Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13642
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Funky » 24. jan 2022, 11:45

Forza skrev:
24. jan 2022, 11:39
Prica22 skrev:
24. jan 2022, 11:33
FlæskeFrank skrev:
24. jan 2022, 11:23
Uden at ville starte en længere Cifuentes tråd, så er jeg måske heller ikke sikker på, at det var den bedste talentudvikler, som vi har haft.
Hans fornemmeste opgave har hele tiden været at vinde, om det så skal ske med talenter eller ej. Til hans forsvar, gav han en uprøvet Hannesbo chancen fra start, fik Prica til at shine i foråret, har gjort Ross til fast mand og har givet Højholt tilliden til et gennembrud.
Han har ikke været bange for at kaste dem i ilden, og så er det jo op til dem selv at præstere. Især Højholt har fået tillid og er vokset med opgaven.

Omvendt er det tydeligt at hans primære fokus har været på resultater.

Jeg kunne eksempelvis godt have tænkt mig indskiftninger af talenter hvis man har en god føring. Eksempelvis tænker jeg lidt flere minutter til Ementa og Casper Gedsted kunne gavne os på længere sigt.
Begge er særdeles spændende, og måske de også havde fået flere sådanne minutter, hvis flere af vores sejre var lidt mere sikre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Mogens » 24. jan 2022, 11:51

Prica22 skrev:
24. jan 2022, 11:33
FlæskeFrank skrev:
24. jan 2022, 11:23
Uden at ville starte en længere Cifuentes tråd, så er jeg måske heller ikke sikker på, at det var den bedste talentudvikler, som vi har haft.
Hans fornemmeste opgave har hele tiden været at vinde, om det så skal ske med talenter eller ej. Til hans forsvar, gav han en uprøvet Hannesbo chancen fra start, fik Prica til at shine i foråret, har gjort Ross til fast mand og har givet Højholt tilliden til et gennembrud.
Med fare for at tale ondt om en "død" mand, så er det vel ikke et kvalitetsstempel i sig selv, at bringe en uprøvet spiller ind på holdet, når han ikke slår igennem. Prica shine - ja, han scorede lidt mål, hvilket altid er dejligt, men ligefrem shine? Ross havde 23 kampe i 19/20, 26 i 20/21, hvor MC kom til og har nu spillet fast i foråret. Ja, der er blevet opgraderet på kampantallet, men det var jo ikke ligefrem en eksplosiv stigning. Højholt kan jeg købe ind på, men de andre ting du nævner, er jeg lidt mere lunken ved.

Jeg siger ikke, at MC har gjort det dårligt i forhold til de unge, jeg siger bare, at jeg heller ikke er synderligt imponeret.

Hvad udlejningen angår, så tænker jeg ikke, at det er helt dumt, selvom man selvfølgelig kan frygte, at Prica IKKE får den spilletid der skal til, for at sætte skub i hans udvikling. Jeg tror dog, at Tirol, når man ser på længden af aftalen, vil gøre meget for, at han skal blive en succes. Ikke mindst, da de i tilfælde af, at han brager igennem, vil få en bid af kagen, hvis han bliver solgt.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13642
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Funky » 24. jan 2022, 12:01

Mogens skrev:
24. jan 2022, 11:51
Prica22 skrev:
24. jan 2022, 11:33
FlæskeFrank skrev:
24. jan 2022, 11:23
Uden at ville starte en længere Cifuentes tråd, så er jeg måske heller ikke sikker på, at det var den bedste talentudvikler, som vi har haft.
Hans fornemmeste opgave har hele tiden været at vinde, om det så skal ske med talenter eller ej. Til hans forsvar, gav han en uprøvet Hannesbo chancen fra start, fik Prica til at shine i foråret, har gjort Ross til fast mand og har givet Højholt tilliden til et gennembrud.
Med fare for at tale ondt om en "død" mand, så er det vel ikke et kvalitetsstempel i sig selv, at bringe en uprøvet spiller ind på holdet, når han ikke slår igennem. Prica shine - ja, han scorede lidt mål, hvilket altid er dejligt, men ligefrem shine? Ross havde 23 kampe i 19/20, 26 i 20/21, hvor MC kom til og har nu spillet fast i foråret. Ja, der er blevet opgraderet på kampantallet, men det var jo ikke ligefrem en eksplosiv stigning. Højholt kan jeg købe ind på, men de andre ting du nævner, er jeg lidt mere lunken ved.

Jeg siger ikke, at MC har gjort det dårligt i forhold til de unge, jeg siger bare, at jeg heller ikke er synderligt imponeret.

Hvad udlejningen angår, så tænker jeg ikke, at det er helt dumt, selvom man selvfølgelig kan frygte, at Prica IKKE får den spilletid der skal til, for at sætte skub i hans udvikling. Jeg tror dog, at Tirol, når man ser på længden af aftalen, vil gøre meget for, at han skal blive en succes. Ikke mindst, da de i tilfælde af, at han brager igennem, vil få en bid af kagen, hvis han bliver solgt.
Det sidste er også lidt en indikation på, hvorfor der er grund til at være utilfreds. Hvis Prica bliver en guldfugl, så har vi forlods givet den ene vinge væk. Det var ikke det, der var planen…men nu er det så mere attraktivt end at satse på, man selv kan give ham de rette rammer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 24. jan 2022, 12:05

Funky skrev:
24. jan 2022, 12:01
Mogens skrev:
24. jan 2022, 11:51
Prica22 skrev:
24. jan 2022, 11:33
FlæskeFrank skrev:
24. jan 2022, 11:23
Uden at ville starte en længere Cifuentes tråd, så er jeg måske heller ikke sikker på, at det var den bedste talentudvikler, som vi har haft.
Hans fornemmeste opgave har hele tiden været at vinde, om det så skal ske med talenter eller ej. Til hans forsvar, gav han en uprøvet Hannesbo chancen fra start, fik Prica til at shine i foråret, har gjort Ross til fast mand og har givet Højholt tilliden til et gennembrud.
Med fare for at tale ondt om en "død" mand, så er det vel ikke et kvalitetsstempel i sig selv, at bringe en uprøvet spiller ind på holdet, når han ikke slår igennem. Prica shine - ja, han scorede lidt mål, hvilket altid er dejligt, men ligefrem shine? Ross havde 23 kampe i 19/20, 26 i 20/21, hvor MC kom til og har nu spillet fast i foråret. Ja, der er blevet opgraderet på kampantallet, men det var jo ikke ligefrem en eksplosiv stigning. Højholt kan jeg købe ind på, men de andre ting du nævner, er jeg lidt mere lunken ved.

Jeg siger ikke, at MC har gjort det dårligt i forhold til de unge, jeg siger bare, at jeg heller ikke er synderligt imponeret.

Hvad udlejningen angår, så tænker jeg ikke, at det er helt dumt, selvom man selvfølgelig kan frygte, at Prica IKKE får den spilletid der skal til, for at sætte skub i hans udvikling. Jeg tror dog, at Tirol, når man ser på længden af aftalen, vil gøre meget for, at han skal blive en succes. Ikke mindst, da de i tilfælde af, at han brager igennem, vil få en bid af kagen, hvis han bliver solgt.
Det sidste er også lidt en indikation på, hvorfor der er grund til at være utilfreds. Hvis Prica bliver en guldfugl, så har vi forlods givet den ene vinge væk. Det var ikke det, der var planen…men nu er det så mere attraktivt end at satse på, man selv kan give ham de rette rammer.
Vi må også være realistiske. Han er jo ikke ligefrem braget igennem hos os det seneste halvandet år. Og det ligner ikke ligefrem at et gennembrud er på vej. Tværtimod.

Jeg synes det er en god ide at give dem en lille bid hvis han kan blive god for dem. Så har de også en større interesse i at lade ham spille og forsøge at udvikle ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5265
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 24. jan 2022, 12:07

Hvis Pallesen er bedre end Gedsted (hvilket nærmest forekommer utopisk), så skal Pallesen spille.
Hvis Makaric er bedre end Ementa, så skal Makaric spille.
Hvis Rinne er bedre end Sander, skal Rinne spille.
Og sådan kunne man blive ved.
Hvis Ahlmann er bedre end Hannesboe, skal Ahlmann spille.

AaB er som hold og klub i en sådan forfatning, at de fleste af kampene er på en knivsæg. Og vil vi gerne ligge pænt til i tabellen, kan vi ikke satse i et væk på uprøvede spillere med alle deres naturlige ungdomsfejl.

Var vi et "overskudshold" med komfortable føringer efter fx 60 min, kunne vi sagtens give mere tid til de unge. Det kan fcm fx, da de ofte har kampene helt, hvor de vil have det. Det kan vi ikke pga en meget svagere trup.

Så kan man selvfølgelig også hoppe i den helt anden grøft og være som fcn. Men så kan vi jo vinke helt farvel til top 6 - og da især, når vores unge spillere er flere niveauer under fcn's ditto.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13642
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Funky » 24. jan 2022, 12:09

Forza skrev:
24. jan 2022, 12:05
Funky skrev:
24. jan 2022, 12:01
Mogens skrev:
24. jan 2022, 11:51
Prica22 skrev:
24. jan 2022, 11:33
FlæskeFrank skrev:
24. jan 2022, 11:23
Uden at ville starte en længere Cifuentes tråd, så er jeg måske heller ikke sikker på, at det var den bedste talentudvikler, som vi har haft.
Hans fornemmeste opgave har hele tiden været at vinde, om det så skal ske med talenter eller ej. Til hans forsvar, gav han en uprøvet Hannesbo chancen fra start, fik Prica til at shine i foråret, har gjort Ross til fast mand og har givet Højholt tilliden til et gennembrud.
Med fare for at tale ondt om en "død" mand, så er det vel ikke et kvalitetsstempel i sig selv, at bringe en uprøvet spiller ind på holdet, når han ikke slår igennem. Prica shine - ja, han scorede lidt mål, hvilket altid er dejligt, men ligefrem shine? Ross havde 23 kampe i 19/20, 26 i 20/21, hvor MC kom til og har nu spillet fast i foråret. Ja, der er blevet opgraderet på kampantallet, men det var jo ikke ligefrem en eksplosiv stigning. Højholt kan jeg købe ind på, men de andre ting du nævner, er jeg lidt mere lunken ved.

Jeg siger ikke, at MC har gjort det dårligt i forhold til de unge, jeg siger bare, at jeg heller ikke er synderligt imponeret.

Hvad udlejningen angår, så tænker jeg ikke, at det er helt dumt, selvom man selvfølgelig kan frygte, at Prica IKKE får den spilletid der skal til, for at sætte skub i hans udvikling. Jeg tror dog, at Tirol, når man ser på længden af aftalen, vil gøre meget for, at han skal blive en succes. Ikke mindst, da de i tilfælde af, at han brager igennem, vil få en bid af kagen, hvis han bliver solgt.
Det sidste er også lidt en indikation på, hvorfor der er grund til at være utilfreds. Hvis Prica bliver en guldfugl, så har vi forlods givet den ene vinge væk. Det var ikke det, der var planen…men nu er det så mere attraktivt end at satse på, man selv kan give ham de rette rammer.
Vi må også være realistiske. Han er jo ikke ligefrem braget igennem hos os det seneste halvandet år. Og det ligner ikke ligefrem at et gennembrud er på vej. Tværtimod.

Jeg synes det er en god ide at give dem en lille bid hvis han kan blive god for dem. Så har de også en større interesse i at lade ham spille og forsøge at udvikle ham.
Jeg er helt enig i, at det er en god idé nu, det er bare også samtidig et statement om, hvad AaB pt ikke kan selv (hvis altså man stadig tror på potentialet i knejten) - og som klubben vel må have som målsætning at kunne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af michael_nagg » 24. jan 2022, 12:19

Jeg kender en som har sin gang i Hobro. Og jeg spurgte lidt ind til Kasper høgh.
Han sagde at han så ikke Høgh som en AaB spiller. Men det kunne være han kunne udvikle sig til det. Jeg ved ikke helt hvad han mente med det. Om det var mentaliteten eller kvaliteten.. fisk
Udover det sagde han, at han var udelukkende box-angriber, og brøl-stærk. Så hvis vi kunne fodre ham ordentlig inde i feltet, så var han ikke en dum spiller og have på banen.

Jeg spurgte ham ellers om transfers i det nordjyske. Men han kendte ikke til noget. Eller så ville han ikke af med det

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af baresi » 24. jan 2022, 13:06

michael_nagg skrev:
24. jan 2022, 12:19
Jeg kender en som har sin gang i Hobro. Og jeg spurgte lidt ind til Kasper høgh.
Han sagde at han så ikke Høgh som en AaB spiller. Men det kunne være han kunne udvikle sig til det. Jeg ved ikke helt hvad han mente med det. Om det var mentaliteten eller kvaliteten.. fisk
Udover det sagde han, at han var udelukkende box-angriber, og brøl-stærk. Så hvis vi kunne fodre ham ordentlig inde i feltet, så var han ikke en dum spiller og have på banen.

Jeg spurgte ham ellers om transfers i det nordjyske. Men han kendte ikke til noget. Eller så ville han ikke af med det
jeg tror jeg har skrevet noget lignende tidligere. Fra en tidl. holdkammerat og et par andre spillere er der en ting der går igen. Hans afslutninger er vist ret ringe. Altså hans afslutningsteknik. Det er der han har mangler og som jeg hører det store mangler.
Men man må have vurderet at de andre ting han har med lidt fanden ivolskhed, opspilsstation, hurtighed, kan spille med ryggen til mål mm har opvejet resten. Men afslutningerne er vist ikke jvf. dem superliga klasse.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 24. jan 2022, 13:15

baresi skrev:
24. jan 2022, 13:06
michael_nagg skrev:
24. jan 2022, 12:19
Jeg kender en som har sin gang i Hobro. Og jeg spurgte lidt ind til Kasper høgh.
Han sagde at han så ikke Høgh som en AaB spiller. Men det kunne være han kunne udvikle sig til det. Jeg ved ikke helt hvad han mente med det. Om det var mentaliteten eller kvaliteten.. fisk
Udover det sagde han, at han var udelukkende box-angriber, og brøl-stærk. Så hvis vi kunne fodre ham ordentlig inde i feltet, så var han ikke en dum spiller og have på banen.

Jeg spurgte ham ellers om transfers i det nordjyske. Men han kendte ikke til noget. Eller så ville han ikke af med det
jeg tror jeg har skrevet noget lignende tidligere. Fra en tidl. holdkammerat og et par andre spillere er der en ting der går igen. Hans afslutninger er vist ret ringe. Altså hans afslutningsteknik. Det er der han har mangler og som jeg hører det store mangler.
Men man må have vurderet at de andre ting han har med lidt fanden ivolskhed, opspilsstation, hurtighed, kan spille med ryggen til mål mm har opvejet resten. Men afslutningerne er vist ikke jvf. dem superliga klasse.
I sidste kamp var hans afslutninger virkelig heller ikke imponerende.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 24. jan 2022, 13:32

TV2 Norge melder at Haugesund har budt 500.000 dkk på Børsting

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Kokkefar » 24. jan 2022, 13:34

Prica22 skrev:
24. jan 2022, 13:32
TV2 Norge melder at Haugesund har budt 500.000 dkk på Børsting
Solgt!

