Hej JeppeJeg søger en, der har en ledig plads i en bil fra København til Næstved i morgen!
PB sendt
Hej JeppeJeg søger en, der har en ledig plads i en bil fra København til Næstved i morgen!
Mit internet driller lige p.t.- Har du fået den?Citat:
Jeg søger en, der har en ledig plads i en bil fra København til Næstved i morgen!
Hej Jeppe
PB sendt
HejMojoman skrev:Mit internet driller lige p.t.- Har du fået den?Citat:
Jeg søger en, der har en ledig plads i en bil fra København til Næstved i morgen!
Hej Jeppe
PB sendt
jonas386 skrev:Et program der kan konvertere MP4 filer til MP3 filer.
Ville klart anbefale Birger (den gyldne drage vesterbro) Han ligger godt nok ikke den billigeste ende men han kan virkelig sit kram. mener også han har lavet en del AaB tatoos.SUVestergaard skrev:En der har gode erfaringer med en tatovør i nordjylland. er nemlig meget i tvivl om hvem der skal lave min første tatovering. Kan sige det selvfølgelig skal være en AaB tatovering
Birger på Vesterbro er absolut i toppen - også når det gælder prisen. Men det virkelig godt håndværk, så det ville jeg også anbefale.RØDESVIN skrev:Ville klart anbefale Birger (den gyldne drage vesterbro) Han ligger godt nok ikke den billigeste ende men han kan virkelig sit kram. mener også han har lavet en del AaB tatoos.SUVestergaard skrev:En der har gode erfaringer med en tatovør i nordjylland. er nemlig meget i tvivl om hvem der skal lave min første tatovering. Kan sige det selvfølgelig skal være en AaB tatovering
Selv har jeg haft gode erfaringer med Body Art på vesterbro, ok priser og god service.Dot Bot skrev:Birger på Vesterbro er absolut i toppen - også når det gælder prisen. Men det virkelig godt håndværk, så det ville jeg også anbefale.RØDESVIN skrev:Ville klart anbefale Birger (den gyldne drage vesterbro) Han ligger godt nok ikke den billigeste ende men han kan virkelig sit kram. mener også han har lavet en del AaB tatoos.SUVestergaard skrev:En der har gode erfaringer med en tatovør i nordjylland. er nemlig meget i tvivl om hvem der skal lave min første tatovering. Kan sige det selvfølgelig skal være en AaB tatovering
Du kan evt. tjekke "tattoo-tråden" herinde, der er vist blevet "diskuteret" om det før
Pizza! De laver de suverænt bedste på denne planet.danielnoll skrev:... der kan anbefale nogle gode steder at spise på Manhattan til rimelig pris.
Morgenmad. Snup en bagel og noget kaffe ved en af de mange vogne, som er på gaderne. Hvis du har køl på værelset, så køb en bakke med opskåret frugt i den/det nærmeste deli/supermarked og spis det som en start på dagen og suppler med det fra vognene. Tro mig, du skal nok nå at få fedt nok. Hvis det er din første gang i New York, skal du selvfølgelig have den helt store omgang på en diner på et tidspunkt. Brug de første par dage til at spotte en hvor der ser ud til at være mange lokale.danielnoll skrev:... der kan anbefale nogle gode steder at spise på Manhattan til rimelig pris.
Hey Simon! Er du sådan en der ser meget hutlihut på tv2 og fodbold osv ? leder efter en målmand som skulle have gået ud midt i en kamp og sagde op ? noget du ved noget om ?
Har fundet det selvSimon-RS skrev:Jeg søger en som ved dette:
Hey Simon! Er du sådan en der ser meget hutlihut på tv2 og fodbold osv ? leder efter en målmand som skulle have gået ud midt i en kamp og sagde op ? noget du ved noget om ?
muligt, jeg var uheldig og fik de værste, jeg nogensinde har smagt - smagløse og ekstremt fede..Køllen I Møllen skrev:Pizza! De laver de suverænt bedste på denne planet.danielnoll skrev:... der kan anbefale nogle gode steder at spise på Manhattan til rimelig pris.
Thats unpossible!!!MR er den rigtige vinder skrev:muligt, jeg var uheldig og fik de værste, jeg nogensinde har smagt - smagløse og ekstremt fede..Køllen I Møllen skrev:Pizza! De laver de suverænt bedste på denne planet.danielnoll skrev:... der kan anbefale nogle gode steder at spise på Manhattan til rimelig pris.
Køllen I Møllen skrev:
Thats unpossible!!!
(Citat Homer J Simpson).
YupKK5700 skrev:Køllen I Møllen skrev:
Thats unpossible!!!
(Citat Homer J Simpson).
ATT NERD ALERT
Er det ikke Citat af Ralph Wiggum? Mener han siger det lige da han er dumpet engelsk...
mvh
True:KK5700 skrev:Køllen I Møllen skrev:
Thats unpossible!!!
(Citat Homer J Simpson).
ATT NERD ALERT
Er det ikke Citat af Ralph Wiggum? Mener han siger det lige da han er dumpet engelsk...
mvh