Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2441
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 28. feb 2021, 22:26

Buzz Killington skrev:
28. feb 2021, 21:18
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 20:27
Kajally Drammeh og Abdul Razak Yusif, er to spillere jeg gerne så Inge hente til klubben. Begge to unge afrikanere til billige penge, tror på de kunne blive gode i AaB.
Det var godt nok et par random navne. Hvor har du dem fra?
Tror jeg ser for meget fodbold :thumbsup:

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2441
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 28. feb 2021, 22:27

FIDEL skrev:
28. feb 2021, 22:15
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 21:36
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 20:58
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 20:27
Kajally Drammeh og Abdul Razak Yusif, er to spillere jeg gerne så Inge hente til klubben. Begge to unge afrikanere til billige penge, tror på de kunne blive gode i AaB.
Spændende. Dog må det vigtigste være at styrke højre back-positionen. Nu går den altså ikke længere for Hr. Pallesen. Og vi skal ikke vente længere end til sommer på Dalsgaard. Vi skal videre nu.
Enig, men forestiller mig ikke at de koster alverden.
Nej, men hvis de ellers har gode stats og data, så må der være rift om dem.
Det gælder bare om at være først. Fremad Amager kunne nappe Toku.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FIDEL » 28. feb 2021, 22:29

Prica22 skrev:
28. feb 2021, 22:27
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 22:15
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 21:36
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 20:58
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 20:27
Kajally Drammeh og Abdul Razak Yusif, er to spillere jeg gerne så Inge hente til klubben. Begge to unge afrikanere til billige penge, tror på de kunne blive gode i AaB.
Spændende. Dog må det vigtigste være at styrke højre back-positionen. Nu går den altså ikke længere for Hr. Pallesen. Og vi skal ikke vente længere end til sommer på Dalsgaard. Vi skal videre nu.
Enig, men forestiller mig ikke at de koster alverden.
Nej, men hvis de ellers har gode stats og data, så må der være rift om dem.
Det gælder bare om at være først. Fremad Amager kunne nappe Toku.
Jeg er helt enig. Elsker de der eksotiske projekter.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2441
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 28. feb 2021, 22:38

FIDEL skrev:
28. feb 2021, 22:29
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 22:27
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 22:15
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 21:36
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 20:58
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 20:27
Kajally Drammeh og Abdul Razak Yusif, er to spillere jeg gerne så Inge hente til klubben. Begge to unge afrikanere til billige penge, tror på de kunne blive gode i AaB.
Spændende. Dog må det vigtigste være at styrke højre back-positionen. Nu går den altså ikke længere for Hr. Pallesen. Og vi skal ikke vente længere end til sommer på Dalsgaard. Vi skal videre nu.
Enig, men forestiller mig ikke at de koster alverden.
Nej, men hvis de ellers har gode stats og data, så må der være rift om dem.
Det gælder bare om at være først. Fremad Amager kunne nappe Toku.
Jeg er helt enig. Elsker de der eksotiske projekter.
Er ærgelig over at vi ikke har prøvet med afrikanere siden Basso og Kakeeto blev hentet.

I gennemsnit har de spillet 37,5 kampe for AaB, blevet solgt for 20mil~ i gennemsnit og begge blevet A-landsholdsspillere. Hvis man vinkler det til succes :cool:

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Brent » 28. feb 2021, 23:18

Prica22 skrev:
28. feb 2021, 22:38
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 22:29
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 22:27
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 22:15
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 21:36
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 20:58
Spændende. Dog må det vigtigste være at styrke højre back-positionen. Nu går den altså ikke længere for Hr. Pallesen. Og vi skal ikke vente længere end til sommer på Dalsgaard. Vi skal videre nu.
Enig, men forestiller mig ikke at de koster alverden.
Nej, men hvis de ellers har gode stats og data, så må der være rift om dem.
Det gælder bare om at være først. Fremad Amager kunne nappe Toku.
Jeg er helt enig. Elsker de der eksotiske projekter.
Er ærgelig over at vi ikke har prøvet med afrikanere siden Basso og Kakeeto blev hentet.

I gennemsnit har de spillet 37,5 kampe for AaB, blevet solgt for 20mil~ i gennemsnit og begge blevet A-landsholdsspillere. Hvis man vinkler det til succes :cool:
Enig, der er mange gode afrikanske spillere, en angriber som Hassan Abdinur Gesey ville passe perfekt ind i vores hold
AaB - the Nordic gateway to Europe

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af gravballe » 1. mar 2021, 10:24

Brent skrev:
28. feb 2021, 23:18
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 22:38
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 22:29
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 22:27
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 22:15
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 21:36


Enig, men forestiller mig ikke at de koster alverden.
Nej, men hvis de ellers har gode stats og data, så må der være rift om dem.
Det gælder bare om at være først. Fremad Amager kunne nappe Toku.
Jeg er helt enig. Elsker de der eksotiske projekter.
Er ærgelig over at vi ikke har prøvet med afrikanere siden Basso og Kakeeto blev hentet.

I gennemsnit har de spillet 37,5 kampe for AaB, blevet solgt for 20mil~ i gennemsnit og begge blevet A-landsholdsspillere. Hvis man vinkler det til succes :cool:
Enig, der er mange gode afrikanske spillere, en angriber som Hassan Abdinur Gesey ville passe perfekt ind i vores hold
Højre clicker -> google navnet.... jep fra somalia... desuden er han midtbane spiller ser det ud til... nå nu er i andre fri for at bruge energi på brent

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Julgranen » 1. mar 2021, 10:26

gravballe skrev:
1. mar 2021, 10:24
Højre clicker -> google navnet.... jep fra somalia... desuden er han midtbane spiller ser det ud til... nå nu er i andre fri for at bruge energi på brent
På den anden side, så er man jo helt sikker på at han ville falde godt ind ude i Aalborg Øst.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mogens » 1. mar 2021, 10:44

Julgranen skrev:
1. mar 2021, 10:26
gravballe skrev:
1. mar 2021, 10:24
Højre clicker -> google navnet.... jep fra somalia... desuden er han midtbane spiller ser det ud til... nå nu er i andre fri for at bruge energi på brent
På den anden side, så er man jo helt sikker på at han ville falde godt ind ude i Aalborg Øst.
Altid dejligt, når der ikke skal bruges alverdens ressourcer på at integrere nye spillere.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mogens » 1. mar 2021, 10:45

Prica22 skrev:
28. feb 2021, 20:27
Kajally Drammeh og Abdul Razak Yusif, er to spillere jeg gerne så Inge hente til klubben. Begge to unge afrikanere til billige penge, tror på de kunne blive gode i AaB.
Positioner, nuværende klubber, spidskompetencer. Noget af det, kunne jeg sikkert google mig frem til, men når de namedroppes, tænker jeg også, at du ved lidt om dem?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2441
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Moen » 1. mar 2021, 11:06

Mogens skrev:
1. mar 2021, 10:45
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 20:27
Kajally Drammeh og Abdul Razak Yusif, er to spillere jeg gerne så Inge hente til klubben. Begge to unge afrikanere til billige penge, tror på de kunne blive gode i AaB.
Positioner, nuværende klubber, spidskompetencer. Noget af det, kunne jeg sikkert google mig frem til, men når de namedroppes, tænker jeg også, at du ved lidt om dem?
Drammeh: 17-årig offensivspiller fra Gambia, spiller for Real De Banjul. God teknik og overblik, meget flair. På trods af at han dribler godt, er han god til at skille sig af med bolden. Den helt store stjerne for Gambia til u20 AFCON. Største talent i landet.
Yusif: 19-årig forsvarsspiller fra Ghana, spiller for Paide Linnameeskond. Forholdsvis lav, men kompenserer for det med sin springstyrke og fysik. Hurtig og fin på bolden.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Brent » 1. mar 2021, 18:50

gravballe skrev:
1. mar 2021, 10:24
Brent skrev:
28. feb 2021, 23:18
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 22:38
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 22:29
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 22:27
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 22:15


Nej, men hvis de ellers har gode stats og data, så må der være rift om dem.
Det gælder bare om at være først. Fremad Amager kunne nappe Toku.
Jeg er helt enig. Elsker de der eksotiske projekter.
Er ærgelig over at vi ikke har prøvet med afrikanere siden Basso og Kakeeto blev hentet.

I gennemsnit har de spillet 37,5 kampe for AaB, blevet solgt for 20mil~ i gennemsnit og begge blevet A-landsholdsspillere. Hvis man vinkler det til succes :cool:
Enig, der er mange gode afrikanske spillere, en angriber som Hassan Abdinur Gesey ville passe perfekt ind i vores hold
Højre clicker -> google navnet.... jep fra somalia... desuden er han midtbane spiller ser det ud til... nå nu er i andre fri for at bruge energi på brent
Og? Det er vel ikke diskvalificerende at han er fra Østafrika, han er offensiv midt og angriber på landsholdet, han er et kæmpe talent og en snu ræv i feltet. Der er masser af talent i Østafrika og ikke mange europæiske klubber har fået øjnene op for Somalia/Etiopien ift. fodboldtalenter
AaB - the Nordic gateway to Europe

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10753
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af jonas386 » 1. mar 2021, 19:35

Brent skrev:
1. mar 2021, 18:50
gravballe skrev:
1. mar 2021, 10:24
Brent skrev:
28. feb 2021, 23:18
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 22:38
FIDEL skrev:
28. feb 2021, 22:29
Prica22 skrev:
28. feb 2021, 22:27


Det gælder bare om at være først. Fremad Amager kunne nappe Toku.
Jeg er helt enig. Elsker de der eksotiske projekter.
Er ærgelig over at vi ikke har prøvet med afrikanere siden Basso og Kakeeto blev hentet.

I gennemsnit har de spillet 37,5 kampe for AaB, blevet solgt for 20mil~ i gennemsnit og begge blevet A-landsholdsspillere. Hvis man vinkler det til succes :cool:
Enig, der er mange gode afrikanske spillere, en angriber som Hassan Abdinur Gesey ville passe perfekt ind i vores hold
Højre clicker -> google navnet.... jep fra somalia... desuden er han midtbane spiller ser det ud til... nå nu er i andre fri for at bruge energi på brent
Og? Det er vel ikke diskvalificerende at han er fra Østafrika, han er offensiv midt og angriber på landsholdet, han er et kæmpe talent og en snu ræv i feltet. Der er masser af talent i Østafrika og ikke mange europæiske klubber har fået øjnene op for Somalia/Etiopien ift. fodboldtalenter
Det er virkelig the long con :aabfan:
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 158
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Bros » 2. mar 2021, 10:46

Jakobsen skrev:
28. feb 2021, 22:09
Funky skrev:
28. feb 2021, 20:02
Gaarde6 skrev:
28. feb 2021, 19:17
Jeg er sgu ærlig talt spændt på, hvad der kommer til at ske i AaB i næste vidnue.
For der skal vel ske et eller andet "vildt" skal der ikke?

Ikke nok med vi i nærmest flere sæsoner har bevist, at vi vel reelt ikke er andet end et midterhold.
Så skal vi vel også til at tænke på at leve op til de målsætninger, som ledelse og Inge snakker om (Fast top 4 hold)
OG så skal vi altså til at kigge på konkurrencen om pengene i Aalborg!
Vil som sponsor smide penge i AaB og det "evige" midterhold. Eller hopper sponsorene med på Aalborg Håndbolds Mikkel Hansen cirkus? Eller det evige tophold i skøjtehallen?

Personligt kunne jeg da godt se nogle sponsorere vælge AaB fra og Håndbolden til, hvis ikke snart vi rejser os fra de døde.
Hvis det her fortsætter kommer vi da ihvertfald til at ligge tæt, rent tilskuere mæssigt.

Så jeg tror næste vindue er meget vigtigt! VIL vi noget? Eller er det bare den sædvanlige proces plade, som vi skal høre på igen?
Næste vindue er følgende allerede linet op:
- MC og Tom skal videre. Skal en ny spiller erstatte sidstnævnte?
- Der arbejdes angiveligt allerede på en ny forsvarsspiller.
- Enten er Kusk vel tilbage i start-11’er varmen, eller også skal han også videre.

Der er da lidt at se frem til, foruden alt det, Inge kan finde på af overraskelser.
Der er bare noget som er meget væsentligere end transfers. Jeg har også i mange år troet, at mange ting kunne fixes med de 2-3 rigtige spillere, men der er jo kommet masser af spillere ind uden det er blevet bedre. Vi har et hammerdyrt hold som slet ikke præsterer. Det er de samme sygdomme vi ser på holdet igen og igen. Apati, manglende tro på egne/holdets evner og en opgivenhed ved den mindste modstand. Nu er jeg ikke den der nødvendigivs går i lejesvende hylekoret, men jeg synes vi har haft et apatisk og skrøbeligt hold i mange år også efter vi har droppet nabosønforvildelsen. Det får mig også til at tænke på om der er noget der helt grundlæggende ikke er som det skal være i AaB. Er der noget kultur, som er usundt ifht. at have et sundt performancemiljø der skaber et stærkt hold og stærke personer. Vi har jo masser af på papriet gode spillere, men hvorfor pokker leverer de ikke og hvorfor pokker har det været en AaB syge i mange år? I Kent Nielsen årerne blev der jo stille og roligt bygget en rygrad og enhed, som var velfungerende selv inden det peakerede. TIl gen gæld kan jeg næsten ikke huske, at jeg har følt holdet agerede som en enhed siden Kent smuttede.

Jeg mener jo, at vi som klub bør være med i kampen om 3-4 pladsen og komme i top seks hvert år. Jeg mener også, at vi som klub har nogle kendetegn der gør os federe end mange flere klubber og det virker lidt som den tankegang også nogle gange hersker i AaB. Der er noget arbejde og fundament som mangler og kommer ikke kun med spillerkøb selvom vi så afgjort mangler bredde og på enkelte pladser kvalitet. Jeg er meget interesseret i at se hvordan AaB kommer til at gøre tingene de næste par år og se om man får bygget noget enhed og kultur op for jeg synes godt nok de ting mangler for, at vi får noget ud af vores meget dyre hold. Jeg håber virkelig, at man langt om længe får bygget holdet "op fra bunden spillemæssigt" selvom det igen igen handler om at vi lige om lidt igen skal spille lige så flot som i 2014. Det der med, at AaB skal være et hold der spiller flot er altså et mærkeligt dogme der kom efter 2014. Vi er en stor klub der skal gå efter at dominere kampene, men det kan man gøre på mange måder og 2006-2009 holdet var da lige så fede, men på en anden måde. Summasumarum - der er alle mulige højtflyvende amibitoner og ideer og det er fint de er der, men vi mangler at tingene bliver bygget ordenligt op igen. Det håber jeg virkelig, at Inge og Marti har øje for. Jeg kunne sådan set også godt leve med, at man slækkede lidt på ambitionerne hvis man gik ud og var ærlige og sagde nu bruger vi et år eller to på at bygge det næste hold der skal performe og så få bygget det man har op og få det suppleret med de brikker der selvfølgelig mangler.
godt indspark.
som jeg ser det er det første spadestik taget i at vi har fået en mental træner ind igen.
og nu skal man se på trup sammensætningen.
bare fordi spiller er gode på papiret betyder jo ikke de er gode i vores system.
Eks. Okore som var en god spiller, han var købt ind som leder af forsvaret men sejlede rundt, indtil han fik Thelander ved sin side.
Okore var jo et fejl cast som leder.

jeg tror at Inge og MC(træner) er igang med at finde deres grundstamme og snakke om hvilken kvaliteter vi skal have ind, samt hvad vi skal have ud.
og finde de rigtige spiller til vores system.
tager vi de transfers Inge allerede har lavet:
er der en tydelig rød tråd i de spiller vi har fået ind.
Pedro en god stabil spiller der arbejder hårdt og viser kampånd
Hiljemark: gav en fantastisk ro på holdet og gjorde hans medspillere bedre.
Prica: ikke haft den bedste start, men kæmpe for det og har i de seneste kampe spillet godt og scorede jo et kanon mål.
Granli: fornuftig forsvarspiller som er tiltænkt som andet/tredje valg jeg synes han i flere kampe har gjort det godt. men man så at uden en leder så er han ikke den stærkeste.

resten af spillerne er jo talenter og fyld spiller.

depor
2. div
2. div
Indlæg: 175
Tilmeldt: 23. aug 2020, 15:48
Favoritspiller: Augo (Pedro Ferreira)
Geografisk sted: Horsens (tidligere Aalborg)

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af depor » 2. mar 2021, 18:09

Nu fik jeg lige set lidt på Anders Hagelskjær, som vi angiveligt jagter.

Jeg må sige, at han ser absolut spændende ud. Alene da jeg hørte vi gik efter en Silkeborg spiller var jeg positiv instillet, da de traditionelt udvikler andre typer af talenter end vi gør i AaB. De har altid været farlige på dødbolde og stærke genrelt i hovedstillet.

Anders Hagelskjær ligner for mig en type som Daniel Agger. Super stærk og god til at drive bolden frem og lægger gode afleveringer frem i banen.
Tror også helt klart det er nogle af de parametre der er bonget ud hos IAO, at han har fatter interesse for ham.

Jeg er super positiv, og håber virkelig det er en spiller vi får skrevet med!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Yankee » 3. mar 2021, 09:03

depor skrev:
2. mar 2021, 18:09
Nu fik jeg lige set lidt på Anders Hagelskjær, som vi angiveligt jagter.

Jeg må sige, at han ser absolut spændende ud. Alene da jeg hørte vi gik efter en Silkeborg spiller var jeg positiv instillet, da de traditionelt udvikler andre typer af talenter end vi gør i AaB. De har altid været farlige på dødbolde og stærke genrelt i hovedstillet.

Anders Hagelskjær ligner for mig en type som Daniel Agger. Super stærk og god til at drive bolden frem og lægger gode afleveringer frem i banen.
Tror også helt klart det er nogle af de parametre der er bonget ud hos IAO, at han har fatter interesse for ham.

Jeg er super positiv, og håber virkelig det er en spiller vi får skrevet med!
Grunden til at Inge kigger på ham er jo først og fremmest at han er venstrefodet. Hvis han var højrefodet ville han aldrig nogensinde være interessant for AaB.

Jeg synes det er sådan en spiller man skal hente som teenager - ikke som 24-årig. Men jeg er helt enig i at han har nogle fine færdigheder, der godt kan bruges i AaB.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 684
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mr Gold » 3. mar 2021, 20:04

Puhaaaaaaaa det ser skidt ud!!
De havde ALT at spille for og kunne INTET!!

Kan han overhovedet sætte dem op?
Er ham og Rufu totalt fejlcastet?

Inge... jeg har stor respekt meeeeen

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1038
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Mephisto2 » 3. mar 2021, 20:09

Mr Gold skrev:
3. mar 2021, 20:04
Puhaaaaaaaa det ser skidt ud!!
De havde ALT at spille for og kunne INTET!!

Kan han overhovedet sætte dem op?
Er ham og Rufu totalt fejlcastet?

Inge... jeg har stor respekt meeeeen
IAO har det hele i munden, er jeg bange for.

Der er ikke mange af de transfers, der efter 6 mdr er mere end middelmådige.

damp
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 28. jul 2006, 10:32

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af damp » 3. mar 2021, 20:19

Problemet er det samme, som de sidste 6-7 år.
Vinduet skal ikke gå på at finpudse og forstærke truppen, men på at rydde op efter forkerte beslutninger i tidligere transfer vinduer.
Der skal ryddes op igen igen igen, for at få plads til nye spillere.

Ud:
Rufo
Klitten
Pallesen
Granli
MC
Evt. Ross, Kaketo og Børsting

og Weert og Nkada som kommer af sig selv.

Der ud over må man finde en løsning på millionær klubben.
Man kan ikke have så stor en del af løn budgettet sidde på bænken/tribunen så meget af sæsonen.
Vil man ikke bruge Kusk, så sælge ham. Kan Lucas og Hiljemark ikke blive fri for skader, så giv dem væk, hvis nogen vil betale deres løn.
Hiljemark er på papiret en forstærkning frem for Patrick Olsen, men vil også godt vædde med, at AaB lå bedre til i tabellen, hvis man ikke havde solgt ham, og han kunne bidrage på banen, og ikke på tribunen.

Man har så mange skrøbelige spiller i truppen, at ALLE ny indkøb SKAL være fit og klar. Om vi så bliver tilbudt spillere fra premiere league, som bare lige skal spilles i form, så skal man takke nej.

IND:

Højreback
Midterforsvarer
Og en angriber. Og det skal være en angriber. AaB kan stille med 11 offensive spillere i start opstillingen, uden en eneste af dem kan spille på toppen og score mål.

Og så skal man finde en træner, hvis ikke der meget hurtigt sker noget fremskridt.
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

depor
2. div
2. div
Indlæg: 175
Tilmeldt: 23. aug 2020, 15:48
Favoritspiller: Augo (Pedro Ferreira)
Geografisk sted: Horsens (tidligere Aalborg)

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af depor » 3. mar 2021, 20:56

Yankee skrev:
3. mar 2021, 09:03
depor skrev:
2. mar 2021, 18:09
Nu fik jeg lige set lidt på Anders Hagelskjær, som vi angiveligt jagter.

Jeg må sige, at han ser absolut spændende ud. Alene da jeg hørte vi gik efter en Silkeborg spiller var jeg positiv instillet, da de traditionelt udvikler andre typer af talenter end vi gør i AaB. De har altid været farlige på dødbolde og stærke genrelt i hovedstillet.

Anders Hagelskjær ligner for mig en type som Daniel Agger. Super stærk og god til at drive bolden frem og lægger gode afleveringer frem i banen.
Tror også helt klart det er nogle af de parametre der er bonget ud hos IAO, at han har fatter interesse for ham.

Jeg er super positiv, og håber virkelig det er en spiller vi får skrevet med!
Grunden til at Inge kigger på ham er jo først og fremmest at han er venstrefodet. Hvis han var højrefodet ville han aldrig nogensinde være interessant for AaB.

Jeg synes det er sådan en spiller man skal hente som teenager - ikke som 24-årig. Men jeg er helt enig i at han har nogle fine færdigheder, der godt kan bruges i AaB.
En 24 årig er jo ikke en pensionist, så det er en ok alder at hente en spiller i, hvis ellers han har noget at byde ind med og det tror jeg på han har. Lige nu vil alt udefra være en forstærkning for AaB for dem vi har er helt væk!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af Buzz Killington » 3. mar 2021, 21:25

depor skrev:
3. mar 2021, 20:56
Yankee skrev:
3. mar 2021, 09:03
depor skrev:
2. mar 2021, 18:09
Nu fik jeg lige set lidt på Anders Hagelskjær, som vi angiveligt jagter.

Jeg må sige, at han ser absolut spændende ud. Alene da jeg hørte vi gik efter en Silkeborg spiller var jeg positiv instillet, da de traditionelt udvikler andre typer af talenter end vi gør i AaB. De har altid været farlige på dødbolde og stærke genrelt i hovedstillet.

Anders Hagelskjær ligner for mig en type som Daniel Agger. Super stærk og god til at drive bolden frem og lægger gode afleveringer frem i banen.
Tror også helt klart det er nogle af de parametre der er bonget ud hos IAO, at han har fatter interesse for ham.

Jeg er super positiv, og håber virkelig det er en spiller vi får skrevet med!
Grunden til at Inge kigger på ham er jo først og fremmest at han er venstrefodet. Hvis han var højrefodet ville han aldrig nogensinde være interessant for AaB.

Jeg synes det er sådan en spiller man skal hente som teenager - ikke som 24-årig. Men jeg er helt enig i at han har nogle fine færdigheder, der godt kan bruges i AaB.
En 24 årig er jo ikke en pensionist, så det er en ok alder at hente en spiller i, hvis ellers han har noget at byde ind med og det tror jeg på han har. Lige nu vil alt udefra være en forstærkning for AaB for dem vi har er helt væk!
Med tanke på hvordan de andre forstærkninger med uimponerende CV klarer sig i klubben for tiden (Rufo, Granli), så har jeg svært ved ikke at være skeptisk. Jeg håber vores computer får et ordenligt comeback snart.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst