Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 19. jun 2018, 08:01

Redwhite skrev:
19. jun 2018, 07:52
Wessam er den eneste fra årgang 1999 der går i superligatruppen ellers ville de jo have været med i opstarten, vi må håbe at talentafdelingen producere lidt flere de næste år og det ser det jo heldigvis også ud til.

U19 havde først sæsonafslutning i weekenden, så de skal vel også lige have lidt ferie.

Redwhite
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 6. jan 2018, 21:17
Favoritspiller: Marcel Desailly

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Redwhite » 19. jun 2018, 08:14

Måske, men under alle omstændigheder ville en ny superliga kontrakt på en ungdomsspiller være offentlig nu, og der er jo også 3 årgang 2000 som træner med i opstarten.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Krage » 21. jun 2018, 23:04

Nu går Peru jo desværre ikke videre fra puljen (set med AaB briller), hvordan tror folk at slutrunden har påvirket Flores' pris? Ved godt Peru har en kamp mod Australien, som de forhåbentlig vinder, selvom de også er et stærkt hold.
Peru har jo egentlig spillet godt og har egentlig fortjent flere point, men Flores har ikke gjort alt for stort væsen af sig - men er hans pris så ca uændret eller hvordan tænker folk? (har dog desværre kun set kampene i glimt grundet to unger der skulle have opmærksomhed :S)
Billede

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 22. jun 2018, 00:22

Krage skrev:
21. jun 2018, 23:04
Nu går Peru jo desværre ikke videre fra puljen (set med AaB briller), hvordan tror folk at slutrunden har påvirket Flores' pris? Ved godt Peru har en kamp mod Australien, som de forhåbentlig vinder, selvom de også er et stærkt hold.
Peru har jo egentlig spillet godt og har egentlig fortjent flere point, men Flores har ikke gjort alt for stort væsen af sig - men er hans pris så ca uændret eller hvordan tænker folk? (har dog desværre kun set kampene i glimt grundet to unger der skulle have opmærksomhed :S)
Han har i nu to kampe vist sig at være blandt de bedste på Perus hold. Han kan holde hovedet koldt i pressede situationer, og hans pasningsevner burde gøre ham interessant for mange klubber. Han har også vist i glimt, at han kan komme med ind i feltet og være en trussel. Jeg ved ikke, hvor prisen lå før VM, men jeg kan ikke se nogen grund til at den skulle være faldet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af troelsh » 22. jun 2018, 08:19

Funky skrev:
22. jun 2018, 00:22
Krage skrev:
21. jun 2018, 23:04
Nu går Peru jo desværre ikke videre fra puljen (set med AaB briller), hvordan tror folk at slutrunden har påvirket Flores' pris? Ved godt Peru har en kamp mod Australien, som de forhåbentlig vinder, selvom de også er et stærkt hold.
Peru har jo egentlig spillet godt og har egentlig fortjent flere point, men Flores har ikke gjort alt for stort væsen af sig - men er hans pris så ca uændret eller hvordan tænker folk? (har dog desværre kun set kampene i glimt grundet to unger der skulle have opmærksomhed :S)
Han har i nu to kampe vist sig at være blandt de bedste på Perus hold. Han kan holde hovedet koldt i pressede situationer, og hans pasningsevner burde gøre ham interessant for mange klubber. Han har også vist i glimt, at han kan komme med ind i feltet og være en trussel. Jeg ved ikke, hvor prisen lå før VM, men jeg kan ikke se nogen grund til at den skulle være faldet.
Jeg tror ikke VM har gjort det store ved hans prisskilt, medmindre han brager 2-3 mål ind mod Australien.
Han bliver solgt på hans præstationer i VM-kvalen, jeg gætter på han ryger for 10-15 mil. men det et skud i tågen :-)

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 22. jun 2018, 08:43

troelsh skrev:
22. jun 2018, 08:19
Funky skrev:
22. jun 2018, 00:22
Krage skrev:
21. jun 2018, 23:04
Nu går Peru jo desværre ikke videre fra puljen (set med AaB briller), hvordan tror folk at slutrunden har påvirket Flores' pris? Ved godt Peru har en kamp mod Australien, som de forhåbentlig vinder, selvom de også er et stærkt hold.
Peru har jo egentlig spillet godt og har egentlig fortjent flere point, men Flores har ikke gjort alt for stort væsen af sig - men er hans pris så ca uændret eller hvordan tænker folk? (har dog desværre kun set kampene i glimt grundet to unger der skulle have opmærksomhed :S)
Han har i nu to kampe vist sig at være blandt de bedste på Perus hold. Han kan holde hovedet koldt i pressede situationer, og hans pasningsevner burde gøre ham interessant for mange klubber. Han har også vist i glimt, at han kan komme med ind i feltet og være en trussel. Jeg ved ikke, hvor prisen lå før VM, men jeg kan ikke se nogen grund til at den skulle være faldet.
Jeg tror ikke VM har gjort det store ved hans prisskilt, medmindre han brager 2-3 mål ind mod Australien.
Han bliver solgt på hans præstationer i VM-kvalen, jeg gætter på han ryger for 10-15 mil. men det et skud i tågen :-)
10 - 15 millioner er alt alt for lidt i det nutidige marked. Alt under 40 er en skuffelse.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Patmand » 22. jun 2018, 09:22

Jakobsen skrev:
22. jun 2018, 08:43
troelsh skrev:
22. jun 2018, 08:19
Funky skrev:
22. jun 2018, 00:22
Krage skrev:
21. jun 2018, 23:04
Nu går Peru jo desværre ikke videre fra puljen (set med AaB briller), hvordan tror folk at slutrunden har påvirket Flores' pris? Ved godt Peru har en kamp mod Australien, som de forhåbentlig vinder, selvom de også er et stærkt hold.
Peru har jo egentlig spillet godt og har egentlig fortjent flere point, men Flores har ikke gjort alt for stort væsen af sig - men er hans pris så ca uændret eller hvordan tænker folk? (har dog desværre kun set kampene i glimt grundet to unger der skulle have opmærksomhed :S)
Han har i nu to kampe vist sig at være blandt de bedste på Perus hold. Han kan holde hovedet koldt i pressede situationer, og hans pasningsevner burde gøre ham interessant for mange klubber. Han har også vist i glimt, at han kan komme med ind i feltet og være en trussel. Jeg ved ikke, hvor prisen lå før VM, men jeg kan ikke se nogen grund til at den skulle være faldet.
Jeg tror ikke VM har gjort det store ved hans prisskilt, medmindre han brager 2-3 mål ind mod Australien.
Han bliver solgt på hans præstationer i VM-kvalen, jeg gætter på han ryger for 10-15 mil. men det et skud i tågen :-)
10 - 15 millioner er alt alt for lidt i det nutidige marked. Alt under 40 er en skuffelse.
Hvad er det for en logik? Han brænder jo overhovedet ikke igennem.
Er Kusk så 50 millioner værd?

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 22. jun 2018, 10:12

Er det første vindue i lang tid, hvor der ikke kommer nogen permanent op fra u-holdet?

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 22. jun 2018, 10:20

Patmand skrev:
22. jun 2018, 09:22
Hvad er det for en logik? Han brænder jo overhovedet ikke igennem.
Er Kusk så 50 millioner værd?
Det kommer an på hvilke klubber, der er interesseret i ham. Hvis du kan finde en panisk Premier League-klub, så kan selv en uprøvet spiller som Alexander Sørloth være over 100 mio. kr. værd.

Hvis et topseedet CL-hold ringer, så er Flores (eller Kusk) selvfølgelig mindst 40-50 mio. kr. værd. Hvis Heerenveen eller Groningen er de eneste, der ringer, så er han nok kun 10-15 mio. kr. værd.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 22. jun 2018, 10:32

Yankee skrev:
22. jun 2018, 10:20
Patmand skrev:
22. jun 2018, 09:22
Hvad er det for en logik? Han brænder jo overhovedet ikke igennem.
Er Kusk så 50 millioner værd?
Det kommer an på hvilke klubber, der er interesseret i ham. Hvis du kan finde en panisk Premier League-klub, så kan selv en uprøvet spiller som Alexander Sørloth være over 100 mio. kr. værd.

Hvis et topseedet CL-hold ringer, så er Flores (eller Kusk) selvfølgelig mindst 40-50 mio. kr. værd. Hvis Heerenveen eller Groningen er de eneste, der ringer, så er han nok kun 10-15 mio. kr. værd.
Du har helt ret.
I dagens marked hvor der er enorm forskel på økonomierne, er der også stor forskel på værdien af spilleren, alt efter hvilken klub der er interesseret. Hvis en stor klub mener han er interessant, må de også betale.

Jeg husker Carsten V. Jensen i et indslag om salget af Ingvartsen...
"De (Genk) spurgte til prisen, så jeg gik på transfermarkt og fandt deres historiske handelspriser, og lagde så udbudsprisen et stykke over deres dyreste køb".
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BoT » 22. jun 2018, 12:55

Hanga skrev:
22. jun 2018, 10:32
Yankee skrev:
22. jun 2018, 10:20
Patmand skrev:
22. jun 2018, 09:22
Hvad er det for en logik? Han brænder jo overhovedet ikke igennem.
Er Kusk så 50 millioner værd?
Det kommer an på hvilke klubber, der er interesseret i ham. Hvis du kan finde en panisk Premier League-klub, så kan selv en uprøvet spiller som Alexander Sørloth være over 100 mio. kr. værd.

Hvis et topseedet CL-hold ringer, så er Flores (eller Kusk) selvfølgelig mindst 40-50 mio. kr. værd. Hvis Heerenveen eller Groningen er de eneste, der ringer, så er han nok kun 10-15 mio. kr. værd.
Du har helt ret.
I dagens marked hvor der er enorm forskel på økonomierne, er der også stor forskel på værdien af spilleren, alt efter hvilken klub der er interesseret. Hvis en stor klub mener han er interessant, må de også betale.

Jeg husker Carsten V. Jensen i et indslag om salget af Ingvartsen...
"De (Genk) spurgte til prisen, så jeg gik på transfermarkt og fandt deres historiske handelspriser, og lagde så udbudsprisen et stykke over deres dyreste køb".
Ha. Det er sgu en fin anekdote.
Jeg synes også, at Flores har gjort det ok - men på ingen måde skilt sig ud. Lad os huske på, at Basso blev kåret til turneringens spiller og scorede nogle spektakulære mål under African Nations Cup. Det var det, der solgte ham så dyrt. Jeg kan på ingen måde forestille mig, at vi får mere end 15. mio. for Flores.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 22. jun 2018, 13:21

BoT skrev:
22. jun 2018, 12:55
Ha. Det er sgu en fin anekdote.
Jeg synes også, at Flores har gjort det ok - men på ingen måde skilt sig ud. Lad os huske på, at Basso blev kåret til turneringens spiller og scorede nogle spektakulære mål under African Nations Cup. Det var det, der solgte ham så dyrt. Jeg kan på ingen måde forestille mig, at vi får mere end 15. mio. for Flores.
Som Yankee er inde på, det kommer udelukkende an på hvilke klubber der fatter interesse for ham.

Du kan slet ikke sammenligne eksponeringen fra et VM med Afrika. Basso kom fra ingenting, så han havde brug for at skille sig markant ud. Flores har i hele kvalifikationsturneringen gjort det godt.

Hvis interesserede klubber har fulgt den danske turnering intenst har du givet ret, men kigger de på kval turneringen (og VM) så kan vi sagtens få mere for ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 22. jun 2018, 14:46

Pastorius skrev:
22. jun 2018, 13:21
BoT skrev:
22. jun 2018, 12:55
Ha. Det er sgu en fin anekdote.
Jeg synes også, at Flores har gjort det ok - men på ingen måde skilt sig ud. Lad os huske på, at Basso blev kåret til turneringens spiller og scorede nogle spektakulære mål under African Nations Cup. Det var det, der solgte ham så dyrt. Jeg kan på ingen måde forestille mig, at vi får mere end 15. mio. for Flores.
Som Yankee er inde på, det kommer udelukkende an på hvilke klubber der fatter interesse for ham.

Du kan slet ikke sammenligne eksponeringen fra et VM med Afrika. Basso kom fra ingenting, så han havde brug for at skille sig markant ud. Flores har i hele kvalifikationsturneringen gjort det godt.

