Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 23. feb 2018, 11:06

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kee ... nderjyske/

Så kan Luijckx streges af listen.
Havde ellers været en god spiller at få ind synes jeg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 23. feb 2018, 12:08

Hanga skrev:https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kee ... nderjyske/

Så kan Luijckx streges af listen.
Havde ellers været en god spiller at få ind synes jeg.
Hvad skal vi dog bruge ham til når vi nu har KP og Blåbjerg...? host host!!

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af strangecap » 24. feb 2018, 13:20

Så har vi erstatningen for Wurtz

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/wic ... e-i-norge/

Utroligt at man først nu ser hans kvaliteter og dermed at han er blevet brugt forkert så længe

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 24. feb 2018, 13:32

strangecap skrev:Så har vi erstatningen for Wurtz

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/wic ... e-i-norge/

Utroligt at man først nu ser hans kvaliteter og dermed at han er blevet brugt forkert så længe
Klart, vi har. Fast mand på bænken i Viborg og derefter i den næstbeste norske række er da lige, hvad det nuværende setup skriger på.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 24. feb 2018, 17:55

BassogogsVen skrev:
strangecap skrev:Så har vi erstatningen for Wurtz

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/wic ... e-i-norge/

Utroligt at man først nu ser hans kvaliteter og dermed at han er blevet brugt forkert så længe
Klart, vi har. Fast mand på bænken i Viborg og derefter i den næstbeste norske række er da lige, hvad det nuværende setup skriger på.
Wichmann er en fantastisk tekniker, men simpelthen for langsom. Har set ham dominere på reserverne og derefter være lige ved og næsten på 1. holdet, der mangler det sidste for at kunne spille med nok power i SL. Magnus Christensen kommer til at tage over efter Würtz, er jeg sikker på. Det kunne være dejligt med Top6, så vi har ro på og kan arbejde med holdet frem mod næste sæson.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af 9520AaB » 25. feb 2018, 10:02

Ønsker:
1. Sælg Ahlmann, sorry tror aldrig vi får en stabil vb ud af ham igen, ny vb ønskes.
2. Sælg Pallesen, som jeg allerede sagde da vi overvejede ham, ingen spillere fra et nedrykket hold kan forstærke os, ny hb ind.
3. Udlej nogle af vores centrale midtbanespillere, køb en midterforsvarer i stedet.

Altså ind: ny vb, hb og midterforsvarer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 25. feb 2018, 11:13

9520AaB skrev:Ønsker:
1. Sælg Ahlmann, sorry tror aldrig vi får en stabil vb ud af ham igen, ny vb ønskes.
2. Sælg Pallesen, som jeg allerede sagde da vi overvejede ham, ingen spillere fra et nedrykket hold kan forstærke os, ny hb ind.
3. Udlej nogle af vores centrale midtbanespillere, køb en midterforsvarer i stedet.

Altså ind: ny vb, hb og midterforsvarer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kan godt forstå dine ønsker og synes især vi skal garderes bedre på VB. Det nytter ganske enkelt ikke at Blåbjerg eller Patrick skal spille derude. Også enig i, at vores overflod af unge centrale midtbanespillere gør, at vi måske bør udleje en eller to af dem for at få dem udviklet og se om talentet rækker.

Synes dog der er strukturelle ting der må komme først på vores hold. Helt enig i, at der skal en midterforsvarer ind og det skal være en der er markant dygtigere end Kasper P og Blåbjerg. Om det skal være en leder som nogen efterspørger ved jeg ikke - jeg tror godt man måske kunne udvikle Okore til det. Manøvren med at lave mere plads på den centrale midtbane skal derudover bruges til at få fat i en offentivt orienteret central midt. Risgård er ved at være overhill og uanset om Würtz's makker hedder Lesniak, MC, Abildgaard eller Kakeeto vil det være et problem uanset hvor dygtige de individuelt måtte blive. Vi skal simpelthen have nogen der kan bidrage mere offensivt.

Endelig mener jeg, at vi skal have en angriber. Jeg tror stadig på Pohl, men tilgengæld har jeg ikke megen tiltro til Safranko. Jeg synes det er bekymrende når klubben så tit har behov for at nævne, at han er tæt på Slovakiets landshold. Så vidt jeg kan se er det ikke et hold som er spækket med internationale klasseangribere. Kigger man deres landshold på transfermarkt render den ene boksangriber rundt i Holgerssons gamle klub på Cypern og den anden præsterer ikke imponerende i Dinamo Bukarest. Det her hold mangler en målscorer og det skal fikses til sommer medmindre der er sker noget dramatisk positivt med flere af vores angribere.

