Supporterhjørnet

AaB Support Clubs debatforum
Dato og tid er 10. sep 2010, 20:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: HALFTIME er tilbage i æteren
Halftime
Halftime

HALFTIME har gennem flere uger måttet ligge stille grundet eftervirkningerne fra en alvorlig vandskade i både studiet og teknikken hos Radio Aalborg.

En del af problemet har været, at det rent teknisk ikke er muligt at have telefoner igennem til udsendelsen, men HALFTIME-redaktionen har været ude og optage en række interviews i løbet af ugen, og derfor kan programmet nu langt om længe vende tilbage i eftermiddag, hvor der sendes fra kl. 17.00 - 18.00 på de sædvanlige frekvenser, nemlig

Midtby 92,2 MHz
Nord 107,4 MHz
Syd 106,5 MHz

Antenneforeninger
Nr. Tranders 102,2 MHz
Stofa 98,6 MHz
Gug/Visse/Dall 98,6 MHz
Hybridnettet 97,3 MHz

HALFTIME - AaB i DIN radio!

Mvh
AaB Support Club
HALFTIME-udvalget

Titel: Re: HALFTIME er tilbage i æteren
Lilleput
Lilleput

Godt at høre, at I er tilbage :aabfan: Kommer gårsdagens Halftime på nettet?

Superliga
Superliga

Geografisk sted: Karlsbergbæltet
Ja, få det nu på nettet - please.

UncleG skrev:
Godt at høre, at I er tilbage :aabfan: Kommer gårsdagens Halftime på nettet?

1. div
1. div
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen
Upload!!!!!!!

Halftime
Halftime

Vi kan lige nu kun sende interviews på disc og har stadig ikke muligheder for at bruge telefoner og sende LIVE, vi kan ej heller ligge det på nettet endnu, på grund af vandskaden, der arbejdes hårdt på at normalisere situationen, men det tager tid med håndværkerne og så videre! :) :) Vi kan kun beklage vores trofaste lyttere ikke får det de tørster efter men håber på tålmodighed og kan opfordre dem der kan til at lytte hver fredag mellem 17-18 på de nævnte frekvenser! :)
Tak for forståelsen!
HALFTIME.

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Per Rishøj skrev:
Vi kan lige nu kun sende interviews på disc og har stadig ikke muligheder for at bruge telefoner og sende LIVE, vi kan ej heller ligge det på nettet endnu, på grund af vandskaden, der arbejdes hårdt på at normalisere situationen, men det tager tid med håndværkerne og så videre! :) :) Vi kan kun beklage vores trofaste lyttere ikke får det de tørster efter men håber på tålmodighed og kan opfordre dem der kan til at lytte hver fredag mellem 17-18 på de nævnte frekvenser! :)
Tak for forståelsen!
HALFTIME.

Hej Per,
er det ikke længere en mulighed at få aabis.dk til at lægge det på nettet?

1. div
1. div
Brugeravatar

Hej Per,

da jeg har forstrukket armen ved de hér, i mine øjne, blide og konstruktive piskeslag, vil jeg bare forespørge referat(er) af udsendelserne indtil de tekniske problemer en dag forhåbentlig må blive løst!

Arbejdet herved er formentlig mere tidskrævende end en under normale omstændigheder simpel upload af en lydfil... Men det ville være god stil, idet programmet ellers er gået tabt for mange fans herude!

(Har i nogen statistik/idé om, hvordan fordelingen af lyttere er på henholdsvis internettet (AaB-support-klub.dk/aabis.dk) vs når i sender live i radioen??

På forhånd tak!

Superliga
Superliga
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Favoritspiller: Martin Pedersen, Kasper Risgård, Thomas Augustinussen, Thomas Enevoldsen, Rade Prica
Favoritformation: 4-2-3-1
Fuld cadeau til det arbejde Halftime folkene laver det er virkelig stort og jeg savner jeres program, især den næsten ugentlige statusopdatering fra Lynge mangler i den grad.

Jeg håber snart problemet bliver udbedret, da jeg ikke ejer en FM radio.

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: 100 meter fra stadion
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Favoritformation: 4-3-3
thomasjn skrev:
Fuld cadeau til det arbejde Halftime folkene laver det er virkelig stort og jeg savner jeres program, især den næsten ugentlige statusopdatering fra Lynge mangler i den grad.

Jeg håber snart problemet bliver udbedret, da jeg ikke ejer en FM radio.

Er det ikke teknisk muligt at livestreame Halftime på samme måde som ANR gør på deres hjemmeside eller koster det for mange knaster?
Vil gerne give en hjælpende hånd med det hvis I mangler det.

1. div
1. div
Brugeravatar

Endnu en fredag eftermiddag uden Halftime...snøft! Helt og aldeles utroligt, hvorledes vandskader, brand og hvad ellers der har været galt efterhånden ikke er blevet udbedret på trods af den ellers fantastiske frivillige arbejdskraft...!? Og stadig ingen udmeldinger... Håber for det ellers gode programs skyld, at man på ASCs møder (hvis ellers det er hér, det går galt!?) arbejder på sagen!
Dette er programmet, der (burde/plejede) ihvertfald lover at sende fredag efter fredag og være linket mellem den menige fan og deres yndlingsklub... Bliver bare stadig så skuffet hver fredag, når man ingen grund har til at tro, at ulykkerne og uheldet nok en fredag tilsyneladende stadig har taget på og fortsat formår at sende dønninger ind i dette, et NYT kalenderår... 3 1/2 måned i dette år er gået...

Tør man være så fræk at spørge om, i har en dato for NÆSTE program..? Måske i kunne arbejde lidt med begrebet "DEADLINE"! Jeg synes i skulle overveje nogle ting, fx er her beskrivelsen af programmet inde på Facebook (heller ikke hér finder jeg svar)

Citat:
HALFTIME er AaB Support Clubs populære radioprogram, der har fast sendetid hver fredag fra kl. 17.00 på Radio Aalborg.

HALFTIME har været i æteren siden efteråret 2000, og er hurtigt blevet alle AaB fans' foretrukne medie for de seneste nyheder fra AaBs verden. Med Per Rishøj som fast studievært, er der hver uge lagt op til et spændende program spækket med interviews med spillerne, kommentarer fra trænerteamet samt AaBs ledelse.

Naturligvis kan du også høre nyt fra AaB Support Club i programmet. Desuden har HALFTIME også det seneste nyt fra AaB Ishockey og AaB Håndbold, ganske som HALFTIME hver uge ser frem til den næste kamp, med kommentarer fra både AaB-lejren og modstanderholdet. Alt dette og meget mere, i et timelangt program krydret med konkurrencer og musik.

Lyt med på de sædvanlige frekvenser på Radio Aalborg, nemlig:

Min(e) ytrelser her er på ingen måder personlige, men blot et udtryk for en fans ugentlige frustration, jeg ikke er ene om og som jeg håber, på et tidspunkt vil udmunde i et svar eller to...
:aabfan:

Drenge
Drenge
Brugeravatar

Hvor er det træls at Halftime er forsvundet fra nettet.
Ja jeg ved godt at det er her man rose for den
frivillige arbejdskraft osv osv
men informations niveauet er godt nok ringe...

Citat fra bestyrelsens skriftlige beretning for 2009
under punkt - Halftime med besvær

"I det kommende år vil vi bestræbe os på at informere bedre, hvis vi på forhånd ved,
at der bliver problemer med at få udsendelsen lagt på hurtigt, eller blot en hurtig
statusmeddelelse, hvis teknikken eksempelvis driller."

Såvidt jeg kan se er den sidste melding fra Halftimefolket fra den 19 og 22 feb siden har
der været larmende tavshed

Superliga
Superliga

Geografisk sted: Karlsbergbæltet
Ja, helt ærligt - hvad sker der med halftime..? Det er simpelthen så sølle. Hundehoveder, lusede amatører og elendige socialdemokrater ;)

Kan man mon få en forklaring?

Halftime
Halftime

Kære alle, kan godt forstå I er frustreret, det samme er vi selv over den nuværende situation hvor vi rent faktisk ikke ved om vi er købt eller solgt, men der er stadig problemer af bl.a teknisk art og vi ville ikke i den nuværende situation kunne servicere jer som vi plejer, derfor er der stadig ingen HALFTIME desværre, vi vil ikke gå på kompromis og vil ikke tilbyde mindre end vi har gjort før vi blev ramt af denne byge af uheld! :'( Vi er ikke uddannede journalister, men vil levere et så proffesionelt stykke radio program så muligt og det har vi ikke muligheden for lige nu, derfor sker det ikke! Vi kan dog love vi arbejder på højtryk for at HALFTIME ikke forsvinder, men er så hurtigt tilbage så muligt på sit gamle niveau, hvis ikke bedre! :) Hvad angår informations niveauet så beklager vi da, men vi har skrevet nogle gange herinde, og har været træt af at skulle skrive det samme igen igen igen, nemlig at skuffe jer med at vi ikke sender endnu, vi synes selv det er ret træls og trist! :(
I håb om snarligt HALFTIME comeback og jeres forståelse!
HALFTIME redaktionen.

1. div
1. div
Brugeravatar

Tak for svaret, Per!

Håber, alting snart løser sig for jer! Sig til herinde, hvis i mangler support i den ene eller anden retning!

Landshold
Landshold
Brugeravatar

Tak for info Per, håber snart i går i luften igen, i er savnet!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time