"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Thorshauge

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Thorshauge » 5. okt 2010, 19:52

Billede
Billede
Billede

Det kan ikke blive skarpt, når man prøver at nappe det fra tv2sport videoen...

RBAalborg
2. div
2. div
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: 9000 AALBORG

Indlæg af RBAalborg » 5. okt 2010, 22:55

Dickson from Afrika! :aabfan:
Klubfølelsen sidder i hjertet!

Brugeravatar
SUVestergaard
2. div
2. div

Indlæg af SUVestergaard » 6. okt 2010, 16:32

Takker for hjælpen angående tatovører. har kigget lidt rundt i Aalborg og tror det bliver Black Cat Ink der får lov til at lave den

Så nu søger jeg noget helt andet.

Jeg søger en der kan fortælle mig hvad der vil være bedst. at købe Fifa 11 til Wii eller ps2? så vidt jeg kan læse mig frem til har Wii større kræfter end en ps2, så vil grafikken være bedre på en Wii? jeg har ledt overalt på nettet for at finde svaret, men har intet kunne finde :S er meget i tvivl om min ps2 kan klare spillet godt nok. så hvis Wii`en klarer det bedre, vil jeg selvfølgelig købe spillet til den.

På forhånd mange tak :thumbsup:
Tidligere kendt som Rolla

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 6. okt 2010, 16:36

SUVestergaard skrev:Takker for hjælpen angående tatovører. har kigget lidt rundt i Aalborg og tror det bliver Black Cat Ink der får lov til at lave den

Jeg søger en der kan fortælle mig hvad der vil være bedst. at købe Fifa 11 til Wii eller ps2? så vidt jeg kan læse mig frem til har Wii større kræfter end en ps2, så vil grafikken være bedre på en Wii? jeg har ledt overalt på nettet for at finde svaret, men har intet kunne finde :S er meget i tvivl om min ps2 kan klare spillet godt nok. så hvis Wii`en klarer det bedre, vil jeg selvfølgelig købe spillet til den.

Grafikken på Wii er noget værre lort og FIFA på Wii er slet ikke det samme. Køb til PS2.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 6. okt 2010, 16:41

SUVestergaard skrev:Takker for hjælpen angående tatovører. har kigget lidt rundt i Aalborg og tror det bliver Black Cat Ink der får lov til at lave den

Vent med at købe FIFA 11 og så spar op til en PS3 først.
Men hvis du skal vælge mellem en PS2 og en Wii, så kan jeg kun foreslå PS2´eren.

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar

Indlæg af Holm-o1 » 6. okt 2010, 17:20

Black Cat Ink er også et godt sted, ham der lavede min AaB tus har netop fået arbejde derinde, så ved de ihvertfald har nogle der kan finde ud af jobbet ;)

Men syntes også som DoT Bot du skal spare sammen til en ps3, men ellers er ps2 nok maskinen du skal købe spillet til.
..

Brugeravatar
SUVestergaard
2. div
2. div

Indlæg af SUVestergaard » 6. okt 2010, 17:24

Jeg takker for de gode svar :) og ja, kunne være rigtig godt med en ps3, men syntes stadig de er liiiiiige dyre nok endnu. Kunne godt forestille mig at det ikke er helt godt til en Wii, men så bare lige at den har langt større processor end ps2`en, så derudfra gik jeg udfra at Wii`en ville være bedre (med normale controllere selvfølgelig). men nogen der kan give et indblik på hvor dårlig grafikken bliver i forhold til en Xbox 360 foreksempel? for det er den eneste konsol jeg har prøvet spillet på

Brugeravatar
SUVestergaard
2. div
2. div

Indlæg af SUVestergaard » 6. okt 2010, 17:26

Holm-o1 skrev:

Black Cat Ink er også et godt sted, ham der lavede min AaB tus har netop fået arbejde derinde, så ved de ihvertfald har nogle der kan finde ud af jobbet

Men syntes også som DoT Bot du skal spare sammen til en ps3, men ellers er ps2 nok maskinen du skal købe spillet til.
Kan man få lov til at se det han har lavet? så kunne det jo ske at man decideret skulle spørge efter ham jo :cool:

Krushave
1. div
1. div
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Krushave » 6. okt 2010, 17:27

SUVestergaard skrev:Jeg takker for de gode svar :) og ja, kunne være rigtig godt med en ps3, men syntes stadig de er liiiiiige dyre nok endnu. Kunne godt forestille mig at det ikke er helt godt til en Wii, men så bare lige at den har langt større processor end ps2`en, så derudfra gik jeg udfra at Wii`en ville være bedre (med normale controllere selvfølgelig). men nogen der kan give et indblik på hvor dårlig grafikken bliver i forhold til en Xbox 360 foreksempel? for det er den eneste konsol jeg har prøvet spillet på
Her har du en lille video med screenshots fra wii-versionen:

