Billedtråden

Her debatteres aktiviteter på stadion. Forslag til Tifo'er. Sange hørt i forbindelse med fodbold, håndbold og/eller ishockey, samt evt. forslag til nye sange. Også debat om stemning generelt.
Besvar
Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Billedtråden

Indlæg af RØDESVIN » 27. jul 2010, 14:33

Simon-RS skrev:
RØDESVIN skrev:
Meelsen skrev:Et udsnit at de forskellige stickers der er kommer hen over det seneste års tid:
Billede

Tak til Emil.
Kan de købes et eller andet "hemmeligt" sted :thumbsup:
En stor del af alle de stickers kan købes på DT inden hjemmekampene.
Super mange tak :thumbsup:

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Billedtråden

Indlæg af Dot Bot » 19. aug 2010, 17:00

Tænkte på om der var nogle der lå inde med nogle billeder fra i mandags? Så er I da velkommende til at dele dem med os andre :)

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Billedtråden

Indlæg af Meelsen » 26. aug 2010, 12:01

Hajduk vs. Unirea Euro League 2010/11
Billede
Billede
Billede
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Billedtråden

Indlæg af Simon-RS » 28. aug 2010, 12:28

Massivt af Hajduk. Godt nok ærgeligt at de ikke trak OB. Men kæft en kamp mod Anderlecht!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Billedtråden

Indlæg af Simon-RS » 20. sep 2010, 10:04

Billede

Fin dag i Randers. I lørsdags så jeg en spiller kysse logoet for første gang siden Simon Bræmer, Scarface jeg elsker dig!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Billedtråden

Indlæg af Dot Bot » 20. sep 2010, 10:27

Billede

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Billedtråden

Indlæg af danielnoll » 20. sep 2010, 15:37

...

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Billedtråden

Indlæg af Fabbe » 20. sep 2010, 23:30

Fine stickers. Jeg ser frem til at se dem pryde byens pæle.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Billedtråden

Indlæg af Simon-RS » 21. sep 2010, 09:18

FCK-Brøndby kampen fik jo ikke de pæneste overskrifter, men når man kigger rundt på forskellige sider, så er Brøndby folk godt træt af politiets optræden. Medierne har et billede, men der er satme mange billeder, som der er sprunget over:

Ja, det er rigtigt betjent 61-71, far skal pryles!
Billede

Se ved 0:50, hvor en mand med briller går hen og hjælper børn væk fra politiet, hvor efter han bliver skubbet voldsomt væk af en klog klog betjent.


Billede

Taget fra Fanatikos, hvor "HævnensTime" fra Brøndby havde postet dette:
HævnensTime skrev:Det der skete, uden macho bullshit og pral, sakset fra anden Brøndbyside:"Jeg så hvordan det startede. Der er et par ølbakker der ligger og små brænder, så kommer der fire betjente med en brandslange, men i stedet for at slukke ilden sprøjter de 5-10 fans der stod flere meter væk og med ryggen til lige i hovedet. Det bliver de så sure over og skælder betjentene ud. Betjentene slukker så ilden og sprøjter lidt mere på nogle fans. Der bliver så kastet nogle øl på betjentene, der så trækker sig tilbage. Her kunne den så være sluttet, men politiet mente det var en situation der var værd at optræppe så de sender 10-15 mand ind med knipler og begynder at slå vildt omkring sig, med det til følge at: 1, mange uskyldige bliver slået med knipler, 2 folk flygter for at komme væk og det medfører et pres ned af tribunen så folk vælter og endnu flere mennesker bliver mast osv. Nu er tilstrækkeligt mange mennesker blevet ret sure og der opstår et regulært slagsmål med politiet, som så trækker sig tilbage igen. Her kunne det også være stoppet. Politiet tilkalder nu forstærkninger og forskanser sig i indgangen til tribunen hvor der ikke rigtig sker så meget, der er lidt skamysler, men der er meget mere ro på situationen end før. Få minutter før kampen slutter løber politiet så storm mod tribunen og angriber i alle retninger, igen bliver mange uskyldige, heriblandt børnefamilier langt fra balladen og blandet ind, da de febrilsk slår om sig på alt der rør sig. Endnu flere mennesker vælter i en menneskelig lavine og kommer i klemme og bliver mast. En fuldstændig sindsyg og unødvendig situation. Det lader ikke til at politiet ønsker at bevare ro eller minimere balladen, men ønsker at vinde et slagsmål med vold og magt."
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Billedtråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. sep 2010, 09:48

Jeg kan ikke se videoklippet her hvor jeg sidder men de billeder er da overhovedet ikke på nogen måde til belastning for politiet! Må politiet ikke udføre deres arbejde fordi der står et barn ved siden af? Og hvorfor i alverden skal det forståes sådan at det er politiet der har slået den mand der ligger ned?

