Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kokkefar » 8. jul 2019, 14:47

FIDEL skrev:
8. jul 2019, 14:37
Kokkefar skrev:
8. jul 2019, 14:09
FIDEL skrev:
8. jul 2019, 14:00
Kokkefar skrev:
8. jul 2019, 13:49
FIDEL skrev:
8. jul 2019, 10:12
Gamen skrev:
8. jul 2019, 09:51


Vores unge midtbanespillere har brugt 3 år på at blive spillet ind på holdet, hvorfor skulle det ikke gøre sig gældende for Tengstedt og Kaufmann? Vi vil have Safranko ud, og Ramkilde er væk. Jeg mener ikke det er urimeligt at forlange, at en klub som AaB har to etablerede angribere der kan presse hinanden.
Hvis Van Weert bliver skadet så har vi da et problem.

Desuden er Klitten ikke angriber, og heller ikke Lucas.
Jeg har stor tiltro til, at Kaufmann ret hurtigt kan presse Weert. Vi har jo set indtil videre, at Kaufmann kan skabe chancer på egen hånd med sin fysik, power og pågående stil, og på det punkt er han faktisk bedre end Weert. Weert minder mig lidt om Nicolai Jørgensen. Forsvinder ud af kampene, arbejder godt for holdet, og kan lidt af det hele, men har ingen spidskompetencer.
Jeg synes du og andre over-romantiserer Kaufmann. Han er altså slet ikke så god som flere gør ham til, og han er slet ikke lige så god som Van Weert. Jeg tror godt Kaufmann kan blive god, men jeg tror ligeså let han kan floppe.
Jeg romantiserer ikke en skid. Jeg bobler af optimisme over en spiller af egen avl. En spiller som allerede har vist mere end f.eks. Thellufsen og Wessam har gjort i hele deres tid i truppen.
Jeg bider mærke i, at Kaufmann, som bare 18-årig, viser stor styrke i duellerne, skaber chancer til sig selv, og kan skubbe granvoksne stoppere væk i fart. Han er stor og stærk, og har tilmed noget speed.
I hjemmekampen imod Hobro, hvor Kaufmann burde have scoret, kommer han frem til 3 store chancer. I Århus kommer han frem til flere gode muligheder, hvoraf han selv skaber 1-2 af chancerne.
Han scorer et vigtigt mål i Hjørring, og viser generelt med sine indhop, at der er noget at have optimismen i.
Imod Horsens kommer han også ind og laver et mål, der er Ronaldo værdigt.
Hvis ikke man som fan bliver optimistisk over et talent, der griber sin chance på denne måde, så bliver man nok aldrig tilfreds med spillere af egen avl.
Han er stærk af en 18-årig ja, og det er fint i U-19 ligaen, men det er ikke nok i superligaen. Og nej, han kan ikke skubbe granvoksne stoppere væk.

Han har ikke noget særligt speed. Han er ikke hurtigere end fx Safranko.

Ja, han BURDE have scoret mod Hobro og AGF, men gjorde det ikke.

Han har ikke scoret i Hjørring. Han har scoret et enkelt klude-mål efter klumpspil mod Hobro. Den havde enhver sparket ind, og det er selvfølgelig fint han gjorde det, men det er da ikke noget, der øger forventningerne til en spiller.

Nu var jeg i Horsens under hele kampen og ja, det er fint sparket ind, men han leverede generelt en svag indsats i den kamp. Han så tung, langsom og forvirret ud.

Han ser lovende ud, men han er en 18-årig knægt og han skal altså ikke regnes som en seriøs konkurrent til Van Weert, for han er langt fra at have det niveau endnu.
Har du overhovedet set ham spille i superligaen??! Det lyder ikke sådan. Både i kampen i Hobro, skubbede han ret nemt Minor væk i en nærkamp. Og senest imod Horsens skubbede han Qvist, ACH mest fysisk stærke spiller væk i en nærkamp.

Speed - Øhh jo selvfølgelig er han hurtigere end Safranko - det er selv min bedstemor.

I modsætning til flere af de andre spillere, så kommer Kaufmann frem til chancer, og vel at mærke flere af dem, skaber han selv. Men det har åbenbart ikke værdi i din verden.

Alle mål tæller. Man skal stå det rette sted.

Vi får at se. Jeg tror du tager fejl. :cheers:
Orh, ja okay, hvis han har vundet to nærkampe så er det jo bare et spørgsmål om tid inden han vinder den tredje ;)

Nej, han er ikke hurtig.

Alle mål, indtil videre er det ét. Wessams scoringssnit er bedre.

Jeg gider ikke diskutere videre, du er jo manisk optimist. Det trigger min nordjyske skepsis. :danmarkfan:

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kokkefar » 8. jul 2019, 14:49

FIDEL skrev:
8. jul 2019, 14:40
Kokkefar skrev:
8. jul 2019, 14:37
raekkeettre skrev:
8. jul 2019, 14:32
Kokkefar skrev:
8. jul 2019, 14:18
raekkeettre skrev:
8. jul 2019, 14:15
Kokkefar skrev:
8. jul 2019, 14:09


Han er stærk af en 18-årig ja, og det er fint i U-19 ligaen, men det er ikke nok i superligaen. Og nej, han kan ikke skubbe granvoksne stoppere væk.

Han har ikke noget særligt speed. Han er ikke hurtigere end fx Safranko.

Ja, han BURDE have scoret mod Hobro og AGF, men gjorde det ikke.

Han har ikke scoret i Hjørring. Han har scoret et enkelt klude-mål efter klumpspil mod Hobro. Den havde enhver sparket ind, og det er selvfølgelig fint han gjorde det, men det er da ikke noget, der øger forventningerne til en spiller.

Nu var jeg i Horsens under hele kampen og ja, det er fint sparket ind, men han leverede generelt en svag indsats i den kamp. Han så tung, langsom og forvirret ud.

Han ser lovende ud, men han er en 18-årig knægt og han skal altså ikke regnes som en seriøs konkurrent til Van Weert, for han er langt fra at have det niveau endnu.
Jeg tror vist det er de berømte briller som kigger på det. En holder alt positivitet ud i strakt arm og en prøver at hive det ind til kroppen. Denne her debat ender aldrig godt :)
Jeg har aldrig debatteret med FIDEL, hvor det er endt godt. :cheers:
Har I en score på hvem der får ret - når fakta og realiteter "kicks-in" ?
Nej nej, han tror ikke på fakta ;)
Sikke du beriger debatten nu hvor du er tilbage...
Du har ret. Jeg tjekker lige bold.dk og vender tilbage med transferønsker..

