Det pisser mig af tråden
- Elscorpio
- Allstar
- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Re: Det pisser mig af tråden
Det pisser mig i den grad af at sådan en side her eksisterer:
http://www.nordjyllandbrondbysupport.dk/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor flytter I ikke...vi er bedre uden jer
http://www.nordjyllandbrondbysupport.dk/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg synes på sin vis det *kan* være iorden. Under forudsætning af at gruppen består af vestegnstosser, der - af uransaglige årsager - er sendt i jobtræning i Nordjylland, så er det da helt fint, de danner deres egen lille fraktion i det høje nord. Skulle der være en eneste med jysk blod i årene med i gruppen er det selvfølgelig en anden sag. Det er at betragte som landsforræderi og er helt utilstedeligt.Elscorpio skrev:Det pisser mig i den grad af at sådan en side her eksisterer:
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Metal'n Roll
- Allstar
- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Det har vist været oppe og vende en del gange før, men jeg kan kun slutte mig til denne holdning... Enighedsknap.. eller hvad det er I siger/kalder det... I øvrigt pisser det mig af, at El Scorpio har lavet 3 smileys i rap, så jeg ikke kan lave nogen..Pastorius skrev:Jeg synes på sin vis det *kan* være iorden. Under forudsætning af at gruppen består af vestegnstosser, der - af uransaglige årsager - er sendt i jobtræning i Nordjylland, så er det da helt fint, de danner deres egen lille fraktion i det høje nord. Skulle der være en eneste med jysk blod i årene med i gruppen er det selvfølgelig en anden sag. Det er at betragte som landsforræderi og er helt utilstedeligt.Elscorpio skrev:Det pisser mig i den grad af at sådan en side her eksisterer:
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
Smileys pisser mig af!Metal'n Roll skrev:Det har vist været oppe og vende en del gange før, men jeg kan kun slutte mig til denne holdning... Enighedsknap.. eller hvad det er I siger/kalder det... I øvrigt pisser det mig af, at El Scorpio har lavet 3 smileys i rap, så jeg ikke kan lave nogen..Pastorius skrev:Jeg synes på sin vis det *kan* være iorden. Under forudsætning af at gruppen består af vestegnstosser, der - af uransaglige årsager - er sendt i jobtræning i Nordjylland, så er det da helt fint, de danner deres egen lille fraktion i det høje nord. Skulle der være en eneste med jysk blod i årene med i gruppen er det selvfølgelig en anden sag. Det er at betragte som landsforræderi og er helt utilstedeligt.Elscorpio skrev:Det pisser mig i den grad af at sådan en side her eksisterer:
-Larsen skrev:Smileys pisser mig af!
- Meelsen
- Allstar
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
William Kvist's usandsynligt svansede finte optil hans mål, i FCK's kamp mod FCM. Det ligner kraftedme mere opvarmning til ballet, det spasseren har gang i..
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!
- Elscorpio
- Allstar
- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig at der er begrænsning på 3 sure smileys. 3 sure smileys burde betyde lukning af deres lille foreningMetal'n Roll skrev:Det har vist været oppe og vende en del gange før, men jeg kan kun slutte mig til denne holdning... Enighedsknap.. eller hvad det er I siger/kalder det... I øvrigt pisser det mig af, at El Scorpio har lavet 3 smileys i rap, så jeg ikke kan lave nogen..Pastorius skrev:Jeg synes på sin vis det *kan* være iorden. Under forudsætning af at gruppen består af vestegnstosser, der - af uransaglige årsager - er sendt i jobtræning i Nordjylland, så er det da helt fint, de danner deres egen lille fraktion i det høje nord. Skulle der være en eneste med jysk blod i årene med i gruppen er det selvfølgelig en anden sag. Det er at betragte som landsforræderi og er helt utilstedeligt.Elscorpio skrev:Det pisser mig i den grad af at sådan en side her eksisterer:
Nordjyllands BrøndbySupport burde have 1000 sure smileys og det samme burde de SportsMaster butikker i Nordjylland som sælger reservesvenskernes trøjer
http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1209341.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er desværre ikke noget at gøre, Politiet har altid ret !!!!
Der er desværre ikke noget at gøre, Politiet har altid ret !!!!
Jeppe Curth's gode humør efter en tabt kamp og brændte chancer, pisser mig i allerhøjeste grad af!
- MrBangDK
- Allstar
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At det ikke var mig der vandt 1,1 milliard i det Italienske lotto.. Så havde jeg fandme givet Lynge 100 millioner at lege med!!!
Ska' vi hak'?
- Christian B
- 1. div
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Asger
- Landshold
- Favoritspiller: Jens Madsen
- Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
- Kontakt:
Jesper Lange og fede Thomas Fejlgaard - i den rækkefølge!
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!
- AaBminLykke
- 1. div
- Geografisk sted: Suldrup :D
At hele fodbold DK kan se vi mangler en bomber der kan lave mål, indtil Curth kommer.
Men at Lynge ikke kan, eller ikke vil bruge pengene.
At bestyrelsen i AaB A/S regner med fodbolden skaber resultater, men ikke giver Lynge pengene så han kan skabe holdet dertil.
At jeg skal begynde på arbejde i morgen, når jeg meget hellere vil have mere ferie!
Men at Lynge ikke kan, eller ikke vil bruge pengene.
At bestyrelsen i AaB A/S regner med fodbolden skaber resultater, men ikke giver Lynge pengene så han kan skabe holdet dertil.
At jeg skal begynde på arbejde i morgen, når jeg meget hellere vil have mere ferie!
HENT MARTIN P. HJEM!
-
- Allstar
- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
MrBangDK skrev:At det ikke var mig der vandt 1,1 milliard i det Italienske lotto.. Så havde jeg fandme givet Lynge 100 millioner at lege med!!!
At nogle folk kan være så nærige...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Det pisser mig af at regeringen i krisetider alligevel giver lønforhøjelse til de kongelige, som jo ikke ligefrem har problemer med at få smør på bordet i forvejen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
7,2 mio. pisser mig knap så meget af som de 35 mia. der røg over bordet i ufinansierede skattelettelser tidligere på året.Hanga skrev:Det pisser mig af at regeringen i krisetider alligevel giver lønforhøjelse til de kongelige, som jo ikke ligefrem har problemer med at få smør på bordet i forvejen.
Vilje slår teknik...
Slyboy skrev:7,2 mio. pisser mig knap så meget af som de 35 mia. der røg over bordet i ufinansierede skattelettelser tidligere på året.Hanga skrev:Det pisser mig af at regeringen i krisetider alligevel giver lønforhøjelse til de kongelige, som jo ikke ligefrem har problemer med at få smør på bordet i forvejen.
Det er vi sådan set helt enige i, men som en stor modstander af kongehuset, pisser det andet mig nu stadig grusomt afSlyboy skrev:7,2 mio. pisser mig knap så meget af som de 35 mia. der røg over bordet i ufinansierede skattelettelser tidligere på året.Hanga skrev:Det pisser mig af at regeringen i krisetider alligevel giver lønforhøjelse til de kongelige, som jo ikke ligefrem har problemer med at få smør på bordet i forvejen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
http://www.facebook.com/group.php?gid=8 ... 486&ref=tsHanga skrev:Det er vi sådan set helt enige i, men som en stor modstander af kongehuset, pisser det andet mig nu stadig grusomt afSlyboy skrev:7,2 mio. pisser mig knap så meget af som de 35 mia. der røg over bordet i ufinansierede skattelettelser tidligere på året.Hanga skrev:Det pisser mig af at regeringen i krisetider alligevel giver lønforhøjelse til de kongelige, som jo ikke ligefrem har problemer med at få smør på bordet i forvejen.
I denne bevægelse vil I desuden kunne finde den lokale formand i bestyrelsen
- John Deacon
- Allstar
- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Lokal for dig eller os i Nordjlland? Din dobbelthed pisser mig af!Lindvang skrev: I denne bevægelse vil I desuden kunne finde den lokale formand i bestyrelsen
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell