Stemningen på stadion.

Her debatteres aktiviteter på stadion. Forslag til Tifo'er. Sange hørt i forbindelse med fodbold, håndbold og/eller ishockey, samt evt. forslag til nye sange. Også debat om stemning generelt.
Besvar
RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Stemningen på stadion.

Indlæg af RicoBR02 » 21. mar 2022, 12:38

Et lille oplæg til debat.

Jeg har længe tænkt om nordjyder simpelthen er for dovne eller bare ikke har lært sangene? Vesttribunen hopper og mathias ross sangen er sange som brager igennem og kan høres stadion rundt, men mange sange falder lidt igennem og det virker som om resten af Tribunen ikke bliver fanget, men at det derimod centrerer sig omkring midten, trommen og capoen.
Er nordjyder for dovne når der er for mange ord i sangene? Kommer capoen ikke nok ud til alle på vest? Eller er det bare mig der ser spøgelser?

Jeg vil dog lige rette min dybeste respekt for det arbejder der bliver lagt i stemningen. Det er sindssygt hvordan vi har udviklet os det seneste år, og derfor klinger det også lidt hult når jeg alligevel stiller de her spørgsmål. Men det kan altså blive endnu vildere..

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Stemningen på stadion.

Indlæg af RicoBR02 » 1. aug 2022, 12:02

Jeg bruger lige min gamle tråd til at sætte lidt fokus på det der sker i Nordjylland for tiden. Flere og flere virker til at tage AaB til sig som deres klub. Trøjen bæres flittigt af børn og unge på skolerne rundt omkring, vesttribunen hopper kan høres af børnene i frikvartererne og Mathias Ross sangen vinder frem og er ikke sjældent hørt når man går forbi grupper af unge der hygger sig i parker og lignende. På trods af resultater og corona virker det til at vi endelig er lykkedes med at gøre det fedt at holde med AaB. Vesttribunen og især capoerne skal have et kæmpe skulderklap, den måde man involverer familietribunerne skaber altså den næste generation af fans. @Meelsen du skal have en kæmpe krammer for det arbejde du har lagt i fanscenen i mange år, det er voldsomt for sådan nogle gamle røvhuller som mig at sidde og se på den her udvikling og du kan godt tillade dig at være mega stolt. Det samme kan hele flokken fra Auxilia/ultras, frontline, ASC, tifo kaos osv. Vi er dominerende på tribunerne i 90% af alle kampe vi spiller ude og hjemme og det har alle grupperne, både officielle og uofficielle den største andel I. Jeg er stolt af vores fanscene.. vi ses på stadion..

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Stemningen på stadion.

Indlæg af Hanga » 1. aug 2022, 13:15

RicoBR02 skrev:
1. aug 2022, 12:02
Jeg bruger lige min gamle tråd til at sætte lidt fokus på det der sker i Nordjylland for tiden. Flere og flere virker til at tage AaB til sig som deres klub. Trøjen bæres flittigt af børn og unge på skolerne rundt omkring, vesttribunen hopper kan høres af børnene i frikvartererne og Mathias Ross sangen vinder frem og er ikke sjældent hørt når man går forbi grupper af unge der hygger sig i parker og lignende. På trods af resultater og corona virker det til at vi endelig er lykkedes med at gøre det fedt at holde med AaB. Vesttribunen og især capoerne skal have et kæmpe skulderklap, den måde man involverer familietribunerne skaber altså den næste generation af fans. @Meelsen du skal have en kæmpe krammer for det arbejde du har lagt i fanscenen i mange år, det er voldsomt for sådan nogle gamle røvhuller som mig at sidde og se på den her udvikling og du kan godt tillade dig at være mega stolt. Det samme kan hele flokken fra Auxilia/ultras, frontline, ASC, tifo kaos osv. Vi er dominerende på tribunerne i 90% af alle kampe vi spiller ude og hjemme og det har alle grupperne, både officielle og uofficielle den største andel I. Jeg er stolt af vores fanscene.. vi ses på stadion..
Hørt, en velfortjent ros!
Stod relativt langt ude i siden på vest i går og det er tydeligt at når sange som "vesttribunen hopper" kommer, så aktiverer det børnene og en masse andre som ellers er stille. Flere af den slags sange!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Stemningen på stadion.