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 8. jul 2019, 14:49

Kokkefar skrev:
8. jul 2019, 14:47
FIDEL skrev:
8. jul 2019, 14:37
Kokkefar skrev:
8. jul 2019, 14:09
FIDEL skrev:
8. jul 2019, 14:00
Kokkefar skrev:
8. jul 2019, 13:49
FIDEL skrev:
8. jul 2019, 10:12


Jeg har stor tiltro til, at Kaufmann ret hurtigt kan presse Weert. Vi har jo set indtil videre, at Kaufmann kan skabe chancer på egen hånd med sin fysik, power og pågående stil, og på det punkt er han faktisk bedre end Weert. Weert minder mig lidt om Nicolai Jørgensen. Forsvinder ud af kampene, arbejder godt for holdet, og kan lidt af det hele, men har ingen spidskompetencer.
Jeg synes du og andre over-romantiserer Kaufmann. Han er altså slet ikke så god som flere gør ham til, og han er slet ikke lige så god som Van Weert. Jeg tror godt Kaufmann kan blive god, men jeg tror ligeså let han kan floppe.
Jeg romantiserer ikke en skid. Jeg bobler af optimisme over en spiller af egen avl. En spiller som allerede har vist mere end f.eks. Thellufsen og Wessam har gjort i hele deres tid i truppen.
Jeg bider mærke i, at Kaufmann, som bare 18-årig, viser stor styrke i duellerne, skaber chancer til sig selv, og kan skubbe granvoksne stoppere væk i fart. Han er stor og stærk, og har tilmed noget speed.
I hjemmekampen imod Hobro, hvor Kaufmann burde have scoret, kommer han frem til 3 store chancer. I Århus kommer han frem til flere gode muligheder, hvoraf han selv skaber 1-2 af chancerne.
Han scorer et vigtigt mål i Hjørring, og viser generelt med sine indhop, at der er noget at have optimismen i.
Imod Horsens kommer han også ind og laver et mål, der er Ronaldo værdigt.
Hvis ikke man som fan bliver optimistisk over et talent, der griber sin chance på denne måde, så bliver man nok aldrig tilfreds med spillere af egen avl.
Han er stærk af en 18-årig ja, og det er fint i U-19 ligaen, men det er ikke nok i superligaen. Og nej, han kan ikke skubbe granvoksne stoppere væk.

Han har ikke noget særligt speed. Han er ikke hurtigere end fx Safranko.

Ja, han BURDE have scoret mod Hobro og AGF, men gjorde det ikke.

Han har ikke scoret i Hjørring. Han har scoret et enkelt klude-mål efter klumpspil mod Hobro. Den havde enhver sparket ind, og det er selvfølgelig fint han gjorde det, men det er da ikke noget, der øger forventningerne til en spiller.

Nu var jeg i Horsens under hele kampen og ja, det er fint sparket ind, men han leverede generelt en svag indsats i den kamp. Han så tung, langsom og forvirret ud.

Han ser lovende ud, men han er en 18-årig knægt og han skal altså ikke regnes som en seriøs konkurrent til Van Weert, for han er langt fra at have det niveau endnu.
Har du overhovedet set ham spille i superligaen??! Det lyder ikke sådan. Både i kampen i Hobro, skubbede han ret nemt Minor væk i en nærkamp. Og senest imod Horsens skubbede han Qvist, ACH mest fysisk stærke spiller væk i en nærkamp.

Speed - Øhh jo selvfølgelig er han hurtigere end Safranko - det er selv min bedstemor.

I modsætning til flere af de andre spillere, så kommer Kaufmann frem til chancer, og vel at mærke flere af dem, skaber han selv. Men det har åbenbart ikke værdi i din verden.

Alle mål tæller. Man skal stå det rette sted.

Vi får at se. Jeg tror du tager fejl. :cheers:
Orh, ja okay, hvis han har vundet to nærkampe så er det jo bare et spørgsmål om tid inden han vinder den tredje ;)

Nej, han er ikke hurtig.

Alle mål, indtil videre er det ét. Wessams scoringssnit er bedre.

Jeg gider ikke diskutere videre, du er jo manisk optimist. Det trigger min nordjyske skepsis. :danmarkfan:
Det var 2 eksempler.

Og nej Wessams scoringssnit er ikke bedre ift. spilletid.

Og ja du er arrogant.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kokkefar » 8. jul 2019, 14:52

FIDEL skrev:
8. jul 2019, 14:49
Kokkefar skrev:
8. jul 2019, 14:47
FIDEL skrev:
8. jul 2019, 14:37
Kokkefar skrev:
8. jul 2019, 14:09
FIDEL skrev:
8. jul 2019, 14:00
Kokkefar skrev:
8. jul 2019, 13:49


Jeg synes du og andre over-romantiserer Kaufmann. Han er altså slet ikke så god som flere gør ham til, og han er slet ikke lige så god som Van Weert. Jeg tror godt Kaufmann kan blive god, men jeg tror ligeså let han kan floppe.
Jeg romantiserer ikke en skid. Jeg bobler af optimisme over en spiller af egen avl. En spiller som allerede har vist mere end f.eks. Thellufsen og Wessam har gjort i hele deres tid i truppen.
Jeg bider mærke i, at Kaufmann, som bare 18-årig, viser stor styrke i duellerne, skaber chancer til sig selv, og kan skubbe granvoksne stoppere væk i fart. Han er stor og stærk, og har tilmed noget speed.
I hjemmekampen imod Hobro, hvor Kaufmann burde have scoret, kommer han frem til 3 store chancer. I Århus kommer han frem til flere gode muligheder, hvoraf han selv skaber 1-2 af chancerne.
Han scorer et vigtigt mål i Hjørring, og viser generelt med sine indhop, at der er noget at have optimismen i.
Imod Horsens kommer han også ind og laver et mål, der er Ronaldo værdigt.
Hvis ikke man som fan bliver optimistisk over et talent, der griber sin chance på denne måde, så bliver man nok aldrig tilfreds med spillere af egen avl.
Han er stærk af en 18-årig ja, og det er fint i U-19 ligaen, men det er ikke nok i superligaen. Og nej, han kan ikke skubbe granvoksne stoppere væk.

Han har ikke noget særligt speed. Han er ikke hurtigere end fx Safranko.

Ja, han BURDE have scoret mod Hobro og AGF, men gjorde det ikke.

Han har ikke scoret i Hjørring. Han har scoret et enkelt klude-mål efter klumpspil mod Hobro. Den havde enhver sparket ind, og det er selvfølgelig fint han gjorde det, men det er da ikke noget, der øger forventningerne til en spiller.

Nu var jeg i Horsens under hele kampen og ja, det er fint sparket ind, men han leverede generelt en svag indsats i den kamp. Han så tung, langsom og forvirret ud.

Han ser lovende ud, men han er en 18-årig knægt og han skal altså ikke regnes som en seriøs konkurrent til Van Weert, for han er langt fra at have det niveau endnu.
Har du overhovedet set ham spille i superligaen??! Det lyder ikke sådan. Både i kampen i Hobro, skubbede han ret nemt Minor væk i en nærkamp. Og senest imod Horsens skubbede han Qvist, ACH mest fysisk stærke spiller væk i en nærkamp.

Speed - Øhh jo selvfølgelig er han hurtigere end Safranko - det er selv min bedstemor.

I modsætning til flere af de andre spillere, så kommer Kaufmann frem til chancer, og vel at mærke flere af dem, skaber han selv. Men det har åbenbart ikke værdi i din verden.

Alle mål tæller. Man skal stå det rette sted.

Vi får at se. Jeg tror du tager fejl. :cheers:
Orh, ja okay, hvis han har vundet to nærkampe så er det jo bare et spørgsmål om tid inden han vinder den tredje ;)

Nej, han er ikke hurtig.

Alle mål, indtil videre er det ét. Wessams scoringssnit er bedre.

Jeg gider ikke diskutere videre, du er jo manisk optimist. Det trigger min nordjyske skepsis. :danmarkfan:
Det var 2 eksempler.

Og nej Wessams scoringssnit er ikke bedre ift. spilletid.

Og ja du er arrogant.
...
FIDEL skrev:
8. jul 2019, 14:40


Sikke du beriger debatten nu hvor du er tilbage...

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 8. jul 2019, 16:02

FIDEL skrev:
8. jul 2019, 10:50
Aalborg frederikshavner skrev:
8. jul 2019, 10:32
Gamling skrev:
8. jul 2019, 10:20
Fcm var sådan som du beskriver det men efter min mening ikke mere. Nu har de en trup på mere end 30 spillere og køber med arme og ben mens de unge fra deres eget akademi ikke reelt får chancen.
Og?

Det er resultaterne der tæller og i den forbindelse er det bedøvende ligegyldigt om det er med akademi spillere på holdet eller ej.

For min skyld gør det absolut ikke noget hvis vi er nr. 800 på CIES listen hvis det betyder at vi får et bedre hold og dermed bliver et stabilt subtophold der går benhårdt efter klubbens potentiale (europæisk bold).
Jeg savner Lynge tiden hvor Europa altid var målsætningen, meget tyder på at det gør den menige nordjyde og sponsorerne også
Tror vi allesammen savner den tid, hvor vi f.eks. kunne hente Andersson, Solbakken, Matovac og Strandli, men tiden er en helt anden nu. Gaarde har forsøgt at hente potentiale i 2 slovakker, hvilket har været en dyr fiasko. Nu forsøges der med Patrick Olsen, som er et uforløst dansk talent. Denne transfer kan jeg godt li´.
Vi skulle jo yderligere have scoutet Mads Emil Madsen fra Silkeborg ret grundigt. Han er også et stort talent.
Med andre ord er AaBs strategi pt. bæredygtig, og så længe vi kan få nogle gode salg, så er der penge til at hente profiler ind til vores unge trup.
Vi skal gå efter top 6, og så prøve at drille topholdene. Højere ambitioner kan vi simpelthen ikke have pt. i mine øjne.
Må jeg ikke lige gå tilbage til mit oprindelig indlæg, så det hele ikke handler om "den ene er mere optimist end den anden" :aabfan:

Jeg savner også da vi hentede:

Clemens Zwijnenberg
Mads Bro Hansen
Chris Kiwomya
Milan Timko
Balazs Kiskapusi
Wellington
Besart Berisha
Marco Reda
Daniel Hoch
Paoul Hubertz
Suni Olsen
Artim Sakiri
Jose Mota
Marek Saganowski
Marcu Tracy
Louay Chanko
Chris Rolfe
Leonard Chijioke
Dickson Nwakaeme
Kusi-Asare
Niicholas Gotfredsen
Gili Sorensen

:) Det var fandme tider :) Dog skal det siges, der var jo også mange gode skud imellem, når man lige går ned over listen fra Lynges tid. Men når alt kommer til alt har Lynge brugt mange flere penge på at købe end på at sælge. Der har Gaarde jo gjort et meget bedre job: solgt for 13,36 Millioner Euro og købt for 6,73 Millioner Euro = så et plus på tæt på 50 millioner kr. på den front - den må vise minus 75 millioner for Lynge i hans tid.

Dog er vi enig om, at dem som vi så henter, skal kunne gøre det bedre - men 13 "succeser" og 11 "fiaskoer" - hvis det er hårdt delt op, er ikke helt skidt. Men det må sgu gerne være bedre. Og vent bare med at hente til vi er sikre på at få kvalitet. Det hold vi har nu kan sagtens klare sig fri af nedrykning.

Succes:
Lucas Andersen
Patrick Olsen (indtil videre)
Andreas Hansen (indtil videre)
Tom van Weert
Jores Okore
Kasper Kusk
Jacob Rinne
Yann Rolim
Bassosgog
Rasmus Jonsson
Anders Jacobsen
Kasper Risgaard
Donny Gorter

Fiasko:
Nicklas Helenius
Jukka Raitala
Edison Flores
Sylvestr
Markus Holgersson
Marco Meilinger
Casper Sloth
Kristoffer Pallesen
Lesniak
Safranko
Philipp Ochs

Så Gaarde må gerne leve op til sine seneste vinduers kvalitet af indkøb - så bare vent Gaarde - vi tror på dig!! :) :aabfan: :cheers:

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Bundgaard » 8. jul 2019, 16:17

Kunne en Hjulsager ikke være et bud,han indgår jo ik i deres fremtid planer
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 8. jul 2019, 16:20

raekkeettre skrev:
8. jul 2019, 16:02
Må jeg ikke lige gå tilbage til mit oprindelig indlæg, så det hele ikke handler om "den ene er mere optimist end den anden" :aabfan:

Jeg savner også da vi hentede:

Clemens Zwijnenberg
Mads Bro Hansen
Chris Kiwomya
Milan Timko
Balazs Kiskapusi
Wellington
Besart Berisha
Marco Reda
Daniel Hoch
Paoul Hubertz
Suni Olsen
Artim Sakiri
Jose Mota
Marek Saganowski
Marcu Tracy
Louay Chanko
Chris Rolfe
Leonard Chijioke
Dickson Nwakaeme
Kusi-Asare
Niicholas Gotfredsen
Gili Sorensen

:) Det var fandme tider :) Dog skal det siges, der var jo også mange gode skud imellem, når man lige går ned over listen fra Lynges tid. Men når alt kommer til alt har Lynge brugt mange flere penge på at købe end på at sælge. Der har Gaarde jo gjort et meget bedre job: solgt for 13,36 Millioner Euro og købt for 6,73 Millioner Euro = så et plus på tæt på 50 millioner kr. på den front - den må vise minus 75 millioner for Lynge i hans tid.

Dog er vi enig om, at dem som vi så henter, skal kunne gøre det bedre - men 13 "succeser" og 11 "fiaskoer" - hvis det er hårdt delt op, er ikke helt skidt. Men det må sgu gerne være bedre. Og vent bare med at hente til vi er sikre på at få kvalitet. Det hold vi har nu kan sagtens klare sig fri af nedrykning.

Succes:
Lucas Andersen
Patrick Olsen (indtil videre)
Andreas Hansen (indtil videre)
Tom van Weert
Jores Okore
Kasper Kusk
Jacob Rinne
Yann Rolim
Bassosgog
Rasmus Jonsson
Anders Jacobsen
Kasper Risgaard
Donny Gorter

Fiasko:
Nicklas Helenius
Jukka Raitala
Edison Flores
Sylvestr
Markus Holgersson
Marco Meilinger
Casper Sloth
Kristoffer Pallesen
Lesniak
Safranko
Philipp Ochs

Så Gaarde må gerne leve op til sine seneste vinduers kvalitet af indkøb - så bare vent Gaarde - vi tror på dig!! :) :aabfan: :cheers:
Og du læste tilsyneladende aldrig mit svar.
Det giver da absolut ingen mening at sammenligne på den måde. Se lige ned over Lynges liste - langt over halvdelen var outright lottokuponer der ikke kostede særligt meget. Ser man til gengæld ned over Gaardes liste over fiaskoer, så finder man mindst 8 spillere der var hentet direkte til startopstillingen.

Jeg tror ikke specielt meget på Allan Gaarde. Udover kendte, dyre spillere, så har han ikke ramt plet med særligt meget. Spændt på hvad det er for en kvalitet du mener? Lesniak, Pallesen og Safranko? Sikke nogle pletskud.

Desuden passer Transfermarkts tal ikke, bl.a. omkring Safranko, som kostede mere end de påstår.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 8. jul 2019, 16:20

Bundgaard skrev:
8. jul 2019, 16:17
Kunne en Hjulsager ikke være et bud,han indgår jo ik i deres fremtid planer
Jow - men slet slet ikke på et niveau vi kan være med! Desværre - han smutter til Brentfort inden længe :) Eller Brøndby på en 1 årige lejeaftale, intil Mukhtar bliver klar igen.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 8. jul 2019, 16:22

Gamen skrev:
8. jul 2019, 16:20
raekkeettre skrev:
8. jul 2019, 16:02
Må jeg ikke lige gå tilbage til mit oprindelig indlæg, så det hele ikke handler om "den ene er mere optimist end den anden" :aabfan:

Jeg savner også da vi hentede:

Clemens Zwijnenberg
Mads Bro Hansen
Chris Kiwomya
Milan Timko
Balazs Kiskapusi
Wellington
Besart Berisha
Marco Reda
Daniel Hoch
Paoul Hubertz
Suni Olsen
Artim Sakiri
Jose Mota
Marek Saganowski
Marcu Tracy
Louay Chanko
Chris Rolfe
Leonard Chijioke
Dickson Nwakaeme
Kusi-Asare
Niicholas Gotfredsen
Gili Sorensen

:) Det var fandme tider :) Dog skal det siges, der var jo også mange gode skud imellem, når man lige går ned over listen fra Lynges tid. Men når alt kommer til alt har Lynge brugt mange flere penge på at købe end på at sælge. Der har Gaarde jo gjort et meget bedre job: solgt for 13,36 Millioner Euro og købt for 6,73 Millioner Euro = så et plus på tæt på 50 millioner kr. på den front - den må vise minus 75 millioner for Lynge i hans tid.

Dog er vi enig om, at dem som vi så henter, skal kunne gøre det bedre - men 13 "succeser" og 11 "fiaskoer" - hvis det er hårdt delt op, er ikke helt skidt. Men det må sgu gerne være bedre. Og vent bare med at hente til vi er sikre på at få kvalitet. Det hold vi har nu kan sagtens klare sig fri af nedrykning.

Succes:
Lucas Andersen
Patrick Olsen (indtil videre)
Andreas Hansen (indtil videre)
Tom van Weert
Jores Okore
Kasper Kusk
Jacob Rinne
Yann Rolim
Bassosgog
Rasmus Jonsson
Anders Jacobsen
Kasper Risgaard
Donny Gorter

Fiasko:
Nicklas Helenius
Jukka Raitala
Edison Flores
Sylvestr
Markus Holgersson
Marco Meilinger
Casper Sloth
Kristoffer Pallesen
Lesniak
Safranko
Philipp Ochs

Så Gaarde må gerne leve op til sine seneste vinduers kvalitet af indkøb - så bare vent Gaarde - vi tror på dig!! :) :aabfan: :cheers:
Og du læste tilsyneladende aldrig mit svar.
Det giver da absolut ingen mening at sammenligne på den måde. Se lige ned over Lynges liste - langt over halvdelen var outright lottokuponer der ikke kostede særligt meget. Ser man til gengæld ned over Gaardes liste over fiaskoer, så finder man mindst 8 spillere der var hentet direkte til startopstillingen.

Jeg tror ikke specielt meget på Allan Gaarde. Udover kendte, dyre spillere, så har han ikke ramt plet med særligt meget. Spændt på hvad det er for en kvalitet du mener? Lesniak, Pallesen og Safranko? Sikke nogle pletskud.
Langt over halvdelen ved Gaardes var da også lottokuponer - Mads Bro kostede vist 4-5 millioner den gang, som svare til nok 10 millioner nu, så der har bestemt være kæmpe fejlskud fra Lynges hånd. Men Lynge kunne så ikke sælge spillere, som i Overhoved :) Så kunne vi ikke få en kombo af Gaarde og Lynge, så havde det været lige i skabet!! :)

Edit: Safranko står som et "?" - jeg har sat ham til 7,5 millioner. Plus det med lottokuponer, blev Lynge jo også nød til, da vi næsten ikke fik nogle spillere op fra U19 dengang - nu er vores "lottokuponer" jo vores U19 spillere, så det er fint, man satser på at finde kvalitet til 11 - men der er så kun 55% for at ramme plet :)

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Kristian » 8. jul 2019, 16:36

Gamen skrev:
8. jul 2019, 16:20
raekkeettre skrev:
8. jul 2019, 16:02
Må jeg ikke lige gå tilbage til mit oprindelig indlæg, så det hele ikke handler om "den ene er mere optimist end den anden" :aabfan:

Jeg savner også da vi hentede:

Clemens Zwijnenberg
Mads Bro Hansen
Chris Kiwomya
Milan Timko
Balazs Kiskapusi
Wellington
Besart Berisha
Marco Reda
Daniel Hoch
Paoul Hubertz
Suni Olsen
Artim Sakiri
Jose Mota
Marek Saganowski
Marcu Tracy
Louay Chanko
Chris Rolfe
Leonard Chijioke
Dickson Nwakaeme
Kusi-Asare
Niicholas Gotfredsen
Gili Sorensen

:) Det var fandme tider :) Dog skal det siges, der var jo også mange gode skud imellem, når man lige går ned over listen fra Lynges tid. Men når alt kommer til alt har Lynge brugt mange flere penge på at købe end på at sælge. Der har Gaarde jo gjort et meget bedre job: solgt for 13,36 Millioner Euro og købt for 6,73 Millioner Euro = så et plus på tæt på 50 millioner kr. på den front - den må vise minus 75 millioner for Lynge i hans tid.

Dog er vi enig om, at dem som vi så henter, skal kunne gøre det bedre - men 13 "succeser" og 11 "fiaskoer" - hvis det er hårdt delt op, er ikke helt skidt. Men det må sgu gerne være bedre. Og vent bare med at hente til vi er sikre på at få kvalitet. Det hold vi har nu kan sagtens klare sig fri af nedrykning.

Succes:
Lucas Andersen
Patrick Olsen (indtil videre)
Andreas Hansen (indtil videre)
Tom van Weert
Jores Okore
Kasper Kusk
Jacob Rinne
Yann Rolim
Bassosgog
Rasmus Jonsson
Anders Jacobsen
Kasper Risgaard
Donny Gorter

Fiasko:
Nicklas Helenius
Jukka Raitala
Edison Flores
Sylvestr
Markus Holgersson
Marco Meilinger
Casper Sloth
Kristoffer Pallesen
Lesniak
Safranko
Philipp Ochs

Så Gaarde må gerne leve op til sine seneste vinduers kvalitet af indkøb - så bare vent Gaarde - vi tror på dig!! :) :aabfan: :cheers:
Og du læste tilsyneladende aldrig mit svar.
Det giver da absolut ingen mening at sammenligne på den måde. Se lige ned over Lynges liste - langt over halvdelen var outright lottokuponer der ikke kostede særligt meget. Ser man til gengæld ned over Gaardes liste over fiaskoer, så finder man mindst 8 spillere der var hentet direkte til startopstillingen.

Jeg tror ikke specielt meget på Allan Gaarde. Udover kendte, dyre spillere, så har han ikke ramt plet med særligt meget. Spændt på hvad det er for en kvalitet du mener? Lesniak, Pallesen og Safranko? Sikke nogle pletskud.

Desuden passer Transfermarkts tal ikke, bl.a. omkring Safranko, som kostede mere end de påstår.
Jeg kan godt nævne 8 på den liste som Lynge hentede til startopstillingen. Der er ligeledes brugt mio på både sign on og transfer på Lynges liste.

Lynges liste er på en periode på 10-15 år mens Gaardes er på 5 år.
Det er vel også nærmest det eneste man kan sammenligne på sådan en liste.
------------------
mvh Kristian

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 8. jul 2019, 16:41

Ifølge BT, er Lucas Andersen på blokken i Fck. Føj for satan! Jeg håber ikke han har en frikøbsklausul.

Supporter i Kolding
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 10
Tilmeldt: 8. jun 2019, 14:38
Favoritspiller: Lucas andersen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Supporter i Kolding » 8. jul 2019, 16:47

FIDEL skrev:
8. jul 2019, 16:41
Ifølge BT, er Lucas Andersen på blokken i Fck. Føj for satan! Jeg håber ikke han har en frikøbsklausul.
Link?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 8. jul 2019, 17:15

Supporter i Kolding skrev:
8. jul 2019, 16:47
FIDEL skrev:
8. jul 2019, 16:41
Ifølge BT, er Lucas Andersen på blokken i Fck. Føj for satan! Jeg håber ikke han har en frikøbsklausul.
Link?
BTs transfertalk, men det skulle kun være i tilfælde af at Skov sælges og de kommer i Europa.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 8. jul 2019, 17:19

Der er ingen grund til overhovedet at snakke om det. Han er stjernen på holdet og helt igennem uundværlig.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 8. jul 2019, 17:27

Buzz Killington skrev:
8. jul 2019, 17:19
Der er ingen grund til overhovedet at snakke om det. Han er stjernen på holdet og helt igennem uundværlig.
Enig. Han er uerstattelig.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5176
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 8. jul 2019, 17:42

raekkeettre skrev:
8. jul 2019, 16:02
FIDEL skrev:
8. jul 2019, 10:50
Aalborg frederikshavner skrev:
8. jul 2019, 10:32
Gamling skrev:
8. jul 2019, 10:20
Fcm var sådan som du beskriver det men efter min mening ikke mere. Nu har de en trup på mere end 30 spillere og køber med arme og ben mens de unge fra deres eget akademi ikke reelt får chancen.
Og?

Det er resultaterne der tæller og i den forbindelse er det bedøvende ligegyldigt om det er med akademi spillere på holdet eller ej.

For min skyld gør det absolut ikke noget hvis vi er nr. 800 på CIES listen hvis det betyder at vi får et bedre hold og dermed bliver et stabilt subtophold der går benhårdt efter klubbens potentiale (europæisk bold).
Jeg savner Lynge tiden hvor Europa altid var målsætningen, meget tyder på at det gør den menige nordjyde og sponsorerne også
Tror vi allesammen savner den tid, hvor vi f.eks. kunne hente Andersson, Solbakken, Matovac og Strandli, men tiden er en helt anden nu. Gaarde har forsøgt at hente potentiale i 2 slovakker, hvilket har været en dyr fiasko. Nu forsøges der med Patrick Olsen, som er et uforløst dansk talent. Denne transfer kan jeg godt li´.
Vi skulle jo yderligere have scoutet Mads Emil Madsen fra Silkeborg ret grundigt. Han er også et stort talent.
Med andre ord er AaBs strategi pt. bæredygtig, og så længe vi kan få nogle gode salg, så er der penge til at hente profiler ind til vores unge trup.
Vi skal gå efter top 6, og så prøve at drille topholdene. Højere ambitioner kan vi simpelthen ikke have pt. i mine øjne.
Må jeg ikke lige gå tilbage til mit oprindelig indlæg, så det hele ikke handler om "den ene er mere optimist end den anden" :aabfan:

Jeg savner også da vi hentede:

Clemens Zwijnenberg
Mads Bro Hansen
Chris Kiwomya
Milan Timko
Balazs Kiskapusi
Wellington
Besart Berisha
Marco Reda
Daniel Hoch
Paoul Hubertz
Suni Olsen
Artim Sakiri
Jose Mota
Marek Saganowski
Marcu Tracy
Louay Chanko
Chris Rolfe
Leonard Chijioke
Dickson Nwakaeme
Kusi-Asare
Niicholas Gotfredsen
Gili Sorensen

:) Det var fandme tider :) Dog skal det siges, der var jo også mange gode skud imellem, når man lige går ned over listen fra Lynges tid. Men når alt kommer til alt har Lynge brugt mange flere penge på at købe end på at sælge. Der har Gaarde jo gjort et meget bedre job: solgt for 13,36 Millioner Euro og købt for 6,73 Millioner Euro = så et plus på tæt på 50 millioner kr. på den front - den må vise minus 75 millioner for Lynge i hans tid.

Dog er vi enig om, at dem som vi så henter, skal kunne gøre det bedre - men 13 "succeser" og 11 "fiaskoer" - hvis det er hårdt delt op, er ikke helt skidt. Men det må sgu gerne være bedre. Og vent bare med at hente til vi er sikre på at få kvalitet. Det hold vi har nu kan sagtens klare sig fri af nedrykning.

Succes:
Lucas Andersen
Patrick Olsen (indtil videre)
Andreas Hansen (indtil videre)
Tom van Weert
Jores Okore
Kasper Kusk
Jacob Rinne
Yann Rolim
Bassosgog
Rasmus Jonsson
Anders Jacobsen
Kasper Risgaard
Donny Gorter

Fiasko:
Nicklas Helenius
Jukka Raitala
Edison Flores
Sylvestr
Markus Holgersson
Marco Meilinger
Casper Sloth
Kristoffer Pallesen
Lesniak
Safranko
Philipp Ochs

Så Gaarde må gerne leve op til sine seneste vinduers kvalitet af indkøb - så bare vent Gaarde - vi tror på dig!! :) :aabfan: :cheers:
Synes godt nok dine lister er noget ensidige. Det må også tælle voldsomt i vurderingen, hvad de her spillere er hentet til og det er useriøst at kalde f.eks. Milan Timko som gik i stykker og derfor kun spillede en kamp et flop. Jeg synes din Lynge-liste kan spilittes sådan her

Flop: Spillere som var hentet som profiler, men ikke slog til.
- Clemens Zwijnenberg
- Chris Kiwomya
- Poul Hubertz
- Jose Mota
- Louay Chanko
- Artim Sakiri

Profilkøb som levede op til forventningerne:
- Marek Saganowski: Var uvurderlig i kampene i Europa især og en spiller med international niveau. Led som med hele guldtruppen under Riochs mærkelige dispositioner i starten, men blev bare bedre og bedre. Virkelig ærgeligt, at vi ikke beholdte ham.
- Chris Rolfe: Rolfe var købt som et talent vi skulle forløse og jeg synes vi så rigtig god takter fra ham. Han blev hvis mere sendt videre fordi vi skulle spare end fordi han var en dårlig spiller. Han var lyspunkt på et middelmådigt hold.

Fodboldinvalid: Spillere der blevet hentet som fik deres tid spoleret af skader.
- Mads Bro Hansen: Var lidt inde og ude af holdet, men vi var da alt i alt meget tilfredse og han spillede en del indtil han gik i stykker. Det var en meget lovende spiller der skulle udvikle sig videre i AaB og han spillede en del.
- Milan Timko: Han spillede en kamp før han gik i stykker og var derudover på et halvt års prøvekontrakt. Det er godt nok useriøst at sige det er en dårlig transfer og så han faktisk god ud i den kamp han spillede.
- Marcus Tracy: Viste lovende takter og havde nogle vilde spidskompetencer. Det blev desværre også ødelagt af skader og det er derfor umuligt at fælde nogen dom over hans udvikling i AaB.

Spillere hentet som udviklings-/breddespillere og leverede som sådan:
- Besart Berisha: Var aldrig hentet til at være førsteangriber, men lejet i et halvt år for at se ham an. Taget i betragtning han siden blev en Superligaprofil var det måske endda en fejl ikke at satse på ham, men vi fik jo en topscorer i Bræmer, hentede en anden klubs topscorer i Hübertz og fik talentet Curth hjem.
- Suni Olsen: Blev nok aldrig så stor en profil som man håbede, men synes egentlig han havde mange Ok kampe på backen.
- Niicholas Gotfredsen: Billig spiller fra divisionerne, signet som reserve for Lasse, KEP og Wæhler og han gjorde det ganske fornuftigt.
- Marco Reda: Jeg kan huske da Lynge fortalte i Half-Time, at der kom en ny spiller i næste uge, men at det ville blive en gardering for dem man havde. Det viste sig at være Reda og derfor har han næppe været dyr/eller tiltænkt at spille fast.

Lottokuponer:
- Daniel Hoch: Lynge udtalte ved signingen, at det var et uforløst talent man så an. Var hentet et halvt år som lottokupon og har sikkert ikke kostet noget.
- Wellington
- Leonard Chijioke: Blev hentet på et halvt års kontrakt for at blive set an. Ikke nogen katastrofe transfer og det var nok hvad det kunne blive til da man havde brugt penge på Duncan, Lumb, Kayke og Augu.
- Dickson Nwakaeme: Fakitsk en meget lovende spiller - igen hentet som lottokupon i en periode, hvor Lynge havde et transferbudget på cirka 52 kroner. Det kan man sgu ikke kalde en dårlig transfer
- Jones Kusi-Asare: Ligesom Dickson hentet i et vindue, hvor vi ikke havde nogen penge. Scorede tilmed et livsvigtigt mod Randers som var med til at sikre en 3-2 sejr og, at vi lige nøjagtig endte over stregen.

Spillere som ikke er hentet af Lynge har spillet i AaB: Denne kategori viser noget om hvor lidt indsigt du må have da du skulle forsvare hvad AaB gør nu med at tale Lynge årene ned.
- Balazs Kiskapusi: Han har aldrig spillet i AaB. Han var i AB kortvarigt og det er en fejl af transfermarkt de har registreret ham som AaB spiller. Når du tager spillere med som aldrig har spillet i AaB bliver det MEGET useriøst.
- Gili Sorensen: Blev signet af Gaarde!
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 8. jul 2019, 18:18

Jakobsen skrev:
8. jul 2019, 17:42
raekkeettre skrev:
8. jul 2019, 16:02
FIDEL skrev:
8. jul 2019, 10:50
Aalborg frederikshavner skrev:
8. jul 2019, 10:32
Gamling skrev:
8. jul 2019, 10:20
Fcm var sådan som du beskriver det men efter min mening ikke mere. Nu har de en trup på mere end 30 spillere og køber med arme og ben mens de unge fra deres eget akademi ikke reelt får chancen.
Og?

Det er resultaterne der tæller og i den forbindelse er det bedøvende ligegyldigt om det er med akademi spillere på holdet eller ej.

For min skyld gør det absolut ikke noget hvis vi er nr. 800 på CIES listen hvis det betyder at vi får et bedre hold og dermed bliver et stabilt subtophold der går benhårdt efter klubbens potentiale (europæisk bold).
Jeg savner Lynge tiden hvor Europa altid var målsætningen, meget tyder på at det gør den menige nordjyde og sponsorerne også
Tror vi allesammen savner den tid, hvor vi f.eks. kunne hente Andersson, Solbakken, Matovac og Strandli, men tiden er en helt anden nu. Gaarde har forsøgt at hente potentiale i 2 slovakker, hvilket har været en dyr fiasko. Nu forsøges der med Patrick Olsen, som er et uforløst dansk talent. Denne transfer kan jeg godt li´.
Vi skulle jo yderligere have scoutet Mads Emil Madsen fra Silkeborg ret grundigt. Han er også et stort talent.
Med andre ord er AaBs strategi pt. bæredygtig, og så længe vi kan få nogle gode salg, så er der penge til at hente profiler ind til vores unge trup.
Vi skal gå efter top 6, og så prøve at drille topholdene. Højere ambitioner kan vi simpelthen ikke have pt. i mine øjne.
Må jeg ikke lige gå tilbage til mit oprindelig indlæg, så det hele ikke handler om "den ene er mere optimist end den anden" :aabfan:

Jeg savner også da vi hentede:

Clemens Zwijnenberg
Mads Bro Hansen
Chris Kiwomya
Milan Timko
Balazs Kiskapusi
Wellington
Besart Berisha
Marco Reda
Daniel Hoch
Paoul Hubertz
Suni Olsen
Artim Sakiri
Jose Mota
Marek Saganowski
Marcu Tracy
Louay Chanko
Chris Rolfe
Leonard Chijioke
Dickson Nwakaeme
Kusi-Asare
Niicholas Gotfredsen
Gili Sorensen

:) Det var fandme tider :) Dog skal det siges, der var jo også mange gode skud imellem, når man lige går ned over listen fra Lynges tid. Men når alt kommer til alt har Lynge brugt mange flere penge på at købe end på at sælge. Der har Gaarde jo gjort et meget bedre job: solgt for 13,36 Millioner Euro og købt for 6,73 Millioner Euro = så et plus på tæt på 50 millioner kr. på den front - den må vise minus 75 millioner for Lynge i hans tid.

Dog er vi enig om, at dem som vi så henter, skal kunne gøre det bedre - men 13 "succeser" og 11 "fiaskoer" - hvis det er hårdt delt op, er ikke helt skidt. Men det må sgu gerne være bedre. Og vent bare med at hente til vi er sikre på at få kvalitet. Det hold vi har nu kan sagtens klare sig fri af nedrykning.

Succes:
Lucas Andersen
Patrick Olsen (indtil videre)
Andreas Hansen (indtil videre)
Tom van Weert
Jores Okore
Kasper Kusk
Jacob Rinne
Yann Rolim
Bassosgog
Rasmus Jonsson
Anders Jacobsen
Kasper Risgaard
Donny Gorter

Fiasko:
Nicklas Helenius
Jukka Raitala
Edison Flores
Sylvestr
Markus Holgersson
Marco Meilinger
Casper Sloth
Kristoffer Pallesen
Lesniak
Safranko
Philipp Ochs

Så Gaarde må gerne leve op til sine seneste vinduers kvalitet af indkøb - så bare vent Gaarde - vi tror på dig!! :) :aabfan: :cheers:
Synes godt nok dine lister er noget ensidige. Det må også tælle voldsomt i vurderingen, hvad de her spillere er hentet til og det er useriøst at kalde f.eks. Milan Timko som gik i stykker og derfor kun spillede en kamp et flop. Jeg synes din Lynge-liste kan spilittes sådan her

Flop: Spillere som var hentet som profiler, men ikke slog til.
- Clemens Zwijnenberg
- Chris Kiwomya
- Poul Hubertz
- Jose Mota
- Louay Chanko
- Artim Sakiri

Profilkøb som levede op til forventningerne:
- Marek Saganowski: Var uvurderlig i kampene i Europa især og en spiller med international niveau. Led som med hele guldtruppen under Riochs mærkelige dispositioner i starten, men blev bare bedre og bedre. Virkelig ærgeligt, at vi ikke beholdte ham.
- Chris Rolfe: Rolfe var købt som et talent vi skulle forløse og jeg synes vi så rigtig god takter fra ham. Han blev hvis mere sendt videre fordi vi skulle spare end fordi han var en dårlig spiller. Han var lyspunkt på et middelmådigt hold.

Fodboldinvalid: Spillere der blevet hentet som fik deres tid spoleret af skader.
- Mads Bro Hansen: Var lidt inde og ude af holdet, men vi var da alt i alt meget tilfredse og han spillede en del indtil han gik i stykker. Det var en meget lovende spiller der skulle udvikle sig videre i AaB og han spillede en del.
- Milan Timko: Han spillede en kamp før han gik i stykker og var derudover på et halvt års prøvekontrakt. Det er godt nok useriøst at sige det er en dårlig transfer og så han faktisk god ud i den kamp han spillede.
- Marcus Tracy: Viste lovende takter og havde nogle vilde spidskompetencer. Det blev desværre også ødelagt af skader og det er derfor umuligt at fælde nogen dom over hans udvikling i AaB.

Spillere hentet som udviklings-/breddespillere og leverede som sådan:
- Besart Berisha: Var aldrig hentet til at være førsteangriber, men lejet i et halvt år for at se ham an. Taget i betragtning han siden blev en Superligaprofil var det måske endda en fejl ikke at satse på ham, men vi fik jo en topscorer i Bræmer, hentede en anden klubs topscorer i Hübertz og fik talentet Curth hjem.
- Suni Olsen: Blev nok aldrig så stor en profil som man håbede, men synes egentlig han havde mange Ok kampe på backen.
- Niicholas Gotfredsen: Billig spiller fra divisionerne, signet som reserve for Lasse, KEP og Wæhler og han gjorde det ganske fornuftigt.
- Marco Reda: Jeg kan huske da Lynge fortalte i Half-Time, at der kom en ny spiller i næste uge, men at det ville blive en gardering for dem man havde. Det viste sig at være Reda og derfor har han næppe været dyr/eller tiltænkt at spille fast.

Lottokuponer:
- Daniel Hoch: Lynge udtalte ved signingen, at det var et uforløst talent man så an. Var hentet et halvt år som lottokupon og har sikkert ikke kostet noget.
- Wellington
- Leonard Chijioke: Blev hentet på et halvt års kontrakt for at blive set an. Ikke nogen katastrofe transfer og det var nok hvad det kunne blive til da man havde brugt penge på Duncan, Lumb, Kayke og Augu.
- Dickson Nwakaeme: Fakitsk en meget lovende spiller - igen hentet som lottokupon i en periode, hvor Lynge havde et transferbudget på cirka 52 kroner. Det kan man sgu ikke kalde en dårlig transfer
- Jones Kusi-Asare: Ligesom Dickson hentet i et vindue, hvor vi ikke havde nogen penge. Scorede tilmed et livsvigtigt mod Randers som var med til at sikre en 3-2 sejr og, at vi lige nøjagtig endte over stregen.

Spillere som ikke er hentet af Lynge har spillet i AaB: Denne kategori viser noget om hvor lidt indsigt du må have da du skulle forsvare hvad AaB gør nu med at tale Lynge årene ned.
- Balazs Kiskapusi: Han har aldrig spillet i AaB. Han var i AB kortvarigt og det er en fejl af transfermarkt de har registreret ham som AaB spiller. Når du tager spillere med som aldrig har spillet i AaB bliver det MEGET useriøst.
- Gili Sorensen: Blev signet af Gaarde!
Så mange fejlskud, og ingen salg overhoved! :) Nej Lynge gjorde det pisse godt, også fordi han kunne dække sig ind under hans personlighed. Som Gaarde ikke lige kan. Men, det er for at få lidt fakta på dem som siger Gaarde er verdens dårligste. Så er det ikke helt skidt når man sammenligner. Også fordi Lynge har bruge 20 gange flere penge end han har tjent og Gaarde har brugt 0,5 - derudover er vi placeret på plads 5,8 i snit under Gaarde og 5 under Lynge, og med den "spendingpower" skulle det også gerne give udslag i det. Så lad os se på det her vindue! Jeg er optimist :)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Buzz Killington » 8. jul 2019, 18:34

Alt for lange og alt for afsporende debatter i forkerte tråde på debatside? Been there.

Alligevel, gider i ikke finde en anden tråd til alt det larm?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af raekkeettre » 8. jul 2019, 19:05

Buzz Killington skrev:
8. jul 2019, 18:34
Alt for lange og alt for afsporende debatter i forkerte tråde på debatside? Been there.

Alligevel, gider i ikke finde en anden tråd til alt det larm?
Jeg synes nu ikke det er fejlcastet at snakke transfer i en transfertråd når snakken konstant her bliver at Gaarde er dårlig og uduelig og grunden til alt ondt, men hvis alle har indfundet sig med fakta og tal. Synes jeg det er en super god idé at køre videre med transfer ønsker....:)

ALF
2. div
2. div
Indlæg: 174
Tilmeldt: 18. apr 2006, 10:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af ALF » 8. jul 2019, 20:05

Vil sætte stor pris på hvis debatten her kun er til transfer dialog, og ikke om Gaarde er uduelig eller Kaufmann er det nye sort. Tjekker denne tråd hver dag i håbet om at nogle har spottet en fed signing, og møder så en trådmæssigt malplaceret dialog. Ikke fordi det ikke kan være interesant for nogle at diskutere Gaarde, men så opret for Pokk... da en tråd til formålet, og kan da se det ligger at par stykker meget på sinde. Siden i går er tråden vokset med tre siders intetsigende (ift. transfer) nonsens. I udvander trådens berrettigelse og overload af ikke relevant information gør den pt. værdiløs. Så kom nu ind i kampen, og fokusere på bolden :-)

Låst