Historien i bunden giver jeg ikke en skid for. Al det der med at det altid er politiet der angriber uskyldige børnefamilier kan de pisgule sataner stikke skråt op...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Billedtråden

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2010, 10:09

Simon-RS skrev:FCK-Brøndby kampen fik jo ikke de pæneste overskrifter, men når man kigger rundt på forskellige sider, så er Brøndby folk godt træt af politiets optræden. Medierne har et billede, men der er satme mange billeder, som der er sprunget over:

Ja, det er rigtigt betjent 61-71, far skal pryles!
Billede

Se ved 0:50, hvor en mand med briller går hen og hjælper børn væk fra politiet, hvor efter han bliver skubbet voldsomt væk af en klog klog betjent.


Billede

Taget fra Fanatikos, hvor "HævnensTime" fra Brøndby havde postet dette:
HævnensTime skrev:Det der skete, uden macho bullshit og pral, sakset fra anden Brøndbyside:"Jeg så hvordan det startede. Der er et par ølbakker der ligger og små brænder, så kommer der fire betjente med en brandslange, men i stedet for at slukke ilden sprøjter de 5-10 fans der stod flere meter væk og med ryggen til lige i hovedet. Det bliver de så sure over og skælder betjentene ud. Betjentene slukker så ilden og sprøjter lidt mere på nogle fans. Der bliver så kastet nogle øl på betjentene, der så trækker sig tilbage. Her kunne den så være sluttet, men politiet mente det var en situation der var værd at optræppe så de sender 10-15 mand ind med knipler og begynder at slå vildt omkring sig, med det til følge at: 1, mange uskyldige bliver slået med knipler, 2 folk flygter for at komme væk og det medfører et pres ned af tribunen så folk vælter og endnu flere mennesker bliver mast osv. Nu er tilstrækkeligt mange mennesker blevet ret sure og der opstår et regulært slagsmål med politiet, som så trækker sig tilbage igen. Her kunne det også være stoppet. Politiet tilkalder nu forstærkninger og forskanser sig i indgangen til tribunen hvor der ikke rigtig sker så meget, der er lidt skamysler, men der er meget mere ro på situationen end før. Få minutter før kampen slutter løber politiet så storm mod tribunen og angriber i alle retninger, igen bliver mange uskyldige, heriblandt børnefamilier langt fra balladen og blandet ind, da de febrilsk slår om sig på alt der rør sig. Endnu flere mennesker vælter i en menneskelig lavine og kommer i klemme og bliver mast. En fuldstændig sindsyg og unødvendig situation. Det lader ikke til at politiet ønsker at bevare ro eller minimere balladen, men ønsker at vinde et slagsmål med vold og magt."
Der er ingen tvivl om, at politiet har været pressede og har helt siikkert også ramt uskyldige. Men, som Køllen skriver, at der er børn til stede skal vel ikke forhindre dem i at gøre deres arbejde? Når alt kommer til alt, så kan det kun være BIFs "fans" der er at takke for at nogle børn har fået ar på sjælen - den reaktion politiet kom med må forventes, når man opfører sig så hjernedødt som de såkaldte fans gjorde..

At du citeter Hævnens time er lidt af en joke.. Hvis du læser hans indlæg på allehaderos.dk igennem, så er han formentligt den mindst objektive af alle dem der skriver derinde. Han og hans venner gør aldrig noget forkert - det er samfundet, politiets og alle andres skyld hver gang der er ballade...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Billedtråden

Indlæg af Holm-o1 » 21. sep 2010, 10:54

Bang, prøv nu lige læs det igen... Han har nappet det fra en brøndby side. Ergo, er det ikke ham og hans bølle venner..

Men kan det aldrig være ordensmagten der engang imellem tackler situationen forkert?
..

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Billedtråden

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2010, 11:02

Holm-o1 skrev:Bang, prøv nu lige læs det igen... Han har nappet det fra en brøndby side. Ergo, er det ikke ham og hans bølle venner..

Men kan det aldrig være ordensmagten der engang imellem tackler situationen forkert?
Jeg har læst det igen... Og ja, jeg er fuldstændig klar over det er en Brøndby side, hvilket også gør hans (Hævnens Time) kommentarer meget subjektive selvom han gerne vil have det til at være åhh noget så objektivt. Jeg kommenterer ikke på Simon som person, blot for at slå det fast..

Jeg siger ikke at politiet ikke kan gøre noget forkert. Men lige meget hvad, så får du mig ikke overbevist om, at skylden for at der overhovedet bliver en "kamp" ligger 100% hos de idioter der skulle smide med romerlys, brænde sæder, smadre toiletter, etc. Det skal ALDRIG accepteres og derfor har politiet al ret til at gå ind med de magtmidler de har til rådighed.
Ska' vi hak'?

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Billedtråden

Indlæg af Simon-RS » 21. sep 2010, 13:34

MrBangDK skrev:
Holm-o1 skrev:Bang, prøv nu lige læs det igen... Han har nappet det fra en brøndby side. Ergo, er det ikke ham og hans bølle venner..

Men kan det aldrig være ordensmagten der engang imellem tackler situationen forkert?
Jeg har læst det igen... Og ja, jeg er fuldstændig klar over det er en Brøndby side, hvilket også gør hans (Hævnens Time) kommentarer meget subjektive selvom han gerne vil have det til at være åhh noget så objektivt. Jeg kommenterer ikke på Simon som person, blot for at slå det fast..

Jeg siger ikke at politiet ikke kan gøre noget forkert. Men lige meget hvad, så får du mig ikke overbevist om, at skylden for at der overhovedet bliver en "kamp" ligger 100% hos de idioter der skulle smide med romerlys, brænde sæder, smadre toiletter, etc. Det skal ALDRIG accepteres og derfor har politiet al ret til at gå ind med de magtmidler de har til rådighed.
Der var kæmpe idioter på Brøndbys tribune, ja. Men med alle de kameraer og pis og lort, som de reklamerer med de har, så burde de for fanden da også kunne få fat i de personer, som har gjort noget - og ikke i tilfældige mennesker, som de møder på vejen. Men der er også de klip, hvor man ser 3 VUC-elever, som er gået om 6 gange derude, står og spiller smart foran brændende sæder, jeg håber også, at de vælter og brænder dem selv ihjel. Men det foregår i den anden side af tribunen. Politiets og de inkompetente katte i orange veste, som har en træng til at konstant vise sig, er ikke altid helt godt - det er også set før på Aalborg stadion, og når vi er på tur, hvor det er gået alt alt for vidt, bare fordi de lige skal vise sig, der har da på et tidspunkt været en situation, hvor en fan var ved at blive skubbet ud over hullet, bare fordi at kontrollen skulle og slukke et blus, som i forvejen var slukket. Stor cadeau dem da!

Ja, raseri er nok til at ane i dette indlæg. Men at skulle se uskyldige mennesker blive behandlet af politiet, det er lidt for meget for mig.
Og det er specielt de unge, som ikke fatter en meter - det så man også i Randers. Poulsen og Lars Voigt, to bejtente lidt oppe i alderen, var helt nede på jorden og kunne godt se igennem fingrerne med små ting (som at ramme vejen med venstre fod en gang på ruten) var helt ok, hvor de unge tværtimod, har en mindreværdskompleks og en hang til at være sejere end alle andre, fordi de har en flyverdragt med reflekser på, skal gå udover nogen, som ikke følger det tempo, som sprinterne fyrer afsted i, "så skal man bare følge med, ellers så bliver der ikke noget fodboldkamp til dig!".

- Sad, but true.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Billedtråden

Indlæg af Bech » 21. sep 2010, 13:51

Jeg er helt enig i at kontrollører og Politi også laver fejl. Det er jo også set i Aalborg at kontrollører træder ved siden af...
Dog syntes jeg stadig at den fede skylds pegefinger peger i retningen af den hardcore kerne i Brøndby. Selvfølgelig er der almindelige Incestegnsfans der bliver draget ind i riotet og derfor også uskyldige som man jo så ikke kan kende forskel på længere, der bliver ramt.

