Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 21. aug 2009, 17:21

Det pisser mig i den grad af at sådan en side her eksisterer:

http://www.nordjyllandbrondbysupport.dk/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:@ :@ :@

Hvorfor flytter I ikke...vi er bedre uden jer

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 21. aug 2009, 17:30

Elscorpio skrev:Det pisser mig i den grad af at sådan en side her eksisterer:

http://www.nordjyllandbrondbysupport.dk/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:@ :@ :@

Hvorfor flytter I ikke...vi er bedre uden jer
Jeg synes på sin vis det *kan* være iorden. Under forudsætning af at gruppen består af vestegnstosser, der - af uransaglige årsager - er sendt i jobtræning i Nordjylland, så er det da helt fint, de danner deres egen lille fraktion i det høje nord. Skulle der være en eneste med jysk blod i årene med i gruppen er det selvfølgelig en anden sag. Det er at betragte som landsforræderi og er helt utilstedeligt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 22. aug 2009, 13:08

Pastorius skrev:
Elscorpio skrev:Det pisser mig i den grad af at sådan en side her eksisterer:

http://www.nordjyllandbrondbysupport.dk/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:@ :@ :@

Hvorfor flytter I ikke...vi er bedre uden jer
Jeg synes på sin vis det *kan* være iorden. Under forudsætning af at gruppen består af vestegnstosser, der - af uransaglige årsager - er sendt i jobtræning i Nordjylland, så er det da helt fint, de danner deres egen lille fraktion i det høje nord. Skulle der være en eneste med jysk blod i årene med i gruppen er det selvfølgelig en anden sag. Det er at betragte som landsforræderi og er helt utilstedeligt.
Det har vist været oppe og vende en del gange før, men jeg kan kun slutte mig til denne holdning... Enighedsknap.. eller hvad det er I siger/kalder det... I øvrigt pisser det mig af, at El Scorpio har lavet 3 smileys i rap, så jeg ikke kan lave nogen..
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 22. aug 2009, 14:35

Metal'n Roll skrev:
Pastorius skrev:
Elscorpio skrev:Det pisser mig i den grad af at sådan en side her eksisterer:

http://www.nordjyllandbrondbysupport.dk/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:@ :@ :@

Hvorfor flytter I ikke...vi er bedre uden jer
Jeg synes på sin vis det *kan* være iorden. Under forudsætning af at gruppen består af vestegnstosser, der - af uransaglige årsager - er sendt i jobtræning i Nordjylland, så er det da helt fint, de danner deres egen lille fraktion i det høje nord. Skulle der være en eneste med jysk blod i årene med i gruppen er det selvfølgelig en anden sag. Det er at betragte som landsforræderi og er helt utilstedeligt.
Det har vist været oppe og vende en del gange før, men jeg kan kun slutte mig til denne holdning... Enighedsknap.. eller hvad det er I siger/kalder det... I øvrigt pisser det mig af, at El Scorpio har lavet 3 smileys i rap, så jeg ikke kan lave nogen..
Smileys pisser mig af!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af BoomZ0R » 22. aug 2009, 16:12

-Larsen skrev:Smileys pisser mig af!
:D :D :D

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Meelsen » 22. aug 2009, 23:03

William Kvist's usandsynligt svansede finte optil hans mål, i FCK's kamp mod FCM. Det ligner kraftedme mere opvarmning til ballet, det spasseren har gang i..
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 23. aug 2009, 00:20

Metal'n Roll skrev:
Pastorius skrev:
Elscorpio skrev:Det pisser mig i den grad af at sådan en side her eksisterer:

http://www.nordjyllandbrondbysupport.dk/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:@

Hvorfor flytter I ikke...vi er bedre uden jer
Jeg synes på sin vis det *kan* være iorden. Under forudsætning af at gruppen består af vestegnstosser, der - af uransaglige årsager - er sendt i jobtræning i Nordjylland, så er det da helt fint, de danner deres egen lille fraktion i det høje nord. Skulle der være en eneste med jysk blod i årene med i gruppen er det selvfølgelig en anden sag. Det er at betragte som landsforræderi og er helt utilstedeligt.
Det har vist været oppe og vende en del gange før, men jeg kan kun slutte mig til denne holdning... Enighedsknap.. eller hvad det er I siger/kalder det... I øvrigt pisser det mig af, at El Scorpio har lavet 3 smileys i rap, så jeg ikke kan lave nogen..
Det pisser mig at der er begrænsning på 3 sure smileys. 3 sure smileys burde betyde lukning af deres lille forening ;)
Nordjyllands BrøndbySupport burde have 1000 sure smileys og det samme burde de SportsMaster butikker i Nordjylland som sælger reservesvenskernes trøjer :@

Farmer
1. div
1. div
Indlæg: 280
Tilmeldt: 6. jul 2005, 20:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Farmer » 23. aug 2009, 04:57

http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1209341.ece" onclick="window.open(this.href);return false;


Der er desværre ikke noget at gøre, Politiet har altid ret !!!!

