige om en pris, men forhandlingerne stoppede angiveligt ved Kusk som ikke var interesseret:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... omsen-hjem

Den helt store forhindring for Kusks retur må vel formentlig være lønnen, da jeg ikke kan forestille mig at han ellers vil være tilfreds med en fast bænkplads i de større kampe for FCK.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 8. nov 2017, 11:20

Gamen skrev:Jeg forestiller mig en "Würtz", hvis han vender tilbage. Så er det ikke for at smutte om et år igen.

Hvad angår hans niveau for FCK, så handler det jo om mange ting. Hvis man ikke fungerer udenfor banen, så fungerer man sjældent heller på banen. Ståle's meget stringente taktik er han jo ikke den eneste nyerhvervelse der har store problemer med at falde ind i.
Klart, men det er altså også noget lettere for Würtz at træde ind på holdet på midtbanen, hvor man ikke bliver målt så sort/hvidt på mål og assists. Risgård blev jo også mødt med en vis skepsis og begrænsede forventninger, da han vendte tilbage. Han skulle jo først slå Augu af, og der var ikke en forventning om at han skulle bære holdet. Endelig slår Risgård og Würtz mig også som ganske andre personligheder end Kasper Kusk.

Kusk vil komme fuldstændig blottet for selvtillid og skal så være den altdominerende figur på et hold, der spiller dårligt og har underpræsteret i flere år. Der vil være forventning om at han allerede i første halvsæson bidrager med f.eks. 5 mål og 5 assists. Og endelig er der også mange´, der har forventninger om at tilgangen af Kusk får Pallesen, Safranko og Flores til at blomstre.

Det er noget af en jobbeskrivelse for en spiller, der måske mere har brug for nogle nye omgivelser og ro til at finde tilbage til sit gamle jeg rent spillemæssigt. Hvis jeg var Kusks agent ville jeg anbefale ham at kigge mod Norge eller Sverige.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 8. nov 2017, 11:28

Jeg er på linje med Yankee her.

Vi kan godt glemme alt om at vi kan ansætte én frelser, der redder kastanierne ud af ilden og sørger for vi vinder the double igen i 2019 - om ikke før. Hvis tanken med at hente Kusk er, at så bliver alting godt, så er den dødfødt.

I det hele taget tror jeg det er fuldstændig ligegyldigt hvilken angriber eller to vi kunne hente. Jeg tror ikke et sekund på at de kommer til at score mål i AaB, uden vi ændrer fundamentalt på den måde vi spiller på.

Vores problemer er strukturelle, og Wieghorst er på vej nedad samme vej som LS. Han har mistet troen på at han kan spille som vi gerne vil, med det spillermateriale vi har til rådighed, og forsøger derfor at rulle sig sammen som et pindsvin, og forsvare os ud af det. Problemet er bare at vi ikke har nogen pigge, så det hjælper stort. Han har ikke helt tabt sutten endnu (a la Holgersen på midtbanen), men han har vist nok, til at vi er nødt til at finde en dygtigere træner, og skifte MW ud så snart vi kan komme afsted med det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 8. nov 2017, 11:39

emenike skrev: Var det ikke Kusk selv der (igen) valgte FCK frem for AaB her i sommers? Ifølge Nordjyske var begge klubber, og dermed Ståle, enige om en pris, men forhandlingerne stoppede angiveligt ved Kusk som ikke var interesseret:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... omsen-hjem

Den helt store forhindring for Kusks retur må vel formentlig være lønnen, da jeg ikke kan forestille mig at han ellers vil være tilfreds med en fast bænkplads i de større kampe for FCK.
Lønnen er ikke et problem for AaB i det her tilfælde. De vil strække sig meget langt for at hente profiler til klubben, og har selvsagt brug for navne der vækker genklang.

Og nej, det var ikke Kusk selv der sagde nej. Han var (for 2. gang på et halvt år) på vej væk, men Ståle bremsede skiftet efter AaB og Kusk var blevet enige. Følte at han var i underskud på kanterne med Falks skade, og lokkede ham til at blive.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 8. nov 2017, 12:05

Pastorius skrev:Jeg er på linje med Yankee her.

Vi kan godt glemme alt om at vi kan ansætte én frelser, der redder kastanierne ud af ilden og sørger for vi vinder the double igen i 2019 - om ikke før. Hvis tanken med at hente Kusk er, at så bliver alting godt, så er den dødfødt.

I det hele taget tror jeg det er fuldstændig ligegyldigt hvilken angriber eller to vi kunne hente. Jeg tror ikke et sekund på at de kommer til at score mål i AaB, uden vi ændrer fundamentalt på den måde vi spiller på.

Vores problemer er strukturelle, og Wieghorst er på vej nedad samme vej som LS. Han har mistet troen på at han kan spille som vi gerne vil, med det spillermateriale vi har til rådighed, og forsøger derfor at rulle sig sammen som et pindsvin, og forsvare os ud af det. Problemet er bare at vi ikke har nogen pigge, så det hjælper stort. Han har ikke helt tabt sutten endnu (a la Holgersen på midtbanen), men han har vist nok, til at vi er nødt til at finde en dygtigere træner, og skifte MW ud så snart vi kan komme afsted med det.
Det er en måde at anskue det på.

Den anden er, at pindsvinet godt kan gro pigge over tid. Da Kent kom til handlede det også om at stabilisere et hold og derfra kunne der så bygges på.

Doom and gloom sælger altid godt, men jeg er ikke specielt overbevist om at du ved hvor de "strukturelle" problemer ligger.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 8. nov 2017, 12:29

Yankee skrev:
Understreger du ikke bare min pointe? Kusk har det bedst når der ikke er pres på ham, og hvis han vender tilbage til AaB vil han være under rigtig stort pres fordi han skal bære holdet ene mand og være ansvarlig for at Pallesen, Safranko og Flores forløses.
Det paradoksale er at Kusk gang på gang har fremhævet presset og konkurrencemiljøet i FCK som værende en af årsagerne til at han er i klubben. Men jeg er helt enig i, at han ikke umiddelbart ligner en der trives i det.
Jeg vil dog også sige, at han heller ikke er en "Ståle spiller". Han har ikke hårdhed og fysik i sit spil, og fungerer nok bedre i en lidt friere rolle end i Ståles ret rigide koncept.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 8. nov 2017, 12:49

Gamen skrev:
emenike skrev: Var det ikke Kusk selv der (igen) valgte FCK frem for AaB her i sommers? Ifølge Nordjyske var begge klubber, og dermed Ståle, enige om en pris, men forhandlingerne stoppede angiveligt ved Kusk som ikke var interesseret:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... omsen-hjem

Den helt store forhindring for Kusks retur må vel formentlig være lønnen, da jeg ikke kan forestille mig at han ellers vil være tilfreds med en fast bænkplads i de større kampe for FCK.
Lønnen er ikke et problem for AaB i det her tilfælde. De vil strække sig meget langt for at hente profiler til klubben, og har selvsagt brug for navne der vækker genklang.

Og nej, det var ikke Kusk selv der sagde nej. Han var (for 2. gang på et halvt år) på vej væk, men Ståle bremsede skiftet efter AaB og Kusk var blevet enige. Følte at han var i underskud på kanterne med Falks skade, og lokkede ham til at blive.
Vent lige. Var det Kusk der sagde nej, eller var det Ståle. Du skriver til sidste at Ståle lokkede ham til at blive. Det får det til at lyde som om det var Kusk der sagde nej, fordi Ståle overbeviste ham. Det ville også være i overenstemmelse med tipsbladets udsagn.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 8. nov 2017, 13:35

Buzz Killington skrev: Vent lige. Var det Kusk der sagde nej, eller var det Ståle. Du skriver til sidste at Ståle lokkede ham til at blive. Det får det til at lyde som om det var Kusk der sagde nej, fordi Ståle overbeviste ham. Det ville også være i overenstemmelse med tipsbladets udsagn.
Når man først siger ja, lader den anden klub forhandle personlige vilkår, og derefter bremser aftalen ved at trække sit ja tilbage, og fortælle spilleren at han ikke får lov til at skifte, fordi man har brug for ham. Så ja, så er det da Ståle og ikke Kusk selv der bremser aftalen.

Det er vel samme deal som da FCK var sikre på at de havde Sviatchenko i hus, men så trak Midtjylland sig fra aftalen i sidste øjeblik efter der var forhandlet personlige vilkår.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 8. nov 2017, 13:44

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Vent lige. Var det Kusk der sagde nej, eller var det Ståle. Du skriver til sidste at Ståle lokkede ham til at blive. Det får det til at lyde som om det var Kusk der sagde nej, fordi Ståle overbeviste ham. Det ville også være i overenstemmelse med tipsbladets udsagn.
Når man først siger ja, lader den anden klub forhandle personlige vilkår, og derefter bremser aftalen ved at trække sit ja tilbage, og fortælle spilleren at han ikke får lov til at skifte, fordi man har brug for ham. Så ja, så er det da Ståle og ikke Kusk selv der bremser aftalen.

Det er vel samme deal som da FCK var sikre på at de havde Sviatchenko i hus, men så trak Midtjylland sig fra aftalen i sidste øjeblik efter der var forhandlet personlige vilkår.
Gamen, hvad mente du med at Ståle "lokkede" ham til at blive?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 8. nov 2017, 13:55

De Fem skrev: Det er en måde at anskue det på.

Den anden er, at pindsvinet godt kan gro pigge over tid. Da Kent kom til handlede det også om at stabilisere et hold og derfra kunne der så bygges på.

Doom and gloom sælger altid godt, men jeg er ikke specielt overbevist om at du ved hvor de "strukturelle" problemer ligger.
Det er jeg heller ikke, men nu kan jeg konstatere at træner nummer to, begynder at gå ned af samme vej som træner nummer et blev fyret for - og som ikke så ud til at virke det mindste.

Det burde være grund nok til at skifte ud der.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Patmand » 8. nov 2017, 14:03

Pastorius skrev:
De Fem skrev: Det er en måde at anskue det på.

Den anden er, at pindsvinet godt kan gro pigge over tid. Da Kent kom til handlede det også om at stabilisere et hold og derfra kunne der så bygges på.

Doom and gloom sælger altid godt, men jeg er ikke specielt overbevist om at du ved hvor de "strukturelle" problemer ligger.
Det er jeg heller ikke, men nu kan jeg konstatere at træner nummer to, begynder at gå ned af samme vej som træner nummer et blev fyret for - og som ikke så ud til at virke det mindste.

Det burde være grund nok til at skifte ud der.
Du mener ikke det præsenterer et større problem hvem der har fundet og ansat de to seneste trænere?
Vedkommende er også hovedansvarlig for at sammensætte truppen.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 8. nov 2017, 14:05

Buzz Killington skrev: Gamen, hvad mente du med at Ståle "lokkede" ham til at blive?
Du vil gerne cirkulere omkring mit ordvalg, fremfor at forholde dig til hvad jeg skriver generelt. Jeg kommer det ikke nærmere, end hvad jeg skriver. Jeg synes ikke der er den store forskel - det synes du. Fair nok. Det var ikke Kusk der valgte AaB fra, men FCK der pludselig ville have at han skulle blive pga. uro omkring situationen på kanterne.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 8. nov 2017, 14:10

Patmand skrev:
Pastorius skrev:
De Fem skrev: Det er en måde at anskue det på.

Den anden er, at pindsvinet godt kan gro pigge over tid. Da Kent kom til handlede det også om at stabilisere et hold og derfra kunne der så bygges på.

Doom and gloom sælger altid godt, men jeg er ikke specielt overbevist om at du ved hvor de "strukturelle" problemer ligger.
Det er jeg heller ikke, men nu kan jeg konstatere at træner nummer to, begynder at gå ned af samme vej som træner nummer et blev fyret for - og som ikke så ud til at virke det mindste.

Det burde være grund nok til at skifte ud der.
Du mener ikke det præsenterer et større problem hvem der har fundet og ansat de to seneste trænere?
Vedkommende er også hovedansvarlig for at sammensætte truppen.
Nej, det mener jeg ikke, men jeg kan da tage fejl.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 8. nov 2017, 14:16

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Gamen, hvad mente du med at Ståle "lokkede" ham til at blive?
Du vil gerne cirkulere omkring mit ordvalg, fremfor at forholde dig til hvad jeg skriver generelt. Jeg kommer det ikke nærmere, end hvad jeg skriver. Jeg synes ikke der er den store forskel - det synes du. Fair nok. Det var ikke Kusk der valgte AaB fra, men FCK der pludselig ville have at han skulle blive pga. uro omkring situationen på kanterne.
What tæh fåck gamen. Du skaber tvivl omkring omstændighederne ved at skrive "lokkede", derfor vil jeg gerne have klarhed omkring hvad du mente med det. Var det en slåfejl eller hvad? Hvad er problemet med at uddybe eller rette hvad du skrev?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 8. nov 2017, 14:47

Buzz Killington skrev:
Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Gamen, hvad mente du med at Ståle "lokkede" ham til at blive?
Du vil gerne cirkulere omkring mit ordvalg, fremfor at forholde dig til hvad jeg skriver generelt. Jeg kommer det ikke nærmere, end hvad jeg skriver. Jeg synes ikke der er den store forskel - det synes du. Fair nok. Det var ikke Kusk der valgte AaB fra, men FCK der pludselig ville have at han skulle blive pga. uro omkring situationen på kanterne.
What tæh fåck gamen. Du skaber tvivl omkring omstændighederne ved at skrive "lokkede", derfor vil jeg gerne have klarhed omkring hvad du mente med det. Var det en slåfejl eller hvad? Hvad er problemet med at uddybe eller rette hvad du skrev?
Verden er sgu ikke så sort/hvid som du vil gøre det til. Ståle har selvfølgelig snakket med (="lokket") Kusk før og efter beslutningen for at undgå at Kusk skulle blive utilfreds eller lave en større sag ud af, at Ståle bremsede salget.

Låst