Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Spanky » 21. aug 2019, 13:21

Forza skrev:
21. aug 2019, 13:20
Spanky skrev:
21. aug 2019, 13:18
Ifølge transfermarket har Thelander været skadesfri siden nov. 18. Modsat Okore må Thelander i den grad mangle kampform.

Synes samte det er svært at vurdere, hvor meget vores hold bliver forstærket her og nu. Okore har sin løbende hjerneblødninger og det virker til han gerne vil videre, Thelander ude af kampform, har glasben og er ikke nogen leder, men en simpel mandsopdækker som Okore.

Thelander har spillet 4 min. førsteholdsbold i 2019 indtil nu.

Thelanders skadeshistorik: https://www.transfermarkt.co.uk/rasmus- ... ler/129092
Så længe Okore er i truppen kan Thelander jo blive sluset stille og roligt ind. Ross kan ligeledes sagtens holde til nogle minutter på banen.
Jeg tror bestemt ikke det er meningen begge to skal være her når vinduet lukker.

EDIT: Tænker Thelander er tæt på fordi det er tæt på et salg af Okore.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Gamen » 21. aug 2019, 13:22

Holder det, så er det jo rigtig pænt. Et vindue der næsten retter op på de dyre missere med bl.a. Safranko, der jo altså nok har været en af de dyreste angribere i AaB’s historie målt på pris og spilletid.

Nu må fokus være på at få holdet til at præstere kontinuerligt godt, og fortsætte retningen væk fra sidelæns, idéforladt boldflytteri. Her er Patrick Olsen nøglen.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Halil » 21. aug 2019, 13:22

Aalborg frederikshavner skrev:
21. aug 2019, 13:14
Halil skrev:
21. aug 2019, 13:01
jonas386 skrev:
21. aug 2019, 12:58
Forza skrev:
21. aug 2019, 12:51
jonas386 skrev:
21. aug 2019, 12:48
Forza skrev:
21. aug 2019, 12:40
En mand man nærmest har glemt er Blåbjerg. Han har vel nærmest ikke fået et minut under Friis? Har han ikke ambitioner om mere end at hæve sin løn og sidde på tribunen?
Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Det er desværre også mit indtryk. Dog ikke ligefrem et imponerende ambitionsniveau som Superliga spiller med over 100 kampe på cv’et.
Jeg kender ikke Blåbjerg, så det er ren spekulation. Jeg tænker bare, at hans karriere er gået i stå, og at flytte til Esbjerg eller Farum for at holde karrieren i live, kan godt virke meningsløst, hvis man istedet kan få en stilling indenfor sit andet felt, og blive boende (hvis man ikke har behov for at flytte). Så kan man vel spille deltid ved siden af, eksempelvis i Vensyssel eller andre divisionsklubber - Vejgaard måske. jeg kan dog se hans kontrakt udløber til sommer. Troede vi havde ham et år mere.

Jakobsen. Ja. "Kender" godt hans far. En af de større kanoner ude på AAU, som jeg forstår det. Så han har det nok ikke fra fremmede. Og mon ikke det burde være relativt nemt for en fyr som Blåbjerg, med en baggrund i professionel sport og de "rigtige" kontakter at lande en nogenlunde stilling, hvis han ønsker det?
Har AAU ikke skåret voldsomt ned på det naturvidenskabelige område?

Jeg tror sgu ikke lige man kommer valsende ind og får en lønnet stilling her.
Det naturvidenskabelige område har altid haft 1. prioritet på AAU, tror nærmere at det er det samfundsvidenskabelige område som har stået for skud ift. besparelser.

Blåbjerg ligner en færdig mand i AaB
https://www.nyheder.aau.dk/2018/nyhed/a ... .cid381531

Det er især naturvidenskab som fik en omgang.

Nå. Ligegyldigt. Videre.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af AaB1978 » 21. aug 2019, 13:23


Altid-for-Aalborg
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 30. maj 2016, 15:33
Favoritspiller: Røde romario (Erik Bo)

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Altid-for-Aalborg » 21. aug 2019, 13:27

Hvis vi lander thelander idag eller imorgen.
Må vel tyde på Okore også er på vej til at blive solgt?
Så mon ikke okore og Abildgård ryger inden for 14 dage?

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 21. aug 2019, 14:01

Lad os ANTAGE, at Okore og Abildgaard forlader os, og Thelander kommer retur. Hvordan efterlader det AaBs spillerbudget for resten af sæsonen?

Ind:
Patrik Olsen - ca. 500.000 i transfer + en formodet middleløn
Iver Fossum - ca 2.250.000 i transfer + en formodet topløn + evt. signon
Thelander - angiveligt fri transfer + en øvre middelløn + en mindre signon

Ud:
Safranko - Meget uklart, om vi reelt har fået transfer. Lads os antage, at han er skiftet gratis, men uden fortsatte lønomkostninger for os.
Lesniak - Silkeborg betaler noget af lønnen - men næppe det hele.
Okore - I bedste fald en transfer i niveau med den, vi gav + hele hans topløn
Abildgaard - næppe mere end 5-7 mio + hans nedre middelløn

Alt i alt må vi formode, at både Safranko og Lesniak belaster vores budget i form af enten afskrivninger på Safrankos transfer og/eller lønomkostninger. Okore har fyldt RIGTIG meget på vores budget i form af både afskrivninger og kæmpe-løn, mens Abildgaard ikke frigiver meget løn, men til gengæld skæpper kontant i kassen. Disse penge må vel forventes af blive brugt rent regnskabsmæssigt til at afbøde det store driftsunderskud.

Ergo kan man måske konkludere, at det stemmer nogenlunde 1:1. HVIS altså Okore og Abildgaard ryger. Dermed er det vel yderst tvivlsomt, om der kommer mere ind. Men det hele er selvfølgelig en meget løselig vurdering, og bestyrelsen var jo villig til at åbne kassen for Fossum...

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Forza » 21. aug 2019, 14:07

BoT skrev:
21. aug 2019, 14:01
Lad os ANTAGE, at Okore og Abildgaard forlader os, og Thelander kommer retur. Hvordan efterlader det AaBs spillerbudget for resten af sæsonen?

Ind:
Patrik Olsen - ca. 500.000 i transfer + en formodet middleløn
Iver Fossum - ca 2.250.000 i transfer + en formodet topløn + evt. signon
Thelander - angiveligt fri transfer + en øvre middelløn + en mindre signon

Ud:
Safranko - Meget uklart, om vi reelt har fået transfer. Lads os antage, at han er skiftet gratis, men uden fortsatte lønomkostninger for os.
Lesniak - Silkeborg betaler noget af lønnen - men næppe det hele.
Okore - I bedste fald en transfer i niveau med den, vi gav + hele hans topløn
Abildgaard - næppe mere end 5-7 mio + hans nedre middelløn

Alt i alt må vi formode, at både Safranko og Lesniak belaster vores budget i form af enten afskrivninger på Safrankos transfer og/eller lønomkostninger. Okore har fyldt RIGTIG meget på vores budget i form af både afskrivninger og kæmpe-løn, mens Abildgaard ikke frigiver meget løn, men til gengæld skæpper kontant i kassen. Disse penge må vel forventes af blive brugt rent regnskabsmæssigt til at afbøde det store driftsunderskud.

Ergo kan man måske konkludere, at det stemmer nogenlunde 1:1. HVIS altså Okore og Abildgaard ryger. Dermed er det vel yderst tvivlsomt, om der kommer mere ind. Men det hele er selvfølgelig en meget løselig vurdering, og bestyrelsen var jo villig til at åbne kassen for Fossum...
Jeg er ikke enig i dine antagelser. Vi har allerede fået et bud på 8-10 mio for Abildgaard, så hvor får du 5-7 mio fra? Okore slipper vi kun mod en transfer. Jeg vil skyde på 4-8 mio. Safranko har vi fået et beløb for. Spørgsmålet er dog hvor meget vi har modtaget.

Det var dog allerede nævnt at vi skulle sælge og hente penge, så jeg tror heller ikke vi køber yderligere uanset om de sælges eller ej.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Spanky » 21. aug 2019, 14:17

BoT skrev:
21. aug 2019, 14:01
Lad os ANTAGE, at Okore og Abildgaard forlader os, og Thelander kommer retur. Hvordan efterlader det AaBs spillerbudget for resten af sæsonen?

Ind:
Patrik Olsen - ca. 500.000 i transfer + en formodet middleløn
Iver Fossum - ca 2.250.000 i transfer + en formodet topløn + evt. signon
Thelander - angiveligt fri transfer + en øvre middelløn + en mindre signon

Ud:
Safranko - Meget uklart, om vi reelt har fået transfer. Lads os antage, at han er skiftet gratis, men uden fortsatte lønomkostninger for os.
Lesniak - Silkeborg betaler noget af lønnen - men næppe det hele.
Okore - I bedste fald en transfer i niveau med den, vi gav + hele hans topløn
Abildgaard - næppe mere end 5-7 mio + hans nedre middelløn

Alt i alt må vi formode, at både Safranko og Lesniak belaster vores budget i form af enten afskrivninger på Safrankos transfer og/eller lønomkostninger. Okore har fyldt RIGTIG meget på vores budget i form af både afskrivninger og kæmpe-løn, mens Abildgaard ikke frigiver meget løn, men til gengæld skæpper kontant i kassen. Disse penge må vel forventes af blive brugt rent regnskabsmæssigt til at afbøde det store driftsunderskud.

Ergo kan man måske konkludere, at det stemmer nogenlunde 1:1. HVIS altså Okore og Abildgaard ryger. Dermed er det vel yderst tvivlsomt, om der kommer mere ind. Men det hele er selvfølgelig en meget løselig vurdering, og bestyrelsen var jo villig til at åbne kassen for Fossum...
Hvor har du fra, at vi har betalt tkr. 2.250 i transfer for Fossum?

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Brent » 21. aug 2019, 14:18

BoT skrev:
21. aug 2019, 14:01
Lad os ANTAGE, at Okore og Abildgaard forlader os, og Thelander kommer retur. Hvordan efterlader det AaBs spillerbudget for resten af sæsonen?

Ind:
Patrik Olsen - ca. 500.000 i transfer + en formodet middleløn
Iver Fossum - ca 2.250.000 i transfer + en formodet topløn + evt. signon
Thelander - angiveligt fri transfer + en øvre middelløn + en mindre signon

Ud:
Safranko - Meget uklart, om vi reelt har fået transfer. Lads os antage, at han er skiftet gratis, men uden fortsatte lønomkostninger for os.
Lesniak - Silkeborg betaler noget af lønnen - men næppe det hele.
Okore - I bedste fald en transfer i niveau med den, vi gav + hele hans topløn
Abildgaard - næppe mere end 5-7 mio + hans nedre middelløn

Alt i alt må vi formode, at både Safranko og Lesniak belaster vores budget i form af enten afskrivninger på Safrankos transfer og/eller lønomkostninger. Okore har fyldt RIGTIG meget på vores budget i form af både afskrivninger og kæmpe-løn, mens Abildgaard ikke frigiver meget løn, men til gengæld skæpper kontant i kassen. Disse penge må vel forventes af blive brugt rent regnskabsmæssigt til at afbøde det store driftsunderskud.

Ergo kan man måske konkludere, at det stemmer nogenlunde 1:1. HVIS altså Okore og Abildgaard ryger. Dermed er det vel yderst tvivlsomt, om der kommer mere ind. Men det hele er selvfølgelig en meget løselig vurdering, og bestyrelsen var jo villig til at åbne kassen for Fossum...
Du skal vil have wurtz og risgaards løn med i din beregning ift. at holde udgifterne på samme niveau
AaB - the Nordic gateway to Europe

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 21. aug 2019, 14:23

Det går lidt stærkt lige nu. Men abild på vej ud og stor mulighed for okore.
MEN får et rygte om en 3. Mulig afgang jeg kan satme bare ik få at vide hvem. Men at der kan være noget undervejs. Nogen bud? Og har tyskeren hørt noget om denne mulige 3. Person?

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Hovedet » 21. aug 2019, 14:23

Aalborg frederikshavner skrev:
21. aug 2019, 13:14
Halil skrev:
21. aug 2019, 13:01
jonas386 skrev:
21. aug 2019, 12:58
Forza skrev:
21. aug 2019, 12:51
jonas386 skrev:
21. aug 2019, 12:48
Forza skrev:
21. aug 2019, 12:40
En mand man nærmest har glemt er Blåbjerg. Han har vel nærmest ikke fået et minut under Friis? Har han ikke ambitioner om mere end at hæve sin løn og sidde på tribunen?
Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Det er desværre også mit indtryk. Dog ikke ligefrem et imponerende ambitionsniveau som Superliga spiller med over 100 kampe på cv’et.
Jeg kender ikke Blåbjerg, så det er ren spekulation. Jeg tænker bare, at hans karriere er gået i stå, og at flytte til Esbjerg eller Farum for at holde karrieren i live, kan godt virke meningsløst, hvis man istedet kan få en stilling indenfor sit andet felt, og blive boende (hvis man ikke har behov for at flytte). Så kan man vel spille deltid ved siden af, eksempelvis i Vensyssel eller andre divisionsklubber - Vejgaard måske. jeg kan dog se hans kontrakt udløber til sommer. Troede vi havde ham et år mere.

Jakobsen. Ja. "Kender" godt hans far. En af de større kanoner ude på AAU, som jeg forstår det. Så han har det nok ikke fra fremmede. Og mon ikke det burde være relativt nemt for en fyr som Blåbjerg, med en baggrund i professionel sport og de "rigtige" kontakter at lande en nogenlunde stilling, hvis han ønsker det?
Har AAU ikke skåret voldsomt ned på det naturvidenskabelige område?

Jeg tror sgu ikke lige man kommer valsende ind og får en lønnet stilling her.
Det naturvidenskabelige område har altid haft 1. prioritet på AAU, tror nærmere at det er det samfundsvidenskabelige område som har stået for skud ift. besparelser.

Blåbjerg ligner en færdig mand i AaB
I det hele taget en ret trist udvikling inden for hele uddannelsesområdet de senere år, men mon ikke det højt profilerede naturvidenskabelige område på AAU består. Jeg troede i øvrigt, at Blåbjerg havde en kandidatgrad?

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 21. aug 2019, 14:23

Spanky skrev:
21. aug 2019, 14:17
Hvor har du fra, at vi har betalt tkr. 2.250 i transfer for Fossum?
Meldinger fra Twitter gik på 300.000 Euro.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 21. aug 2019, 14:24

Fik Fossum ikke lov til at ophæve sin kontrakt for at forhandle med os?
Tredje person kunne vel være Ahlmann, som der blev snakket om? Så skal vi dog minimum have 1 mere ind, såfremt tre mand smutter.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 21. aug 2019, 14:26

Ikke at bold er biblen men historien nu på bold tyder også på som jeg / flere har skrevet at okore kan være på vej og at der er mulig interesse

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af baresi » 21. aug 2019, 14:27

jonas386 skrev:
21. aug 2019, 14:24
Fik Fossum ikke lov til at ophæve sin kontrakt for at forhandle med os?
Tredje person kunne vel være Ahlmann, som der blev snakket om? Så skal vi dog minimum have 1 mere ind, såfremt tre mand smutter.
Ahlman hmm jo ik umuligt - håber ikke det sker.
Syns det er nok hvis okore og abild ryger

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 21. aug 2019, 14:29

Brent skrev:
21. aug 2019, 14:18
Du skal vil have wurtz og risgaards løn med i din beregning ift. at holde udgifterne på samme niveau
Korrekt - jeg glemte at regne dem med. Omvendt skal vi jo så også have Lucas transfer-omkostninger med. Så vidt jeg har hørt, gav vi omkring 7,5 mio for Lucas. Vi har sikkert betalt hele hans løn i lejeperioden, så den ekstra omkostning på spillerbudgettet er 7,5/5 år (længden på hans kontrakt) = 1,5 mio. pr. år. Det svarer vel til den ene af de to legender, og derfor kan vi antage, at Gaarde inden sommertransfervinduet har haft 1,5 mio. mere at bruge pr. år. Spørgsmålet er så også, om Kasper P. bare har fået en kontrakt a la sin eksisterende. Det er der ikke sluppet med ud om..

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 21. aug 2019, 14:30

baresi skrev:
21. aug 2019, 14:27
jonas386 skrev:
21. aug 2019, 14:24
Fik Fossum ikke lov til at ophæve sin kontrakt for at forhandle med os?
Tredje person kunne vel være Ahlmann, som der blev snakket om? Så skal vi dog minimum have 1 mere ind, såfremt tre mand smutter.
Ahlman hmm jo ik umuligt - håber ikke det sker.
Syns det er nok hvis okore og abild ryger
Hvis vi har en dygtig back klar i kulissen, så hellere end gerne. Jeg synes ikke Ahlmann er nogen åbenbaring. Han er ok, men heller ikke meget mere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af Spanky » 21. aug 2019, 14:30

baresi skrev:
21. aug 2019, 14:27
jonas386 skrev:
21. aug 2019, 14:24
Fik Fossum ikke lov til at ophæve sin kontrakt for at forhandle med os?
Tredje person kunne vel være Ahlmann, som der blev snakket om? Så skal vi dog minimum have 1 mere ind, såfremt tre mand smutter.
Ahlman hmm jo ik umuligt - håber ikke det sker.
Syns det er nok hvis okore og abild ryger
Så kan vi se frem til Blåbjerg på VB indtil Klitten er klar igen :|

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af jonas386 » 21. aug 2019, 14:32

Spanky skrev:
21. aug 2019, 14:30
baresi skrev:
21. aug 2019, 14:27
jonas386 skrev:
21. aug 2019, 14:24
Fik Fossum ikke lov til at ophæve sin kontrakt for at forhandle med os?
Tredje person kunne vel være Ahlmann, som der blev snakket om? Så skal vi dog minimum have 1 mere ind, såfremt tre mand smutter.
Ahlman hmm jo ik umuligt - håber ikke det sker.
Syns det er nok hvis okore og abild ryger
Så kan vi se frem til Blåbjerg på VB indtil Klitten er klar igen :|
Hvorfor skulle det ikke fortsat være Patrick?
Jeg håber dog, at vi henter en ny back, såfremt Ahlmann ryger. Jeg er stadig lidt lun på ham Adam Andersson.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af BoT » 21. aug 2019, 14:34

Forza skrev:
21. aug 2019, 14:07
Jeg er ikke enig i dine antagelser. Vi har allerede fået et bud på 8-10 mio for Abildgaard, så hvor får du 5-7 mio fra? Okore slipper vi kun mod en transfer. Jeg vil skyde på 4-8 mio. Safranko har vi fået et beløb for. Spørgsmålet er dog hvor meget vi har modtaget.

Det var dog allerede nævnt at vi skulle sælge og hente penge, så jeg tror heller ikke vi køber yderligere uanset om de sælges eller ej.
Jeg tror desværre, du har lidt for optimistiske briller på. Med Sparta Prag ude af europæisk fodbold, har de næppe råd til fastholde deres oprindelige prisforslag. Jeg har svært ved at se ham blive solgt for mere end 1 mio. euro. Desværre.

Jeg antog, at vi kunne gå i nul i forhold til ren transfer for Okore. Det er måske lidt pessimistisk, men taget hans præstationer og enorme lønudgift i betragtning, får du næppe en dansk klub til at slippe meget mere end 5 mio. for ham.

Safranko er (mit gæt) enten afhændet gratis mod, at vi slap helt for lønudgiften, eller også har man fået en mindre transfer til at opveje den resterende afskrivning, mens vi så har skullet afholde noget af lønnen kontraktperioden ud.

Igen - det er mine - noget pessimistiske - gæt.

Låst