Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Frygah » 18. feb 2019, 16:54

BassogogsVen skrev:
18. feb 2019, 16:37
Yankee skrev:
18. feb 2019, 16:25
BassogogsVen skrev:
18. feb 2019, 15:37
Jamen, MC var også på vippen. Dog ser jeg ikke noget større lys i ham og ej heller den store udvikling. Kakeeto er mine øjne mindst lige så god, og personligt forstår jeg ikke, at han ikke står foran MC i køen.
Kakeeto var ikke engang en succes i Jammerbugt, så det er bare om at komme af med ham, hvis det overhovedet er muligt. Det er stadig en kæmpe gåde hvad der fik Gaarde til at give den mand en 3½-årig kontraktforlængelse.
Ja, jeg forstår bestemt heller ikke den forlængelse. Men det betyder ikke, at jeg synes, han er den ringeste af vores 800 CM'ere. Jeg synes, han, de gange han har spillet, har budt på noget dynamik og fremadrettet tænkning, som ikke eksisterer i hverken MC eller Lesniak.
Men vi er da enige i, at AaB bør stræbe højere end det.
Det er så absurd, Kakeeto havde hvad, 2 gode halvlege, hvorefter man forlængede med ham. Og så forsvandt han langt ud i den yderste periferi af holdet. Det giver ingen mening whatsoever med ham.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 19. feb 2019, 08:45

Frygah skrev:
18. feb 2019, 16:54
BassogogsVen skrev:
18. feb 2019, 16:37
Yankee skrev:
18. feb 2019, 16:25
BassogogsVen skrev:
18. feb 2019, 15:37
Jamen, MC var også på vippen. Dog ser jeg ikke noget større lys i ham og ej heller den store udvikling. Kakeeto er mine øjne mindst lige så god, og personligt forstår jeg ikke, at han ikke står foran MC i køen.
Kakeeto var ikke engang en succes i Jammerbugt, så det er bare om at komme af med ham, hvis det overhovedet er muligt. Det er stadig en kæmpe gåde hvad der fik Gaarde til at give den mand en 3½-årig kontraktforlængelse.
Ja, jeg forstår bestemt heller ikke den forlængelse. Men det betyder ikke, at jeg synes, han er den ringeste af vores 800 CM'ere. Jeg synes, han, de gange han har spillet, har budt på noget dynamik og fremadrettet tænkning, som ikke eksisterer i hverken MC eller Lesniak.
Men vi er da enige i, at AaB bør stræbe højere end det.
Det er så absurd, Kakeeto havde hvad, 2 gode halvlege, hvorefter man forlængede med ham. Og så forsvandt han langt ud i den yderste periferi af holdet. Det giver ingen mening whatsoever med ham.
Nej, Gaarde er generelt for hurtig til at forlænge. Det var det samme med Børsting der lige skulle have en lang kontrakt fordi han havde en hæderlig kamp som højre back eller Blåbjerg der kun kunne shine da holdet forsvarede med alle mand og så skulle have en ny lang kontrakt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 19. feb 2019, 09:51

Jeg siger bare dette: Det bør blive en meget travl sommer i AaB!!! Puha da da Bælum og Co. får travlt med at rydde op efter Gaardes miserable æra. :thumbsdown:

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 19. feb 2019, 10:02

FIDEL skrev:
19. feb 2019, 09:51
Jeg siger bare dette: Det bør blive en meget travl sommer i AaB!!! Puha da da Bælum og Co. får travlt med at rydde op efter Gaardes miserable æra. :thumbsdown:
Det er vores eventuelle spillersalg, der dikterer udskiftning. Der er ikke grund til at tro andet, end at alt der er i det nuværende budget bliver brugt på at give Lucas A. et attraktivt bud, og dertil kommer jo så dét det koster at købe ham fri.

Det bliver sikkert en sommer med markant udskiftning, særligt i hierarkiet.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Jakobsen » 19. feb 2019, 11:19

Gamen skrev:
19. feb 2019, 10:02
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 09:51
Jeg siger bare dette: Det bør blive en meget travl sommer i AaB!!! Puha da da Bælum og Co. får travlt med at rydde op efter Gaardes miserable æra. :thumbsdown:
Det er vores eventuelle spillersalg, der dikterer udskiftning. Der er ikke grund til at tro andet, end at alt der er i det nuværende budget bliver brugt på at give Lucas A. et attraktivt bud, og dertil kommer jo så dét det koster at købe ham fri.

Det bliver sikkert en sommer med markant udskiftning, særligt i hierarkiet.
Mine to største ønsker er efterhånden

- Allan Gaarde ud
- En mere pragmatisk tilgang til egen avl. Ja vi skal være meget Nordjyske, men måske ikke helt så meget.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 19. feb 2019, 11:28

Gamen skrev:
19. feb 2019, 10:02
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 09:51
Jeg siger bare dette: Det bør blive en meget travl sommer i AaB!!! Puha da da Bælum og Co. får travlt med at rydde op efter Gaardes miserable æra. :thumbsdown:
Det er vores eventuelle spillersalg, der dikterer udskiftning. Der er ikke grund til at tro andet, end at alt der er i det nuværende budget bliver brugt på at give Lucas A. et attraktivt bud, og dertil kommer jo så dét det koster at købe ham fri.

Det bliver sikkert en sommer med markant udskiftning, særligt i hierarkiet.
Naturligvis.
Jeg forventer ikke at vi kommer af med alt vores skrammel, men spillere som Safranko, Lesniak, Blåbjerg og Pallesen skal helst finde nye adresser.
Og så forventer jeg at Rinne bliver solgt, og at Okore nok også ryger. Denne gang skal vi for guds skyld hente en erstatning, som er en LEDER, og kan spille den spillestil der nu engang skal spilles i klubben.
Endvidere skal vi altså have hentet en central midt, som også er en leder/profil. Det mangler holdet sgu big time. Jeg tror ikke, at spillere som Mistrati, Fisker og Opondo, som jeg har foreslået tidligere er ledere, men til sommer skal Gaardes projekt-naboens sønner fanme stoppes!! Naboens sønner skal fanme ikke udgøre en central akse på vores hold. Det er uansvarligt Gaarde!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 19. feb 2019, 12:37

Til sommer kan vi passende forsøge at hente Joni Kauko, som har et højt bundniveau i Esbjerg, og tilmed er målfarlig.
Endvidere ser jeg gerne, at vi byder på Lobjanidze til venstrekanten. Han er måske en kende urealistisk at hente.
Og så kan vi byde på Sander Fischer fra Vendsyssel. Så har vi vores leder i forsvaret.
Det ser dyrt ud, men her får vi driftsikre spillere med et højt bundniveau.
Afgange tror jeg bliver Rinne, Okore, KP, Safranko og Lesniak.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BassogogsVen » 19. feb 2019, 12:40

FIDEL skrev:
19. feb 2019, 12:37
Til sommer kan vi passende forsøge at hente Joni Kauko, som har et højt bundniveau i Esbjerg, og tilmed er målfarlig.
Endvidere ser jeg gerne, at vi byder på Lobjanidze til venstrekanten. Han er måske en kende urealistisk at hente.
Og så kan vi byde på Sander Fischer fra Vendsyssel. Så har vi vores leder i forsvaret.
Det ser dyrt ud, men her får vi driftsikre spillere med et højt bundniveau.
Afgange tror jeg bliver Rinne, Okore, KP, Safranko og Lesniak.
Jeg synes ærligt talt, vi bør stræbe højere. Kauko var jo ikke noget særligt i Randers. Lobjanidze er ikke nogen revolution. Sander Fischer kender jeg ikke godt nok.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 9520AaB » 19. feb 2019, 12:48

Gamen skrev:
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 09:51
Jeg siger bare dette: Det bør blive en meget travl sommer i AaB!!! Puha da da Bælum og Co. får travlt med at rydde op efter Gaardes miserable æra. :thumbsdown:
Det er vores eventuelle spillersalg, der dikterer udskiftning. Der er ikke grund til at tro andet, end at alt der er i det nuværende budget bliver brugt på at give Lucas A. et attraktivt bud, og dertil kommer jo så dét det koster at købe ham fri.

Det bliver sikkert en sommer med markant udskiftning, særligt i hierarkiet.
Hvis vi kan få 2 power monsters til midtbanen for 1 Lucas, så vil jeg hellere dette. Ved godt at vi alle håber at Lucas bliver, og han er suverænt bedste spiller i medgang, men skal vi bygge op fra bunden igen, så har vi ikke råd til ham med nuværende budget, derfor skal vores penge bruges til flere spillere med en smule mere kvalitet end vi har nu, i stedet for 1 spiller med ekstrem meget mere kvalitet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 19. feb 2019, 13:02

BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 12:40
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 12:37
Til sommer kan vi passende forsøge at hente Joni Kauko, som har et højt bundniveau i Esbjerg, og tilmed er målfarlig.
Endvidere ser jeg gerne, at vi byder på Lobjanidze til venstrekanten. Han er måske en kende urealistisk at hente.
Og så kan vi byde på Sander Fischer fra Vendsyssel. Så har vi vores leder i forsvaret.
Det ser dyrt ud, men her får vi driftsikre spillere med et højt bundniveau.
Afgange tror jeg bliver Rinne, Okore, KP, Safranko og Lesniak.
Jeg synes ærligt talt, vi bør stræbe højere. Kauko var jo ikke noget særligt i Randers. Lobjanidze er ikke nogen revolution. Sander Fischer kender jeg ikke godt nok.
Nej men Kauko har godt nok udviklet sit spil i Esbjerg, men han er sikkert for dyr for os til sommer.
Hvis jeg var sportsdirektør i AaB, ville jeg nøje finde et par spillere med et højt bundniveau, der er driftsikre, og kan bringe noget lederskab ind i truppen. Dette er vigtigt for talentudviklingen i vores klub - hvis Thellufsen, Abildgaard, MC, Ali og hvad de ellers hedder, skal shine, så skal der noget stabilt til i bl.a. maskinrummet på midtbanen samt i det centrale forsvar.
En spiller som Luijckx kunne også pynte i vores forsvar, evt. med Ross ved siden af sig.
Men lad os nu for satan hente spillere vi kender fra bl.a. superligaen, istedet for lykkeridere fra Peru, Costa Rica, Tyskland eller Holland.

Og iøvrigt - så lægger AaB og Friis jo op til, at vores kanter ikke kun skal spille i mellemrummene længere, men også løbe dybt og bredt. Samtidig skal der spilles mere direkte - så jeg tænker lidt, så er Kusk og Lucas jo ikke de rigtige typer længere at have på holdet... Thellufsen passer bedre ind i den tankegang, da der skal mere fart og power til.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 19. feb 2019, 13:05

9520AaB skrev:
19. feb 2019, 12:48
Hvis vi kan få 2 power monsters til midtbanen for 1 Lucas, så vil jeg hellere dette. Ved godt at vi alle håber at Lucas bliver, og han er suverænt bedste spiller i medgang, men skal vi bygge op fra bunden igen, så har vi ikke råd til ham med nuværende budget, derfor skal vores penge bruges til flere spillere med en smule mere kvalitet end vi har nu, i stedet for 1 spiller med ekstrem meget mere kvalitet.
Det er da meget fint, men hvem skal så støbe kuglerne i offensiven og kreere chancerne? Folk betegner tit Lucas og Kusk som luksusspillere, men I glemmer bare at uden dem så har vi INTET offensivt. Hverken fra den centrale midtbane eller backs er der trusler. Når vores hold er baseret på knokkelspillere, så er man nødt til at have nogen der kan det uventede. Kusk er igen manden bag et mål i går, fordi han med en perfekt tempereret aflevering spiller bolden fri, og var ved at lave samme nummer med Ochs kort efter. Problemet er bare at der ikke findes én anden spiller der kan slå sådan en aflevering i den situation, når Lucas ikke er med.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BassogogsVen » 19. feb 2019, 13:22

FIDEL skrev:
19. feb 2019, 13:02
BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 12:40
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 12:37
Til sommer kan vi passende forsøge at hente Joni Kauko, som har et højt bundniveau i Esbjerg, og tilmed er målfarlig.
Endvidere ser jeg gerne, at vi byder på Lobjanidze til venstrekanten. Han er måske en kende urealistisk at hente.
Og så kan vi byde på Sander Fischer fra Vendsyssel. Så har vi vores leder i forsvaret.
Det ser dyrt ud, men her får vi driftsikre spillere med et højt bundniveau.
Afgange tror jeg bliver Rinne, Okore, KP, Safranko og Lesniak.
Jeg synes ærligt talt, vi bør stræbe højere. Kauko var jo ikke noget særligt i Randers. Lobjanidze er ikke nogen revolution. Sander Fischer kender jeg ikke godt nok.
Hvis jeg var sportsdirektør i AaB, ville jeg nøje finde et par spillere med et højt bundniveau, der er driftsikre, og kan bringe noget lederskab ind i truppen. Dette er vigtigt for talentudviklingen i vores klub - hvis Thellufsen, Abildgaard, MC, Ali og hvad de ellers hedder, skal shine, så skal der noget stabilt til i bl.a. maskinrummet på midtbanen samt i det centrale forsvar.
En spiller som Luijckx kunne også pynte i vores forsvar, evt. med Ross ved siden af sig.
Men lad os nu for satan hente spillere vi kender fra bl.a. superligaen, istedet for lykkeridere fra Peru, Costa Rica, Tyskland eller Holland.
Ja, derfor har jeg bl.a. foreslået Fisker i BIF. Han er niveauer over Kauko, når han spiller godt. Og han er også en slider og en leder.

Ovenstående fire lande byder på meget mere og andet end lykkeriddere. Men det kræver jo, at man har en mand med de rette kompetencer i direktørstolen for at finde disse, og det har AaB ikke i Gaarde.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 19. feb 2019, 13:31

BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 13:22
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 13:02
BassogogsVen skrev:
19. feb 2019, 12:40
FIDEL skrev:
19. feb 2019, 12:37
Til sommer kan vi passende forsøge at hente Joni Kauko, som har et højt bundniveau i Esbjerg, og tilmed er målfarlig.
Endvidere ser jeg gerne, at vi byder på Lobjanidze til venstrekanten. Han er måske en kende urealistisk at hente.
Og så kan vi byde på Sander Fischer fra Vendsyssel. Så har vi vores leder i forsvaret.
Det ser dyrt ud, men her får vi driftsikre spillere med et højt bundniveau.
Afgange tror jeg bliver Rinne, Okore, KP, Safranko og Lesniak.
Jeg synes ærligt talt, vi bør stræbe højere. Kauko var jo ikke noget særligt i Randers. Lobjanidze er ikke nogen revolution. Sander Fischer kender jeg ikke godt nok.
Hvis jeg var sportsdirektør i AaB, ville jeg nøje finde et par spillere med et højt bundniveau, der er driftsikre, og kan bringe noget lederskab ind i truppen. Dette er vigtigt for talentudviklingen i vores klub - hvis Thellufsen, Abildgaard, MC, Ali og hvad de ellers hedder, skal shine, så skal der noget stabilt til i bl.a. maskinrummet på midtbanen samt i det centrale forsvar.
En spiller som Luijckx kunne også pynte i vores forsvar, evt. med Ross ved siden af sig.
Men lad os nu for satan hente spillere vi kender fra bl.a. superligaen, istedet for lykkeridere fra Peru, Costa Rica, Tyskland eller Holland.
Ja, derfor har jeg bl.a. foreslået Fisker i BIF. Han er niveauer over Kauko, når han spiller godt. Og han er også en slider og en leder.

Ovenstående fire lande byder på meget mere og andet end lykkeriddere. Men det kræver jo, at man har en mand med de rette kompetencer i direktørstolen for at finde disse, og det har AaB ikke i Gaarde.
Korrekt, og vores ledelse mener åbenbart ikke det er vigtigt nok med en scout... :thumbsdown:
Fisker er selvfølgelig en rigtig god spiller, men jeg ved faktisk ikke om han er en leder. Hans situation kommer an på en ny træner og om han vil bruge Fisker regelmæssigt.
En anden spiller jeg synes er spændende, er Opondo, selvom han ikke er en erfaren leder. Han kender klubben og kan udvikle sig yderligere.
Og så selvfølgelig Mistrati, men han er ikke lige en leder. Dog har han noget af det tempo og teknik vi mangler centralt.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af 9520AaB » 19. feb 2019, 13:36

Gamen skrev:
9520AaB skrev:
19. feb 2019, 12:48
Hvis vi kan få 2 power monsters til midtbanen for 1 Lucas, så vil jeg hellere dette. Ved godt at vi alle håber at Lucas bliver, og han er suverænt bedste spiller i medgang, men skal vi bygge op fra bunden igen, så har vi ikke råd til ham med nuværende budget, derfor skal vores penge bruges til flere spillere med en smule mere kvalitet end vi har nu, i stedet for 1 spiller med ekstrem meget mere kvalitet.
Det er da meget fint, men hvem skal så støbe kuglerne i offensiven og kreere chancerne? Folk betegner tit Lucas og Kusk som luksusspillere, men I glemmer bare at uden dem så har vi INTET offensivt. Hverken fra den centrale midtbane eller backs er der trusler. Når vores hold er baseret på knokkelspillere, så er man nødt til at have nogen der kan det uventede. Kusk er igen manden bag et mål i går, fordi han med en perfekt tempereret aflevering spiller bolden fri, og var ved at lave samme nummer med Ochs kort efter. Problemet er bare at der ikke findes én anden spiller der kan slå sådan en aflevering i den situation, når Lucas ikke er med.
Jeg er jo ikke uenig. Siger bare at jeg hellere vil upgrade en smule 2 eller 3 steder, fremfor 1 sted markant.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 19. feb 2019, 14:07

9520AaB skrev:
19. feb 2019, 13:36
Jeg er jo ikke uenig. Siger bare at jeg hellere vil upgrade en smule 2 eller 3 steder, fremfor 1 sted markant.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så du vil bytte Lucas for 2 lottokuponer? Du glemmer jo, at spilleren også skal ville AaB. Og det er der altså ikke særligt mange spillere der vil, det må vi bare konkludere.

Vi bør til enhver tid gå efter spilleren med et kendt, højt niveau.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Brodernumsi » 19. feb 2019, 14:12

Gamen skrev:
19. feb 2019, 14:07
9520AaB skrev:
19. feb 2019, 13:36
Jeg er jo ikke uenig. Siger bare at jeg hellere vil upgrade en smule 2 eller 3 steder, fremfor 1 sted markant.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så du vil bytte Lucas for 2 lottokuponer? Du glemmer jo, at spilleren også skal ville AaB. Og det er der altså ikke særligt mange spillere der vil, det må vi bare konkludere.

Vi bør til enhver tid gå efter spilleren med et kendt, højt niveau.
Jeg ved ikke, hvad Lucas kommer til at koste os, men med alt det skriveri, lyder det til, at han er meget dyr. Hvis det så betyder, at vi er nødt til, at beholde Børsting, Pallesen og Blåbjerg, fordi vi ikke har råd til andet, så er han for dyrt købt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 19. feb 2019, 14:17

Brodernumsi skrev:
19. feb 2019, 14:12
Jeg ved ikke, hvad Lucas kommer til at koste os, men med alt det skriveri, lyder det til, at han er meget dyr. Hvis det så betyder, at vi er nødt til, at beholde Børsting, Pallesen og Blåbjerg, fordi vi ikke har råd til andet, så er han for dyrt købt.
6 mio.

Til sammenligning gav vi jo altså mere end 2 for Pallesen og mere end 3 for Safranko.

Det er et røverkøb. Og igen, nu hvor vores sportslige ledelse har gjort os sportsligt uattraktive, hvem er det så du kan pege på der med garanti kan gøre en forskel som indkøb? Det VED vi at Lucas kan, og at vi i øvrigt formodentlig vil tjene mere på ham ved et evt. salg.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af FIDEL » 19. feb 2019, 14:19

Gamen skrev:
19. feb 2019, 14:17
Brodernumsi skrev:
19. feb 2019, 14:12
Jeg ved ikke, hvad Lucas kommer til at koste os, men med alt det skriveri, lyder det til, at han er meget dyr. Hvis det så betyder, at vi er nødt til, at beholde Børsting, Pallesen og Blåbjerg, fordi vi ikke har råd til andet, så er han for dyrt købt.
6 mio.

Til sammenligning gav vi jo altså mere end 2 for Pallesen og mere end 3 for Safranko.

Det er et røverkøb. Og igen, nu hvor vores sportslige ledelse har gjort os sportsligt uattraktive, hvem er det så du kan pege på der med garanti kan gøre en forskel som indkøb? Det VED vi at Lucas kan, og at vi i øvrigt formodentlig vil tjene mere på ham ved et evt. salg.
Enig. Men Lucas skal fanme ind centralt i en slags fri rolle, og så skal der komme en masse løb omkring ham fra Kusk, Thellufsen, Weert, og gerne en ny 8´er.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Brodernumsi » 19. feb 2019, 14:23

Gamen skrev:
19. feb 2019, 14:17
Brodernumsi skrev:
19. feb 2019, 14:12
Jeg ved ikke, hvad Lucas kommer til at koste os, men med alt det skriveri, lyder det til, at han er meget dyr. Hvis det så betyder, at vi er nødt til, at beholde Børsting, Pallesen og Blåbjerg, fordi vi ikke har råd til andet, så er han for dyrt købt.
6 mio.

Til sammenligning gav vi jo altså mere end 2 for Pallesen og mere end 3 for Safranko.

Det er et røverkøb. Og igen, nu hvor vores sportslige ledelse har gjort os sportsligt uattraktive, hvem er det så du kan pege på der med garanti kan gøre en forskel som indkøb? Det VED vi at Lucas kan, og at vi i øvrigt formodentlig vil tjene mere på ham ved et evt. salg.
Plus løn - som jo har været nævnt, som det springende punkt. Og Safranko kostede ikke mere end 3 millioner.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 19. feb 2019, 14:32

Brodernumsi skrev:
19. feb 2019, 14:23
Plus løn - som jo har været nævnt, som det springende punkt. Og Safranko kostede ikke mere end 3 millioner.
Tror du Safranko får en lav løn da? Okore, Kusk og Safranko var iflg. Gaarde alle ekstraordinære indkøb med transfers vi kun kunne betale pga. Bassogog-pengene, så jeg tror godt du kan regne med at vi inkl. sign-on har betalt mere end 3 mio. kr. for slovakken. Vi havde fulgt ham længe, og var i konkurrence med andre klubber.

Hvis ikke en spiller som Lucas skal kunne tjene en top 3-løn i AaB - hvem så?

Låst