Endnu en fredag eftermiddag uden Halftime...snøft! Helt og aldeles utroligt, hvorledes vandskader, brand og hvad ellers der har været galt efterhånden ikke er blevet udbedret på trods af den ellers fantastiske frivillige arbejdskraft...!? Og stadig ingen udmeldinger... Håber for det ellers gode programs skyld, at man på ASCs møder (hvis ellers det er hér, det går galt!?) arbejder på sagen!
Dette er programmet, der (burde/plejede) ihvertfald lover at sende fredag efter fredag og være linket mellem den menige fan og deres yndlingsklub... Bliver bare stadig så skuffet hver fredag, når man ingen grund har til at tro, at ulykkerne og uheldet nok en fredag tilsyneladende stadig har taget på og fortsat formår at sende dønninger ind i dette, et NYT kalenderår... 3 1/2 måned i dette år er gået...
Tør man være så fræk at spørge om, i har en dato for NÆSTE program..? Måske i kunne arbejde lidt med begrebet "DEADLINE"! Jeg synes i skulle overveje nogle ting, fx er her beskrivelsen af programmet inde på Facebook (heller ikke hér finder jeg svar)
Citat:
HALFTIME er AaB Support Clubs populære radioprogram, der har fast sendetid hver fredag fra kl. 17.00 på Radio Aalborg.
HALFTIME har været i æteren siden efteråret 2000, og er hurtigt blevet alle AaB fans' foretrukne medie for de seneste nyheder fra AaBs verden. Med Per Rishøj som fast studievært, er der hver uge lagt op til et spændende program spækket med interviews med spillerne, kommentarer fra trænerteamet samt AaBs ledelse.
Naturligvis kan du også høre nyt fra AaB Support Club i programmet. Desuden har HALFTIME også det seneste nyt fra AaB Ishockey og AaB Håndbold, ganske som HALFTIME hver uge ser frem til den næste kamp, med kommentarer fra både AaB-lejren og modstanderholdet. Alt dette og meget mere, i et timelangt program krydret med konkurrencer og musik.
Lyt med på de sædvanlige frekvenser på Radio Aalborg, nemlig:
Min(e) ytrelser her er på ingen måder personlige, men blot et udtryk for en fans ugentlige frustration, jeg ikke er ene om og som jeg håber, på et tidspunkt vil udmunde i et svar eller to...