Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 28. jun 2022, 17:15

RicoBR02 skrev:
28. jun 2022, 17:09
bedstefar skrev:
28. jun 2022, 16:58
Patmand skrev:
28. jun 2022, 16:50
bonanza skrev:
28. jun 2022, 13:22
baresi skrev:
28. jun 2022, 11:53
https://www.youtube.com/watch?v=dctXMS2Vqrw

hvis ham Ali Almosave kan overføre det her til senior fodbold - så er det ikke verdens dårligste venstre ben og spil forståelse han har :-)
Syns virkelig det er interessant vi er så aggressive på at hente en busfuld talenter ind fra de andre klubber.

Men nu må Andreas Poulsen godt lande
Selvom de fleste altid ser bedre ud i highlight videoer, så synes jeg afgjort at han er en god type. Kommer i gode positioner, stærk med bolden for fødderne og virker som en nogenlunde afslutter med plads til forbedring. Ikke nogen Prip, men har også nogle år til at øge sit niveau. Èn ting jeg ligger mærke til er en tendens til at dribble alt alt for meget, og ikke fokusere nok på at lave en ordentlig aflevering når han slipper bolden. Der mangler en smule blik for medspillerne, og det skal han blive bedre til hvis han vil spille senior bold i AaB.
Er I helt seriøst imponeret over hvad I ser i den video?

Jeg troede når man lagde noget op på YouTube, at så var det trods alt highlights der kunne imponere seeren. Her ser jeg en masse aktioner der ikke fører til noget, almindelige afleveringer, skud forbi mål mv.

I er med på at modstandene er alt fra halvgode til temmelig ringe ungdomsspillere. Jeg ser slet ikke en Superliga-spiller i ham. Han bliver 21 til januar, han har spillet U-19 på dispensation men det er ovre nu. Det vil sige han kan kun spille seniorkampe nu.

Jeg ser åbenbart noget andet end I gør. For mig at se har han slet ikke niveau. Vi har en Oliver Ross på 17 år der kan spille Superliga uden at falde igennem, og så ham her på 20,5 - han er fucking miles away.
Hvilken video har du set? Teknisk langt bedre end de fleste superliga spillere. Kan vi få noget fysik og overblik på ham, så kan han blive en fin tilføjelse. Potentialet er der i hvert fald.

Det giver også meget mening med at vi får en klasse midtbane spiller ind, når det lyder til Fossum bliver solgt. Hvem mon det kan være?
Jeg må også indrømme at jeg er imponeret over hans teknik, der er en blanding af kusk og Lucas over det. Han skal selvfølgelig bygge på, men absolut ikke dårligt.
Viser det sig at man vurderer at hans potentiale er værd at satse på, så bliver det sgu rart at have en fra bænken der rent faktisk kan udfordre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Forza » 28. jun 2022, 17:27

Andreas Poulsen og Oliver Klitten er lige begyndt at følge hinanden på insta. Det kunne jo være der tales om en fælles arbejdsgiver mellem dem.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 28. jun 2022, 17:50

Forza skrev:Andreas Poulsen og Oliver Klitten er lige begyndt at følge hinanden på insta. Det kunne jo være der tales om en fælles arbejdsgiver mellem dem.
Men mon ikke Klitten er på vej ud? Efter Ludewig er kommet har Klitten langt til spilletid både på back og kant. Jeg ser ikke Klitten kan slå Kusk, Lucas, Souza, Prip, Oliver Ross eller Makaric af. Så er vi reelt nede på han kan slå Kasper Høgh af og måske Ementa.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 28. jun 2022, 18:20

Jakobsen skrev:
28. jun 2022, 17:50
Forza skrev:Andreas Poulsen og Oliver Klitten er lige begyndt at følge hinanden på insta. Det kunne jo være der tales om en fælles arbejdsgiver mellem dem.
Men mon ikke Klitten er på vej ud? Efter Ludewig er kommet har Klitten langt til spilletid både på back og kant. Jeg ser ikke Klitten kan slå Kusk, Lucas, Souza, Prip, Oliver Ross eller Makaric af. Så er vi reelt nede på han kan slå Kasper Høgh af og måske Ementa.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Og er vi dernede og skrabe, så er der vist ingen grund til at bruge penge og tid på det. Vi behøver ikke flere 'lag 3-spillere'.
Ædruelighedens stemme

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1494
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Lyfe » 28. jun 2022, 18:30

IAO siger at det er fossum der er mest aktivitet på er egentlig lidt overraskende for mig. Troede Prip var mere varm men Fossum ud og en transferbombe af en overraskelse ind på midten tager jeg gerne :D
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 28. jun 2022, 18:34

Lyfe skrev:IAO siger at det er fossum der er mest aktivitet på er egentlig lidt overraskende for mig. Troede Prip var mere varm men Fossum ud og en transferbombe af en overraskelse ind på midten tager jeg gerne :D
Fossum er i periferien af et landshold og et mere proven/kendt navn end Prip der nok kun kan blive solgt på en sæson i AaB. De to er jævnaldrende så Fossum har et bedre CV og Prips alder gør han ikke kan sælges på et potentiale.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af swfc » 28. jun 2022, 19:00

Jakobsen skrev:
28. jun 2022, 18:34
Lyfe skrev:IAO siger at det er fossum der er mest aktivitet på er egentlig lidt overraskende for mig. Troede Prip var mere varm men Fossum ud og en transferbombe af en overraskelse ind på midten tager jeg gerne :D
Fossum er i periferien af et landshold og et mere proven/kendt navn end Prip der nok kun kan blive solgt på en sæson i AaB. De to er jævnaldrende så Fossum har et bedre CV og Prips alder gør han ikke kan sælges på et potentiale.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
God analyse.
Jeg er forøvrigt begyndt at følge Allan Sousa på Instagram. Jeg er på vej til AaB. (i wish)
AaB i hjertet

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af R Rosenberg » 28. jun 2022, 19:36

Nordjyden HY skrev:
28. jun 2022, 16:45
Inge håber på minimum en ny spiller inden træningslejren i Polen. Derudover er der interesse for for Louka Prip, Malthe Højholt og Iver Fossum, hvor Fossum har trukket mest opmærksomhed.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/det- ... &fs=e&s=cl
Der står vel faktisk, at de er i egentlige forhandlinger med en interesseret køber, så det er vel længere henne end bare tiltrukket interesse.

Det ville være maje fint at cashe 1-2 mio ind på Fossum og spare hans løn til fx en erfaren midtbanekanon.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 217
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af PFA » 28. jun 2022, 19:40

R Rosenberg skrev:
28. jun 2022, 19:36
Nordjyden HY skrev:
28. jun 2022, 16:45
Inge håber på minimum en ny spiller inden træningslejren i Polen. Derudover er der interesse for for Louka Prip, Malthe Højholt og Iver Fossum, hvor Fossum har trukket mest opmærksomhed.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/det- ... &fs=e&s=cl
Der står vel faktisk, at de er i egentlige forhandlinger med en interesseret køber, så det er vel længere henne end bare tiltrukket interesse.

Det ville være maje fint at cashe 1-2 mio ind på Fossum og spare hans løn til fx en erfaren midtbanekanon.
Tænker ikke Inge sælger Fossum for så lille et beløb med et helt år tilbage, og flere interesserede klubber. Det vil være meget modsat det Inge ellers har præsteret af salg.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Hanga » 28. jun 2022, 19:42

PFA skrev:
28. jun 2022, 19:40
R Rosenberg skrev:
28. jun 2022, 19:36
Nordjyden HY skrev:
28. jun 2022, 16:45
Inge håber på minimum en ny spiller inden træningslejren i Polen. Derudover er der interesse for for Louka Prip, Malthe Højholt og Iver Fossum, hvor Fossum har trukket mest opmærksomhed.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/det- ... &fs=e&s=cl
Der står vel faktisk, at de er i egentlige forhandlinger med en interesseret køber, så det er vel længere henne end bare tiltrukket interesse.

Det ville være maje fint at cashe 1-2 mio ind på Fossum og spare hans løn til fx en erfaren midtbanekanon.
Tænker ikke Inge sælger Fossum for så lille et beløb med et helt år tilbage, og flere interesserede klubber. Det vil være meget modsat det Inge ellers har præsteret af salg.
Enig det er for lidt og jeg tror ikke på vi sælger til de summer. Med mindre han snakker euro :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Dorezha
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 25. apr 2022, 11:35
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Dorezha » 28. jun 2022, 20:28

Hanga skrev:
28. jun 2022, 19:42
PFA skrev:
28. jun 2022, 19:40
R Rosenberg skrev:
28. jun 2022, 19:36
Nordjyden HY skrev:
28. jun 2022, 16:45
Inge håber på minimum en ny spiller inden træningslejren i Polen. Derudover er der interesse for for Louka Prip, Malthe Højholt og Iver Fossum, hvor Fossum har trukket mest opmærksomhed.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/det- ... &fs=e&s=cl
Der står vel faktisk, at de er i egentlige forhandlinger med en interesseret køber, så det er vel længere henne end bare tiltrukket interesse.

Det ville være maje fint at cashe 1-2 mio ind på Fossum og spare hans løn til fx en erfaren midtbanekanon.
Tænker ikke Inge sælger Fossum for så lille et beløb med et helt år tilbage, og flere interesserede klubber. Det vil være meget modsat det Inge ellers har præsteret af salg.
Enig det er for lidt og jeg tror ikke på vi sælger til de summer. Med mindre han snakker euro :P
Mon ikke der snakkes Euro. Ellers sælger IAO ikke! :cheers:
Et hjerte - En klub

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Sønderhof » 28. jun 2022, 21:00

Dorezha skrev:
28. jun 2022, 20:28
Hanga skrev:
28. jun 2022, 19:42
PFA skrev:
28. jun 2022, 19:40
R Rosenberg skrev:
28. jun 2022, 19:36
Nordjyden HY skrev:
28. jun 2022, 16:45
Inge håber på minimum en ny spiller inden træningslejren i Polen. Derudover er der interesse for for Louka Prip, Malthe Højholt og Iver Fossum, hvor Fossum har trukket mest opmærksomhed.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/det- ... &fs=e&s=cl
Der står vel faktisk, at de er i egentlige forhandlinger med en interesseret køber, så det er vel længere henne end bare tiltrukket interesse.

Det ville være maje fint at cashe 1-2 mio ind på Fossum og spare hans løn til fx en erfaren midtbanekanon.
Tænker ikke Inge sælger Fossum for så lille et beløb med et helt år tilbage, og flere interesserede klubber. Det vil være meget modsat det Inge ellers har præsteret af salg.
Enig det er for lidt og jeg tror ikke på vi sælger til de summer. Med mindre han snakker euro :P
Mon ikke der snakkes Euro. Ellers sælger IAO ikke! :cheers:
Det vil være rigtigt flot, hvis Inge får 2mio euro for Fossum.
Han har spillet et yderst sløjt forår, hvor han heller ikke har været udtaget for Norge.
En midtbanespiller uden markante spidskompetencer ned udløb om et år. Han er ikke interesant for top 5-ligaer, så kan vi får 10 mio. kr for ham skal bør vi takke ja.
For de penge kan vi forhåbentligt få en type ind der kan sætte spillet og bidrage med noget mere fysik.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 669
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af jayC » 28. jun 2022, 21:03

Jeg savner virkelig medierne og deres gåpåmod - der er jo ingen der opsnuser noget længere..

Vi kan jo ikke sætte hele vores lid til @baresi og @Moen i forhold til rygter ..

Jeg håber sku snart de har fået sat autograf på A. Poulsen, og ham midtbanemanden.

Synes dette transfervindue har vist mig to ting - IAO og LF handler og har været hurtige ude og få lukket nogle gode handler.

De 15 min jeg så af kampen mod AGF havde sousa sku flere gode aktioner - lad der forsætte ..

Akademiet bliver opgraderet hvilket er godt, så vi kan bygge fremtiden forhåbentlig af talenter fra akademiet ..
AaB - nu, i morgen & altid! :)

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af FlemmingG » 28. jun 2022, 21:10

Sønderhof skrev:
28. jun 2022, 21:00
Dorezha skrev:
28. jun 2022, 20:28
Hanga skrev:
28. jun 2022, 19:42
PFA skrev:
28. jun 2022, 19:40
R Rosenberg skrev:
28. jun 2022, 19:36
Nordjyden HY skrev:
28. jun 2022, 16:45
Inge håber på minimum en ny spiller inden træningslejren i Polen. Derudover er der interesse for for Louka Prip, Malthe Højholt og Iver Fossum, hvor Fossum har trukket mest opmærksomhed.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/det- ... &fs=e&s=cl
Der står vel faktisk, at de er i egentlige forhandlinger med en interesseret køber, så det er vel længere henne end bare tiltrukket interesse.

Det ville være maje fint at cashe 1-2 mio ind på Fossum og spare hans løn til fx en erfaren midtbanekanon.
Tænker ikke Inge sælger Fossum for så lille et beløb med et helt år tilbage, og flere interesserede klubber. Det vil være meget modsat det Inge ellers har præsteret af salg.
Enig det er for lidt og jeg tror ikke på vi sælger til de summer. Med mindre han snakker euro :P
Mon ikke der snakkes Euro. Ellers sælger IAO ikke! :cheers:
Det vil være rigtigt flot, hvis Inge får 2mio euro for Fossum.
Han har spillet et yderst sløjt forår, hvor han heller ikke har været udtaget for Norge.
En midtbanespiller uden markante spidskompetencer ned udløb om et år. Han er ikke interesant for top 5-ligaer, så kan vi får 10 mio. kr for ham skal bør vi takke ja.
For de penge kan vi forhåbentligt få en type ind der kan sætte spillet og bidrage med noget mere fysik.
Var ude og se en træning i sidste uge. Snakkede lidt med Thomas Jasper - ifølge ham, vil Friis meget nødig af med Fossum. Han er vist første mand på holdkortet. Så hvis han bliver solgt, så vil Friis nok meget gerne have en stor profil ind, for at fylde hans sko ud

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 445
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af DarkHorse9000 » 28. jun 2022, 21:19

Jeg tror Moens kilde har fået mundkurv på efter Poulsen-handlen er trukket ud.Ham er vi ellers mange der gerne vil hører fra :D

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Moen » 28. jun 2022, 21:26

DarkHorse9000 skrev:
28. jun 2022, 21:19
Jeg tror Moens kilde har fået mundkurv på efter Poulsen-handlen er trukket ud.Ham er vi ellers mange der gerne vil hører fra :D
Haha, det håber jeg da ikke. Hører ikke rigtigt andet lige nu end det jeg allerede har skrevet. Er taget på Munken for at se om der er en ny spiller👍🏽

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 445
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af DarkHorse9000 » 28. jun 2022, 21:37

Moen skrev:
28. jun 2022, 21:26
DarkHorse9000 skrev:
28. jun 2022, 21:19
Jeg tror Moens kilde har fået mundkurv på efter Poulsen-handlen er trukket ud.Ham er vi ellers mange der gerne vil hører fra :D
Haha, det håber jeg da ikke. Hører ikke rigtigt andet lige nu end det jeg allerede har skrevet. Er taget på Munken for at se om der er en ny spiller👍🏽
Støder du ikke på vores nye kazakhstanske tredjemålmand, så håber jeg du har held ved damerne :thumbsup:

bonanza
1. div
1. div
Indlæg: 349
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af bonanza » 28. jun 2022, 22:21

Mon ikke den defensive forstærkning der hentydes til er Poulsen, og ikke endnu en centerback.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af Jakobsen » 28. jun 2022, 22:39

bonanza skrev:
28. jun 2022, 22:21
Mon ikke den defensive forstærkning der hentydes til er Poulsen, og ikke endnu en centerback.
Synes nu de burde få opgraderet bredden. Jeg synes vi har set så rigeligt til Hagelskjær og, at han ikke er nogen holdbar løsning.
Ja han kan aflevere med venstre og bruge en frokostpause på at tage et indkast, men modstanderne suser jo forbi ham når han skal forsvare.
Jeg ved godt, at han nok ikke er den der koster mest, men vi må også bare se på spilleren og om han har det tilstrækkelige niveau. Kunne vi udover Poulsen få skibbet Hagelskjær til Hobro og få en hædderlig stopper til bredden ville det være perfekt.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

sorenmoller95
2. div
2. div
Indlæg: 104
Tilmeldt: 27. maj 2022, 22:54

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)

Indlæg af sorenmoller95 » 28. jun 2022, 22:48

Jakobsen skrev:
28. jun 2022, 22:39
bonanza skrev:
28. jun 2022, 22:21
Mon ikke den defensive forstærkning der hentydes til er Poulsen, og ikke endnu en centerback.
Synes nu de burde få opgraderet bredden. Jeg synes vi har set så rigeligt til Hagelskjær og, at han ikke er nogen holdbar løsning.
Ja han kan aflevere med venstre og bruge en frokostpause på at tage et indkast, men modstanderne suser jo forbi ham når han skal forsvare.
Jeg ved godt, at han nok ikke er den der koster mest, men vi må også bare se på spilleren og om han har det tilstrækkelige niveau. Kunne vi udover Poulsen få skibbet Hagelskjær til Hobro og få en hædderlig stopper til bredden ville det være perfekt.
Til Hagelkjærs forsvar blev han også ladet meget i stikken ude på siden i 1-v-1 når vi havde så offensive wingbacks. Jeg tror han bliver bedre når han ikke på samme måde skal have sine 1-v-1’ere, men mere koncentrere sig om at dække boksen.

Når det så er sagt håber jeg den primære konstellation kommer til at bestå af Kramer-Ross, og så med Granli og Hagelskjær som fine garderinger.

Besvar