Billedtråden

Her debatteres aktiviteter på stadion. Forslag til Tifo'er. Sange hørt i forbindelse med fodbold, håndbold og/eller ishockey, samt evt. forslag til nye sange. Også debat om stemning generelt.
Besvar
Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Billedtråden

Indlæg af Fabbe » 21. sep 2010, 15:27

MrBangDK skrev: Jo, det var faktisk en del af det - min svoger var med til at slukke brand derinde, da de trængte ind første gang!!
- Hvor man ifølge vidner sprøjtede tilskuere umotiveret i hovederne. Jeg køber ikke den med, at brandfagligt personale ikke skulle kunne få adgang med en ildslukker. For øvrigt er det sært, at sæderne på den tribune overhovedet er af en type, som kan brænde. Det skal overhovedet ikke forstås således, at jeg synes, det legitimerer nogen til at sætte ild til det.
MrBangDK skrev: Du svarer stadig ikke på det jeg spørger om - skulle man bare lade stå til og lade lortet brænde?
Det ved jeg ikke. Meget af det skyldes også ting, som går galt længe før. For eksempel at man ikke kan godkende Brøndby at have en tifo. Og så ved jeg, at voldspolitiet kun gjorde ondt værre.
MrBangDK skrev: Edit: Lad og tage diskussion ovre i tråden om BIFS lange brev...
Den tråd har jeg meldt mig ud af, da ingen har vist sig villige til at argumentere. Det er en rygklappertråd for folk, som anskuer tingene temmelig ens og med skyklapper, så den hyggetråd får I lov at have for jer selv.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Billedtråden

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2010, 15:37

Fabbe skrev: - Hvor man ifølge vidner sprøjtede tilskuere umotiveret i hovederne. Jeg køber ikke den med, at brandfagligt personale ikke skulle kunne få adgang med en ildslukker. For øvrigt er det sært, at sæderne på den tribune overhovedet er af en type, som kan brænde. Det skal overhovedet ikke forstås således, at jeg synes, det legitimerer nogen til at sætte ild til det..
Nej, men det kan du så lade være med at tro på. Min svoger arbejder i Parken, var med i beredskabet derinde i weekenden, og de blev mødt af en masse fine unge fyre, som skubbede dem væk og truede med tæsk, hvis de prøvede at komme igennem. Bl.a. derfor blev politiet sendt ind..

Jeg tror til gengæld heller ikke på, at politiet har sprøjtet folk i hovedet med vilje for at fremprovokere en situation...
Fabbe skrev: Det ved jeg ikke. Meget af det skyldes også ting, som går galt længe før. For eksempel at man ikke kan godkende Brøndby at have en tifo. Og så ved jeg, at voldspolitiet kun gjorde ondt værre.
Så når Parken har et regulativ om, at man kun godkender brandhæmmet plastik, og BIF så denne gang vil lave en tifo af en masse stykker almindeligt stof, og ikke har en dispensation til at bruge dette, er det så grund nok til at gå amok?
Fabbe skrev: Den tråd har jeg meldt mig ud af, da ingen har vist sig villige til at argumentere. Det er en rygklappertråd for folk, som anskuer tingene temmelig ens og med skyklapper, så den hyggetråd får I lov at have for jer selv.
Men du er jo bare i den modsatte "lejr" - dem som nægter at anerkende, at fansene har en kæmpe del af skylden for balladen - hvad er forskellen?

Nu skriver jeg ikke mere i denne tråd, da den bliver for off-topic..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Billedtråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. sep 2010, 20:40

Fabbe skrev: Den tråd har jeg meldt mig ud af, da ingen har vist sig villige til at argumentere. Det er en rygklappertråd for folk, som anskuer tingene temmelig ens og med skyklapper, så den hyggetråd får I lov at have for jer selv.
David, kan du og Neverdefeated ikke lave jeres egen tråd hvori I hylder de pisgule abers hærgen rundt om i landet? Altså en tråd hvor vi andre lader jer to "diskutere" i fred. Det kunne der nok komme en god gang underholdning ud af.

Iøvrigt, da du var ung og langhåret ville du ikke have forsvaret aberne som du gør idag. Jeg savner den gamle Fabbe :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Billedtråden

Indlæg af Fabbe » 21. sep 2010, 20:50

Køllen I Møllen skrev:
Fabbe skrev: Den tråd har jeg meldt mig ud af, da ingen har vist sig villige til at argumentere. Det er en rygklappertråd for folk, som anskuer tingene temmelig ens og med skyklapper, så den hyggetråd får I lov at have for jer selv.
David, kan du og Neverdefeated ikke lave jeres egen tråd hvori I hylder de pisgule abers hærgen rundt om i landet? Altså en tråd hvor vi andre lader jer to "diskutere" i fred. Det kunne der nok komme en god gang underholdning ud af.

Iøvrigt, da du var ung og langhåret ville du ikke have forsvaret aberne som du gør idag. Jeg savner den gamle Fabbe :)
Lige på det her punkt har jeg altså ikke ændret mig spor, hvis du vil høre min mening om dén detalje.

En del af problemet med denne debat er, at du tror, det går ud på, om man er for eller imod gulbærmen. Jeg hader brøndby 112%. Jeg forholder mig ikke til farverne, når jeg debatterer tribunerelaterede emner. Vi har selv oplevet at håbløse kalkuner stormede vores tribune til absolut ingen nytte.

Jeg kan ikke selv huske, at jeg nogensinde har hyldet bøffernes hærgen.

Billede
Her slukkes en brand
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Billedtråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. sep 2010, 21:20

Fabbe skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Fabbe skrev: Den tråd har jeg meldt mig ud af, da ingen har vist sig villige til at argumentere. Det er en rygklappertråd for folk, som anskuer tingene temmelig ens og med skyklapper, så den hyggetråd får I lov at have for jer selv.
David, kan du og Neverdefeated ikke lave jeres egen tråd hvori I hylder de pisgule abers hærgen rundt om i landet? Altså en tråd hvor vi andre lader jer to "diskutere" i fred. Det kunne der nok komme en god gang underholdning ud af.

Iøvrigt, da du var ung og langhåret ville du ikke have forsvaret aberne som du gør idag. Jeg savner den gamle Fabbe :)
Lige på det her punkt har jeg altså ikke ændret mig spor, hvis du vil høre min mening om dén detalje.

En del af problemet med denne debat er, at du tror, det går ud på, om man er for eller imod gulbærmen. Jeg hader brøndby 112%. Jeg forholder mig ikke til farverne, når jeg debatterer tribunerelaterede emner. Vi har selv oplevet at håbløse kalkuner stormede vores tribune til absolut ingen nytte.

Jeg kan ikke selv huske, at jeg nogensinde har hyldet bøffernes hærgen.
Nej, jeg ved udemærket at det ikke handler om farver. Men selv hvis det havde været AaB-fans der lavede den slags ballade ville det jo være tåbeligt at forsvare det. Når det så ovenikøbet er de gule er det jo helt ude i hampen at "forsvare" det (hvilket jeg godt ved du ikke gør men du forstår hvad jeg mener).

Ja, jeg har naturligvis selv prøvet at blive stormet på en tribune. Det i søndags var bestemt ikke uden grund som du skriver. Når man ødelægger materiel for 600.000kr kan man altså ikke kalde politiets indgriben "uden grund".
Janteloven eksisterer IKKE!

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Billedtråden

Indlæg af Fabbe » 21. sep 2010, 22:35

Køllen I Møllen skrev:Ja, jeg har naturligvis selv prøvet at blive stormet på en tribune. Det i søndags var bestemt ikke uden grund som du skriver. Når man ødelægger materiel for 600.000kr kan man altså ikke kalde politiets indgriben "uden grund".
Jeg siger ikke "uden grund" - jeg siger "til ingen nytte."
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Billedtråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. sep 2010, 06:42

Fabbe skrev:
Køllen I Møllen skrev:Ja, jeg har naturligvis selv prøvet at blive stormet på en tribune. Det i søndags var bestemt ikke uden grund som du skriver. Når man ødelægger materiel for 600.000kr kan man altså ikke kalde politiets indgriben "uden grund".
Jeg siger ikke "uden grund" - jeg siger "til ingen nytte."
Som jeg har forstået det fik de da, trods alt, arresteret nogle af ballademagerne. Det var da vel nok ihvertfald pointen bag aktionen, uanset om det så lykkedes eller ej...
Janteloven eksisterer IKKE!

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Billedtråden

Indlæg af Simon-RS » 22. sep 2010, 10:14

http://ekstrabladet.dk/112/article1414856.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Billedtråden

Indlæg af Simon-RS » 22. sep 2010, 17:28

http://www.dr.dk/drnetradio/index.dr?ev ... 524&tab=fs" onclick="window.open(this.href);return false;

Virkelig virkelig godt interview.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Billedtråden

Indlæg af Elvis lever » 22. sep 2010, 17:58

Åh disse minder.
Kamp for omkring 15 år siden hvor de pisgule også brændte sæder af i stor stil. Vi som sad på neutral, blev først lukket ud bagved den politikæde som drev bøferne ned mod Trianglen.
Scene 1: Narkomanerne var travlt optaget af at kaste sten og flasker mod politiet. Pludselig åbnede politikæden sig to steder, 2 X 2 betjente med hver deres schæfer stormede frem og lagde to af de største tågehorn ned. De blev begge en smule spage i mælet, da de hver især fik en gøende schæfer 10 cm fra ansigtet.

Scene 2: Trianglen, lidt senere. Pisgul sidder i pisgul sø på trappe lige efter "den røde lygte" og tuder den bed, den bed.

Håber at ovenstående idiot har lært, at hvis man vil slå følge med diverse ballademagere, det være sig: nynazister, autonome eller fodboldtosser, så risikerer man at komme i klemme for alvor. Slår man følge med den slags optog, så har man accepteret risikoen.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Billedtråden

Indlæg af alithebeast » 27. sep 2010, 19:30

Billede

Det er fint nok de ikke kan finde et arbejde, men de har alligevel haft alle muligheder for at lære at stave, men fem ord er åbenbart for meget, når man bliver dusket hårdt af sin far.
Hader København!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Billedtråden

Indlæg af limey » 27. sep 2010, 19:33

Lejesvedne - det er sgu da lidt sjovt.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Billedtråden

Indlæg af alithebeast » 27. sep 2010, 19:34

limey skrev:Lejesvedne - det er sgu da lidt sjovt.
Præcis. :thumbsup:
Hader København!

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Billedtråden

Indlæg af tegner » 27. sep 2010, 19:40

Jeg er sgu forvirret...
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Billedtråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. sep 2010, 19:48

Jeg kan slet ikke få det til at stå "lejesvedne"....
Janteloven eksisterer IKKE!

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Billedtråden

Indlæg af danielnoll » 27. sep 2010, 19:51

...

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Billedtråden

Indlæg af limey » 27. sep 2010, 19:58

Køllen I Møllen skrev:Jeg kan slet ikke få det til at stå "lejesvedne"....
Ved nærmere eftersyn kan jeg godt se, at det nok ikke er det der står, men om jeg begriber hvad det der sorte "D" laver der.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Billedtråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. sep 2010, 20:07

limey skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg kan slet ikke få det til at stå "lejesvedne"....
Ved nærmere eftersyn kan jeg godt se, at det nok ikke er det der står, men om jeg begriber hvad det der sorte "D" laver der.
Jeg har allerede brugt for langt tid på at undre mig over det samme. Tror bare jeg vil prøve at komme videre i livet... :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Billedtråden

Indlæg af Kilde » 28. sep 2010, 21:24

alithebeast skrev:Billede

Det er fint nok de ikke kan finde et arbejde, men de har alligevel haft alle muligheder for at lære at stave, men fem ord er åbenbart for meget, når man bliver dusket hårdt af sin far.
Kan godt lide det eneste bogstav, der ikke er skrevet stort er "ER i PENGENE VÆRD?"..

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Billedtråden

Indlæg af Bech » 28. sep 2010, 21:53

De havde også et andet flot banner hvor der stod: "I ER LORT - SSU BF". Skrevet med brunt.

Besvar