FM

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
SUVestergaard
2. div
2. div

Re: FM

Indlæg af SUVestergaard » 9. apr 2009, 11:49

JSJ skrev:Fatter ikke lige hvordan jeg får lagt billedet ind så man kan se det på siden her, så i må lige nøjes med et link.. :|

Men AaB har i mit spil fået nyt stadion - Eller skal ihvertfald til det - Og prøv lige at lig mærke til navnet på det nye Stadion! Sweeet! :D

http://imageshack.dk//viewimage.php?fil ... z19810.jpg

/Jesper
cool nok :cool:

mit spil udvidede de bare stadion hver gang, men kom da op på 30.000tilskuere og de var der til hver kamp
Tidligere kendt som Rolla

Yngvesson
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Yngvesson » 9. apr 2009, 11:52

SUVestergaard skrev:
JSJ skrev:Fatter ikke lige hvordan jeg får lagt billedet ind så man kan se det på siden her, så i må lige nøjes med et link.. :|

Men AaB har i mit spil fået nyt stadion - Eller skal ihvertfald til det - Og prøv lige at lig mærke til navnet på det nye Stadion! Sweeet!

http://imageshack.dk//viewimage.php?fil ... z19810.jpg

/Jesper
cool nok

mit spil udvidede de bare stadion hver gang, men kom da op på 30.000tilskuere og de var der til hver kamp
Hvis du bliver ved lang tid nok, så bygger de et nyt og opkalder det efter hvad du nu måtte ønske ;) odg bliver stadion kapaciteten en smule mindre end det gamle stadion, men nu kan det så udvides til meget mere end det gamle ;)

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 20. apr 2009, 15:45

Interessant, hvordan AaB kan tillade sig at sælge kommunens stadion. Det kunne man forestille sig, enkelte kværulantiske borgere vil blive lidt hidsige over...

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 6. jul 2009, 12:14

Men AaB har i mit spil fået nyt stadion - Eller skal ihvertfald til det - Og prøv lige at lig mærke til navnet på det nye Stadion! Sweeet! :D

http://imageshack.dk//viewimage.php?fil" onclick="window.open(this.href);return false; ... z19810.jpg

/Jesper
I mit FM spil (er igang med sæsonen 2011/2012), kan jeg ikke få tilladelse til at bygge over 20000 på Energi Nord Arena.
Hvordan dælen kunne det lykkes for dig at bygge et helt nyt stadion og sælge Energi Nord?

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Indlæg af JSJ » 6. jul 2009, 12:46

Elscorpio skrev:

http://imageshack.dk//viewimage.php?fil" onclick="window.open(this.href);return false; ... z19810.jpg

/Jesper
I mit FM spil (er igang med sæsonen 2011/2012), kan jeg ikke få tilladelse til at bygge over 20000 på Energi Nord Arena.
Hvordan dælen kunne det lykkes for dig at bygge et helt nyt stadion og sælge Energi Nord?
Det gjorde den sgu helt selv..! Ikke noget med "Ultimatum" eller noget - Jeg spurgte bare ind til en forøgelse af stadion nogle gange - Og til sidst byggede de så et helt nyt stadion.. Er oppe på 56.000 pladser nu - Og der er stort set udsolgt til hver eneste kamp! :)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Yngvesson
Superliga
Superliga

Indlæg af Yngvesson » 6. jul 2009, 12:56

Elscorpio skrev:

/Jesper
Det har rigtigt meget at sige hvordan du klare dig i Europa, og samtidigt hvilket FM spil du spiller... (Det er ikke helt så nemt at få forøget stadion kapaciteten i 2009 udgaven..

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 6. jul 2009, 12:59

Yngvesson skrev:
Elscorpio skrev:

/Jesper
Det har rigtigt meget at sige hvordan du klare dig i Europa, og samtidigt hvilket FM spil du spiller... (Det er ikke helt så nemt at få forøget stadion kapaciteten i 2009 udgaven..
Kom til kvartfinalen i CL og UEFA Cup semifinalen.

Er det nok til at forøge stadionkapaciteten?

