Tillad mig i den sammenhæng at citere den unge fru Ellemann for, hvad kritiske forældre kan gøre: De kan da bare bestemme sig for at trække deres børn ud af institutionerne! Eller på nogenlunde jævnt dansk: Ned med lorten eller ud af porten!Provst i Brovst skrev:Det fik mig til at råbe af TVet - noget jeg ellers havde opgivet - men jeg var alene i stuen og konen er alligevel helt enig i denne sag. Hvis jeg render ind i denne gimpe skal hun sateme have en besked, også hendes far, ingen af dem har en chance for at charmere mig som Inger Støjberg gjorde da jeg skulle til at give hende en beskedKøllen I Møllen skrev:Karen Ellemann og de retarderede tåber der har fået trumfet en lov igennem hvor forældre ikke længere skal smøre madpakker til ungerne i børnehaven men hvor maden fremover skal leveres af catering-firmaer (og formentlig bliver ussel lortemad). HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET PIS??? Skal forældre ikke selv bestemme hvad ungerne skal spise? Latterlige lorte-regering!
Så kan ungerne sidde derhjemme alene. Hvem ved, mor er måske blevet udleveret til USA fordi rejekællingen fra Hirtshals synes det kunne være sjovt (pyt med juraen), og far sidder i spjældet for at have et multitool i bilen. Straf virker jo. Det ved alle. Eller, det er det nogle der synes, og så pyt med hvad sagkundskaben eventuelt måtte pege på. Alternativt er mor eller far måske forsker og er blevet sendt i felten for at tælle Burkaer af en radikal/NyAlliance/løsgænger/konservativ/? vejsidebombe som efterfølgende vil ignorere resultatet fordi det "alligevel aldrig har handlet om tal".
Men så kan ungerne da tænde for det nye fladskærms-tv og lade sig opdrage til at blive gode forbrugere, for DET har vi unægteligt fået udbredt en del af under den siddende regering. Specielt hvis man er bosiddende i Nordsjælland.