Indlæg af RicoBR02 » 1. aug 2022, 13:25

Hanga skrev:
1. aug 2022, 13:15
RicoBR02 skrev:
1. aug 2022, 12:02
Jeg bruger lige min gamle tråd til at sætte lidt fokus på det der sker i Nordjylland for tiden. Flere og flere virker til at tage AaB til sig som deres klub. Trøjen bæres flittigt af børn og unge på skolerne rundt omkring, vesttribunen hopper kan høres af børnene i frikvartererne og Mathias Ross sangen vinder frem og er ikke sjældent hørt når man går forbi grupper af unge der hygger sig i parker og lignende. På trods af resultater og corona virker det til at vi endelig er lykkedes med at gøre det fedt at holde med AaB. Vesttribunen og især capoerne skal have et kæmpe skulderklap, den måde man involverer familietribunerne skaber altså den næste generation af fans. @Meelsen du skal have en kæmpe krammer for det arbejde du har lagt i fanscenen i mange år, det er voldsomt for sådan nogle gamle røvhuller som mig at sidde og se på den her udvikling og du kan godt tillade dig at være mega stolt. Det samme kan hele flokken fra Auxilia/ultras, frontline, ASC, tifo kaos osv. Vi er dominerende på tribunerne i 90% af alle kampe vi spiller ude og hjemme og det har alle grupperne, både officielle og uofficielle den største andel I. Jeg er stolt af vores fanscene.. vi ses på stadion..
Hørt, en velfortjent ros!
Stod relativt langt ude i siden på vest i går og det er tydeligt at når sange som "vesttribunen hopper" kommer, så aktiverer det børnene og en masse andre som ellers er stille. Flere af den slags sange!
Helt enig. Og det smitter altså over på langsiden. Samtidig er det en fornøjelse at se så mange der har taget de forskellige fan kollektioner til sig, vesttribunens fan merch, samarbejdet med streetammo og 1885 kollektionen har bredt sig i bybilledet og man ser flere og flere i tøjet til hverdag. Det er accepteret at man gerne vil vise at man støtter klubben og det er sindssygt vigtigt for fremtidens fanscene..

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Stemningen på stadion.

Indlæg af Bech » 1. sep 2022, 02:14

Younes Bakiz ser frem til at vise sine evner i AaB-trøjen:

- Jeg er utrolig lettet og rigtig glad for at være i Aalborg.

- Nu har jeg mødt AaB et par gange i Superligaen, og man er altid kommet op til et stadion, der koger her i Nordjylland. Det har jeg prøvet som udehold, og det glæder jeg mig rigtig meget til at prøve som hjemmehold. Det er faktisk en af de store grunde. Og så fordi AaB er en stor klub i Danmark med stolte traditioner. Det glæder jeg mig til at være en del af, fortæller Younes Bakiz og uddyber:

- Jeg fornemmer, at mange i Aalborg og Nordjylland har en mening om AaB, og mange støtter holdet, og jeg glæder mig til at løfte tingene sammen. Jeg er en spiller, der vil gøre alt for at vinde, og det skal lyse ud af os, og det glæder jeg mig rigtig meget til at bidrage med, lyder det fra AaB’s nye nummer 23.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Stemningen på stadion.

Indlæg af RicoBR02 » 1. sep 2022, 06:56

Bech skrev:
1. sep 2022, 02:14
Younes Bakiz ser frem til at vise sine evner i AaB-trøjen:

- Jeg er utrolig lettet og rigtig glad for at være i Aalborg.

- Nu har jeg mødt AaB et par gange i Superligaen, og man er altid kommet op til et stadion, der koger her i Nordjylland. Det har jeg prøvet som udehold, og det glæder jeg mig rigtig meget til at prøve som hjemmehold. Det er faktisk en af de store grunde. Og så fordi AaB er en stor klub i Danmark med stolte traditioner. Det glæder jeg mig til at være en del af, fortæller Younes Bakiz og uddyber:

- Jeg fornemmer, at mange i Aalborg og Nordjylland har en mening om AaB, og mange støtter holdet, og jeg glæder mig til at løfte tingene sammen. Jeg er en spiller, der vil gøre alt for at vinde, og det skal lyse ud af os, og det glæder jeg mig rigtig meget til at bidrage med, lyder det fra AaB’s nye nummer 23.
Det er fedt! Det er satme stærkt at stemningen begynder at give genlyd rundt om i landet! Nu skal vi bare holde fast på trods af resultater!

Besvar