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 6. okt 2010, 17:31

Tak for hjælpen mht. billedet!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 6. okt 2010, 17:31

SUVestergaard skrev:Jeg takker for de gode svar :) og ja, kunne være rigtig godt med en ps3, men syntes stadig de er liiiiiige dyre nok endnu. Kunne godt forestille mig at det ikke er helt godt til en Wii, men så bare lige at den har langt større processor end ps2`en, så derudfra gik jeg udfra at Wii`en ville være bedre (med normale controllere selvfølgelig). men nogen der kan give et indblik på hvor dårlig grafikken bliver i forhold til en Xbox 360 foreksempel? for det er den eneste konsol jeg har prøvet spillet på
Jeg har spillet FIFA 10 til Wii, og synes ganske enkelt det er forfærdeligt til den konsol. Dog har jeg kun prøvet det nogle få gange, men førstehåndsindtrykket var ikke godt. Jeg har ikke den store viden inden for det processor og den slags, der må en anden bruger på banen :)

Til PS3´snakken, så synes jeg selv at den er kommet ned i et niveau hvor alle kan være med. Tit og ofte kan du finde den til 2000 på tilbud (ikke ret lang tid siden Expert og Bilka kørte tilbud på den) og ellers er der Wupti.com, hvor den "kun" koster 2400.

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar

Indlæg af Holm-o1 » 6. okt 2010, 17:33

Det er kun 1885 ned af læggen, så ikke så speciel en, men kan da godt smide et billede op her senere :)
..

Brugeravatar
SUVestergaard
2. div
2. div

Indlæg af SUVestergaard » 6. okt 2010, 17:52

hmm jamen det bliver lidt svært, men hælder nok mest til ps2 som i også råder mig til :) har også overvejet at skaffe mig en Xbox360, da de er noget billigere, der syntes jeg ihvertfald at grafikken var ganske god. kan det anbefales?

Holm01: det må du meget gerne, er nemlig noget lignende jeg overvejer, dog på overarmen.

jonas386
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ingen

Indlæg af jonas386 » 6. okt 2010, 20:03

Ellers få det lavet på underarmen :)
- Der har jeg min.

Det kunne være meget fedt med:

1
8
8
5

I gotiske bogstaver :)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 6. okt 2010, 21:22

jonas386 skrev:Ellers få det lavet på underarmen :)
- Der har jeg min.

1
8
8
5

Tal i bogstaver?

Gotik er pænt old school.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 7. okt 2010, 07:56

Lindvang skrev:
jonas386 skrev:Ellers få det lavet på underarmen :)
- Der har jeg min.

1
8
8
5

Tal i bogstaver?

Gotik er pænt old school.
Et
Otte
Otte
Fem

Det kunne SATME være sejt hvis du fik lavet det på dine spændstige arme, Lindvang!!!
Ska' vi hak'?

jonas386
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ingen

Indlæg af jonas386 » 7. okt 2010, 15:25

arh ja, der skulle selvfølgelig stå tal :)

- Gotiske tal er faktisk ret fedt hvis man gerne vil have skrevet et års-tal, en dato mv.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 9. okt 2010, 12:39

Thorshauge skrev:Billede
Billede
Billede

Det kan ikke blive skarpt, når man prøver at nappe det fra tv2sport videoen...
Ser ud til at Dickson bruger dit første billede som profilbillede på Facebook. Meget cool!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 9. okt 2010, 18:50

som kan fortælle hvornår den her boks kommer som bluray i Europa?
http://bluray.highdefdigest.com/2447/alienquad.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ærgeligt man ikke kun kan bestille de 2 første film som klart er de bedste i serien.

Oder
2. div
2. div
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Oder » 9. okt 2010, 22:46

Elscorpio skrev:som kan fortælle hvornår den her boks kommer som bluray i Europa?
http://bluray.highdefdigest.com/2447/alienquad.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ærgeligt man ikke kun kan bestille de 2 første film som klart er de bedste i serien.
Laserdisken har den listet til at udkomme på dansk d. 11/2 næste år.
Ellers er der den Engelske der udkommer d. 25/10 i år også hos Laserdisken
Og, for en god ordens skyld, den amerikanske hos laserdisken, som kun kan købes gennem movie world (levering d. 26/10 i år)

Besvar