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1566
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af dyhrmaN » 24. jan 2022, 13:48

Sønderhof skrev:
24. jan 2022, 09:35
FlæskeFrank skrev:
24. jan 2022, 09:05
Runschen skrev:
24. jan 2022, 08:51
Jeg håber, at jeg tager fejl og at han bliver en kæmpe succes, kommer retur og kan blive en profil for os.

Min første tanke er bare, at JEG IKKE SYNES (subjektiv holdning) det umiddelbart ligner et godt match og at deres nuværende første angriber ligner en hårdere konkurrent end Makaric, Ementa og Høgh.
Altså Nicolai Baden Frederiksen gjorde det jo meget godt dernede og han var vel ikke mere profileret end Prica eller tænkt som deres førsteangriber...
Synes også en udlejning er super, ligeså en forlængelse. Jeg havde umiddelbart også heller set, han var taget til en mindre klub. Fredericia eller noget i den stil, hvor niveauet er lavere, og han vejen til fast spilletid kortere. Vi har set i skrækscenarier for Kaufmann i HSV, hvor de intet incitament har til at bygge ham op, når han blot er på leje. Krydser fingre for, han brager igennem, for talentet er der, men so far har han mest af alt være et stort frispark i AaB, bogstavligt talt!

- og nej AaB kan ikke stille krav til mængden af spilletid, det er kun klubber som Real Madrid og den slags, og der er vi ikke helt endnu.
Ang Tirol, så var Lars Søndergaard kortvarigt i klubben.
Lars Søndergaard var vel teknisk set ikke i Tyrol, men i det der i dag hedder FC Wacker Innsbruck fra Innsbruck. WSG Tyrol har overtaget licensen fra et mindre hold fra Wattens, som er en lille by et eller to stop før Innsbruck, hvor Swarowski (lufthavnssmykkerne) holder til. Det er ligeledes Swarowski der financerer hele WSG Tyrol.

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 340
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Nordjyden HY » 24. jan 2022, 14:02

Prica22 skrev:
24. jan 2022, 13:32
TV2 Norge melder at Haugesund har budt 500.000 dkk på Børsting
Spændende. Jeg synes vi bør sælge, men Inge mener, at buddet er alt for lavt
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... ik-i-salg/
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af raekkeettre » 24. jan 2022, 14:05

Nordjyden HY skrev:
24. jan 2022, 14:02
Prica22 skrev:
24. jan 2022, 13:32
TV2 Norge melder at Haugesund har budt 500.000 dkk på Børsting
Spændende. Jeg synes vi bør sælge, men Inge mener, at buddet er alt for lavt
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... ik-i-salg/
Ja han siger han er vigtig for os i foråret. Jeg tror mere at han ikke har nogle på blokken til den position og så kan han ikke sælge nu. Men synes det ville give god mening at sælge og finde en bedre på højre wingback der kan konkurrere lidt mere med Pallesen. Men han er travlt optaget med træner positionen nok.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 24. jan 2022, 14:06

Nordjyden HY skrev:
24. jan 2022, 14:02
Prica22 skrev:
24. jan 2022, 13:32
TV2 Norge melder at Haugesund har budt 500.000 dkk på Børsting
Spændende. Jeg synes vi bør sælge, men Inge mener, at buddet er alt for lavt
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... ik-i-salg/
Hvis han er førstevalget til venstre back så er det vel forståeligt nok.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af baresi » 24. jan 2022, 14:09

ift Prica synes jeg der er 2 ting der også er lidt selvforskyldt fra AaBs side ift. han ikke er lykkes.
Isoleret set fint han udlejes.

punkt1 - vores system 3-5-2 gør at vi altid kun har 3 eller 2,5(fossum) offensive på banen. og med spillere som
makaric, prica, kusk, fossum, lucas(skadet i know), ementa, prip så er der mange der skal passe en bænk, og mange som enten ikke får spilletid, eller kun lidt spilletid og hvor man så skal præstere i alle sekunder du er inde. Det kan ingen angriber og slet ikke et talent.
Så på den måde synes jeg vi har et overflod af offensiv spilere ift. hvilket system vi spiller, og det har jeg altid syntes med denne 3-5-2

punkt 2 - Cifuentes. Der er rigtigt mange gode ting Cifu har indført, ikke mindst sammenholdet, arbejdsivere, træningsindsatsen, at vi er blevet sværere at spille imod mm. MEN offensive har han aldrig formået at forløse. Måske heller ikke det system han selv drømte om men uagtet hvad så står offensive totalt uforløst. Der er ingen af de offensive der virkelig har ramt den i røven under CIFU, bortset fra Fossum, men han er tit lidt mere tilbagetrukket. SÅ spillemåde, systemet og de offensive mangler på selve holdet er også en del af det.

Men han har heller ikke overbevist med de chancer han har fået, og med udsigt til mindre spilletid, så er det en god ide med en udlejning.

Kan se vi fortsætter med 3-5-2 - mit ønske til ny træner er virkelig nyt system, og gerne en 4-2-3-1 hvor vi virkelig får udbytte af de offensive. Tror sagtens en Trajkovski kan komme igang med det rette system og de rette opgaver.
Tænk en: (forudsætning fossum sælges)
palle - ross - thelander - ahlmann
højholt - pedro
kusk - prip - trajkovski
makaric

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FIDEL » 24. jan 2022, 14:20

De der backs/wingbacks ik. Hvornår fanden bliver de adresseret!? En pænt vigtig position i vores 3-5-2 formation, og der mangler i den grad kvalitet på bolden.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Salle17 » 24. jan 2022, 14:30

FIDEL skrev:
24. jan 2022, 14:20
De der backs/wingbacks ik. Hvornår fanden bliver de adresseret!? En pænt vigtig position i vores 3-5-2 formation, og der mangler i den grad kvalitet på bolden.
Der bliver ikke adresseret noget - Klubben er fattig.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af baresi » 24. jan 2022, 14:32

FIDEL skrev:
24. jan 2022, 14:20
De der backs/wingbacks ik. Hvornår fanden bliver de adresseret!? En pænt vigtig position i vores 3-5-2 formation, og der mangler i den grad kvalitet på bolden.
også derfor vi burde ryge tilbage til en 4 back kæde, hvor palle og ahlman agerer backs, som de oprindeligt også er bedst til. Vi har ikke tekniske dygtige nok wingbacks, med fart og overblik til at spille 3-5-3 og i et sådant system betyder de meget af offensiven. Alt for meget af vores spil ryger ud til dem og for lidt igennem centralt, med lidt mere direkte spil.
Men lad os nu se hvad ny træner gør.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FIDEL » 24. jan 2022, 14:33

baresi skrev:
24. jan 2022, 14:32
FIDEL skrev:
24. jan 2022, 14:20
De der backs/wingbacks ik. Hvornår fanden bliver de adresseret!? En pænt vigtig position i vores 3-5-2 formation, og der mangler i den grad kvalitet på bolden.
også derfor vi burde ryge tilbage til en 4 back kæde, hvor palle og ahlman agerer backs, som de oprindeligt også er bedst til. Vi har ikke tekniske dygtige nok wingbacks, med fart og overblik til at spille 3-5-3 og i et sådant system betyder de meget af offensiven. Alt for meget af vores spil ryger ud til dem og for lidt igennem centralt, med lidt mere direkte spil.
Men lad os nu se hvad ny træner gør.
Jeg er ikke enig i, at Pallesen er bedre som back. Men ellers enig :thumbsup:

Låst