I øvrigt tvivler jeg på Pallesen smutter, hvis sportsdirektøren hedder Allan Gaarde. Han må efterhånden ikke kunne tåle flere spillere der forlader os igen efter et år.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 25. feb 2018, 16:00

Jeg håber at Gaarde bruger al sin energi på at have en ny træner klar, med det samme, når forårssæsonen er forbi.

Indtil det er sket kan det være fuldstændig ligegyldigt hvilke spillere vi har.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af doukas » 25. feb 2018, 16:35

Pastorius skrev:Jeg håber at Gaarde bruger al sin energi på at have en ny træner klar, med det samme, når forårssæsonen er forbi.

Indtil det er sket kan det være fuldstændig ligegyldigt hvilke spillere vi har.
Det kan slet ikke komme på tale, at Gaarde skal være den der finder en ny træner. Ny sportsdirektør, og så kan han ansætte det nye trænerteam
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 25. feb 2018, 16:40

doukas skrev:
Pastorius skrev:Jeg håber at Gaarde bruger al sin energi på at have en ny træner klar, med det samme, når forårssæsonen er forbi.

Indtil det er sket kan det være fuldstændig ligegyldigt hvilke spillere vi har.
Det kan slet ikke komme på tale, at Gaarde skal være den der finder en ny træner. Ny sportsdirektør, og så kan han ansætte det nye trænerteam
For mit vedkommende er jeg ikke der, hvor jeg synes Gaarde skal ud, men det er ikke noget jeg har stærke følelser omkring. Det væsentlige er at der står en ny, kompetent træner klar i det øjeblik at spillerne kommer fra ferie. Gerne tidligere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Sønderhof » 25. feb 2018, 17:10

Pastorius skrev:
doukas skrev:
Pastorius skrev:Jeg håber at Gaarde bruger al sin energi på at have en ny træner klar, med det samme, når forårssæsonen er forbi.

Indtil det er sket kan det være fuldstændig ligegyldigt hvilke spillere vi har.
Det kan slet ikke komme på tale, at Gaarde skal være den der finder en ny træner. Ny sportsdirektør, og så kan han ansætte det nye trænerteam
For mit vedkommende er jeg ikke der, hvor jeg synes Gaarde skal ud, men det er ikke noget jeg har stærke følelser omkring. Det væsentlige er at der står en ny, kompetent træner klar i det øjeblik at spillerne kommer fra ferie. Gerne tidligere.
Vil du ikke uddybe hvorfor du ikke mener det er et must for dig?
Han fik en fænomenal start, men det ligger 5 år tilbage, og i forhold til det hold vi sluttede sæsonen 13/14 af med, er det kun Kusk der fortsat har niveau til at starte på det hold. Jeg forstår ikke hvordan man kan mene det er acceptabelt. Læg dertil at man har hentet to trænere, som går direkte imod den højt besungne strategi som PEA, Figo og Kent implementerede. Vi er den klub i ligaen, som spiller længst fra det koncept som vi forsøger at bilde omverdenen ind at vi vil.

Alle disse ting er Gaarde manden bag. Han skulle være sendt ud af vagten i sommer!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 25. feb 2018, 18:28

Sønderhof skrev:
Pastorius skrev:
doukas skrev:
Pastorius skrev:Jeg håber at Gaarde bruger al sin energi på at have en ny træner klar, med det samme, når forårssæsonen er forbi.

Indtil det er sket kan det være fuldstændig ligegyldigt hvilke spillere vi har.
Det kan slet ikke komme på tale, at Gaarde skal være den der finder en ny træner. Ny sportsdirektør, og så kan han ansætte det nye trænerteam
For mit vedkommende er jeg ikke der, hvor jeg synes Gaarde skal ud, men det er ikke noget jeg har stærke følelser omkring. Det væsentlige er at der står en ny, kompetent træner klar i det øjeblik at spillerne kommer fra ferie. Gerne tidligere.
Vil du ikke uddybe hvorfor du ikke mener det er et must for dig?
Han fik en fænomenal start, men det ligger 5 år tilbage, og i forhold til det hold vi sluttede sæsonen 13/14 af med, er det kun Kusk der fortsat har niveau til at starte på det hold. Jeg forstår ikke hvordan man kan mene det er acceptabelt. Læg dertil at man har hentet to trænere, som går direkte imod den højt besungne strategi som PEA, Figo og Kent implementerede. Vi er den klub i ligaen, som spiller længst fra det koncept som vi forsøger at bilde omverdenen ind at vi vil.

Alle disse ting er Gaarde manden bag. Han skulle være sendt ud af vagten i sommer!
Han har lavet to store fejl. LS og MW, men det er også den sværeste opgave af dem alle at ansætte en træner. Lynge gik også fejl på den ret mange gange. På spillerkøbene synes jeg ikke han har gjort det meget anderledes end så mange andre, der er bare mange af dem, der har set uheldige ud, fordi de ikke er blevet brugt eller brugt forkert, og vi nu har haft to trænere som ikke har været i stand til at skabe et sammentømret hold, der kan levere en helstøbt præstation.

Jeg tænker faktisk ikke at MW er en helt vildt dårlig træner. Han har bare nogle begrænsninger, der passer dårligt med det AaB gerne vil, og han bliver aldrig manden der bliver god til at få mere ud af spillerne, end deres rå talent egentlig berettiger til - og det er sådan en træner vi har brug for.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 25. feb 2018, 19:11

Sønderhof skrev:
Pastorius skrev:
doukas skrev:
Pastorius skrev:Jeg håber at Gaarde bruger al sin energi på at have en ny træner klar, med det samme, når forårssæsonen er forbi.

Indtil det er sket kan det være fuldstændig ligegyldigt hvilke spillere vi har.
Det kan slet ikke komme på tale, at Gaarde skal være den der finder en ny træner. Ny sportsdirektør, og så kan han ansætte det nye trænerteam
For mit vedkommende er jeg ikke der, hvor jeg synes Gaarde skal ud, men det er ikke noget jeg har stærke følelser omkring. Det væsentlige er at der står en ny, kompetent træner klar i det øjeblik at spillerne kommer fra ferie. Gerne tidligere.
Vil du ikke uddybe hvorfor du ikke mener det er et must for dig?
Han fik en fænomenal start, men det ligger 5 år tilbage, og i forhold til det hold vi sluttede sæsonen 13/14 af med, er det kun Kusk der fortsat har niveau til at starte på det hold. Jeg forstår ikke hvordan man kan mene det er acceptabelt. Læg dertil at man har hentet to trænere, som går direkte imod den højt besungne strategi som PEA, Figo og Kent implementerede. Vi er den klub i ligaen, som spiller længst fra det koncept som vi forsøger at bilde omverdenen ind at vi vil.

Alle disse ting er Gaarde manden bag. Han skulle være sendt ud af vagten i sommer!
Helt enig. Den eneste sportsdirektør som har gjort det værre end Gaarde i dk er vel kun Gravgaard.
Gaarde har været en enorm fiasko hidtil. AaB er gået fra toppen af dansk fodbold til et under middel hold, og det er vel at mærke med et større transferbudget.
At Gaarde ikke ville give Kuhn chancen som cheftræner i sin tid, var begyndelsen på Gaardes fiasko-æra. Hvor svært var det at finde en struktureret assistent til Kuhn, så tingene ikke sejlede...!? Det var nærmest fra dag 1 efter Kuhn, at tingene begyndte at gå skidt.
Jeg kan godt se at Gaarde har nogle andre evner, men at sammensætte en god trup er godt nok ikke en af dem.
Desuden er der overhovedet ikke sammenhæng mellem AaBs røde tråd og trupsammensætningen. Skidt skidt skidt!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 25. feb 2018, 19:14

Pastorius skrev:
Sønderhof skrev:
Pastorius skrev:
doukas skrev:
Pastorius skrev:Jeg håber at Gaarde bruger al sin energi på at have en ny træner klar, med det samme, når forårssæsonen er forbi.

Indtil det er sket kan det være fuldstændig ligegyldigt hvilke spillere vi har.
Det kan slet ikke komme på tale, at Gaarde skal være den der finder en ny træner. Ny sportsdirektør, og så kan han ansætte det nye trænerteam
For mit vedkommende er jeg ikke der, hvor jeg synes Gaarde skal ud, men det er ikke noget jeg har stærke følelser omkring. Det væsentlige er at der står en ny, kompetent træner klar i det øjeblik at spillerne kommer fra ferie. Gerne tidligere.
Vil du ikke uddybe hvorfor du ikke mener det er et must for dig?
Han fik en fænomenal start, men det ligger 5 år tilbage, og i forhold til det hold vi sluttede sæsonen 13/14 af med, er det kun Kusk der fortsat har niveau til at starte på det hold. Jeg forstår ikke hvordan man kan mene det er acceptabelt. Læg dertil at man har hentet to trænere, som går direkte imod den højt besungne strategi som PEA, Figo og Kent implementerede. Vi er den klub i ligaen, som spiller længst fra det koncept som vi forsøger at bilde omverdenen ind at vi vil.

Alle disse ting er Gaarde manden bag. Han skulle være sendt ud af vagten i sommer!
Han har lavet to store fejl. LS og MW, men det er også den sværeste opgave af dem alle at ansætte en træner. Lynge gik også fejl på den ret mange gange. På spillerkøbene synes jeg ikke han har gjort det meget anderledes end så mange andre, der er bare mange af dem, der har set uheldige ud, fordi de ikke er blevet brugt eller brugt forkert, og vi nu har haft to trænere som ikke har været i stand til at skabe et sammentømret hold, der kan levere en helstøbt præstation.

Jeg tænker faktisk ikke at MW er en helt vildt dårlig træner. Han har bare nogle begrænsninger, der passer dårligt med det AaB gerne vil, og han bliver aldrig manden der bliver god til at få mere ud af spillerne, end deres rå talent egentlig berettiger til - og det er sådan en træner vi har brug for.
Det er jo fuldstændig elementært, at en træner skal få det maksimale ud af hver enkelt spiller. Og det kan wieghorst ikke.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 25. feb 2018, 19:16

Hvad med at hente Uros Matic til sommer, kunne han ikke være fin på vores midtbane?

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af white splash » 25. feb 2018, 19:31

DobbeltA skrev:Hvad med at hente Uros Matic til sommer, kunne han ikke være fin på vores midtbane?
Er det ikke bare endnu en spilbryder, uden at kunne det helt vide fremad banen?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 25. feb 2018, 19:42

Vil på ingen måde holde hånden over Wieghorst, for jeg mener han laver en del fejl.
Bla ved at spille med 2 så defensive centrale midtbanespillere i hver kamp. Jeg synes heller ikke altid han vælger det bedste hold, når vi spiller.

Når det er sagt.. Så se lige på vores hold/trup!

Ja vi KAN godt komme i top 6. Men vi kan satme også lige så nemt blive nummer 10!
Jeg synes på ingen måde vores trup er en top 6 trup. Men det er ikke det samme som at sige vi ikke kan komme i top 6.

Når vi har spillere som Blåbjerg, KP og Børsting rendende i vores start opstilling. Så ser det godt nok skidt ud!!
Suppleret med: Lesniak (hvad er det præcis den mand kan??) Flores (Som ikke passer til den danske spillestil) Pohl (Som godt nok gør MANGE ting rigtigt, men som har så svært ved at score)
På bænken har vi spillere som: Patrick, Magnus, Safranko, Risgård, Abildgård osv. HVEM af dem kan man sætte ind for at gøre en forskel??

JA Wieghorst laver fejl! Men nøj hans materiale er godt nok også dårligt! Man kan ikke forvente at spille top 6, når 3-4 af spillerne man skal spille med ikke hører til på et top 6 hold. Og man kan ikke engang kigge på bænken efter noget bedre.

Jeg er enig i at der ikke har været nogen fremgang i AaB siden 2014 sluttede.
Men vores spillermaterale er ikke til meget mere, end det vi viser nu. Søndergaard og Wieghorst har bevist det begge to. Ingen af dem kan trylle.

Men hvad gør vi forkert? Jeg mener først og fremmest naboens søn strategien er helt ude i skoven!! Ikke nok med vores talenter ikke for alvor slår igennem på første holdet. Men hvor er de store salg i vores trup?? Se på en klub som FCM, der henter unge spillere i hele landet (Og i udlandet) Ikke nok med de slår til i deres førsteholdstrup. De har mange spillere som kan udvilkes og sælges for mange penge.
Hvem pokker er vores næste store salg af unge spillere?? Drop nu for pokker den der naboens søn strategi! Hent de bedste talenter i hele verden i stedet for de SKAL være fra nordjylland!
Det kan så lede mig hn til en ting mere jeg får lange løg af!! Det har dog intet med spillet på banen at gøre.
HELE nordjyllands hold. Jesus christ! Vi er IKKE hele nordjyllands hold! Og vi bliver det ikke fordi vi sætter det op med bogstaver på en bygning, eller fordi det bliver sagt af vores ledelse!
Heroppe fra hvor jeg er fra (Fra Flauenskjold og nord på mod Sæby og Frederikshavn) Er der godt nok ikke mange AaB fans!! Langt de fleste fodbold fans jeg kender heroppe holder med FCK eller Brøndby. De hader AaB! Meget af det skyldes at man holder med FIK i hockey og derfor ikke vil holde med AaB. Men det er nok lige så meget fordi man griner af AaB heroppe. Ja vi vinder et mesterskab. Og så pisser vi hele lortet væk bagefter.
Folk er en flok rygklappere og holder med dem de andre holder med. Og derfor kaster de kærlighedne på FCK eller Brøndby. Der har været lavet bus ture til både Brøndby og Parken fra Sæby (Sorry for det lille sidespring)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 25. feb 2018, 19:52

Gaarde6 skrev:Vil på ingen måde holde hånden over Wieghorst, for jeg mener han laver en del fejl.
Bla ved at spille med 2 så defensive centrale midtbanespillere i hver kamp. Jeg synes heller ikke altid han vælger det bedste hold, når vi spiller.

Når det er sagt.. Så se lige på vores hold/trup!

Ja vi KAN godt komme i top 6. Men vi kan satme også lige så nemt blive nummer 10!
Jeg synes på ingen måde vores trup er en top 6 trup. Men det er ikke det samme som at sige vi ikke kan komme i top 6.

Når vi har spillere som Blåbjerg, KP og Børsting rendende i vores start opstilling. Så ser det godt nok skidt ud!!
Suppleret med: Lesniak (hvad er det præcis den mand kan??) Flores (Som ikke passer til den danske spillestil) Pohl (Som godt nok gør MANGE ting rigtigt, men som har så svært ved at score)
På bænken har vi spillere som: Patrick, Magnus, Safranko, Risgård, Abildgård osv. HVEM af dem kan man sætte ind for at gøre en forskel??

JA Wieghorst laver fejl! Men nøj hans materiale er godt nok også dårligt! Man kan ikke forvente at spille top 6, når 3-4 af spillerne man skal spille med ikke hører til på et top 6 hold. Og man kan ikke engang kigge på bænken efter noget bedre.

Jeg er enig i at der ikke har været nogen fremgang i AaB siden 2014 sluttede.
Men vores spillermaterale er ikke til meget mere, end det vi viser nu. Søndergaard og Wieghorst har bevist det begge to. Ingen af dem kan trylle.

Men hvad gør vi forkert? Jeg mener først og fremmest naboens søn strategien er helt ude i skoven!! Ikke nok med vores talenter ikke for alvor slår igennem på første holdet. Men hvor er de store salg i vores trup?? Se på en klub som FCM, der henter unge spillere i hele landet (Og i udlandet) Ikke nok med de slår til i deres førsteholdstrup. De har mange spillere som kan udvilkes og sælges for mange penge.
Hvem pokker er vores næste store salg af unge spillere?? Drop nu for pokker den der naboens søn strategi! Hent de bedste talenter i hele verden i stedet for de SKAL være fra nordjylland!
Det kan så lede mig hn til en ting mere jeg får lange løg af!! Det har dog intet med spillet på banen at gøre.
HELE nordjyllands hold. Jesus christ! Vi er IKKE hele nordjyllands hold! Og vi bliver det ikke fordi vi sætter det op med bogstaver på en bygning, eller fordi det bliver sagt af vores ledelse!
Heroppe fra hvor jeg er fra (Fra Flauenskjold og nord på mod Sæby og Frederikshavn) Er der godt nok ikke mange AaB fans!! Langt de fleste fodbold fans jeg kender heroppe holder med FCK eller Brøndby. De hader AaB! Meget af det skyldes at man holder med FIK i hockey og derfor ikke vil holde med AaB. Men det er nok lige så meget fordi man griner af AaB heroppe. Ja vi vinder et mesterskab. Og så pisser vi hele lortet væk bagefter.
Folk er en flok rygklappere og holder med dem de andre holder med. Og derfor kaster de kærlighedne på FCK eller Brøndby. Der har været lavet bus ture til både Brøndby og Parken fra Sæby (Sorry for det lille sidespring)
Jeg er helt uenig. Vi har en fin trup.
Med venlig Hilsen
--
Robert

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 25. feb 2018, 20:27

Gaarde6 skrev:Vil på ingen måde holde hånden over Wieghorst, for jeg mener han laver en del fejl.
Bla ved at spille med 2 så defensive centrale midtbanespillere i hver kamp. Jeg synes heller ikke altid han vælger det bedste hold, når vi spiller.

Når det er sagt.. Så se lige på vores hold/trup!

Ja vi KAN godt komme i top 6. Men vi kan satme også lige så nemt blive nummer 10!
Jeg synes på ingen måde vores trup er en top 6 trup. Men det er ikke det samme som at sige vi ikke kan komme i top 6.

Når vi har spillere som Blåbjerg, KP og Børsting rendende i vores start opstilling. Så ser det godt nok skidt ud!!
Suppleret med: Lesniak (hvad er det præcis den mand kan??) Flores (Som ikke passer til den danske spillestil) Pohl (Som godt nok gør MANGE ting rigtigt, men som har så svært ved at score)
På bænken har vi spillere som: Patrick, Magnus, Safranko, Risgård, Abildgård osv. HVEM af dem kan man sætte ind for at gøre en forskel??

JA Wieghorst laver fejl! Men nøj hans materiale er godt nok også dårligt! Man kan ikke forvente at spille top 6, når 3-4 af spillerne man skal spille med ikke hører til på et top 6 hold. Og man kan ikke engang kigge på bænken efter noget bedre.

Jeg er enig i at der ikke har været nogen fremgang i AaB siden 2014 sluttede.
Men vores spillermaterale er ikke til meget mere, end det vi viser nu. Søndergaard og Wieghorst har bevist det begge to. Ingen af dem kan trylle.

Men hvad gør vi forkert? Jeg mener først og fremmest naboens søn strategien er helt ude i skoven!! Ikke nok med vores talenter ikke for alvor slår igennem på første holdet. Men hvor er de store salg i vores trup?? Se på en klub som FCM, der henter unge spillere i hele landet (Og i udlandet) Ikke nok med de slår til i deres førsteholdstrup. De har mange spillere som kan udvilkes og sælges for mange penge.
Hvem pokker er vores næste store salg af unge spillere?? Drop nu for pokker den der naboens søn strategi! Hent de bedste talenter i hele verden i stedet for de SKAL være fra nordjylland!
Det kan så lede mig hn til en ting mere jeg får lange løg af!! Det har dog intet med spillet på banen at gøre.
HELE nordjyllands hold. Jesus christ! Vi er IKKE hele nordjyllands hold! Og vi bliver det ikke fordi vi sætter det op med bogstaver på en bygning, eller fordi det bliver sagt af vores ledelse!
Heroppe fra hvor jeg er fra (Fra Flauenskjold og nord på mod Sæby og Frederikshavn) Er der godt nok ikke mange AaB fans!! Langt de fleste fodbold fans jeg kender heroppe holder med FCK eller Brøndby. De hader AaB! Meget af det skyldes at man holder med FIK i hockey og derfor ikke vil holde med AaB. Men det er nok lige så meget fordi man griner af AaB heroppe. Ja vi vinder et mesterskab. Og så pisser vi hele lortet væk bagefter.
Folk er en flok rygklappere og holder med dem de andre holder med. Og derfor kaster de kærlighedne på FCK eller Brøndby. Der har været lavet bus ture til både Brøndby og Parken fra Sæby (Sorry for det lille sidespring)
Personligt talte jeg 5 spillere i startopstillingen, som ikke har niveauet eller evnerne til at spille på et hold i top 6 - hvis overhovedet i ligaen. Og vi snakker startopstillingen, ikke truppen.
At vi så har en træner, som, for hvem to af de ringeste af de 5, er sikreste spillere på holdkortet, gør jo bare det hele endnu mere bizart og vanvittigt.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 25. feb 2018, 20:45

white splash skrev:
DobbeltA skrev:Hvad med at hente Uros Matic til sommer, kunne han ikke være fin på vores midtbane?
Er det ikke bare endnu en spilbryder, uden at kunne det helt vide fremad banen?
Synes han er mere end det. Kan sagtens se ham i en "felt til felt" rolle på en mere overbevisende facon, end det vi har til rådighed i dag.

Låst