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 6. jul 2009, 13:35

Som en lille bonus oplysning kan jeg fortælle at AaB i øjeblikket er ved at lave en aftale med SEGA om at give en officiel AaB licens til FM10. Det bliver klasse med billeder og Logo! :aabfan: :aabfan: :aabfan:

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Indlæg af JSJ » 6. jul 2009, 13:59

Yngvesson skrev:
Elscorpio skrev:

/Jesper
Det er netop i 2009 udgaven jeg har fået nyt stadion.. Og har efterfølgende fået forøget kapaciten hvert andet år ca.. Så for mig har det aldrig været nemmere end nu!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar

Indlæg af Holm-o1 » 6. jul 2009, 14:17

Du er også en nørd, Fedthår! ;)
..

Yngvesson
Superliga
Superliga

Indlæg af Yngvesson » 6. jul 2009, 14:29

Mine erfaringer siger i hvertfald at det er betydeligt svære at øge kapaciteten i 2009 udgaven i forhold til 06-07-08... Økonomien har også en hel del og sige (selvfølgelig), men jeg synes i hvertfald at det har været betydeligt svære i 2009 udgaven...

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar

Indlæg af Holm-o1 » 6. jul 2009, 14:36

Yngvesson skrev:Mine erfaringer siger i hvertfald at det er betydeligt svære at øge kapaciteten i 2009 udgaven i forhold til 06-07-08... Økonomien har også en hel del og sige (selvfølgelig), men jeg synes i hvertfald at det har været betydeligt svære i 2009 udgaven...
Økonomien, er ihvertfald nem og få på rette vej i 09. Og det mindes jeg desuden også den har været i de andre du nævner. Mindes især i 06 at man i løbet af en sæson kunne få en rimelig vild økonomi op og stå. Men bliver spændende og se om de i 2010 kan få økonomien endnu mere realistisk, for det er jo en ting der mangler i FM.
..

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 6. jul 2009, 18:49

Thorshauge skrev:Som en lille bonus oplysning kan jeg fortælle at AaB i øjeblikket er ved at lave en aftale med SEGA om at give en officiel AaB licens til FM10. Det bliver klasse med billeder og Logo! :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Hvor vidste du i øvrigt det fra?

Men det er helt korrekt, vi har sikret os licens fra langt de fleste danske klubber, sådan at vi i FM2010 vil få portrætbilleder, AaB logoet og de rigtige spillertrøjer med.

Der var overhovedet ingen problemer med det, AaB accepterede straks min forespørgsel, hvilket de skal have ros for.
Et par andre af de større danske klubber har været meget svære at overtale.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 6. jul 2009, 19:36

Hanga skrev:
Thorshauge skrev:Som en lille bonus oplysning kan jeg fortælle at AaB i øjeblikket er ved at lave en aftale med SEGA om at give en officiel AaB licens til FM10. Det bliver klasse med billeder og Logo! :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Har haft en løbende dialog med Martin Skammelsen fra AaB, han havde dog visse problemer med SEGA sidst vi skrev sammen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 6. jul 2009, 19:37

Thorshauge skrev:
Hanga skrev:
Har haft en løbende dialog med Martin Skammelsen fra AaB, han havde dog visse problemer med SEGA sidst vi skrev sammen.
Nå det har jeg ikke lige hørt om, det må jeg lige følge op på...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 6. jul 2009, 20:05

Hanga skrev:
Nå det har jeg ikke lige hørt om, det må jeg lige følge op på...
Smed lige en PB til dig :)

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 21. jul 2009, 15:11

Nogen der har hørt noget om FM2010?

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 3. sep 2009, 11:29

- Winning doesn't really matter as long as you win.

danielnoll
Superliga
Superliga

Indlæg af danielnoll » 3. sep 2009, 12:09

...

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 3. sep 2009, 12:30

danielnoll skrev:
de har tyvstjålet artiklen fra aabsport.dk, har de!

- ang. spillet - fedt! :)
Ja det kan jeg godt se, det var bare lige der jeg så artiklen først :thumbsup:
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Besvar