Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 31. aug 2018, 19:54

Himmerland skrev:
31. aug 2018, 19:42
Munken83 skrev:
31. aug 2018, 17:09
Forza skrev:
31. aug 2018, 17:08
BassogogsVen skrev:
31. aug 2018, 16:31
Munken83 skrev:
31. aug 2018, 16:18
Tyskeren skrev:
31. aug 2018, 15:01
Så er Kakeeto væk som jeg skrev for knap 2 uger siden første gang! Fint med en lille trimning af truppen.

Vinduet er lukket! Her til middag fik min kontakt besked på at der ikk kom mere, selvom der har været prøvet sent i aftes og her til formiddag..

Gaarde - vinduet er bestået :thumbsup:
Det kan jo næsten kun være Kadrii siden det ikke er lykkedes og de måtte lukke efter formiddagen.
Jeg er ret sikker på, at Kadrii blev lukket for AaB's vedkommende, da man fik chancen for at hente Lucas hjem.
Helt enig. Lucas har uden tvivl været drømmesigningen i flere vinduer for Gaarde. Han slår Bashkim med længder.

Gaarde udtaler også at man er blevet tilbudt en masse gode spillere her til allersidst. Jeg tænker det blandt andet er Bashkim efter han indså at udlandet ikke var interesseret.
Vi må og skal have fundet ud af hvem det så har været 😂
Lasse Nielsen men efter Malmøs sejer i går har de brug for ham.
Jamen tak for lort fcm... :aabfan:

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 31. aug 2018, 20:37

Dennis Søndergaard skriver på twitter at BIF var meget interesseret i Pohl og var klar til at lægge en stor sum for ham.

Tror vi alle skal være godt tilfredse med at Groningen vandt det kapløb.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 31. aug 2018, 20:44

Forza skrev:
31. aug 2018, 20:37
Dennis Søndergaard skriver på twitter at BIF var meget interesseret i Pohl og var klar til at lægge en stor sum for ham.

Tror vi alle skal være godt tilfredse med at Groningen vandt det kapløb.
Han skriver også, at de var villige til at smide 15 af de store for ham. Dét gør det hele utroværdigt.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Nitten » 31. aug 2018, 20:45

Alt i alt er det godkendt og over al forventning herfra i det her transfervindue.

Er glad for at det hverken blev til kadrii eller kirkevold når det istedet hedder Lucas og Tom :thumbsup:

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 31. aug 2018, 20:46

BassogogsVen skrev:
31. aug 2018, 20:44
Forza skrev:
31. aug 2018, 20:37
Dennis Søndergaard skriver på twitter at BIF var meget interesseret i Pohl og var klar til at lægge en stor sum for ham.

Tror vi alle skal være godt tilfredse med at Groningen vandt det kapløb.
Han skriver også, at de var villige til at smide 15 af de store for ham. Dét gør det hele utroværdigt.
Ja, det lyder godt nok ret usandsynligt. De har vel aldrig nogensinde betalt i nærheden af det beløb for en spiller.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 31. aug 2018, 20:47

Forza skrev:
31. aug 2018, 20:46
BassogogsVen skrev:
31. aug 2018, 20:44
Forza skrev:
31. aug 2018, 20:37
Dennis Søndergaard skriver på twitter at BIF var meget interesseret i Pohl og var klar til at lægge en stor sum for ham.

Tror vi alle skal være godt tilfredse med at Groningen vandt det kapløb.
Han skriver også, at de var villige til at smide 15 af de store for ham. Dét gør det hele utroværdigt.
Ja, det lyder godt nok ret usandsynligt. De har vel aldrig nogensinde betalt i nærheden af det beløb for en spiller.
Nej. Og at smide det efter en spiller, der konsekvent nægter at score mål, lyder alligevel pænt forrykt.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 31. aug 2018, 20:49

BassogogsVen skrev:
31. aug 2018, 20:47
Forza skrev:
31. aug 2018, 20:46
BassogogsVen skrev:
31. aug 2018, 20:44
Forza skrev:
31. aug 2018, 20:37
Dennis Søndergaard skriver på twitter at BIF var meget interesseret i Pohl og var klar til at lægge en stor sum for ham.

Tror vi alle skal være godt tilfredse med at Groningen vandt det kapløb.
Han skriver også, at de var villige til at smide 15 af de store for ham. Dét gør det hele utroværdigt.
Ja, det lyder godt nok ret usandsynligt. De har vel aldrig nogensinde betalt i nærheden af det beløb for en spiller.
Nej. Og at smide det efter en spiller, der konsekvent nægter at score mål, lyder alligevel pænt forrykt.
Uffe Bech er vel også et større navn og tvivler på han koster 15 hvis de indfrier frikøbsklausulen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af martinaalborg » 31. aug 2018, 21:05

BassogogsVen skrev:
31. aug 2018, 20:47
Forza skrev:
31. aug 2018, 20:46
BassogogsVen skrev:
31. aug 2018, 20:44
Forza skrev:
31. aug 2018, 20:37
Dennis Søndergaard skriver på twitter at BIF var meget interesseret i Pohl og var klar til at lægge en stor sum for ham.

Tror vi alle skal være godt tilfredse med at Groningen vandt det kapløb.
Han skriver også, at de var villige til at smide 15 af de store for ham. Dét gør det hele utroværdigt.
Ja, det lyder godt nok ret usandsynligt. De har vel aldrig nogensinde betalt i nærheden af det beløb for en spiller.
Nej. Og at smide det efter en spiller, der konsekvent nægter at score mål, lyder alligevel pænt forrykt.
:thumbsup:

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af AalBoyeBK » 31. aug 2018, 21:21

Forza skrev:
31. aug 2018, 20:37
Dennis Søndergaard skriver på twitter at BIF var meget interesseret i Pohl og var klar til at lægge en stor sum for ham.

Tror vi alle skal være godt tilfredse med at Groningen vandt det kapløb.
Jeg aner selvfølgelig ikke hvor meget sandhed der er i det, men jeg synes han har ramt utrolig meget forbi ift. AaB-transfers de sidste par år. Virker ikke til han har lige så gode kilder i klubben som engang.

seamann

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af seamann » 31. aug 2018, 21:21

BassogogsVen skrev:
31. aug 2018, 20:47
Forza skrev:
31. aug 2018, 20:46
BassogogsVen skrev:
31. aug 2018, 20:44
Forza skrev:
31. aug 2018, 20:37
Dennis Søndergaard skriver på twitter at BIF var meget interesseret i Pohl og var klar til at lægge en stor sum for ham.

Tror vi alle skal være godt tilfredse med at Groningen vandt det kapløb.
Han skriver også, at de var villige til at smide 15 af de store for ham. Dét gør det hele utroværdigt.
Ja, det lyder godt nok ret usandsynligt. De har vel aldrig nogensinde betalt i nærheden af det beløb for en spiller.
Nej. Og at smide det efter en spiller, der konsekvent nægter at score mål, lyder alligevel pænt forrykt.
Det der er jo bare dumt. Forhåbentligt kommer du videre en dag.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hinrup85 » 31. aug 2018, 21:22

AalBoyeBK skrev:
Forza skrev:
31. aug 2018, 20:37
Dennis Søndergaard skriver på twitter at BIF var meget interesseret i Pohl og var klar til at lægge en stor sum for ham.

Tror vi alle skal være godt tilfredse med at Groningen vandt det kapløb.
Jeg aner selvfølgelig ikke hvor meget sandhed der er i det, men jeg synes han har ramt utrolig meget forbi ift. AaB-transfers de sidste par år. Virker ikke til han har lige så gode kilder i klubben som engang.
Hans kilder tidligere var vel hans far og dennes kumpaner?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 31. aug 2018, 21:44

Hinrup85 skrev:
AalBoyeBK skrev:
Forza skrev:
31. aug 2018, 20:37
Dennis Søndergaard skriver på twitter at BIF var meget interesseret i Pohl og var klar til at lægge en stor sum for ham.

Tror vi alle skal være godt tilfredse med at Groningen vandt det kapløb.
Jeg aner selvfølgelig ikke hvor meget sandhed der er i det, men jeg synes han har ramt utrolig meget forbi ift. AaB-transfers de sidste par år. Virker ikke til han har lige så gode kilder i klubben som engang.
Hans kilder tidligere var vel hans far og dennes kumpaner?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tjaeh typemæssigt har han en del til fælles med Pukki så det ville give mening. Omvendt har de hentet Uhre som er lidt den samme type. De har derudover Erceg og Wilzcek så tvivler på et evt. bud har været kæmpe.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 31. aug 2018, 23:24

Gaarde måtte da godt lige foretage en hurtig nattehandel eller få skabt en forbindelse. Når man har spilelt Bundesliga og fået kampe i Juve er man givet en profil i Suppen.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bil ... -fc-koeln/
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af AK48hamas » 31. aug 2018, 23:51

Pohl ville passe perfekt ind hos Zorniger med overfaldsfodbold og højt pres.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 1. sep 2018, 08:42

Vinduet er lukket og konklusionen er: Meget er tilgivet Allan Gaarde!

- Lucas
Fantastisk at få ham hjem. Vi kender ham, hans passer til vores stil og han er lige sådan en type vi har brug for. Derudover skader det betemt ikke, at han kan kender Kusk og må formodes relativt hurtigt at kunne finde ind i relationen til ham. Jeg tror kun på, at Lucas er blevet bedre af at have været ude i seks år og ser frem til at se ham igen. Det kan kun være blevet en modnere og dygtigere spillere og han virker virkelig afklaret med at ville det her når man hører interviewsene.
- Ochs
Det er fanme spændende og han har helt klart niveauet. Lidt en bet, at vi ikke kan beholde ham, men afhængigt af systemvalg kan man forestille sig både Thellufsen eller Ali være klar til pladsen om et år. Misforstå mig ikke, jeg villle hellere have en permanent kvalitetsspiller, men det her er ikke dumt.
- van Weert
Jeg var lidt lunken overfor, hvad vi skulle med sådan en type uden kreaitivitet. Med Lucas tror jeg på, at vi har kreativitet nok til at fodre vores nye poache og på papiret er det en upgrade. I og med, at man har sikret mere kreativitet tror jeg på det.

Derudover må konklusionen, hvis være at vi må forberede os på nye tider i dansk fodbold. Når AC Horsens begynder at give 4-5 millioner for en reserve i AGF er det en klar indikation på, at priser og lønninger også på vores niveau er ved at tage et spring. Det håber jeg, at Gaarde og ledelsen er OBS på frem mod de kommende vinduer.

Efteråret må derudover skulle bruges på at se om Abildgaard kan blive en brugbar 8'er. Hvis ikke må en 8'er være prioritet til vinter sammen med en stopper. Til sommer når de unge kommer op kan vi så sende Blåbjerg og/eller P videre og lade de unge være backups.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 1. sep 2018, 11:33

Jakobsen skrev:
1. sep 2018, 08:42
Vinduet er lukket og konklusionen er: Meget er tilgivet Allan Gaarde!

- Lucas
Fantastisk at få ham hjem. Vi kender ham, hans passer til vores stil og han er lige sådan en type vi har brug for. Derudover skader det betemt ikke, at han kan kender Kusk og må formodes relativt hurtigt at kunne finde ind i relationen til ham. Jeg tror kun på, at Lucas er blevet bedre af at have været ude i seks år og ser frem til at se ham igen. Det kan kun være blevet en modnere og dygtigere spillere og han virker virkelig afklaret med at ville det her når man hører interviewsene.
- Ochs
Det er fanme spændende og han har helt klart niveauet. Lidt en bet, at vi ikke kan beholde ham, men afhængigt af systemvalg kan man forestille sig både Thellufsen eller Ali være klar til pladsen om et år. Misforstå mig ikke, jeg villle hellere have en permanent kvalitetsspiller, men det her er ikke dumt.
- van Weert
Jeg var lidt lunken overfor, hvad vi skulle med sådan en type uden kreaitivitet. Med Lucas tror jeg på, at vi har kreativitet nok til at fodre vores nye poache og på papiret er det en upgrade. I og med, at man har sikret mere kreativitet tror jeg på det.

Derudover må konklusionen, hvis være at vi må forberede os på nye tider i dansk fodbold. Når AC Horsens begynder at give 4-5 millioner for en reserve i AGF er det en klar indikation på, at priser og lønninger også på vores niveau er ved at tage et spring. Det håber jeg, at Gaarde og ledelsen er OBS på frem mod de kommende vinduer.

Efteråret må derudover skulle bruges på at se om Abildgaard kan blive en brugbar 8'er. Hvis ikke må en 8'er være prioritet til vinter sammen med en stopper. Til sommer når de unge kommer op kan vi så sende Blåbjerg og/eller P videre og lade de unge være backups.
At Lucas er kommet betyder jo også, at AaB ikke bliver så étbenede i det offensive spil. Alle andre hold har jo vidst, at skal der komme noget kreativt offensivt, skal det være fra Kusk. Og derfor har Kusk også været nemmere at lukke ned, hvorfor han måske heller ikke helt har indfriet de kæmpestore forventninger, der var til ham for 8 måneder siden - al ansvar for kreativitet har simpelthen ligget på hans skuldre.

Nu skal modstanderne både orientere sig efter Kusk på den ene kant samt Lucas eller Ochs på den anden og dertil en dyb angriber/10'er i form af også enten Lucas eller Ochs. Det betyder enormt meget for de strenge, vi har at spille på, og det betyder enormt meget for Kusk, der nu får lettet lidt på skuldrene både mentalt og fysisk, da han ikke er ene om at skabe offensiv krydderi. Jeg er glad for, at jeg ikke er træner, der skal dæmme op for de 3.

Jeg er enig med dig i, at efteråret så må være lakmusprøven for Abildgaard. Kan han steppe up og blive den nye 8'er, eller skal der hentes nyt blod ind her også til efteråret. Jeg håber det, men jeg tvivler. Men måske han så kan blive den spillende 6'er i stedet.

Slutteligt bør en spiller som Lasse eller Thelander (eller en anden på det niveau) være i kikkerten frem mod vinterens vindue. Dels skal "Blåbjerghullet" lappes, og dels kunne det jo tænkes, at Okore måske kun er her indtil sommer, medmindre han finder ud af, at det sgu da egentlig bare kunne være fedt nok at være i AaB de næste 6-8 år. Men uanset hvad Okores planer er, er det tvingende nødvendigt, at der gåes et niveau op på den anden CB, og der kan vi altså ikke vente til en 17-årig måske kan erobre pladsen.

En sidste ting, som ikke har noget med dit indlæg at gøre, men er af mere generel karakter: AaB burde droppe det der underspillede "vi er en udviklingsklub". AaB er en historisk stor klub i DK med meget fornemme faciliteter, en god økonomi, godt stadion, landets bedste plæne og nogle spillere på meget højt niveau, også med internationale briller. AaB er en klub, der gerne vil høre til i toppen af den danske liga, som faktisk rangerer nummer 17 i UEFA-regi. Naturligvis er det ikke La Liga eller Bundeligaen, men det er jo heller ikke, fordi AaB stopfodrer top 10 på den liste med hjemmebryg.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af AK48hamas » 2. sep 2018, 10:43

Da vi havde Würtz og Augu på midten spillede de den jo også bare ud til Lucas og Kusk, så skulle de nok finde Helenius. Er sikker på at de får os i top-6 men jeg synes stadig vi mangler en seriøs 8'er som kan vende hurtigt og har lidt visioner frem i banen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 2. sep 2018, 11:46

AK48hamas skrev:
2. sep 2018, 10:43
Da vi havde Würtz og Augu på midten spillede de den jo også bare ud til Lucas og Kusk, så skulle de nok finde Helenius. Er sikker på at de får os i top-6 men jeg synes stadig vi mangler en seriøs 8'er som kan vende hurtigt og har lidt visioner frem i banen.
Vi havde også problemer med spillet når de to spillede sammen. Hvis vi skal have et ordentligt spil på banen med vores taktik kræver det at en af de centrale kan vende med bolden og lægge en aflevering.

Derfor er en 8’er en nødvendighed. Og man kan ikke bare omstille MC til at være 8’er da han ikke har evnerne til det. En skam Risgård aldrig er blevet prøvet på positionen under MW. Det er let at gemme sig under “han er blevet for gammel til at spille den plads”.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af troelsh » 2. sep 2018, 12:39

Forza skrev:
2. sep 2018, 11:46
AK48hamas skrev:
2. sep 2018, 10:43
Da vi havde Würtz og Augu på midten spillede de den jo også bare ud til Lucas og Kusk, så skulle de nok finde Helenius. Er sikker på at de får os i top-6 men jeg synes stadig vi mangler en seriøs 8'er som kan vende hurtigt og har lidt visioner frem i banen.
Vi havde også problemer med spillet når de to spillede sammen. Hvis vi skal have et ordentligt spil på banen med vores taktik kræver det at en af de centrale kan vende med bolden og lægge en aflevering.

Derfor er en 8’er en nødvendighed. Og man kan ikke bare omstille MC til at være 8’er da han ikke har evnerne til det. En skam Risgård aldrig er blevet prøvet på positionen under MW. Det er let at gemme sig under “han er blevet for gammel til at spille den plads”.
Risgård fik faktisk chancen på pladsen i slutspillet sidste sæson, blandt andet hjemme kampen mod fck hvor vi vandt meget fortjent 1-0 og vel spillede den bedste kamp under MW paradoksalt nok røg han pludselig ud på kanten igen kort tid efter

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 2. sep 2018, 16:45

Juntaen bør diske op med en ny tråd, hvori vi kan konstatere, at der mangler en HB, en CB og en CM til næste vindue. Så kan vi fylde tråden ud med navne.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Låst