Men hvis ikke de hardcoregrupper og Alpha/BS, havde sat gang i stuntet med at kaste med blus og maskerer sig på tribunen, så havde der fra start ikke været noget problem. Hvis så de riot-orienterede grupperinger ikke havde sat ild til alt muligt lort så var der slet ingen grund til at autoriteterne skulle ind på tribunen og derfor ingen konfrontation. Brøndby har da i den grad fucked sig selv og resten af fanscenen op.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Billedtråden

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2010, 14:25

Simon-RS skrev:
Der var kæmpe idioter på Brøndbys tribune, ja. Men med alle de kameraer og pis og lort, som de reklamerer med de har, så burde de for fanden da også kunne få fat i de personer, som har gjort noget - og ikke i tilfældige mennesker, som de møder på vejen. Men der er også de klip, hvor man ser 3 VUC-elever, som er gået om 6 gange derude, står og spiller smart foran brændende sæder, jeg håber også, at de vælter og brænder dem selv ihjel. Men det foregår i den anden side af tribunen. Politiets og de inkompetente katte i orange veste, som har en træng til at konstant vise sig, er ikke altid helt godt - det er også set før på Aalborg stadion, og når vi er på tur, hvor det er gået alt alt for vidt, bare fordi de lige skal vise sig, der har da på et tidspunkt været en situation, hvor en fan var ved at blive skubbet ud over hullet, bare fordi at kontrollen skulle og slukke et blus, som i forvejen var slukket. Stor cadeau dem da!

Ja, raseri er nok til at ane i dette indlæg. Men at skulle se uskyldige mennesker blive behandlet af politiet, det er lidt for meget for mig.
Og det er specielt de unge, som ikke fatter en meter - det så man også i Randers. Poulsen og Lars Voigt, to bejtente lidt oppe i alderen, var helt nede på jorden og kunne godt se igennem fingrerne med små ting (som at ramme vejen med venstre fod en gang på ruten) var helt ok, hvor de unge tværtimod, har en mindreværdskompleks og en hang til at være sejere end alle andre, fordi de har en flyverdragt med reflekser på, skal gå udover nogen, som ikke følger det tempo, som sprinterne fyrer afsted i, "så skal man bare følge med, ellers så bliver der ikke noget fodboldkamp til dig!".

- Sad, but true.
Jeg kan godt se, at du har et indædt had til mænd i uniform :)

Din præmis med at tage dem ud som har gjort noget holder ikke, så længe der ikke er nogen selvjustits på tribunen. En del af balladen i weekenden udsprang sig af, at kontrollører ikke fik lov til at komme frem med skumslukkere til de brændende sæder.. Lige meget hvor meget de kan se hvem der har lavet lorten, så kommer de nok ikke nogen vegne med at gå hen og sige "må jeg have lov at komme forbi" - se på videoklippene - det er ikke ligefrem fordi de personer der stod ved indgangen (den eneste der er på away-tribunen) lægger op til en fredelig dialog!
Ska' vi hak'?

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Billedtråden

Indlæg af Fabbe » 21. sep 2010, 14:30

Man kan slet ikke være uenig i, at tilskuere ikke skal opføre sig tåbeligt. Men det kan aldrig legitimere at politiet opfører sig tåbeligere, som nogen åbenbart synes, og man kan heller ikke argumentere for det ved at "politiet skal gøre deres arbejde", for det argument er et gummistempel til at de kan handle fuldstændig vilkårligt.

Politiets kan observere, handle efterfølgende, indkapsle uro og meget andet, men at trænge frådende ind i en menneskemængde blandt skyldige og uskyldige og fægter løs med knipler, mens både betjente og tilskuere skvatter over sæderne (siddepladser skulle forestille at være garant for sikkerhed, men i paniksituationer er de håbløse), det tjener absolut intet formål.

For det første strider det lodret mod princippet om at ordne situationer med mindst indgribende midler. Det overhører også totalt al indenlandsk og udenlandsk forskning på området. I politiet hersker delvis en syg kultur, hvor visse elementer hellere end gerne søger konfrontationen, tydeligvis ud fra en idé om, at fjenden partout skal nedkæmpes via direkte styrkeprøve, koste hvad det vil, og derfor tror jeg, man ser en voldsomt slingrende linje i politiets arbejde, alt efter hvilken intern fløj hos politiet, der i situationen har det ideologiske overtag.

Når samfundet kun møder udfordringerne med kampuniformerede repræsentanter, vold og slagvåben, så svækker og isolerer man ikke de minoriteter af tilskuere, der føler sig bekræftede af at stå på en tribune, forvandlet til en krigszone, men får i stedet allieret sig med langt større grupper af tilskuere, som bliver inddraget.
Jeg kan godt se, at du har et indædt had til mænd i uniform :)
Der er også fine betjente. Jeg er bange for, at det store flertal ødelægger det for de få gode.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Billedtråden

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2010, 14:33

Fabbe skrev:Man kan slet ikke være uenig i, at tilskuere ikke skal opføre sig tåbeligt. Men det kan aldrig legitimere at politiet opfører sig tåbeligere, som nogen åbenbart synes, og man kan heller ikke argumentere for det ved at "politiet skal gøre deres arbejde", for det argument er et gummistempel til at de kan handle fuldstændig vilkårligt.

Politiets kan observere, handle efterfølgende, indkapsle uro og meget andet, men at trænge frådende ind i en menneskemængde blandt skyldige og uskyldige og fægter løs med knipler, mens både betjente og tilskuere skvatter over sæderne (siddepladser skulle forestille at være garant for sikkerhed, men i paniksituationer er de håbløse), det tjener absolut intet formål.

For det første strider det lodret mod princippet om at ordne situationer med mindst indgribende midler. Det overhører også totalt al indenlandsk og udenlandsk forskning på området. I politiet hersker delvis en syg kultur, hvor visse elementer hellere end gerne søger konfrontationen, tydeligvis ud fra en idé om, at fjenden partout skal nedkæmpes via direkte styrkeprøve, koste hvad det vil, og derfor tror jeg, man ser en voldsomt slingrende linje i politiets arbejde, alt efter hvilken intern fløj hos politiet, der i situationen har det ideologiske overtag.

Når samfundet kun møder udfordringerne med kampuniformerede repræsentanter, vold og slagvåben, så svækker og isolerer man ikke de minoriteter af tilskuere, der føler sig bekræftede af at stå på en tribune, forvandlet til en krigszone, men får i stedet allieret sig med langt større grupper af tilskuere, som bliver inddraget.
Jeg kan godt se, at du har et indædt had til mænd i uniform :)
Der er også fine betjente. Jeg er bange for, at det store flertal ødelægger det for de få gode.
Jeg kan bare ikke se, hvad alternativet er, når der er brænd på tribunen, og de som skal slukke ikke får lov at komme frem? Skulle man bare lade det brænde? Og tror du at folk havde flyttet sig, hvis de var blevet bedt om det?
Ska' vi hak'?

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Billedtråden

Indlæg af Fabbe » 21. sep 2010, 14:56

MrBangDK skrev:Jeg kan bare ikke se, hvad alternativet er, når der er brænd på tribunen, og de som skal slukke ikke får lov at komme frem? Skulle man bare lade det brænde? Og tror du at folk havde flyttet sig, hvis de var blevet bedt om det?
Hvad løste man overhovedet ved at politiet stormede tribunen? Det var tydeligvis ikke for at slukke ild.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Billedtråden

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2010, 15:03

Fabbe skrev:
MrBangDK skrev:Jeg kan bare ikke se, hvad alternativet er, når der er brænd på tribunen, og de som skal slukke ikke får lov at komme frem? Skulle man bare lade det brænde? Og tror du at folk havde flyttet sig, hvis de var blevet bedt om det?
Hvad løste man overhovedet ved at politiet stormede tribunen? Det var tydeligvis ikke for at slukke ild.
Jo, det var faktisk en del af det - min svoger var med til at slukke brand derinde, da de trængte ind første gang!!

Du svarer stadig ikke på det jeg spørger om - skulle man bare lade stå til og lade lortet brænde?

Edit: Lad og tage diskussion ovre i tråden om BIFS lange brev...
Ska' vi hak'?

Besvar