Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af baresi » 28. jan 2022, 08:10

bonanza skrev:
28. jan 2022, 07:53
R Rosenberg skrev:
27. jan 2022, 15:10
bonanza skrev:
27. jan 2022, 12:52
R Rosenberg skrev:
27. jan 2022, 12:10
bonanza skrev:
27. jan 2022, 11:59
R Rosenberg skrev:
27. jan 2022, 11:31


Såmænd ved at have set ham i aktion flere gange. Han er ikke top-keeper, som AaB har for vane at have.
Jeg har set Theo Sander, spiller 45 minutter i en senior kamp, han er heller ikke en topkeeper. Kan vi udvide horisonten bare lidt?

Hvad er idéen i at leje Hansen ud eller overhovedet skrive og forlænge med ham, hvis man ikke mener han er god nok? Det er en dårlig subjektiv vurdering på et fattingt grundlag du laver, dermed sagt bliver tingene daligt processeret på træningsbanen, hvor man skal opretholde et højt niveau blandt alle målmænd i truppen, sikre tilfredshed og udvikling. At Rinne forsætter i klubben, men er uafklaret på lang sigt, er katalysator for en udlejning af Hansen, da både han og klubben har en ambition om at han bliver første keeper. Hvis det ikke sker, af forskellige årsager, skal han permanent videre. På trods af din personlige vurdering, så lur mig om han ikke forsætter på superliga niveau uanset hvad der måtte ske med AaBs trup i fremtiden. Selvfølgelig er han god nok til at stå fast i ligaen og for AaB.
At man udlejer Hansen (med købsoption) fortæller mig, at man mener, at Sander er bedre/har potentiale til at blive bedre. Jeg tænker ikke, at man sender Hansen på udleje med en købsoption for at give ham græs under fødderne, så han kan komme tilbage.

Hansen har ganske givet niveau til superligaen. Men ikke til et hold, der har ambitioner om at være i toppen.
AaB har i mange, mange år har nogle af de bedste keepere i landet - den tradition er det for mig ingen grund til at bryde med.

De kampe, jeg har set med Hansen, har fortalt mig, at han ikke hører til i toppen blandt målmænd i Danmark. Og når man så har et stort talent på spring, giver det ingen mening at have ham i truppen.

En forlængelse med Rinne på et år eller to og Hansen permanent videre ville være ønskescenariet.
De kampe Hansen har spillet i pokalen med Voldsmose mfl. har fortalt dig, at han ikke hører til i toppen blandt målmænd i Danmark? Er det ikke en meget sort hvid vurdering, der underkender en hver form for personlig eller faglig udvikling? Så FC Nordsjælland har ikke ambitioner om at være i toppen af super ligaen? Jeg mener det er forkert det du skriver. Faktisk kan jeg ikke se hvordan Hansens situation eller niveau for den sagsskyld, er meget forskelligt for Nicolai Larsens, der også blev opfundet i AaB.

Theo Sander er meget yngre, og på niveau med Hansen. Det er vel det der er den reelle vurdering. Det er vel i kraft af sin alder, og sit træningsniveau at man kan vurdere ham som værende klar til at spille i alle turneringer, så snart Rinne ikke har mulighed for det. Så giver det jo netop mening at leje ud, for at spilletid kan reflektere alder og niveau.

"Inge Andre Olsen forsikrer dog, at købsoptionen, som FC Nordsjælland har på Andreas Hansen, er af en størrelse, som gør, at man i AaB vil være ganske tilfredse, hvis den bliver udnyttet. " Fordi der er en købsoption, betyder det ikke at den udnyttes eller er af en størrelse der forudsætter at det sker, eller at den er lavet med henblik på et salg. Udløses den, og forsvinder Rinne, er jeg sikker på at det frigiver midler nok til at hente en ny målmand af højt niveau, hvis det bliver nødvendigt.

Enig i at en forlængelse med Rinne er et ønskescenarie. Det er allerede utroligt, at der ikke er bud efter ham, så mon ikke en forlængelse ikke er helt urealistisk.
Ah, nu har jeg set lidt mere end en kamp mod et serie 1-hold... Og det jeg har set, har ikke just fået mig til at synes, at han har niveauet til at vogte målet i AaB. Og dermed ikke i toppen.

Og nej, jeg tror egentlig ikke, at fcn har den slags ambitioner. De udvikler spillere og sælger dem for mange penge til deres ejeres lommer. Ligaen er ikke så væsentlig for dem.

Og igen, man havde ikke poppet en købsoption I et lejemål, hvis man ikke var mere end åben for at afhænde ham.
Poul Buus udtaler i sin jubilæums video at Hansen er en rigtig god målmand der er klar til at overtage tjansen hvis Rinne tager videre. Så kan det være ligegyldigt hvad du synes.
jeg tror bare det er personlige holdning, og umiddelbart ville det da også være underligt hvis en målmandstræner i AaB, til en mand der aldersmæssigt og fodboldfagligt burde spille i superligaen, sagde i en jubilæumsvideo at Hansen ikke er god nok. Det ville da for alle parter være et kæmpe selvmål, også hvis man netop gerne ville af med ham.
Det kan være han er dygtig, udfordringen er måske også han sammenlignes med Rinne, og der er det jo de færreste i DK, der er gode nok. Men jeg er en af dem der har set alt for mange børnefejl ved ham, og ekstrem risikofyldt i sine opspil. Også gode ting, men synes ikke han er en AaB målmand. Der plejer vi at være okay dækket ind faktisk.
Fint med udlejning og uden tvivl salg, hvis altså han står på mål. AaB skal nok finde en god erstatning for Rinne, og så Theo mere med ind over.

Brugeravatar
NikM
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 30. jan 2020, 12:01
Favoritspiller: Mathias Ross

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af NikM » 28. jan 2022, 08:17

Når der ikke umiddelbart bliver hevet mere ind - så er det godt vi får arbejdet på vigtige forlængelser. Rinne næste? :cool:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avi ... -hoejholt/

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af baresi » 28. jan 2022, 08:18

DEJLIGT med højholt forlængelse - fedt signal at sende. Han kan ryge dyrt hvis han fortsætter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7863
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 28. jan 2022, 08:24

Vigtig forlængelse. Er spændt på længden.

det sætter os i hvert fald i en bedre forhandlingsposition når han skal sendes afsted.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af jayC » 28. jan 2022, 08:27

Det er lækkert og fedt signal

Frygter dog der er indsat en frikøbsklausul 🤥
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 28. jan 2022, 08:28

Forza skrev:
28. jan 2022, 08:24
Vigtig forlængelse. Er spændt på længden.

det sætter os i hvert fald i en bedre forhandlingsposition når han skal sendes afsted.
Tjo det kommer jo også an på om der er én eller flere kedelige klausuler i den nye kontrakt

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13690
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Funky » 28. jan 2022, 08:32

Aalborg frederikshavner skrev:
28. jan 2022, 08:28
Forza skrev:
28. jan 2022, 08:24
Vigtig forlængelse. Er spændt på længden.

det sætter os i hvert fald i en bedre forhandlingsposition når han skal sendes afsted.
Tjo det kommer jo også an på om det er én eller flere kedelige klausuler i den nye kontrakt
Det er kun en mavefornemmelse, men det tvivler jeg alligevel på, der er. Den nuværende kontrakt løb indtil sommeren '23, og hvis Højholt havde alle mulige krav om klausuler, så gætter jeg på, Inge måske hellere ville have arbejdet på et salg nu eller til sommer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af baresi » 28. jan 2022, 08:37

Funky skrev:
28. jan 2022, 08:32
Aalborg frederikshavner skrev:
28. jan 2022, 08:28
Forza skrev:
28. jan 2022, 08:24
Vigtig forlængelse. Er spændt på længden.

det sætter os i hvert fald i en bedre forhandlingsposition når han skal sendes afsted.
Tjo det kommer jo også an på om det er én eller flere kedelige klausuler i den nye kontrakt
Det er kun en mavefornemmelse, men det tvivler jeg alligevel på, der er. Den nuværende kontrakt løb indtil sommeren '23, og hvis Højholt havde alle mulige krav om klausuler, så gætter jeg på, Inge måske hellere ville have arbejdet på et salg nu eller til sommer.
altså uagtet hvad er forlængelsen jo vigtig. Et af vores efterhånden bedste salgsobjekter i lang tid. Hvis der er en klausel, så er det nok fordi den er ret god. For Inge har sagt at han sælges dyrt i AaB regi. vi kan simpelthen ikke have forbehold overfor en forlængelse af Højholt, det kan kun være positivt.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 28. jan 2022, 08:40

Funky skrev:
28. jan 2022, 08:32
Aalborg frederikshavner skrev:
28. jan 2022, 08:28
Forza skrev:
28. jan 2022, 08:24
Vigtig forlængelse. Er spændt på længden.

det sætter os i hvert fald i en bedre forhandlingsposition når han skal sendes afsted.
Tjo det kommer jo også an på om det er én eller flere kedelige klausuler i den nye kontrakt
Det er kun en mavefornemmelse, men det tvivler jeg alligevel på, der er. Den nuværende kontrakt løb indtil sommeren '23, og hvis Højholt havde alle mulige krav om klausuler, så gætter jeg på, Inge måske hellere ville have arbejdet på et salg nu eller til sommer.
Jeg spekulerer også da jeg naturligvis ikke kan vide noget men jeg tænker gennembrud i efteråret, forholdsvis kort tid til kontraktudløb, inde omkring U21 landsholdet samt interesse fra udlandet. Højholts agent har haft gode kort på hånden som IAO har skullet honorere på den ene eller anden måde om det så eksempelvis er lønmæssigt eller en frikøbsklausul

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7863
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 28. jan 2022, 08:45

Aalborg frederikshavner skrev:
28. jan 2022, 08:28
Forza skrev:
28. jan 2022, 08:24
Vigtig forlængelse. Er spændt på længden.

det sætter os i hvert fald i en bedre forhandlingsposition når han skal sendes afsted.
Tjo det kommer jo også an på om der er én eller flere kedelige klausuler i den nye kontrakt
Så havde man næppe forlænget den allerede nu med halvandet år igen. Man har sandsynligvis givet ham en gedigen lønforhøjelse der matcher hans vigtighed for holdet, men jeg tror ikke den indeholder klausuler.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Mr Gold » 28. jan 2022, 09:08

baresi skrev:
28. jan 2022, 08:37
Funky skrev:
28. jan 2022, 08:32
Aalborg frederikshavner skrev:
28. jan 2022, 08:28
Forza skrev:
28. jan 2022, 08:24
Vigtig forlængelse. Er spændt på længden.

det sætter os i hvert fald i en bedre forhandlingsposition når han skal sendes afsted.
Tjo det kommer jo også an på om det er én eller flere kedelige klausuler i den nye kontrakt
Det er kun en mavefornemmelse, men det tvivler jeg alligevel på, der er. Den nuværende kontrakt løb indtil sommeren '23, og hvis Højholt havde alle mulige krav om klausuler, så gætter jeg på, Inge måske hellere ville have arbejdet på et salg nu eller til sommer.
altså uagtet hvad er forlængelsen jo vigtig. Et af vores efterhånden bedste salgsobjekter i lang tid. Hvis der er en klausel, så er det nok fordi den er ret god. For Inge har sagt at han sælges dyrt i AaB regi. vi kan simpelthen ikke have forbehold overfor en forlængelse af Højholt, det kan kun være positivt.
Det er vores GULDFUGL.
SÅ vigtig en forlængelse :aabfan: :aabfan: :aabfan:

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5341
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 28. jan 2022, 09:11

9520AaB skrev:
28. jan 2022, 07:28
R Rosenberg skrev:
FEDE skrev:
28. jan 2022, 03:31
Syntes alle klubber omkring os opruster, mens vi sender flere spillere væk.
Så gerne vi fik 1 eller 2 spillere til bagkæden
Hvem er det, der opruster? Jeg synes, jeg har set nøjagtig nul forstærkninger hos 'klubberne omkring os' indtil videre.
Så skal du definere klubberne omkring os:-)
FCM og FCK har hentet spillere, AGF har lejet fra Ajax, Sønderjydske har hentet Thomsen etc.
Ikke at nogen spillerne til FCK eller FCM kunne komme i nærheden af os, og de andre tænker jeg ikke vi gad have. Men der sker noget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej, det skal vedkommende, der problematiserer.

Fck og fcm er ikke 'omkring os'. Sønderjyske er ikke 'omkring os'.

Randers og BIF er 'omkring os'. Og ja, AGF.

Og nu nævner du selv konkret Thomsen. Ja, han er sikkert en forstærkning af Sønderjyske. Men han ville da ikke være en forstærkning af os.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5341
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 28. jan 2022, 09:12

bonanza skrev:
28. jan 2022, 07:53
R Rosenberg skrev:
27. jan 2022, 15:10
bonanza skrev:
27. jan 2022, 12:52
R Rosenberg skrev:
27. jan 2022, 12:10
bonanza skrev:
27. jan 2022, 11:59
R Rosenberg skrev:
27. jan 2022, 11:31


Såmænd ved at have set ham i aktion flere gange. Han er ikke top-keeper, som AaB har for vane at have.
Jeg har set Theo Sander, spiller 45 minutter i en senior kamp, han er heller ikke en topkeeper. Kan vi udvide horisonten bare lidt?

Hvad er idéen i at leje Hansen ud eller overhovedet skrive og forlænge med ham, hvis man ikke mener han er god nok? Det er en dårlig subjektiv vurdering på et fattingt grundlag du laver, dermed sagt bliver tingene daligt processeret på træningsbanen, hvor man skal opretholde et højt niveau blandt alle målmænd i truppen, sikre tilfredshed og udvikling. At Rinne forsætter i klubben, men er uafklaret på lang sigt, er katalysator for en udlejning af Hansen, da både han og klubben har en ambition om at han bliver første keeper. Hvis det ikke sker, af forskellige årsager, skal han permanent videre. På trods af din personlige vurdering, så lur mig om han ikke forsætter på superliga niveau uanset hvad der måtte ske med AaBs trup i fremtiden. Selvfølgelig er han god nok til at stå fast i ligaen og for AaB.
At man udlejer Hansen (med købsoption) fortæller mig, at man mener, at Sander er bedre/har potentiale til at blive bedre. Jeg tænker ikke, at man sender Hansen på udleje med en købsoption for at give ham græs under fødderne, så han kan komme tilbage.

Hansen har ganske givet niveau til superligaen. Men ikke til et hold, der har ambitioner om at være i toppen.
AaB har i mange, mange år har nogle af de bedste keepere i landet - den tradition er det for mig ingen grund til at bryde med.

De kampe, jeg har set med Hansen, har fortalt mig, at han ikke hører til i toppen blandt målmænd i Danmark. Og når man så har et stort talent på spring, giver det ingen mening at have ham i truppen.

En forlængelse med Rinne på et år eller to og Hansen permanent videre ville være ønskescenariet.
De kampe Hansen har spillet i pokalen med Voldsmose mfl. har fortalt dig, at han ikke hører til i toppen blandt målmænd i Danmark? Er det ikke en meget sort hvid vurdering, der underkender en hver form for personlig eller faglig udvikling? Så FC Nordsjælland har ikke ambitioner om at være i toppen af super ligaen? Jeg mener det er forkert det du skriver. Faktisk kan jeg ikke se hvordan Hansens situation eller niveau for den sagsskyld, er meget forskelligt for Nicolai Larsens, der også blev opfundet i AaB.

Theo Sander er meget yngre, og på niveau med Hansen. Det er vel det der er den reelle vurdering. Det er vel i kraft af sin alder, og sit træningsniveau at man kan vurdere ham som værende klar til at spille i alle turneringer, så snart Rinne ikke har mulighed for det. Så giver det jo netop mening at leje ud, for at spilletid kan reflektere alder og niveau.

"Inge Andre Olsen forsikrer dog, at købsoptionen, som FC Nordsjælland har på Andreas Hansen, er af en størrelse, som gør, at man i AaB vil være ganske tilfredse, hvis den bliver udnyttet. " Fordi der er en købsoption, betyder det ikke at den udnyttes eller er af en størrelse der forudsætter at det sker, eller at den er lavet med henblik på et salg. Udløses den, og forsvinder Rinne, er jeg sikker på at det frigiver midler nok til at hente en ny målmand af højt niveau, hvis det bliver nødvendigt.

Enig i at en forlængelse med Rinne er et ønskescenarie. Det er allerede utroligt, at der ikke er bud efter ham, så mon ikke en forlængelse ikke er helt urealistisk.
Ah, nu har jeg set lidt mere end en kamp mod et serie 1-hold... Og det jeg har set, har ikke just fået mig til at synes, at han har niveauet til at vogte målet i AaB. Og dermed ikke i toppen.

Og nej, jeg tror egentlig ikke, at fcn har den slags ambitioner. De udvikler spillere og sælger dem for mange penge til deres ejeres lommer. Ligaen er ikke så væsentlig for dem.

Og igen, man havde ikke poppet en købsoption I et lejemål, hvis man ikke var mere end åben for at afhænde ham.
Poul Buus udtaler i sin jubilæums video at Hansen er en rigtig god målmand der er klar til at overtage tjansen hvis Rinne tager videre. Så kan det være ligegyldigt hvad du synes.
Ja, lad os nedlægge debatside.dk.
Ædruelighedens stemme

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af RicoBR02 » 28. jan 2022, 09:18

Fik lige en lille nyhed fra en temmelig troværdig kilde. Hannesbo bliver udlejet til Fredericia indtil sommer. Det kan selvfølgelig gå i vasken og så er jeg en løgner, men tænker den er god nok..

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FIDEL » 28. jan 2022, 09:20

RicoBR02 skrev:
28. jan 2022, 09:18
Fik lige en lille nyhed fra en temmelig troværdig kilde. Hannesbo bliver udlejet til Fredericia indtil sommer. Det kan selvfølgelig gå i vasken og så er jeg en løgner, men tænker den er god nok..
Lyder yderst fornuftigt, da Hannesbo virker helt væk fra vinduet.
Tak for deling af rygtet. :cheers:

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5341
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 28. jan 2022, 09:21

RicoBR02 skrev:
28. jan 2022, 09:18
Fik lige en lille nyhed fra en temmelig troværdig kilde. Hannesbo bliver udlejet til Fredericia indtil sommer. Det kan selvfølgelig gå i vasken og så er jeg en løgner, men tænker den er god nok..
Én gang løgner, altid løgner.

Men jo, det ville være fint. Så kan AaB jo finde ud af, om han overhovedet har andet end at rende stærkt.
Ædruelighedens stemme

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7863
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 28. jan 2022, 09:27

RicoBR02 skrev:
28. jan 2022, 09:18
Fik lige en lille nyhed fra en temmelig troværdig kilde. Hannesbo bliver udlejet til Fredericia indtil sommer. Det kan selvfølgelig gå i vasken og så er jeg en løgner, men tænker den er god nok..
Ville være en god løsning. Det er lang tid siden han har imponeret. Han trænger til spilletid for at fortsætte sin udvikling.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af RicoBR02 » 28. jan 2022, 09:37

Forza skrev:
28. jan 2022, 09:27
RicoBR02 skrev:
28. jan 2022, 09:18
Fik lige en lille nyhed fra en temmelig troværdig kilde. Hannesbo bliver udlejet til Fredericia indtil sommer. Det kan selvfølgelig gå i vasken og så er jeg en løgner, men tænker den er god nok..
Ville være en god løsning. Det er lang tid siden han har imponeret. Han trænger til spilletid for at fortsætte sin udvikling.
Jeg tænker det samme. Han skal have gang i den igen.
Jeg hører også at Friis vil spille med wingbacks fremover og at prica er blevet udlejet for ar hjælpe ham med at modnes og komme af med noget af sin "adhd" aggressivitet ;-)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7863
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 28. jan 2022, 09:40

RicoBR02 skrev:
28. jan 2022, 09:37
Forza skrev:
28. jan 2022, 09:27
RicoBR02 skrev:
28. jan 2022, 09:18
Fik lige en lille nyhed fra en temmelig troværdig kilde. Hannesbo bliver udlejet til Fredericia indtil sommer. Det kan selvfølgelig gå i vasken og så er jeg en løgner, men tænker den er god nok..
Ville være en god løsning. Det er lang tid siden han har imponeret. Han trænger til spilletid for at fortsætte sin udvikling.
Jeg tænker det samme. Han skal have gang i den igen.
Jeg hører også at Friis vil spille med wingbacks fremover og at prica er blevet udlejet for ar hjælpe ham med at modnes og komme af med noget af sin "adhd" aggressivitet ;-)
Spændende.

Vel også ret interessant at man udlejer Prica og henter en modsætning af ham.

Prica er hverken hurtig, kropsstærk eller hovedstødsstærk. Til gengæld er han en skarp afslutter.

Høgh er hurtig og kropsstærk. Til gengæld er hans udfordring at blive skarpere foran kassen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af RicoBR02 » 28. jan 2022, 09:47

Forza skrev:
28. jan 2022, 09:40
RicoBR02 skrev:
28. jan 2022, 09:37
Forza skrev:
28. jan 2022, 09:27
RicoBR02 skrev:
28. jan 2022, 09:18
Fik lige en lille nyhed fra en temmelig troværdig kilde. Hannesbo bliver udlejet til Fredericia indtil sommer. Det kan selvfølgelig gå i vasken og så er jeg en løgner, men tænker den er god nok..
Ville være en god løsning. Det er lang tid siden han har imponeret. Han trænger til spilletid for at fortsætte sin udvikling.
Jeg tænker det samme. Han skal have gang i den igen.
Jeg hører også at Friis vil spille med wingbacks fremover og at prica er blevet udlejet for ar hjælpe ham med at modnes og komme af med noget af sin "adhd" aggressivitet ;-)
Spændende.

Vel også ret interessant at man udlejer Prica og henter en modsætning af ham.

Prica er hverken hurtig, kropsstærk eller hovedstødsstærk. Til gengæld er han en skarp afslutter.

Høgh er hurtig og kropsstærk. Til gengæld er hans udfordring at blive skarpere foran kassen.
Jeg tror man har kæmpe tiltro til vore angribere og vil gå langt for at få prica til at lykkedes, tror Inge ser en guldfugl i ham hvis talentet bliver forløst..

Låst