Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Bugatti1
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 7. aug 2019, 12:19
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Bugatti1 » 2. jun 2022, 07:43

Det siges Kramer er dygtig til flere ting. Men minder han for meget om Granli? Stærk, men langsom. Granli må ofte ty til at hive folk i trøjen, når de løber fra ham, og det siges Kramer også har set ud til at have problemer med farten? Hvis det er rigtigt, så mangler der vel en hurtig forsvarer også? Men det er blot en bekymring. Men generelt mangler vi spillere med fart i hele truppen. Det kan vi vel ikke være uenige om?

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Gamling » 2. jun 2022, 08:10

Hannesbo har fart og vi kan også hente Nkada igen 😎
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4748
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Maglau » 2. jun 2022, 08:11

BoT skrev:
1. jun 2022, 19:23
Vi skal passe på ikke at opgive spillere for hurtigt, bare fordi de ikke er gode nok som 20-årige. Under de rette omstændigheder kan man nemt flytte sig fra udkanten af et 1. Div. Hold til at blive en dygtig superligaspiller.

En 20-årig er på ingen måde færdigudviklet. Hannesbo har nogle kompetencer, som er svære at træne, og det han mangler, kan han lære. Jeg synes helt klart, vi skal beholde ham, men måske finde en ny udlejning, hvis han endnu ikke har niveau til sporadiske indhop.
Helt enig og den spidskompetence som hannesbo besidder - fart - er den mest efterspurgte i dagens fodbold. Så jeg synes det giver fremragende mening at give ham chancen igen.
Jeg er overbevist om at Friis gerne ser en spiller med fart når man ser hans næsten konstante udskiftning af langsomme Makaric til fordel for hurtigere men ellers helt umulige Høgh.
Hannesbo er som jeg husker det absolut ikke dårligere teknisk end Høgh.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 2. jun 2022, 08:13

Bugatti1 skrev:
2. jun 2022, 07:43
Det siges Kramer er dygtig til flere ting. Men minder han for meget om Granli? Stærk, men langsom. Granli må ofte ty til at hive folk i trøjen, når de løber fra ham, og det siges Kramer også har set ud til at have problemer med farten? Hvis det er rigtigt, så mangler der vel en hurtig forsvarer også? Men det er blot en bekymring. Men generelt mangler vi spillere med fart i hele truppen. Det kan vi vel ikke være uenige om?
Eller en ordenlig defensiv midtbanespiller, som kan skærme det forsvar, rydde op og sørge for at der skal dækkes mindre territorie.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af raekkeettre » 2. jun 2022, 08:22

Bugatti1 skrev:
2. jun 2022, 07:43
Det siges Kramer er dygtig til flere ting. Men minder han for meget om Granli? Stærk, men langsom. Granli må ofte ty til at hive folk i trøjen, når de løber fra ham, og det siges Kramer også har set ud til at have problemer med farten? Hvis det er rigtigt, så mangler der vel en hurtig forsvarer også? Men det er blot en bekymring. Men generelt mangler vi spillere med fart i hele truppen. Det kan vi vel ikke være uenige om?
Lige som jeg kan se, så synes jeg kramer virker markant mere hovedstødsstærk end Granli, og så håber jeg på alt andet lige er 10% over Granlis niveau. For ja han er faktisk okay til alt, men når alt er lige værdige er alt ligegyldig...

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2598
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af baresi » 2. jun 2022, 08:24

Maglau skrev:
2. jun 2022, 08:11
BoT skrev:
1. jun 2022, 19:23
Vi skal passe på ikke at opgive spillere for hurtigt, bare fordi de ikke er gode nok som 20-årige. Under de rette omstændigheder kan man nemt flytte sig fra udkanten af et 1. Div. Hold til at blive en dygtig superligaspiller.

En 20-årig er på ingen måde færdigudviklet. Hannesbo har nogle kompetencer, som er svære at træne, og det han mangler, kan han lære. Jeg synes helt klart, vi skal beholde ham, men måske finde en ny udlejning, hvis han endnu ikke har niveau til sporadiske indhop.
Helt enig og den spidskompetence som hannesbo besidder - fart - er den mest efterspurgte i dagens fodbold. Så jeg synes det giver fremragende mening at give ham chancen igen.
Jeg er overbevist om at Friis gerne ser en spiller med fart når man ser hans næsten konstante udskiftning af langsomme Makaric til fordel for hurtigere men ellers helt umulige Høgh.
Hannesbo er som jeg husker det absolut ikke dårligere teknisk end Høgh.
Der er ingen der er dårligere teknisk end høgh. han er ikke superliga materiale.
GEdsted havde også fart, men beholder vi heller ikke. Hannesbo er ikke på holdet i fredericia. Måske er der ting udover det fodboldmæssige vi ikke ser. KAn der være noget med seriøsitet eller?
Hannesbo - jeg har svært ved at placere ham - for han skal kunne noget teknisk med den venstrefod.
Gedsted - han var åbentbart ikke dygtig nok til at slå Palle af, og hvis han ikke er det så må han videre. Og her skal vi huske at l.friis har nået at træne ham.


Lad os nu bare få ryddet op i alt det vi ikke kan bruge, også fra start 11eren. Og så skal fejl køb/leje spillere stoppe. der er ikke plads til fejl.
Sousa og kramer er godt hentet, så rigtig god start.
FOrtsæt med målmand og 2 offensive dygtige backs, så er vi allerede langt. og så over i en 4 kæde

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Nordjyden HY » 2. jun 2022, 09:21

Gudmundur Thórarinsson fortsætter ikke i klubben

https://aabsport.dk/nyheder/2022/juni/a ... on-option/
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 363
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bonanza » 2. jun 2022, 09:26

Nordjyden HY skrev:
2. jun 2022, 09:21
Gudmundur Thórarinsson fortsætter ikke i klubben

https://aabsport.dk/nyheder/2022/juni/a ... on-option/
Betyder forhåbentlig at vi investerer med mere perspektiv på den position. Håber ikke på Sørensen fra Viborg, det er for kortsigtet en løsning.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 2. jun 2022, 09:36

Maglau skrev:
2. jun 2022, 08:11
Hannesbo er som jeg husker det absolut ikke dårligere teknisk end Høgh.
Det er da ikke et argument for noget som helst. Og jeg synes virkelig, at det ville være en skrækkelig vej at gå/fortsætte ned ad at sætte barren efter laveste fællesnævner.

Høgh er om muligt den ringeste spiller vi har hentet siden Safranko, og det ville være ret trist at bruge ham som benchmark i forhold til at forstærke holdet.
Ædruelighedens stemme

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 363
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bonanza » 2. jun 2022, 09:52

R Rosenberg skrev:
2. jun 2022, 09:36
Maglau skrev:
2. jun 2022, 08:11
Hannesbo er som jeg husker det absolut ikke dårligere teknisk end Høgh.
Det er da ikke et argument for noget som helst. Og jeg synes virkelig, at det ville være en skrækkelig vej at gå/fortsætte ned ad at sætte barren efter laveste fællesnævner.

Høgh er om muligt den ringeste spiller vi har hentet siden Safranko, og det ville være ret trist at bruge ham som benchmark i forhold til at forstærke holdet.
Han ligner ikke en fodboldspiller. Han ser helt kaw ud på banen, men ændrer ikke på at han har et fint målsnit. Det er vigtigt at vi altid har en på banen der kommer hurtigt ind i feltet og det lille felt. Det gør Makaric og Høgh, men ikke så mange andre. Det er længe Pallesen skal tøve før der kommer en afleveringsmulighed, en mand der i forvejen tøver i ekstrem grad. Jeg synes ikke truppen er chanceskabende nok til at vi kan klandre angrebet. Wingbacks med kvalitet og fart vil pynte gevaldigt på truppen.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlæskeFrank » 2. jun 2022, 10:06

Nordjyden HY skrev:
2. jun 2022, 09:21
Gudmundur Thórarinsson fortsætter ikke i klubben

https://aabsport.dk/nyheder/2022/juni/a ... on-option/
Han var simpelthen for meget skadet til, at vi kan forsvare at beholde ham. I glimt så det ellers spændende ud. I bagklogskabens lys var det vel bedre at have beholdt Børsting.
- FlæskeFrank

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af raekkeettre » 2. jun 2022, 10:07

Nordjyden HY skrev:
2. jun 2022, 09:21
Gudmundur Thórarinsson fortsætter ikke i klubben

https://aabsport.dk/nyheder/2022/juni/a ... on-option/
One story a day...har det ikke passet meget godt indtil nu :) trist at vi ikke kan forvente mere idag, men fedt vi ved der dukker noget op i morgen ;)

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af raekkeettre » 2. jun 2022, 10:11

FlæskeFrank skrev:
2. jun 2022, 10:06
Nordjyden HY skrev:
2. jun 2022, 09:21
Gudmundur Thórarinsson fortsætter ikke i klubben

https://aabsport.dk/nyheder/2022/juni/a ... on-option/
Han var simpelthen for meget skadet til, at vi kan forsvare at beholde ham. I glimt så det ellers spændende ud. I bagklogskabens lys var det vel bedre at have beholdt Børsting.
Jeg mener det var en giga fejl at sælge børsting da han var reelt den eneste back-up eller starter på de 2 wingpladser. Plus noget energi oppe foran når vi var løbet tør. Han skulle afsted her til sommer ingen tvivl om det, men tror vi havde fået mere ud af vores sæson med ham på holdet, da vi solgte fra en i forvejen sindsyg tynd trup. Han kunne jo faktisk også være brugt på 8 positionen da vi til sidst jo kun havde Højholdt der inde.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Yankee » 2. jun 2022, 10:25

BoT skrev:
1. jun 2022, 19:23
Vi skal passe på ikke at opgive spillere for hurtigt, bare fordi de ikke er gode nok som 20-årige. Under de rette omstændigheder kan man nemt flytte sig fra udkanten af et 1. Div. Hold til at blive en dygtig superligaspiller.

En 20-årig er på ingen måde færdigudviklet. Hannesbo har nogle kompetencer, som er svære at træne, og det han mangler, kan han lære. Jeg synes helt klart, vi skal beholde ham, men måske finde en ny udlejning, hvis han endnu ikke har niveau til sporadiske indhop.
Ja - især fordi de jo stadig har kontrakt at løbe på. Når der samtidig er udsigt til rigtig mange afgange giver det fin mening at holde på Klitten, Hannesbo og Jeppe P. for at give lidt bredde og konkurrence.

Truppen er på 23 mand, heraf:
13 etablerede (Pallesen, Ahlmann, Ross, Granli, Pedro, Sousa, Fossum, Makaric, Lucas, Højholt, Hagelskjær, Prip, Kramer)
6 breddespillere på 20-23 (Høgh, Jeppe P, Klitten, Hannesbo, Prijovic, Ementa)
3 helt unge (Noshe, Sander, Ross)
Ja, og så Robert Kakeeto på 27, som jeg slet ikke ved hvor jeg skal placere.

Det er selvfølgelig altid vigtigt at få ryddet ud i mellemlaget, hvis man ikke tror på spillerne eller hvis de trækker høje lønninger. Men når man er nede på så få etablerede - og i øvrigt ikke har ret mange up-and-coming på 18-19 år, så giver det god mening at fastholde 3-5 mand i mellemlaget når de nu alligevel er på kontrakt. Det er spillere med seniorerfaring som sagtens kan blive brugbare i en meget komprimeret efterårssæson - selvfølgelig forudsat at de kan affinde sig med en reserverolle (i modsætning til Gedsted).

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 2. jun 2022, 10:46

bonanza skrev:
2. jun 2022, 09:52
R Rosenberg skrev:
2. jun 2022, 09:36
Maglau skrev:
2. jun 2022, 08:11
Hannesbo er som jeg husker det absolut ikke dårligere teknisk end Høgh.
Det er da ikke et argument for noget som helst. Og jeg synes virkelig, at det ville være en skrækkelig vej at gå/fortsætte ned ad at sætte barren efter laveste fællesnævner.

Høgh er om muligt den ringeste spiller vi har hentet siden Safranko, og det ville være ret trist at bruge ham som benchmark i forhold til at forstærke holdet.
Han ligner ikke en fodboldspiller. Han ser helt kaw ud på banen, men ændrer ikke på at han har et fint målsnit. Det er vigtigt at vi altid har en på banen der kommer hurtigt ind i feltet og det lille felt. Det gør Makaric og Høgh, men ikke så mange andre. Det er længe Pallesen skal tøve før der kommer en afleveringsmulighed, en mand der i forvejen tøver i ekstrem grad. Jeg synes ikke truppen er chanceskabende nok til at vi kan klandre angrebet. Wingbacks med kvalitet og fart vil pynte gevaldigt på truppen.
Well, det er nok bare mig, der er naiv så. Men jeg synes ikke, at en spiller på Høghs niveau har noget som helst at lave i AaB. Jeg har ærligt talt ikke set noget så ringe siden Safranko.

Enig i forhold til backs - og jeg håber også, at det snart bliver indset i klubben. Pallesen er for mig, som Høgh, på så lavt et niveau, at det er pinligt for klubben.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Kokkefar » 2. jun 2022, 10:59

R Rosenberg skrev:
2. jun 2022, 10:46
bonanza skrev:
2. jun 2022, 09:52
R Rosenberg skrev:
2. jun 2022, 09:36
Maglau skrev:
2. jun 2022, 08:11
Hannesbo er som jeg husker det absolut ikke dårligere teknisk end Høgh.
Det er da ikke et argument for noget som helst. Og jeg synes virkelig, at det ville være en skrækkelig vej at gå/fortsætte ned ad at sætte barren efter laveste fællesnævner.

Høgh er om muligt den ringeste spiller vi har hentet siden Safranko, og det ville være ret trist at bruge ham som benchmark i forhold til at forstærke holdet.
Han ligner ikke en fodboldspiller. Han ser helt kaw ud på banen, men ændrer ikke på at han har et fint målsnit. Det er vigtigt at vi altid har en på banen der kommer hurtigt ind i feltet og det lille felt. Det gør Makaric og Høgh, men ikke så mange andre. Det er længe Pallesen skal tøve før der kommer en afleveringsmulighed, en mand der i forvejen tøver i ekstrem grad. Jeg synes ikke truppen er chanceskabende nok til at vi kan klandre angrebet. Wingbacks med kvalitet og fart vil pynte gevaldigt på truppen.
Well, det er nok bare mig, der er naiv så. Men jeg synes ikke, at en spiller på Høghs niveau har noget som helst at lave i AaB. Jeg har ærligt talt ikke set noget så ringe siden Safranko.

Enig i forhold til backs - og jeg håber også, at det snart bliver indset i klubben. Pallesen er for mig, som Høgh, på så lavt et niveau, at det er pinligt for klubben.
Safranko var altså ikke ligeså ringe som Høgh.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2598
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af baresi » 2. jun 2022, 10:59

R Rosenberg skrev:
2. jun 2022, 10:46
bonanza skrev:
2. jun 2022, 09:52
R Rosenberg skrev:
2. jun 2022, 09:36
Maglau skrev:
2. jun 2022, 08:11
Hannesbo er som jeg husker det absolut ikke dårligere teknisk end Høgh.
Det er da ikke et argument for noget som helst. Og jeg synes virkelig, at det ville være en skrækkelig vej at gå/fortsætte ned ad at sætte barren efter laveste fællesnævner.

Høgh er om muligt den ringeste spiller vi har hentet siden Safranko, og det ville være ret trist at bruge ham som benchmark i forhold til at forstærke holdet.
Han ligner ikke en fodboldspiller. Han ser helt kaw ud på banen, men ændrer ikke på at han har et fint målsnit. Det er vigtigt at vi altid har en på banen der kommer hurtigt ind i feltet og det lille felt. Det gør Makaric og Høgh, men ikke så mange andre. Det er længe Pallesen skal tøve før der kommer en afleveringsmulighed, en mand der i forvejen tøver i ekstrem grad. Jeg synes ikke truppen er chanceskabende nok til at vi kan klandre angrebet. Wingbacks med kvalitet og fart vil pynte gevaldigt på truppen.
Well, det er nok bare mig, der er naiv så. Men jeg synes ikke, at en spiller på Høghs niveau har noget som helst at lave i AaB. Jeg har ærligt talt ikke set noget så ringe siden Safranko.

