"Jeg søger en....." - tråden
Re: "Jeg søger en....." - tråden
Det kan ikke blive skarpt, når man prøver at nappe det fra tv2sport videoen...
- SUVestergaard
- 2. div
Takker for hjælpen angående tatovører. har kigget lidt rundt i Aalborg og tror det bliver Black Cat Ink der får lov til at lave den
Så nu søger jeg noget helt andet.
Jeg søger en der kan fortælle mig hvad der vil være bedst. at købe Fifa 11 til Wii eller ps2? så vidt jeg kan læse mig frem til har Wii større kræfter end en ps2, så vil grafikken være bedre på en Wii? jeg har ledt overalt på nettet for at finde svaret, men har intet kunne finde er meget i tvivl om min ps2 kan klare spillet godt nok. så hvis Wii`en klarer det bedre, vil jeg selvfølgelig købe spillet til den.
På forhånd mange tak
Jeg søger en der kan fortælle mig hvad der vil være bedst. at købe Fifa 11 til Wii eller ps2? så vidt jeg kan læse mig frem til har Wii større kræfter end en ps2, så vil grafikken være bedre på en Wii? jeg har ledt overalt på nettet for at finde svaret, men har intet kunne finde er meget i tvivl om min ps2 kan klare spillet godt nok. så hvis Wii`en klarer det bedre, vil jeg selvfølgelig købe spillet til den.
På forhånd mange tak
Tidligere kendt som Rolla
Grafikken på Wii er noget værre lort og FIFA på Wii er slet ikke det samme. Køb til PS2.SUVestergaard skrev:Takker for hjælpen angående tatovører. har kigget lidt rundt i Aalborg og tror det bliver Black Cat Ink der får lov til at lave den
På forhånd mange tak
Vent med at købe FIFA 11 og så spar op til en PS3 først.SUVestergaard skrev:Takker for hjælpen angående tatovører. har kigget lidt rundt i Aalborg og tror det bliver Black Cat Ink der får lov til at lave den
På forhånd mange tak
Men hvis du skal vælge mellem en PS2 og en Wii, så kan jeg kun foreslå PS2´eren.
Black Cat Ink er også et godt sted, ham der lavede min AaB tus har netop fået arbejde derinde, så ved de ihvertfald har nogle der kan finde ud af jobbetSUVestergaard skrev:Takker for hjælpen angående tatovører. har kigget lidt rundt i Aalborg og tror det bliver Black Cat Ink der får lov til at lave den
På forhånd mange tak
Men syntes også som DoT Bot du skal spare sammen til en ps3, men ellers er ps2 nok maskinen du skal købe spillet til.
..
- SUVestergaard
- 2. div
Jeg takker for de gode svar og ja, kunne være rigtig godt med en ps3, men syntes stadig de er liiiiiige dyre nok endnu. Kunne godt forestille mig at det ikke er helt godt til en Wii, men så bare lige at den har langt større processor end ps2`en, så derudfra gik jeg udfra at Wii`en ville være bedre (med normale controllere selvfølgelig). men nogen der kan give et indblik på hvor dårlig grafikken bliver i forhold til en Xbox 360 foreksempel? for det er den eneste konsol jeg har prøvet spillet på
- SUVestergaard
- 2. div
Kan man få lov til at se det han har lavet? så kunne det jo ske at man decideret skulle spørge efter ham joHolm-o1 skrev:Black Cat Ink er også et godt sted, ham der lavede min AaB tus har netop fået arbejde derinde, så ved de ihvertfald har nogle der kan finde ud af jobbetSUVestergaard skrev:Takker for hjælpen angående tatovører. har kigget lidt rundt i Aalborg og tror det bliver Black Cat Ink der får lov til at lave den
På forhånd mange tak
Men syntes også som DoT Bot du skal spare sammen til en ps3, men ellers er ps2 nok maskinen du skal købe spillet til.
Her har du en lille video med screenshots fra wii-versionen:SUVestergaard skrev:Jeg takker for de gode svar og ja, kunne være rigtig godt med en ps3, men syntes stadig de er liiiiiige dyre nok endnu. Kunne godt forestille mig at det ikke er helt godt til en Wii, men så bare lige at den har langt større processor end ps2`en, så derudfra gik jeg udfra at Wii`en ville være bedre (med normale controllere selvfølgelig). men nogen der kan give et indblik på hvor dårlig grafikken bliver i forhold til en Xbox 360 foreksempel? for det er den eneste konsol jeg har prøvet spillet på
-
- Allstar
- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Tak for hjælpen mht. billedet!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
Jeg har spillet FIFA 10 til Wii, og synes ganske enkelt det er forfærdeligt til den konsol. Dog har jeg kun prøvet det nogle få gange, men førstehåndsindtrykket var ikke godt. Jeg har ikke den store viden inden for det processor og den slags, der må en anden bruger på banenSUVestergaard skrev:Jeg takker for de gode svar og ja, kunne være rigtig godt med en ps3, men syntes stadig de er liiiiiige dyre nok endnu. Kunne godt forestille mig at det ikke er helt godt til en Wii, men så bare lige at den har langt større processor end ps2`en, så derudfra gik jeg udfra at Wii`en ville være bedre (med normale controllere selvfølgelig). men nogen der kan give et indblik på hvor dårlig grafikken bliver i forhold til en Xbox 360 foreksempel? for det er den eneste konsol jeg har prøvet spillet på
Til PS3´snakken, så synes jeg selv at den er kommet ned i et niveau hvor alle kan være med. Tit og ofte kan du finde den til 2000 på tilbud (ikke ret lang tid siden Expert og Bilka kørte tilbud på den) og ellers er der Wupti.com, hvor den "kun" koster 2400.
Det er kun 1885 ned af læggen, så ikke så speciel en, men kan da godt smide et billede op her senere
..
- SUVestergaard
- 2. div
hmm jamen det bliver lidt svært, men hælder nok mest til ps2 som i også råder mig til har også overvejet at skaffe mig en Xbox360, da de er noget billigere, der syntes jeg ihvertfald at grafikken var ganske god. kan det anbefales?
Holm01: det må du meget gerne, er nemlig noget lignende jeg overvejer, dog på overarmen.
Holm01: det må du meget gerne, er nemlig noget lignende jeg overvejer, dog på overarmen.
Ellers få det lavet på underarmen
- Der har jeg min.
Det kunne være meget fedt med:
1
8
8
5
I gotiske bogstaver
- Der har jeg min.
1
8
8
5
I gotiske bogstaver
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Tal i bogstaver?jonas386 skrev:Ellers få det lavet på underarmen
- Der har jeg min.
1
8
8
5
I gotiske bogstaver
Gotik er pænt old school.
- MrBangDK
- Allstar
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
EtLindvang skrev:Tal i bogstaver?jonas386 skrev:Ellers få det lavet på underarmen
- Der har jeg min.
1
8
8
5
I gotiske bogstaver
Gotik er pænt old school.
Otte
Otte
Fem
Det kunne SATME være sejt hvis du fik lavet det på dine spændstige arme, Lindvang!!!
Ska' vi hak'?
arh ja, der skulle selvfølgelig stå tal
- Gotiske tal er faktisk ret fedt hvis man gerne vil have skrevet et års-tal, en dato mv.
- Gotiske tal er faktisk ret fedt hvis man gerne vil have skrevet et års-tal, en dato mv.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Ser ud til at Dickson bruger dit første billede som profilbillede på Facebook. Meget cool!Thorshauge skrev:
Det kan ikke blive skarpt, når man prøver at nappe det fra tv2sport videoen...
- Elscorpio
- Allstar
- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
som kan fortælle hvornår den her boks kommer som bluray i Europa?
http://bluray.highdefdigest.com/2447/alienquad.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ærgeligt man ikke kun kan bestille de 2 første film som klart er de bedste i serien.
http://bluray.highdefdigest.com/2447/alienquad.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ærgeligt man ikke kun kan bestille de 2 første film som klart er de bedste i serien.
Laserdisken har den listet til at udkomme på dansk d. 11/2 næste år.Elscorpio skrev:som kan fortælle hvornår den her boks kommer som bluray i Europa?
Ellers er der den Engelske der udkommer d. 25/10 i år også hos Laserdisken
Og, for en god ordens skyld, den amerikanske hos laserdisken, som kun kan købes gennem movie world (levering d. 26/10 i år)