Imer
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 28. apr 2008, 15:24

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Imer » 23. aug 2009, 16:25

Jeppe Curth's gode humør efter en tabt kamp og brændte chancer, pisser mig i allerhøjeste grad af!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 23. aug 2009, 17:03

At det ikke var mig der vandt 1,1 milliard i det Italienske lotto.. Så havde jeg fandme givet Lynge 100 millioner at lege med!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Christian B
1. div
1. div
Indlæg: 356
Tilmeldt: 18. aug 2006, 16:41
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Christian B » 24. aug 2009, 09:13

Kom nu med den angriber lynge ! :@
Danske Mestre
95 - 99 - 08

Brugeravatar
Asger
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 14:48
Favoritspiller: Jens Madsen
Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Asger » 24. aug 2009, 09:26

Jesper Lange og fede Thomas Fejlgaard - i den rækkefølge!
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!

Brugeravatar
AaBminLykke
1. div
1. div
Indlæg: 280
Tilmeldt: 10. maj 2009, 21:13
Geografisk sted: Suldrup :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af AaBminLykke » 24. aug 2009, 09:34

At hele fodbold DK kan se vi mangler en bomber der kan lave mål, indtil Curth kommer.
Men at Lynge ikke kan, eller ikke vil bruge pengene.

At bestyrelsen i AaB A/S regner med fodbolden skaber resultater, men ikke giver Lynge pengene så han kan skabe holdet dertil.

At jeg skal begynde på arbejde i morgen, når jeg meget hellere vil have mere ferie!
HENT MARTIN P. HJEM!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mogens » 24. aug 2009, 21:55

MrBangDK skrev:At det ikke var mig der vandt 1,1 milliard i det Italienske lotto.. Så havde jeg fandme givet Lynge 100 millioner at lege med!!!

At nogle folk kan være så nærige...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14835
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 25. aug 2009, 13:15

Det pisser mig af at regeringen i krisetider alligevel giver lønforhøjelse til de kongelige, som jo ikke ligefrem har problemer med at få smør på bordet i forvejen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Slyboy
Allstar
Allstar
Indlæg: 1292
Tilmeldt: 7. dec 2005, 07:44

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Slyboy » 25. aug 2009, 14:19

Hanga skrev:Det pisser mig af at regeringen i krisetider alligevel giver lønforhøjelse til de kongelige, som jo ikke ligefrem har problemer med at få smør på bordet i forvejen.
7,2 mio. pisser mig knap så meget af som de 35 mia. der røg over bordet i ufinansierede skattelettelser tidligere på året.
Vilje slår teknik...

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 25. aug 2009, 16:16

Slyboy skrev:
Hanga skrev:Det pisser mig af at regeringen i krisetider alligevel giver lønforhøjelse til de kongelige, som jo ikke ligefrem har problemer med at få smør på bordet i forvejen.
7,2 mio. pisser mig knap så meget af som de 35 mia. der røg over bordet i ufinansierede skattelettelser tidligere på året.
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14835
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 25. aug 2009, 16:39

Slyboy skrev:
Hanga skrev:Det pisser mig af at regeringen i krisetider alligevel giver lønforhøjelse til de kongelige, som jo ikke ligefrem har problemer med at få smør på bordet i forvejen.
7,2 mio. pisser mig knap så meget af som de 35 mia. der røg over bordet i ufinansierede skattelettelser tidligere på året.
Det er vi sådan set helt enige i, men som en stor modstander af kongehuset, pisser det andet mig nu stadig grusomt af :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 25. aug 2009, 17:01

Hanga skrev:
Slyboy skrev:
Hanga skrev:Det pisser mig af at regeringen i krisetider alligevel giver lønforhøjelse til de kongelige, som jo ikke ligefrem har problemer med at få smør på bordet i forvejen.
7,2 mio. pisser mig knap så meget af som de 35 mia. der røg over bordet i ufinansierede skattelettelser tidligere på året.
Det er vi sådan set helt enige i, men som en stor modstander af kongehuset, pisser det andet mig nu stadig grusomt af :P
http://www.facebook.com/group.php?gid=8 ... 486&ref=ts

I denne bevægelse vil I desuden kunne finde den lokale formand i bestyrelsen ;)

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 25. aug 2009, 21:40

Lindvang skrev: I denne bevægelse vil I desuden kunne finde den lokale formand i bestyrelsen ;)
Lokal for dig eller os i Nordjlland? :P Din dobbelthed pisser mig af! ;)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Besvar