Enig i forhold til backs - og jeg håber også, at det snart bliver indset i klubben. Pallesen er for mig, som Høgh, på så lavt et niveau, at det er pinligt for klubben.
Rosenberg - jeg er totalt enig. Høgh er 1. div spiller og thats it. vores specielt højre back stinker og vil hellere have den skiftet ud en venstre. Men begge gjorde ikke noget. Pallesen er dårligt offensivt som defensivt. Har helt ekstremt mange placeringsfejl i kampene, og presser forkert. Der bliver let spillet uden om ham. Han virker altid stresset i sit spil både defensivt og offensivt. Viser at han nok kører på for høj en klinge.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Pastorius » 2. jun 2022, 11:01

Yankee skrev:
2. jun 2022, 10:25
BoT skrev:
1. jun 2022, 19:23
Vi skal passe på ikke at opgive spillere for hurtigt, bare fordi de ikke er gode nok som 20-årige. Under de rette omstændigheder kan man nemt flytte sig fra udkanten af et 1. Div. Hold til at blive en dygtig superligaspiller.

En 20-årig er på ingen måde færdigudviklet. Hannesbo har nogle kompetencer, som er svære at træne, og det han mangler, kan han lære. Jeg synes helt klart, vi skal beholde ham, men måske finde en ny udlejning, hvis han endnu ikke har niveau til sporadiske indhop.
Ja - især fordi de jo stadig har kontrakt at løbe på. Når der samtidig er udsigt til rigtig mange afgange giver det fin mening at holde på Klitten, Hannesbo og Jeppe P. for at give lidt bredde og konkurrence.

Truppen er på 23 mand, heraf:
13 etablerede (Pallesen, Ahlmann, Ross, Granli, Pedro, Sousa, Fossum, Makaric, Lucas, Højholt, Hagelskjær, Prip, Kramer)
6 breddespillere på 20-23 (Høgh, Jeppe P, Klitten, Hannesbo, Prijovic, Ementa)
3 helt unge (Noshe, Sander, Ross)
Ja, og så Robert Kakeeto på 27, som jeg slet ikke ved hvor jeg skal placere.

Det er selvfølgelig altid vigtigt at få ryddet ud i mellemlaget, hvis man ikke tror på spillerne eller hvis de trækker høje lønninger. Men når man er nede på så få etablerede - og i øvrigt ikke har ret mange up-and-coming på 18-19 år, så giver det god mening at fastholde 3-5 mand i mellemlaget når de nu alligevel er på kontrakt. Det er spillere med seniorerfaring som sagtens kan blive brugbare i en meget komprimeret efterårssæson - selvfølgelig forudsat at de kan affinde sig med en reserverolle (i modsætning til Gedsted).
..men det er jo en dårlig sag, hvis vi kigger lidt frem. Hvis de ikke udvikler sig, så har de fyldt pladsen op i nogen tid. Hvis de udvikler sig og bliver stamspillere, så står vi med en spiller uden kontrakt og en meget dyrere forlængelse, hvis vi skal have udbytte af det.

Udgangspunktet må være at vi skal prøve at forlænge med dem nu, hvis vi stadig tror på dem, og ellers skal vi forsøge at minimere omkostningerne på dem med en udlejning og prøve at frigøre pladsen til dem i næste geled - og så kan jeg godt se at vi måske ikke har råd/mulighed for at fylde pladserne op med den rigtige kvalitet lige nu, så det kan godt være at det så alligevel er den bedste mulighed at lade dem forsøge at vise sig frem en sidste gang.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Eksil » 2. jun 2022, 11:16

Yankee skrev:
2. jun 2022, 10:25

Ja, og så Robert Kakeeto på 27, som jeg slet ikke ved hvor jeg skal placere.
Hvis ikke nogen vil købe ham for 0 kr må han lejes ud det sidste år, sikkert med løntilskud eller simpelhen bare ophæve for X % af det sidste års løn.

Der er ingen fremtid i det, hverken for ham eller klubben.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14810
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 2. jun 2022, 12:09

raekkeettre skrev:
2. jun 2022, 10:07
Nordjyden HY skrev:
2. jun 2022, 09:21
Gudmundur Thórarinsson fortsætter ikke i klubben

https://aabsport.dk/nyheder/2022/juni/a ... on-option/
One story a day...har det ikke passet meget godt indtil nu :) trist at vi ikke kan forvente mere idag, men fedt vi ved der dukker noget op i morgen ;)
Gode historier vil man gerne have mest mulig opmærksomhed på, hvorimod dårlige historier gerne må blive begravet af andre nyheder.

Fint ikke at udnytte optionen. Han så spændende ud i den første kamp inden han blev skadet. Efterfølgende synes jeg han så for tynd ud defensivt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar