Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Debatjuntaen » 4. sep 2017, 09:29

Så er transfervinduet lukket, og vi har nu lukket tråden, som blev den længste i debatsidens historie!

Hermed en ny transfertråd - og prøv nu at holde en lidt bedre tone end sidst. Det skulle være muligt! :thumbsup:

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 4. sep 2017, 10:47

Første spørgsmål der melder sig er om vi skal forsøge at hente Kusk igen til vinter. Hvis det vitterligt var Kusk der sagde nej, så vidner det om en spiller der grundlæggende ikke er specielt motiveret for at spille i AaB, i hvert fald så længe vi ikke spiller med i toppen at rækken. Hvis vi i mellemtiden får spillet til at fungere, og på forunderlig vis bliver et tophold igen, uden Kusk, så bliver spørgsmålet i stedet om vi egentlig har brug for Kusk, med tanke på de unge gutter der vil være på vej nedefra. Der er også et økonomisk spørgsmål at forholde sig til, og han vil sikkert kræve en alvorlig lønpose, uden at være en spiller med udsigt til at stort videresalgspotentiale. På den anden side ved vi nogenlunde hvad vi får med ham, i.e. en kvallispiller der kan gå direkte ind på højrefløjen, og er garant for en god håndful mål fra den position.

Jeg er på vippen, men hælder til et nej til vinter.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af troelsh » 4. sep 2017, 13:40

Med hensyn til kusk mener jeg klart vi skal slå til hvis muligheden byder sig, i mine øjne er han i top 3 af bedste kantspillere i ligaen, og det undrer mig egentlig han ikke spiller hver gang, men det er jo nok fordi han ikke har en god fysik og ikke særlig stærk defensiv, hvilket ikke passer ind i Ståles betonbold filosofi, jeg tror sgu næsten Ståle ville smide Messi på bænken hvis han spillede for FCK, fordi han ikke laver nok defensivt ;)

Derudover har Kusk netop de kompetencer vores hold mangler allermest pt. han kan åbne et hvilket som helst forsvar i ligaen, og han er tilmed selv målfarlig.
Jeg tror også en spiller som Flores ville kunne "blomstre" (håhå), og blive endnu bedre hvis vores hold fik nogle flere kreative kræfter, men vi mangler jo selvfølgelig stadig at se hvad Rolim kan med en bold, så lad os da håbe han slår til!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 4. sep 2017, 13:58

Buzz Killington skrev:Første spørgsmål der melder sig er om vi skal forsøge at hente Kusk igen til vinter. Hvis det vitterligt var Kusk der sagde nej, så vidner det om en spiller der grundlæggende ikke er specielt motiveret for at spille i AaB, i hvert fald så længe vi ikke spiller med i toppen at rækken. Hvis vi i mellemtiden får spillet til at fungere, og på forunderlig vis bliver et tophold igen, uden Kusk, så bliver spørgsmålet i stedet om vi egentlig har brug for Kusk, med tanke på de unge gutter der vil være på vej nedefra. Der er også et økonomisk spørgsmål at forholde sig til, og han vil sikkert kræve en alvorlig lønpose, uden at være en spiller med udsigt til at stort videresalgspotentiale. På den anden side ved vi nogenlunde hvad vi får med ham, i.e. en kvallispiller der kan gå direkte ind på højrefløjen, og er garant for en god håndful mål fra den position.

Jeg er på vippen, men hælder til et nej til vinter.
Vi skal altid hente en Kusk, hvis. muligheden er der. Vi mangler desperat midtbanespillere, der også kan byde ind med mål.

Jeg synes ikke det giver mening at konkludere ret meget på, hvor motiveret Kusk er for at spille i AaB, men det vi rent faktisk véd om hvorfor det ikke lykkedes denne gang. Det er en form for paradoks indbygget i det. Hvis en spiller stiller sig tilfreds med AaB i vores nuværende forfatning, er han så ærgerrig nok til at kunne bringe os derhen, hvor vi gerne vil? Jeg kan godt forstå at Kusk spiller sin mulighed i FCK, og tager de rare penge med i købet.

...i det hele taget synes jeg ikke næste transfervindue er ret interessant pt., for vi er nødt til at flytte os væsentligt med det vi har nu, før det giver mening at købe det helt store ind - og det skal gerne ske langt inden vinduet åbner.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 4. sep 2017, 14:01

Buzz Killington skrev: Hvis det vitterligt var Kusk der sagde nej, så vidner det om en spiller der grundlæggende ikke er specielt motiveret for at spille i AaB, i hvert fald så længe vi ikke spiller med i toppen at rækken.
Det var det ikke. Hvad der gik galt ved jeg ikke, men det var ikke ham der takkede nej, som jeg har fået det fortalt fra nogen relativt tæt på.
Selvom jeg er med på at Søren Sorgenfri har skrevet det modsatte. Mon ikke der kan være modsatrettede interesser i spil dér - det kan jo tænkes at FCK gerne vil forhindre konkurrenter i at forsøge at købe ham, at Ståle har bremset forløbet eller at prisen pludselig er blevet hævet - Ståle har jo gjort netop dét før.
Til en pris på 5 mio. gætter jeg dog på at Kusk vil være højaktuel for andre Superliga-klubber end AaB i det kommende vindue.

Hvis man vil have et indblik i den hektiske aktivitet på deadline day, så kan denne lille 8-9 minutters ting om Sheffield United's sidste 24 timer i dette vindue anbefales: http://bleacherreport.com/articles/2730 ... adline-day
Bare for at illustrere hvor meget der kan gå godt og skidt på sådan en hektisk sidste dag.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Freddie » 4. sep 2017, 14:31

Buzz Killington skrev:Første spørgsmål der melder sig er om vi skal forsøge at hente Kusk igen til vinter. Hvis det vitterligt var Kusk der sagde nej, så vidner det om en spiller der grundlæggende ikke er specielt motiveret for at spille i AaB, i hvert fald så længe vi ikke spiller med i toppen at rækken. Hvis vi i mellemtiden får spillet til at fungere, og på forunderlig vis bliver et tophold igen, uden Kusk, så bliver spørgsmålet i stedet om vi egentlig har brug for Kusk, med tanke på de unge gutter der vil være på vej nedefra. Der er også et økonomisk spørgsmål at forholde sig til, og han vil sikkert kræve en alvorlig lønpose, uden at være en spiller med udsigt til at stort videresalgspotentiale. På den anden side ved vi nogenlunde hvad vi får med ham, i.e. en kvallispiller der kan gå direkte ind på højrefløjen, og er garant for en god håndful mål fra den position.

Jeg er på vippen, men hælder til et nej til vinter.
Man kan vel kun forestille sig en grund til at Kusk sagde nej tak, og det er lønnen. AaB kan blive nødt til at glemme alt om sin lønstruktur, hvis man vil have ham i truppen.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 4. sep 2017, 14:56

Freddie skrev:
Buzz Killington skrev:Første spørgsmål der melder sig er om vi skal forsøge at hente Kusk igen til vinter. Hvis det vitterligt var Kusk der sagde nej, så vidner det om en spiller der grundlæggende ikke er specielt motiveret for at spille i AaB, i hvert fald så længe vi ikke spiller med i toppen at rækken. Hvis vi i mellemtiden får spillet til at fungere, og på forunderlig vis bliver et tophold igen, uden Kusk, så bliver spørgsmålet i stedet om vi egentlig har brug for Kusk, med tanke på de unge gutter der vil være på vej nedefra. Der er også et økonomisk spørgsmål at forholde sig til, og han vil sikkert kræve en alvorlig lønpose, uden at være en spiller med udsigt til at stort videresalgspotentiale. På den anden side ved vi nogenlunde hvad vi får med ham, i.e. en kvallispiller der kan gå direkte ind på højrefløjen, og er garant for en god håndful mål fra den position.

Jeg er på vippen, men hælder til et nej til vinter.
Man kan vel kun forestille sig en grund til at Kusk sagde nej tak, og det er lønnen. AaB kan blive nødt til at glemme alt om sin lønstruktur, hvis man vil have ham i truppen.
Nu er pølsens flotte kontrakt på vej imod udløb, så mon ikke der kan findes penge til en ny lønførende.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 4. sep 2017, 19:01

Buzz Killington skrev:Første spørgsmål der melder sig er om vi skal forsøge at hente Kusk igen til vinter. Hvis det vitterligt var Kusk der sagde nej, så vidner det om en spiller der grundlæggende ikke er specielt motiveret for at spille i AaB, i hvert fald så længe vi ikke spiller med i toppen at rækken. Hvis vi i mellemtiden får spillet til at fungere, og på forunderlig vis bliver et tophold igen, uden Kusk, så bliver spørgsmålet i stedet om vi egentlig har brug for Kusk, med tanke på de unge gutter der vil være på vej nedefra. Der er også et økonomisk spørgsmål at forholde sig til, og han vil sikkert kræve en alvorlig lønpose, uden at være en spiller med udsigt til at stort videresalgspotentiale. På den anden side ved vi nogenlunde hvad vi får med ham, i.e. en kvallispiller der kan gå direkte ind på højrefløjen, og er garant for en god håndful mål fra den position.

Jeg er på vippen, men hælder til et nej til vinter.

Mener du seriøst at Kusk ikke ville have et videresalgs potentiale?

Køber vi ham så tænker jeg netop at det er et parameter vi kan sælge os på. Her bliver spillet lagt op til hans kvaliteter, spiller han således en brandsæson eller to så er et videresalg helt oplagt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 4. sep 2017, 19:11

Forza skrev:
Buzz Killington skrev:Første spørgsmål der melder sig er om vi skal forsøge at hente Kusk igen til vinter. Hvis det vitterligt var Kusk der sagde nej, så vidner det om en spiller der grundlæggende ikke er specielt motiveret for at spille i AaB, i hvert fald så længe vi ikke spiller med i toppen at rækken. Hvis vi i mellemtiden får spillet til at fungere, og på forunderlig vis bliver et tophold igen, uden Kusk, så bliver spørgsmålet i stedet om vi egentlig har brug for Kusk, med tanke på de unge gutter der vil være på vej nedefra. Der er også et økonomisk spørgsmål at forholde sig til, og han vil sikkert kræve en alvorlig lønpose, uden at være en spiller med udsigt til at stort videresalgspotentiale. På den anden side ved vi nogenlunde hvad vi får med ham, i.e. en kvallispiller der kan gå direkte ind på højrefløjen, og er garant for en god håndful mål fra den position.

Jeg er på vippen, men hælder til et nej til vinter.

Mener du seriøst at Kusk ikke ville have et videresalgs potentiale?

Køber vi ham så tænker jeg netop at det er et parameter vi kan sælge os på. Her bliver spillet lagt op til hans kvaliteter, spiller han således en brandsæson eller to så er et videresalg helt oplagt.
uden at være en spiller med udsigt til at stort videresalgspotentiale.
Han er 26 til vinter, og målet må i det mindste være at holde på ham i et par år, så vi rent faktisk kan drage nytte af ham. Så er han mindst 28 en alder hvor købende klub ikke kan regne med et større videresalg grundet hans stigende alder, og faldende fysiske formåen, hvilket påvirker deres købspris. Desuden er Kusk allerede blevet handlet et par gange, og begge gange var prisen omkring de 5 mio (hvoraf han godt nok havde en minimumsklausul i det ene tilfælde, og i det andet blev solgt af en klub under administration). Det siger måske noget om hvor mange (få) penge sådan en spiller handles for. Han har også haft svært ved at slå til på et højere niveau end suppen, bl.a. i europæisk med FCK, og på landsholdet - så jeg er ikke sikker på der er så stor efterspørgsel på ham i klubber over suppe-niveau. Han vil være god for AaB i superligaen, hvor hans relativt lave fart og power for en wing, sjældent bliver et problem. Men jeg har en fornemmelse af at udlandske scouts godt er klar over hans fysiske mangler.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af jonas386 » 5. sep 2017, 00:41

Jeg tillader mig at smide mit sidste indlæg fra sommer-tråden herind

Sommerens transfervindue skal også ses i lyset af hvordan vi håndterer vintervinduet. Gaarde bør allerede nu have nogle navne på blokken til især midterforsvaret, måske Sanneh, hvor KP/Blåbjerg stadig er spørgsmålstegn. Der er selvfølgelig en mulighed for, at en af de to løfter sig markant og/eller Lyngø kommer fra baghjul. Men indtil da, så bør vores fokus være at få en mere glidende overgang i vores transfers, fremfor de her radikale udskiftninger som vi har set eksempelvis i dette vindue.

Derudover har man vel stadig døren åben for en Kusk/Thomsen, såfremt det skulle blive en mulighed. For lige kort at kommentere på Thomsen, så mener jeg dog vi bør hente ham til den centrale midtbane, ved siden af en Lesniak og ikke som kantspiller.
Ellers er Risgaard/Würtz vel også færdige efter denne sæson, hvorfor en central midtbanespiller (det kunne eksempelvis være Thomsen) vel også er nødvendig. Selvom lige den position nok godt kan vente til sæsonens slutning.

Derudover bør vi selvfølgelig arbejde på at få noget af alt fyldet ud. Enten gennem videresalg (Meillinger) eller udleje (Abildgaard eksempelvis).

Til sidst synes jeg truppen efter hele sæsonen (forudsat vi ikke rykker ned) skal gennemevalueres. Hvilke af de unge spillere tror vi reelt på. Og hvem agerer pt bare som numerisk fyld. Tror vi eksempelvis på at en spiller som Børsting har det der skal til for at blive noget værd i AaB? Hvad med Abildgaard/Kakeeto osv.
Vi får mig bekendt et par spændende spillere op næste sæson med Wessam og Klitten som de mest lysende talenter. Med vores talentsatsning in mente, som jeg bestemt mener vi bør holde fast i, er vi også nødt til at anerkende at nogle talenter bare er større end andre. Og der er ingen grund til at holde på spillere der alligevel ikke har udsigt til spilletid.
Jeg vil lige påpege at jeg ikke mener at det er nogle bestemte spillere der skal videre. Det skal selvfølgelig være en vurdering fra Wieghorsts/Gaardes side. Men vi har pt ret mange spillere og flere af dem ser ikke ud til at få voldsomt meget spilletid.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 5. sep 2017, 07:47

jonas386 skrev:Jeg tillader mig at smide mit sidste indlæg fra sommer-tråden herind

Sommerens transfervindue skal også ses i lyset af hvordan vi håndterer vintervinduet. Gaarde bør allerede nu have nogle navne på blokken til især midterforsvaret, måske Sanneh, hvor KP/Blåbjerg stadig er spørgsmålstegn. Der er selvfølgelig en mulighed for, at en af de to løfter sig markant og/eller Lyngø kommer fra baghjul. Men indtil da, så bør vores fokus være at få en mere glidende overgang i vores transfers, fremfor de her radikale udskiftninger som vi har set eksempelvis i dette vindue.

Derudover har man vel stadig døren åben for en Kusk/Thomsen, såfremt det skulle blive en mulighed. For lige kort at kommentere på Thomsen, så mener jeg dog vi bør hente ham til den centrale midtbane, ved siden af en Lesniak og ikke som kantspiller.
Ellers er Risgaard/Würtz vel også færdige efter denne sæson, hvorfor en central midtbanespiller (det kunne eksempelvis være Thomsen) vel også er nødvendig. Selvom lige den position nok godt kan vente til sæsonens slutning.

Derudover bør vi selvfølgelig arbejde på at få noget af alt fyldet ud. Enten gennem videresalg (Meillinger) eller udleje (Abildgaard eksempelvis).

Til sidst synes jeg truppen efter hele sæsonen (forudsat vi ikke rykker ned) skal gennemevalueres. Hvilke af de unge spillere tror vi reelt på. Og hvem agerer pt bare som numerisk fyld. Tror vi eksempelvis på at en spiller som Børsting har det der skal til for at blive noget værd i AaB? Hvad med Abildgaard/Kakeeto osv.
Vi får mig bekendt et par spændende spillere op næste sæson med Wessam og Klitten som de mest lysende talenter. Med vores talentsatsning in mente, som jeg bestemt mener vi bør holde fast i, er vi også nødt til at anerkende at nogle talenter bare er større end andre. Og der er ingen grund til at holde på spillere der alligevel ikke har udsigt til spilletid.
Jeg vil lige påpege at jeg ikke mener at det er nogle bestemte spillere der skal videre. Det skal selvfølgelig være en vurdering fra Wieghorsts/Gaardes side. Men vi har pt ret mange spillere og flere af dem ser ikke ud til at få voldsomt meget spilletid.
Klitten brødrene er kun 1.års U19, men derfor kan det godt være Lukas bliver hevet op før tid. Ellers tror jeg umiddelbart kun det er Wessam Abou Ali og Mathias Johannesen som bliver rykket op, selvom der selvføglelig er nogle andre boblere også.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af le Cid » 5. sep 2017, 08:24

Med hensynt til motivationen hos eksempelvis Kusk og Thomsen til et skifte til fast spilletid i AaB til vinter, kan landsholdets pludselige opståen fra de døde komme til at spille en væsentlig rolle. Skulle Danmark kvalificere sig til VM til næste sommer, så er der nok en spiller eller to, som kommer til at prioritere fast spilletid ret så højt, hvis de drømmer om at spille slutrunde for Danmark.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

seamann

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af seamann » 5. sep 2017, 08:31

le Cid skrev:Med hensynt til motivationen hos eksempelvis Kusk og Thomsen til et skifte til fast spilletid i AaB til vinter, kan landsholdets pludselige opståen fra de døde komme til at spille en væsentlig rolle. Skulle Danmark kvalificere sig til VM til næste sommer, så er der nok en spiller eller to, som kommer til at prioritere fast spilletid ret så højt, hvis de drømmer om at spille slutrunde for Danmark.
De har alligevel hverken højden eller fysikken til nordmand 1 eller nordmand 2.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 5. sep 2017, 13:44

Priske ledig på markedet. Sæt i gang
- FlæskeFrank

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 9000AaB » 5. sep 2017, 14:19

FlæskeFrank skrev:Priske ledig på markedet. Sæt i gang
Kunne være en kanont supplement til den ligegyldige flok af assistenttrænere i AaB.
Ud med Augu og Friis og ind med Priske :)
Kan være at MW så vil få en der kan lære dem at blokere for modstandernes hjørnespark eller måske lære dem at ramme hinanden under hjørnespark.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Uldahl » 5. sep 2017, 14:49

9000AaB skrev:
FlæskeFrank skrev:Priske ledig på markedet. Sæt i gang
Kunne være en kanont supplement til den ligegyldige flok af assistenttrænere i AaB.
Ud med Augu og Friis og ind med Priske :)
Kan være at MW så vil få en der kan lære dem at blokere for modstandernes hjørnespark eller måske lære dem at ramme hinanden under hjørnespark.
Efter hvad jeg forstår på det så vil han ikke nøjes med at være assistent træner, så det kommer nok ikke til at ske. Desværre.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 5. sep 2017, 16:13

Uldahl skrev:
9000AaB skrev:Efter hvad jeg forstår på det så vil han ikke nøjes med at være assistent træner, så det kommer nok ikke til at ske. Desværre.
Han siger ingen steder, at han vil være cheftræner. Han siger vel blot, at han vil inddrages/være mere beslutningstager end rollen i FCK fordrede.

Men om han vil få det i en anden klub uden at være cheftræner er så spørgsmålet. Men ingen betvivler vel hans evner ud i standardsituationer.
- FlæskeFrank

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3532
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af hje1980 » 6. sep 2017, 08:56

Forza skrev:
Buzz Killington skrev:Første spørgsmål der melder sig er om vi skal forsøge at hente Kusk igen til vinter. Hvis det vitterligt var Kusk der sagde nej, så vidner det om en spiller der grundlæggende ikke er specielt motiveret for at spille i AaB, i hvert fald så længe vi ikke spiller med i toppen at rækken. Hvis vi i mellemtiden får spillet til at fungere, og på forunderlig vis bliver et tophold igen, uden Kusk, så bliver spørgsmålet i stedet om vi egentlig har brug for Kusk, med tanke på de unge gutter der vil være på vej nedefra. Der er også et økonomisk spørgsmål at forholde sig til, og han vil sikkert kræve en alvorlig lønpose, uden at være en spiller med udsigt til at stort videresalgspotentiale. På den anden side ved vi nogenlunde hvad vi får med ham, i.e. en kvallispiller der kan gå direkte ind på højrefløjen, og er garant for en god håndful mål fra den position.

Jeg er på vippen, men hælder til et nej til vinter.

Mener du seriøst at Kusk ikke ville have et videresalgs potentiale?

Køber vi ham så tænker jeg netop at det er et parameter vi kan sælge os på. Her bliver spillet lagt op til hans kvaliteter, spiller han således en brandsæson eller to så er et videresalg helt oplagt.
Enig... og nu skal ALLE køb vi foretager heller kun vurderes på hvor meget de kan indbringe på videresalg - hovedmålet med alle køb, må jo være hvor meget de kan bidrage med i den periode de er i klubben! Videresalg er BONUS

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 6. sep 2017, 09:21

hje1980 skrev:
Forza skrev:
Buzz Killington skrev:Første spørgsmål der melder sig er om vi skal forsøge at hente Kusk igen til vinter. Hvis det vitterligt var Kusk der sagde nej, så vidner det om en spiller der grundlæggende ikke er specielt motiveret for at spille i AaB, i hvert fald så længe vi ikke spiller med i toppen at rækken. Hvis vi i mellemtiden får spillet til at fungere, og på forunderlig vis bliver et tophold igen, uden Kusk, så bliver spørgsmålet i stedet om vi egentlig har brug for Kusk, med tanke på de unge gutter der vil være på vej nedefra. Der er også et økonomisk spørgsmål at forholde sig til, og han vil sikkert kræve en alvorlig lønpose, uden at være en spiller med udsigt til at stort videresalgspotentiale. På den anden side ved vi nogenlunde hvad vi får med ham, i.e. en kvallispiller der kan gå direkte ind på højrefløjen, og er garant for en god håndful mål fra den position.

Jeg er på vippen, men hælder til et nej til vinter.

Mener du seriøst at Kusk ikke ville have et videresalgs potentiale?

Køber vi ham så tænker jeg netop at det er et parameter vi kan sælge os på. Her bliver spillet lagt op til hans kvaliteter, spiller han således en brandsæson eller to så er et videresalg helt oplagt.
Enig... og nu skal ALLE køb vi foretager heller kun vurderes på hvor meget de kan indbringe på videresalg - hovedmålet med alle køb, må jo være hvor meget de kan bidrage med i den periode de er i klubben! Videresalg er BONUS
Så du kan geller ikke læse?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af BoT » 6. sep 2017, 15:21

Faktum: Alle assistenttrænere i verden er bedre, end dem vi har. ALLE. Derfor bør vi slå til, hver gang der bliver én ledig.

Det samme gør sig i øvrigt gældende med cheftrænere og sportsdirektører. Og angribere.

Låst