Vesttribunen Hopper!
Vesttribunen Hopper!
Til Melodien "Heartache" af Bonnie Tyler. [https://youtu.be/MUEwZxcjkPY?t=14]
VESTTRIBUNEN HOPPER!
Vi vil kæmpe for byens tropper!
Og Vi føgler Åhhhhhhhhhhh...
AALBORG B-K!
(Gentag)
Hvad synes I?
VESTTRIBUNEN HOPPER!
Vi vil kæmpe for byens tropper!
Og Vi føgler Åhhhhhhhhhhh...
AALBORG B-K!
(Gentag)
Hvad synes I?
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Re: Vesttribunen Hopper!
Fed sang. Jeg har lidt problemer med at få versefødderne til at passe. Hvad med dette?
Vesttribunen hopper
Samler byens tropper
Og Nordjylland er med på
at synge højt for Aalborg BK
Vesttribunen hopper
Samler byens tropper
Og Nordjylland er med på
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Meelsen
- Allstar
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
This could work!sulakvelidze skrev: ↑2. sep 2021, 00:35Fed sang. Jeg har lidt problemer med at få versefødderne til at passe. Hvad med dette?
Vesttribunen hopper
Samler byens tropper
Og Nordjylland er med på
Fedt forslag. Lad os give den et skud.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!
Kør OB ikke en lignende sang?
Kæmpe succes må man sige
- Meelsen
- Allstar
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
Syntes også det gik rigtig godt med at få den implementeret på tribunen. Generelt bare virkelig fedt at se så mange bidrage til stemningen. Glæder mig til at få sangen prøvet af på fredag. Der skal nok komme knald på!
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!
- Lindmark
- Allstar
- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Høj høj klasse - og lidt magi i sangen allerede da den kørte umiddelbart inden både målene til 1-2 og 2-3
Lækkert at et forslag smidt i en tråd på debatside.dk 1/9 kan blive sunget højt af et samlet udebaneafsnit tolv dage senere. Grassroot democracy
Lækkert at et forslag smidt i en tråd på debatside.dk 1/9 kan blive sunget højt af et samlet udebaneafsnit tolv dage senere. Grassroot democracy
Lindmark / Vendelbokartellet
Det er helt vild mand!
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Det lød rigtig godt og "hoppestemningen" blev også kommenteret og rost på tv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Køllen I Møllen
- Allstar
Hel ekstrem fed stemning, atmosfære og gnist omkring kampen igår. Ikke set siden 1-0 over FCK for et par år siden. Virkelig virkelig fantastisk.
Betød rigtig meget at der var næsten fyldt på vest. Det er bare nemmere at få en fed atmosfære når folk står tæt-pakket.
Pisseærgerligt at det ikke lige er mere fyldt på Nordtribunen til en kamp som igår. Utroligt at der stadig er så mange tomme sæder.
Men selv på sponsor-tribunen blev der til tider sunget med igår.
EN TING der bare pisser mig og bliver ved med at pisse mig af. JEG BLIVER SÅ EDDERSPÆNDT RASENDE over den kæmpe-klovn af en stadion-speaker som igennem så mange pr efterhånden har klovnet sig frem i forbindelse med AaBs kampe. Er der ikke snart en voksen der får ham smidt ud på røv og albuer? Hvor er det pinligt at se og høre på den måde han opfører sig. Få ham nu væk for helv….
Betød rigtig meget at der var næsten fyldt på vest. Det er bare nemmere at få en fed atmosfære når folk står tæt-pakket.
Pisseærgerligt at det ikke lige er mere fyldt på Nordtribunen til en kamp som igår. Utroligt at der stadig er så mange tomme sæder.
Men selv på sponsor-tribunen blev der til tider sunget med igår.
EN TING der bare pisser mig og bliver ved med at pisse mig af. JEG BLIVER SÅ EDDERSPÆNDT RASENDE over den kæmpe-klovn af en stadion-speaker som igennem så mange pr efterhånden har klovnet sig frem i forbindelse med AaBs kampe. Er der ikke snart en voksen der får ham smidt ud på røv og albuer? Hvor er det pinligt at se og høre på den måde han opfører sig. Få ham nu væk for helv….
Janteloven eksisterer IKKE!
Var selv med på away-turen til Viborg da sangen først blev brugt, og på stadion igen i fredags hvor den fik hjemmebanedebut. En super sang og stemning den fører med sig, simpelthen klasse af stemningsskaberne på Vestribunen at få sangen realiseret ud fra nogle indlæg her på siden. Virker jo allerede til at være blevet en ny fanfavorit
Lidt inspiriret af AGFs fælleshopning på stadion i slutningen af kampen, kunne den her sang i slutningen af en kamp (hvor vi vinder) justeres til "Aalborg Stadion Hopper / Hele stadion hopper", og så kunne man prøve at få særligt nord med på den.
Jeg kan bedre lide "Aalborg BK -1885"
Jo, det har du ret i. Men den kører vel reelt set først i stor skala når kampen er færdig og spillerne skal hyldes? Mit forslag går mere på, at kampen fortsat er igang.
Desuden kan jeg være lidt i tvivl om, om Nord nogensinde ville komme med på at hoppe fra side til side på den måde
-
- Allstar
- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk