Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 8. feb 2018, 09:05

Køllen I Møllen skrev:Folk herinde der foreslår den ene Lyngby-spiller efter den anden minder mig om min svigermor i Bilka. Man vil købe ting fordi de er billige og/eller fordi man kan. Ikke fordi man har brug for dem.

Vi skal ikke købe noget i Lyngby. Vi skal vente til vi finder den rigtige (spillende) midterforsvarer og en mand der scorer 30 mål pr sæson. Jeg ser ikke nogen der minder om dette i lyngby.
Tror heller ikke der er meget at hende der, selvom Ojo til sommer lokker lidt (Bilka Bilka), men hvis AaB skal have en 30 mål skytte tror jeg kun han kan komme indefra. Jeg har ingen tro på, at sådan en dumper ned i vores skød.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gaarde6 » 8. feb 2018, 09:11

Køllen I Møllen skrev:Folk herinde der foreslår den ene Lyngby-spiller efter den anden minder mig om min svigermor i Bilka. Man vil købe ting fordi de er billige og/eller fordi man kan. Ikke fordi man har brug for dem.

Vi skal ikke købe noget i Lyngby. Vi skal vente til vi finder den rigtige (spillende) midterforsvarer og en mand der scorer 30 mål pr sæson. Jeg ser ikke nogen der minder om dette i lyngby.
Fuldstændig enig!
Det minder til tider lidt om Arsenal herinde. Offensive indkøb uden tanke på defensiven. Vi forstærker ikke holdet ved at købe noget i Lyngby. Tag nu Rygård som bliver nævnt. Hvor skal han spille? Og hvem sætter vi på bænken?
Det sted vi virkelig kan hente en spiller ind og forstærke holdet, er en midterforsvar. Vi er papirs tynde på den plads i modsætning til offensiven.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 8. feb 2018, 09:28

Gaarde6 skrev:
Køllen I Møllen skrev:Folk herinde der foreslår den ene Lyngby-spiller efter den anden minder mig om min svigermor i Bilka. Man vil købe ting fordi de er billige og/eller fordi man kan. Ikke fordi man har brug for dem.

Vi skal ikke købe noget i Lyngby. Vi skal vente til vi finder den rigtige (spillende) midterforsvarer og en mand der scorer 30 mål pr sæson. Jeg ser ikke nogen der minder om dette i lyngby.
Fuldstændig enig!
Det minder til tider lidt om Arsenal herinde. Offensive indkøb uden tanke på defensiven. Vi forstærker ikke holdet ved at købe noget i Lyngby. Tag nu Rygård som bliver nævnt. Hvor skal han spille? Og hvem sætter vi på bænken?
Det sted vi virkelig kan hente en spiller ind og forstærke holdet, er en midterforsvar. Vi er papirs tynde på den plads i modsætning til offensiven.
Enig langt hen af vejen. Synes dog Rygaard er yderst relevant, hvis vi skal til at spille med tre centrale midtbanespillere. Rygaard ville være et godt alternativ/afløser til Flores. Derudover vil det være meget bedre at have ham som type på offensiv midt end langsomme spillere uden kreativitiet som Abildgaard, MC og Lesniak eller Risgård som ikke ikke just har brillieret på den plads. Jeg synes forslaget er yderst relevant når man ser på vi er på vej over i 4-3-3/4-5-1. Dog ser jeg heller ikke, at vi kan bruge andre fra Lyngby og enig i vi virkelig mangler defensiv kvalitet.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Frygah » 8. feb 2018, 10:36

De Fem skrev:
Køllen I Møllen skrev:Folk herinde der foreslår den ene Lyngby-spiller efter den anden minder mig om min svigermor i Bilka. Man vil købe ting fordi de er billige og/eller fordi man kan. Ikke fordi man har brug for dem.

Vi skal ikke købe noget i Lyngby. Vi skal vente til vi finder den rigtige (spillende) midterforsvarer og en mand der scorer 30 mål pr sæson. Jeg ser ikke nogen der minder om dette i lyngby.
Tror heller ikke der er meget at hende der, selvom Ojo til sommer lokker lidt (Bilka Bilka), men hvis AaB skal have en 30 mål skytte tror jeg kun han kan komme indefra. Jeg har ingen tro på, at sådan en dumper ned i vores skød.
Ret beset er der vel aldrig i Superligaens historie en spiller der har scoret 30 mål på en sæson. Altså medtaget internationale turneringer og pokalen, så måske, men det er nok alligevel en kende urealistisk at tro sådan en bare bliver tryllet frem, fra egne rækker eller ved indkøb. 15 mål kunne nemt gøre det.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gaarde6 » 8. feb 2018, 16:29

Jakobsen skrev:
Gaarde6 skrev:
Køllen I Møllen skrev:Folk herinde der foreslår den ene Lyngby-spiller efter den anden minder mig om min svigermor i Bilka. Man vil købe ting fordi de er billige og/eller fordi man kan. Ikke fordi man har brug for dem.

Vi skal ikke købe noget i Lyngby. Vi skal vente til vi finder den rigtige (spillende) midterforsvarer og en mand der scorer 30 mål pr sæson. Jeg ser ikke nogen der minder om dette i lyngby.
Fuldstændig enig!
Det minder til tider lidt om Arsenal herinde. Offensive indkøb uden tanke på defensiven. Vi forstærker ikke holdet ved at købe noget i Lyngby. Tag nu Rygård som bliver nævnt. Hvor skal han spille? Og hvem sætter vi på bænken?
Det sted vi virkelig kan hente en spiller ind og forstærke holdet, er en midterforsvar. Vi er papirs tynde på den plads i modsætning til offensiven.
Enig langt hen af vejen. Synes dog Rygaard er yderst relevant, hvis vi skal til at spille med tre centrale midtbanespillere. Rygaard ville være et godt alternativ/afløser til Flores. Derudover vil det være meget bedre at have ham som type på offensiv midt end langsomme spillere uden kreativitiet som Abildgaard, MC og Lesniak eller Risgård som ikke ikke just har brillieret på den plads. Jeg synes forslaget er yderst relevant når man ser på vi er på vej over i 4-3-3/4-5-1. Dog ser jeg heller ikke, at vi kan bruge andre fra Lyngby og enig i vi virkelig mangler defensiv kvalitet.
Nu kan jeg ikke huske om det var i seneste riposten, hvor der blev snakket Risgaard. Nordjyskes udsendte var MEGET begejstret for det Risgaard havde vist dernede (lad os håbe han er helt i top form igen)
Desuden sagde han om Flores at han ejede banen, da han fik en halvleg dernede. Han havde aldrig set ham bedre.
Kusk fortalte også at Santander havde rost Flores til skyerne, da AaB hentede ham.
Hvor vil jeg hen med det? Ja jeg ved godt de omtalte spillere ikke har spillet Max for os det sidste års tid. Men vi er stadig en lille klub, målt på budgettet. Og vi kan ikke bare hente en spiller mere og en spiller mere, hver gang noget sker i andre klubber. Og slet ikke til positioner hvor vi er stærkest besat.
Når der skal handles næste gang, håber og tror jeg på vi kigger på det sted hvor vi er svagest besat, da jeg mener at vi for færrest midler kan forstærke holdet mest ved at få en central forsvars spiller som er bedre end Blåbjerg og KP.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 8. feb 2018, 20:09

Gaarde6 skrev:
Jakobsen skrev:
Gaarde6 skrev:
Køllen I Møllen skrev:Folk herinde der foreslår den ene Lyngby-spiller efter den anden minder mig om min svigermor i Bilka. Man vil købe ting fordi de er billige og/eller fordi man kan. Ikke fordi man har brug for dem.

Vi skal ikke købe noget i Lyngby. Vi skal vente til vi finder den rigtige (spillende) midterforsvarer og en mand der scorer 30 mål pr sæson. Jeg ser ikke nogen der minder om dette i lyngby.
Fuldstændig enig!
Det minder til tider lidt om Arsenal herinde. Offensive indkøb uden tanke på defensiven. Vi forstærker ikke holdet ved at købe noget i Lyngby. Tag nu Rygård som bliver nævnt. Hvor skal han spille? Og hvem sætter vi på bænken?
Det sted vi virkelig kan hente en spiller ind og forstærke holdet, er en midterforsvar. Vi er papirs tynde på den plads i modsætning til offensiven.
Enig langt hen af vejen. Synes dog Rygaard er yderst relevant, hvis vi skal til at spille med tre centrale midtbanespillere. Rygaard ville være et godt alternativ/afløser til Flores. Derudover vil det være meget bedre at have ham som type på offensiv midt end langsomme spillere uden kreativitiet som Abildgaard, MC og Lesniak eller Risgård som ikke ikke just har brillieret på den plads. Jeg synes forslaget er yderst relevant når man ser på vi er på vej over i 4-3-3/4-5-1. Dog ser jeg heller ikke, at vi kan bruge andre fra Lyngby og enig i vi virkelig mangler defensiv kvalitet.
Nu kan jeg ikke huske om det var i seneste riposten, hvor der blev snakket Risgaard. Nordjyskes udsendte var MEGET begejstret for det Risgaard havde vist dernede (lad os håbe han er helt i top form igen)
Desuden sagde han om Flores at han ejede banen, da han fik en halvleg dernede. Han havde aldrig set ham bedre.
Kusk fortalte også at Santander havde rost Flores til skyerne, da AaB hentede ham.
Hvor vil jeg hen med det? Ja jeg ved godt de omtalte spillere ikke har spillet Max for os det sidste års tid. Men vi er stadig en lille klub, målt på budgettet. Og vi kan ikke bare hente en spiller mere og en spiller mere, hver gang noget sker i andre klubber. Og slet ikke til positioner hvor vi er stærkest besat.
Når der skal handles næste gang, håber og tror jeg på vi kigger på det sted hvor vi er svagest besat, da jeg mener at vi for færrest midler kan forstærke holdet mest ved at få en central forsvars spiller som er bedre end Blåbjerg og KP.
Jeg forstår dine argumenter og jeg er enig meget langt hen af vejen. Det jeg frygter med Risgård er dog og om der er mere i ham. Jeg synes han har haltet gevaldigt efter de sidste to sæsoner og ja han har set godt ud, men trods alt mod blandet modstand. Derudover synes jeg egentlig aldrig Risgård har været god som hængende angriber/offensiv midtbanespiller. Jeg har også en fidus til, at det godt kan komme med Flores her i foråret, men omvendt tror jeg han helt sikkert er fortid eter sommer. Der for giver det mening, hvis vi kan få en rigtig god spiller ind på pladsen allerede nu i Rygaard og for en sjælden gangs skyld være proaktive. Derudover vil det give staben et halvt år til at finde ud af hvordan Rygaard fungerer bedst muligt i vores koncept og han kan en masse resten af vores tonser midtbane ikke kan. Jeg er enig mht. stopperne, men det sker desværre nok ikke så længe Gaarde er ved magten. Det virker som om, at naboens søn med fandens vold og magt skal have den ene plads i midterforsvaret uanset, hvor usikkert kort han er. Jeg er helt enig i, at vi bør have en bedre spiller end de to til at starte.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af frederikshavneren » 10. feb 2018, 22:05

Indrømmet at det er et spinkelt grundlag, men bedømt ud fra dagens kamp er det vist værd at holde øje med Magnus Matsson.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 10. feb 2018, 23:08

frederikshavneren skrev:Indrømmet at det er et spinkelt grundlag, men bedømt ud fra dagens kamp er det vist værd at holde øje med Magnus Matsson.
Det har det været længe, men tror allerede det løb er kørt.(Medmindre vi ansætter hans far, når Wieghorst ikke er i AaB længere;)) Men ja AaB måtte godt lige have fisket Mattson og Okkels.
Jeg savner Winsnes

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af BassogogsVen » 11. feb 2018, 12:17

Status er vel efter dette vindue, at vi stadig (på 3. år) mangler:

En centerforsvarer på en ganske høj hylde.
En backup for Ahlmann, når nu man ikke vil lade vores unge VB'er spille i stedet for ham.
En angriber, der kan 1. finde ud af at ramme målet, og 2. befinder sig inde i feltet.
Man kunne også argumentere for, at HB ikke er løst, når nu man stiller med en mand som PK, som er long gone over the hill.

Og så frygter jeg altså den dag, hvor Würtz stopper. Uanset hvem, der ellers befinder sig på den midtbane, så falder den sammen, når han er fraværende/bliver skiftet ud. Og sådan har det været i mange år. Jeg har svært ved at se Lesniak overtage de sko. Kakeeto næppe heller. Og Magnus og Abildgaard behøver man vel ikke engang at nævne som mulige arvtagere.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 11. feb 2018, 14:30

Jeg synes faktisk at vi ikke mangler nogle spillere. Bevares småjusteringer ville være rart.

Men det vi mangler, og som igen igen blev udstillet i går, er, at man erkender, at ingen i det sportslige setup har kvaliteterne til at få kittet det forsvar. Da Silkeborg pludselig var tvunget frem på banen kunne de alt for ofte gøre vores forsvarsspil usikkert - og nej Silkeborg havde ikke kvaliteten til at gøre dette. Det problem har været der før Wieghorst og er der stadig.

Erkend at vi mangler en kapacitet på det område. Hent Priske ind på ½ årlig kontrakt, så ville vi også få styr på hjørne- og standardafslutningerne.

Det sportslig setup skal hjælpes videre på det område. De kan godt ændre på de andre områder.
- FlæskeFrank

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af BassogogsVen » 11. feb 2018, 15:13

FlæskeFrank skrev:Jeg synes faktisk at vi ikke mangler nogle spillere. Bevares småjusteringer ville være rart.

Men det vi mangler, og som igen igen blev udstillet i går, er, at man erkender, at ingen i det sportslige setup har kvaliteterne til at få kittet det forsvar. Da Silkeborg pludselig var tvunget frem på banen kunne de alt for ofte gøre vores forsvarsspil usikkert - og nej Silkeborg havde ikke kvaliteten til at gøre dette. Det problem har været der før Wieghorst og er der stadig.

Erkend at vi mangler en kapacitet på det område. Hent Priske ind på ½ årlig kontrakt, så ville vi også få styr på hjørne- og standardafslutningerne.

Det sportslig setup skal hjælpes videre på det område. De kan godt ændre på de andre områder.
Så du mener altså, at en klub som AaB kan være tjent med den individuelle præstationer, vi i går så fra fx Blåbjerg og Børsting? Eller være tjent med angribere, der aldrig scorer mål?

Ja, så har vi nok bare ret forskellige ambitioner, når det kommer til AaB.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hovedet » 11. feb 2018, 15:22

BassogogsVen skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg synes faktisk at vi ikke mangler nogle spillere. Bevares småjusteringer ville være rart.

Men det vi mangler, og som igen igen blev udstillet i går, er, at man erkender, at ingen i det sportslige setup har kvaliteterne til at få kittet det forsvar. Da Silkeborg pludselig var tvunget frem på banen kunne de alt for ofte gøre vores forsvarsspil usikkert - og nej Silkeborg havde ikke kvaliteten til at gøre dette. Det problem har været der før Wieghorst og er der stadig.

Erkend at vi mangler en kapacitet på det område. Hent Priske ind på ½ årlig kontrakt, så ville vi også få styr på hjørne- og standardafslutningerne.

Det sportslig setup skal hjælpes videre på det område. De kan godt ændre på de andre områder.
Så du mener altså, at en klub som AaB kan være tjent med den individuelle præstationer, vi i går så fra fx Blåbjerg og Børsting? Eller være tjent med angribere, der aldrig scorer mål?

Ja, så har vi nok bare ret forskellige ambitioner, når det kommer til AaB.
Må også indrømme, at jeg ser behov for mere end småjusteringer. Hvem tror på angrebsduoen Pohl/Safranko og forsvarskonstellationen KP/Blåberg for eksempel? Det er for tyndt, og problemerne er strukturelle.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 11. feb 2018, 15:43

Hovedet skrev:Må også indrømme, at jeg ser behov for mere end småjusteringer. Hvem tror på angrebsduoen Pohl/Safranko og forsvarskonstellationen KP/Blåberg for eksempel? Det er for tyndt, og problemerne er strukturelle.
Du mener, at der behov for bedre spillere, men problemerne er strukturelle??? Kan godt være, at du mener noget andet end du skriver. Men du satser ihvertilfald på alle de heste, som er i nærheden :D

Der er kommet en holdning herinde, at når en indkøbt spiller har lavet en dårlig kamp, så er det beviseligt at han var et fejlkøb. Vi har allesammen skulle slæbe os igennem den meget triste periode. Men husk nu, at der skal ilt til hjernen.

Jeg var heller ikke imponeret af hverken Kasper P eller Blåbjerg(defensivt) i går, men vi har set gode kampe med dem, også i pluralis. Derfor tror jeg stadig, at de kan leverer en helstøbt indsats. Men det kræver et klart system, for de har vist at de IKKE kan spille alle mulige systemer.

Så få en forsvarsstruktur på plads først. Inden hele holdet skiftes.

Iøvrigt som Kusk leverede i går var det den gamle Kusk og her vil det være oplagt med en Pallesen bagved, som kan gå til baglinjen ligesom Dalsgaard gjorde.
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 11. feb 2018, 19:24

Der er flere ting jeg ikke forstår ved tidens AaB. Bl. A. Fatter jeg ikke, at det kan være så svært at rekruttere de rette spillere til spillestilen. Og dernæst fatter jeh ikke hvorfor AaB partout vil spille med Blåbjerg og KP når det er åbenlyst, at de begge ikke har højere niveau end til et bundhold i SL eller måske kun 1-division.
Jeg begriber heller ikke, at det har været så svært at få Flores til at fungere på kanten. Desuden har man hentet en fremragende spiller i Rolim, men han får kun lov at få korte indhop.
Endvidere forekommer det direkte idiotisk, at Gaarde ikke har hentet en kvalitetsspiller mere til det centrale forsvar,når vores træner ikke stoler på vores defensiv, og med rette, da de ikke er dygtige nok til at spille mand-mand.
Tak fordi du har ødelagt mit fodboldhold Allan Gaarde. Den mand bør bandlyses fra Aalborg for evigt!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. feb 2018, 21:08

FlæskeFrank skrev:
Hovedet skrev:Må også indrømme, at jeg ser behov for mere end småjusteringer. Hvem tror på angrebsduoen Pohl/Safranko og forsvarskonstellationen KP/Blåberg for eksempel? Det er for tyndt, og problemerne er strukturelle.
Du mener, at der behov for bedre spillere, men problemerne er strukturelle??? Kan godt være, at du mener noget andet end du skriver. Men du satser ihvertilfald på alle de heste, som er i nærheden :D

Der er kommet en holdning herinde, at når en indkøbt spiller har lavet en dårlig kamp, så er det beviseligt at han var et fejlkøb. Vi har allesammen skulle slæbe os igennem den meget triste periode. Men husk nu, at der skal ilt til hjernen.

Jeg var heller ikke imponeret af hverken Kasper P eller Blåbjerg(defensivt) i går, men vi har set gode kampe med dem, også i pluralis. Derfor tror jeg stadig, at de kan leverer en helstøbt indsats. Men det kræver et klart system, for de har vist at de IKKE kan spille alle mulige systemer.

Så få en forsvarsstruktur på plads først. Inden hele holdet skiftes.

Iøvrigt som Kusk leverede i går var det den gamle Kusk og her vil det være oplagt med en Pallesen bagved, som kan gå til baglinjen ligesom Dalsgaard gjorde.
Det nytter jo ikke noget at sende Pallesen til baglinjen når han ikke kan slå et ordentligt indlæg. Dalsgaards indlæg var livsfarlige. Kæmpeforskel på de to.
Janteloven eksisterer IKKE!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 12. feb 2018, 09:43

Gaarde bør hente en transferfri spiller til vores elendige defensiv. Enten en central forsvarer eller en venstre back.
Det var sørme godt, at man udlejede Bytyqi til Skive, da vi jo har en ganske udemærket sub for Ahlman på pladsen... :thumbsdown:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 12. feb 2018, 10:30

FIDEL skrev:Gaarde bør hente en transferfri spiller til vores elendige defensiv. Enten en central forsvarer eller en venstre back.
Det var sørme godt, at man udlejede Bytyqi til Skive, da vi jo har en ganske udemærket sub for Ahlman på pladsen... :thumbsdown:
Enig hvis der er noget der er værd at hente. https://www.transfermarkt.co.uk/spieler ... e&yt0=Show
Kan anbefale at sortere dem på deres market value.

Der er jo en hel del navne, men nogen af dem er givet ikke økonomisk realistiske. Nogen der kender noget til ham her? Det er vel umiddelbart det mest AaB oplagte emne på listen.
https://www.transfermarkt.co.uk/marcus- ... eler/48249

Der er også svenske Marcus Nilsson, men han har været kontrakt siden sommer hvor han brød med en sydkoreansk klub.

På listen over venstre backer er der noske Joakim Våge Nilsen, men om det er en spiller for os ved jeg ikke.

https://www.transfermarkt.co.uk/spieler ... e&yt0=Show

Vores gamle ven Lucho er i øvrigt også på den liste.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 12. feb 2018, 11:01

Jakobsen skrev: Enig hvis der er noget der er værd at hente. https://www.transfermarkt.co.uk/spieler ... e&yt0=Show
Kan anbefale at sortere dem på deres market value.

Der er jo en hel del navne, men nogen af dem er givet ikke økonomisk realistiske. Nogen der kender noget til ham her? Det er vel umiddelbart det mest AaB oplagte emne på listen.
https://www.transfermarkt.co.uk/marcus- ... eler/48249

Der er også svenske Marcus Nilsson, men han har været kontrakt siden sommer hvor han brød med en sydkoreansk klub.

På listen over venstre backer er der noske Joakim Våge Nilsen, men om det er en spiller for os ved jeg ikke.

https://www.transfermarkt.co.uk/spieler ... e&yt0=Show

Vores gamle ven Lucho er i øvrigt også på den liste.
Ved ikke helt hvordan du kan misse Lukas Rotpuller, som har en del europæiske kampe og en nærmest fuld sæson i 16/17 for Austria bag sig, dog har han været uden kontrakt siden i sommer. Har forhandlet med flere østrigske Bundesliga-klubber, og polske Cracovia, men det ser ikke ud til at han er skiftet. Han vil derfor være ret rusten, men det kunne godt være en spiller AaB burde spørge på. Kan dække centerforsvar + højre back.

Umiddelbart den eneste interessante på den liste.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 12. feb 2018, 11:11

Man kunne også i stedet for hente en assistent ind, som kunne bringe forsvaret i balance med de nuværende spillere.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 12. feb 2018, 11:16

FlæskeFrank skrev:Man kunne også i stedet for hente en assistent ind, som kunne bringe forsvaret i balance med de nuværende spillere.
Stop nu, det handler ikke om en ny assistenttræner, men om at vi spiller med to gange "PK" nede bagved - dvs. to egenproducerede spillere som åbenlyst ikke har top 6-niveau, og ikke ser ud til at kunne løfte det.
Blåbjerg har så mange mangler: pasningsmæssigt, fysisk og rent teknisk, at det er det rene galimatias at vi bliver ved med at satse på ham, og nu har forlænget med ham. Helt åndssvagt.
Kasper Pedersen er indbegrebet af middelmådighed, og er også en spiller uden nogen som helst fremtid i.
Vi er simpelthen nødt til at få byttet ud i den besætning, og det skriger til himlen at vi ikke har gjort det for længst. Når vi er nødt til at helgardere os rent defensivt, som Wieghorst har gjort i det meste af sin tid som træner i AaB, så handler det jo også om manglende kvalitet på den første tredjedel.

Låst