Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 3. sep 2020, 12:34

Forza skrev:
3. sep 2020, 12:33

Det er da en sandhed med modifikationer.

Jeg læser både for og imod kommentarer derinde.
Tjek evt. Twitter. Ikke meget positivt at læse om ham. Sidste hele sæson han spillede i Stabæk blev han ranket som nummer 131 ud af 165 spillere i Tippeligaen, bedømt over hele sæsonen.

MEN, ligesom alle andre skal han have en chance... inden der går jonas i den.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Salle17 » 3. sep 2020, 12:38

Forza skrev:
3. sep 2020, 12:33
Salle17 skrev:
3. sep 2020, 12:22
Kokkefar skrev:
3. sep 2020, 12:19
Det er godt nok den mindst sexede handel længe. Den kilder overhovedet ikke. Ingen steder.
Derudover er det også en spiller som har være en fast starter på en røvelendig sæson for de tidligere svenske mestre AIK. Mine forventninger er lige med 0

Derudover kan jeg se at fansene inde på AIK's facebook side er lykkelige for at komme af med ham.. https://www.facebook.com/aik/photos/a.1 ... 040251748/
Det er da en sandhed med modifikationer.

Jeg læser både for og imod kommentarer derinde.
Jeg ser kun en positiv kommentar, og den har væsentlige flere hånene reaktioner. Fastholder dog stadig at han ikke er nogen gevinst, qua AIKs præstation i Allsvenskan. Æder dog med glæde mine ord.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 854
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af hit666 » 3. sep 2020, 12:38

Måske ikke lige den Kasper p erstatning man hade drømt om men hvis han er hurtig så er der da en ting han er bedre til en ham ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Jakobsen » 3. sep 2020, 12:39

Umiddelbart får Granli transferen ikke til at løfte øjenbrynene. Jeg tænker mest af alt nå. Vi er fint besat og man har lejet en etableret habil spiller på et halvt års aftale. Det er vel for at styrke bredden. Det kan jo være man vurderer at Prijovic og Christiansen er for langt fra at kunne byde. Derudover lyder han som en type som kan begå sig i et tre mands forsvar. Jeg rynker først på panden i det øjeblik man evt. sælger noget og han er den erstatning vi spises af med. At man lejer en mand til bredden der trods alt har spillet for en svensk topklub og vores sportsdirektør kender kan vel ikke være helt dumt til en breddespiller.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 130
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Bugatti1 » 3. sep 2020, 12:40

Granli - Tjø? Vi har allerede KP og Bærtelsen som backups i forsvaret? Samt en ung mand, der nok er tiltænkt som en kommende spiller.
Nkada, er det en dårlig efterligning af Bassogog - Pivhurtig, men kan ikke ramme en ladeport fra 2 meters afstand?
Portugiseren? Fra en 2. division?
HOLD DA OP SÅ MEGET LORT DER HENTES!
Prica, den handel er ok.

Så en handel der giver mening.

SÅ vi står stadig og psykomangler en STOR og STÆRK midbanespiller, da vi valgte at sælge vores bedste mand til en direkte konkurrent.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Hanga » 3. sep 2020, 12:42

Der må være en på vej ud ellers kan jeg slet ikke se meningen. Igen synes jeg vi henter en spiller på en lidt for lav hylde. Skeptisk.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af bonanza » 3. sep 2020, 12:42

Bugatti1 skrev:
3. sep 2020, 12:40
Granli - Tjø? Vi har allerede KP og Bærtelsen som backups i forsvaret? Samt en ung mand, der nok er tiltænkt som en kommende spiller.
Nkada, er det en dårlig efterligning af Bassogog - Pivhurtig, men kan ikke ramme en ladeport fra 2 meters afstand?
Portugiseren? Fra en 2. division?
HOLD DA OP SÅ MEGET LORT DER HENTES!
Prica, den handel er ok.

Så en handel der giver mening.

SÅ vi står stadig og psykomangler en STOR og STÆRK midbanespiller, da vi valgte at sælge vores bedste mand til en direkte konkurrent.
Bærtelsen er solgt til Vendsyssel for over en måned siden.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Moen » 3. sep 2020, 12:43

Bugatti1 skrev:
3. sep 2020, 12:40
Granli - Tjø? Vi har allerede KP og Bærtelsen som backups i forsvaret? Samt en ung mand, der nok er tiltænkt som en kommende spiller.
Nkada, er det en dårlig efterligning af Bassogog - Pivhurtig, men kan ikke ramme en ladeport fra 2 meters afstand?
Portugiseren? Fra en 2. division?
HOLD DA OP SÅ MEGET LORT DER HENTES!
Prica, den handel er ok.

Så en handel der giver mening.

SÅ vi står stadig og psykomangler en STOR og STÆRK midbanespiller, da vi valgte at sælge vores bedste mand til en direkte konkurrent.
Fed analyse bro. Dejligt med noget indsigt!

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af DenGamleMand » 3. sep 2020, 12:44

Bugatti1 skrev:
3. sep 2020, 12:40
Granli - Tjø? Vi har allerede KP og Bærtelsen som backups i forsvaret? Samt en ung mand, der nok er tiltænkt som en kommende spiller.
Nkada, er det en dårlig efterligning af Bassogog - Pivhurtig, men kan ikke ramme en ladeport fra 2 meters afstand?
Portugiseren? Fra en 2. division?
HOLD DA OP SÅ MEGET LORT DER HENTES!
Prica, den handel er ok.

Så en handel der giver mening.

SÅ vi står stadig og psykomangler en STOR og STÆRK midbanespiller, da vi valgte at sælge vores bedste mand til en direkte konkurrent.
Hvor meget har du set Nkada spille? Og Prica er kun en ‘ok’ handel i dine øjne? Dine forventninger til hvad der kan hentes må jo være skyhøje.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af gravballe » 3. sep 2020, 12:45

ser ingen ide i at leje ham for et halvt år.Fuldstændig mystisk handel i mine øjne...

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 3. sep 2020, 12:46

Bugatti1 skrev:
3. sep 2020, 12:40
Granli - Tjø? Vi har allerede KP og Bærtelsen som backups i forsvaret? Samt en ung mand, der nok er tiltænkt som en kommende spiller.
Nkada, er det en dårlig efterligning af Bassogog - Pivhurtig, men kan ikke ramme en ladeport fra 2 meters afstand?
Portugiseren? Fra en 2. division?
HOLD DA OP SÅ MEGET LORT DER HENTES!
Prica, den handel er ok.

Så en handel der giver mening.

SÅ vi står stadig og psykomangler en STOR og STÆRK midbanespiller, da vi valgte at sælge vores bedste mand til en direkte konkurrent.
Tak for input, Fernando Olsen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Kokkefar » 3. sep 2020, 12:53

Lugter det ikke mest af alt af Inge, der henter en tidligere spiller som en tjeneste fordi vedkomne har brug for luftforandring?

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af andreasaab89 » 3. sep 2020, 12:55

Kokkefar skrev:
3. sep 2020, 12:53
Lugter det ikke mest af alt af Inge, der henter en tidligere spiller som en tjeneste fordi vedkomne har brug for luftforandring?
hold nu op.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3251
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Brodernumsi » 3. sep 2020, 12:57

Kokkefar skrev:
3. sep 2020, 12:53
Lugter det ikke mest af alt af Inge, der henter en tidligere spiller som en tjeneste fordi vedkomne har brug for luftforandring?
Nej. Hvis det hænger sådan sammen, forventer jeg, vi fyrer Inge ret hurtigt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 3. sep 2020, 13:04

Kokkefar skrev:
3. sep 2020, 12:53
Lugter det ikke mest af alt af Inge, der henter en tidligere spiller som en tjeneste fordi vedkomne har brug for luftforandring?
Den kan jeg ikke følge. Om han skal dække højre back eller han er gardering for et salg aner vi ikke, men jeg har slet ikke fornemmelsen af vennetjenester.

Tværtimod må Inge jo siges at have et ret stort kendskab til manden han henter. Derfor kan niveauet vel heller ikke overraske.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af andreasaab89 » 3. sep 2020, 13:08

Forza skrev:
3. sep 2020, 13:04
Kokkefar skrev:
3. sep 2020, 12:53
Lugter det ikke mest af alt af Inge, der henter en tidligere spiller som en tjeneste fordi vedkomne har brug for luftforandring?
Den kan jeg ikke følge. Om han skal dække højre back eller han er gardering for et salg aner vi ikke, men jeg har slet ikke fornemmelsen af vennetjenester.

Tværtimod må Inge jo siges at have et ret stort kendskab til manden han henter. Derfor kan niveauet vel heller ikke overraske.
Tænker vel ham højre backen fra juventus ikke kommer nu ?
Så er ham her backup på højre back for palle + kan kæmpe med om midten også .
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af BoT » 3. sep 2020, 13:10

Det er vel længe siden, vi har hentet så mange middelmådige spillere ind på én gang.

Jeg kan forstå, at man ønsker at styrke nogle svage punkter på talentsiden og desuden ønsker en anden type mentalitet ind i bunden af hierarkiet. Men Ferreira og Granli er på ingen måde bedre (nej - jeg ved det jo ikke 100%, men det er min ædruelige vurdering), end nogle, vi har i forvejen (KP, MC og Kakeeto), og vil på ingen måde forstærke os fra dag 1.

Det virker tvivlsomt i mine øjne.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Forza » 3. sep 2020, 13:11

andreasaab89 skrev:
3. sep 2020, 13:08
Forza skrev:
3. sep 2020, 13:04
Kokkefar skrev:
3. sep 2020, 12:53
Lugter det ikke mest af alt af Inge, der henter en tidligere spiller som en tjeneste fordi vedkomne har brug for luftforandring?
Den kan jeg ikke følge. Om han skal dække højre back eller han er gardering for et salg aner vi ikke, men jeg har slet ikke fornemmelsen af vennetjenester.

Tværtimod må Inge jo siges at have et ret stort kendskab til manden han henter. Derfor kan niveauet vel heller ikke overraske.
Tænker vel ham højre backen fra juventus ikke kommer nu ?
Så er ham her backup på højre back for palle + kan kæmpe med om midten også .
Ocampos er vel næppe tiltænkt spilletid fra starten af. Og med et halvt års leje giver det vel fint mening hvis det er som HB han er tiltænkt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 854
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af hit666 » 3. sep 2020, 13:20

Men faktum er at når vi spiller den første kamp så af alle de spiller vi har hentet så er der ikke en der starter inde måske Prica så styrket trup nej breden ja men ikke start 11
AaB AaB AaB AaB

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 3. sep 2020, 13:22

BoT skrev:
3. sep 2020, 13:10
Det er vel længe siden, vi har hentet så mange middelmådige spillere ind på én gang.

Jeg kan forstå, at man ønsker at styrke nogle svage punkter på talentsiden og desuden ønsker en anden type mentalitet ind i bunden af hierarkiet. Men Ferreira og Granli er på ingen måde bedre (nej - jeg ved det jo ikke 100%, men det er min ædruelige vurdering), end nogle, vi har i forvejen (KP, MC og Kakeeto), og vil på ingen måde forstærke os fra dag 1.

Det virker tvivlsomt i mine øjne.
Men det er også først nu vi har erkendt at vi HAR givet middelmådige talenter alt for lang snor.
Nu ser det ud til at vi prøver at afskibe flere af dem, og det er positivt. Desuden handler vi de fleste af de her spillere for småpenge.
Jeg er afventende.
Og hvis vores spillere kan forbedre deres præstationer, så er behovet for indkøb minimalt.
Jeg tror ikke man skal undervurdere hvad en fesen træningskultur gør ved et fodboldhold.

Låst