Hvis interesserede klubber har fulgt den danske turnering intenst har du givet ret, men kigger de på kval turneringen (og VM) så kan vi sagtens få mere for ham.
Selvfølgelig, vil Flores bare væk og bedste bud er 15 millioner fra Gronningen - så tager vi nok det hvis det er eneste mulighed sent i vinduet. Omvendt kan vi da godt tillade os at kræve en høj pris for vores VM stjerne og også starter over hvad mindre klubber kan/vil betale. Vi er jo på ingen måde pressede til at sælge så vi kan også tillade os at sætte baren højt. Det bedste er selvfølgelig, hvis der virkelig er store spanske klubber der ser et projekt i ham eller nogen fra Rusland/Kina bare vil have ham.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 22. jun 2018, 14:50

Jakobsen skrev:
22. jun 2018, 14:46

Selvfølgelig, vil Flores bare væk og bedste bud er 15 millioner fra Gronningen - så tager vi nok det hvis det er eneste mulighed sent i vinduet. Omvendt kan vi da godt tillade os at kræve en høj pris for vores VM stjerne og også starter over hvad mindre klubber kan/vil betale. Vi er jo på ingen måde pressede til at sælge så vi kan også tillade os at sætte baren højt. Det bedste er selvfølgelig, hvis der virkelig er store spanske klubber der ser et projekt i ham eller nogen fra Rusland/Kina bare vil have ham.
Tja. Vi er ikke presset økonomisk til at sælge, for vi kan godt leve med de budgetterede underskud, men omvendt kan vi heller ikke hente nye spillere ind før vi har lavet et pænt salg. I Flores har vi en vare der næppe bliver mere værd end den er nu. Han har 2 år tilbage og har lige spillet VM. Så på den måde synes jeg nu alligevel vi er lidt presset til at sælge, hvis der kommer et acceptabelt bud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gnu » 22. jun 2018, 17:42

“VM-stjerne.”

:D :D :D
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Patmand » 22. jun 2018, 20:54

Yankee skrev:
22. jun 2018, 10:20
Patmand skrev:
22. jun 2018, 09:22
Hvad er det for en logik? Han brænder jo overhovedet ikke igennem.
Er Kusk så 50 millioner værd?
Det kommer an på hvilke klubber, der er interesseret i ham. Hvis du kan finde en panisk Premier League-klub, så kan selv en uprøvet spiller som Alexander Sørloth være over 100 mio. kr. værd.

Hvis et topseedet CL-hold ringer, så er Flores (eller Kusk) selvfølgelig mindst 40-50 mio. kr. værd. Hvis Heerenveen eller Groningen er de eneste, der ringer, så er han nok kun 10-15 mio. kr. værd.
Altså, jeg håber i den grad at I rammer rigtigt med de her 30-40-50 millioner, selvom jeg har svært ved at se hvad der bringer Flores op i det leje.
Jeg er med på at storklubber naturligvis er tvunget ud i at betale mere end de mindre klubber/ligaer.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 22. jun 2018, 21:07

De Fem skrev:
22. jun 2018, 10:12
Er det første vindue i lang tid, hvor der ikke kommer nogen permanent op fra u-holdet?
Det er årgang '99 der forlader U19 rækken nu. Her har vi jo fået Wessam Abou Ali op i SL, godt nok før tid.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af DobbeltA » 22. jun 2018, 21:34

Hvordan er det nu det ser ud med Flores' kontrakt. Får vi 40% eller 60% af et eventuelt salg?

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Krage » 22. jun 2018, 21:45

DobbeltA skrev:
22. jun 2018, 21:34
Hvordan er det nu det ser ud med Flores' kontrakt. Får vi 40% eller 60% af et eventuelt salg?
Så vidt jeg ved, mener jeg at vi får 60% ud af salget. Men er ikke sikker
Billede

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Forza » 22. jun 2018, 23:45

Krage skrev:
22. jun 2018, 21:45
DobbeltA skrev:
22. jun 2018, 21:34
Hvordan er det nu det ser ud med Flores' kontrakt. Får vi 40% eller 60% af et eventuelt salg?
Så vidt jeg ved, mener jeg at vi får 60% ud af salget. Men er ikke sikker
Det er korrekt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst