Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 1. maj 2011, 12:35

Det omvandrende halbal kaldet "1. Maj"....

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 1. maj 2011, 15:56

Poker-One-Kenobi skrev:Det omvandrende halbal kaldet "1. Maj"....
Enig på alle mulige måder!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5099
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kunji » 1. maj 2011, 16:06

Køllen I Møllen skrev:
Kunji skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg er ikke ligeglad! Jeg mener derimod det er forkert at dømme en fodboldspiller for noget han laver i sit privatliv (sålænge der ikke er tale om vold og lignende).
Nu hentyder du jo til episoden med Ove Christensen så jeg må minde dig om at Ove Christensen slog en journalist for åben skærm, jeg går ikke udfra at Ryan Giggs har "dunket" hende kvindemennesket for åben skærm?
Iøvrigt er utroskab noget 75% af alle mennesker (gætværk) roder sig ud i så jeg kan slet ikke forstå at I reagerer som I gør. Tror I virkelig at alle stjernerne i Pr League er overmennesker der ikke ser på andre end deres koners patter?
Det er fuldstændigt håbløst, at der skulle ligge en forskel i, hvorvidt man handler amoralsk for åben skærm eller amoralsk væk fra skærmen, når man i sidste ende bliver busted og trukket frem i mediestormen, hvilket man altid bliver. Men i bund og grund var det kun tiltænkt som en stikpille og intet andet.

Det er vældigt fint, at du skyder utroskab hen som noget normalt og dermed ikke helt uacceptabelt - så længe det ikke inden for egen privatzone, men det er faktisk ikke det, der skuffer mig, hvilket du også kunne ville kunne læse dig til, hvis ikke det var fordi, du havde så travlt med at smide omkring med generaliseringer og overdrivelser.

For det første har jeg accepteret, at mennesker er forskruede, og at professionelle fodboldspillere ikke ligefrem udmærker sig som morallovens vogtere. For det andet er der vist temmelig langt fra damekiggeri til utroskab.

Men netop Ryan Giggs har alle dage fremstået som en elegantier inden for fodbolden. Han har alle dage fremstået som den sympatiske, professionelle og indadvendte mand, der har repræsenteret det gode i fodbold - og det har han endda gjort i en af verdens mest hadede fodboldklubber, hvilket er med til at understrege, hvor vellidt og sympatisk han er. Derfor er det skuffende, hvis det nu viser sig, at han blot er ny i rækken af fodboldspillere, der har glemt familien.
Jeg ved godt det var en stikpille men du ville vel gerne have mig til at reagere så det gjorde jeg :)

Jeg siger bestemt ikke at utroskab er iorden, jeg siger at det er normalt og at man er smånaiv hvis man ikke tror at "alle" praktiserer det. Jeg gør det forøvrigt ikke selv :)
Det er jo altid sjovt, når Køllen folder sig ud. ;)

I bund og grund tror jeg vi er helt enige - jeg havde dog alligevel aldrig forventet at Giggs ville falde i.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Meelsen » 1. maj 2011, 16:24

Kapitalister pisser mig af...
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Citizen
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12. maj 2009, 14:17
Geografisk sted: 2300

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Citizen » 2. maj 2011, 13:32

Meelsen skrev:Kapitalister pisser mig af...
Vi er kommet for at blive, makker!

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Debatjuntaen » 2. maj 2011, 13:37

Hold lige igen med jeres politiske ytringer, tak. :)

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 2. maj 2011, 13:56

Det nye Facebook Spørgsmål... Fordi man ikke kan blokere lortet.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 2. maj 2011, 14:15

Flower skrev:Det nye Facebook Spørgsmål... Fordi man ikke kan blokere lortet.
Lige præcis det med blokeringen, eller manglen på samme, pisser virkelig også mig af!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MichaelLarsen » 2. maj 2011, 16:31

Marker det som Spam, så bliver FB vel så trætte af tilbagemeldingerne, at de giver mulighed for at blokere det :S
Non scholae, sed vitae discimus

RBAalborg
2. div
2. div
Indlæg: 114
Tilmeldt: 24. jun 2009, 13:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: 9000 AALBORG

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af RBAalborg » 2. maj 2011, 20:10

At jeg ikke kan komme afsted til Esbjerg!! :@
Klubfølelsen sidder i hjertet!

NeverDefeated

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af NeverDefeated » 3. maj 2011, 20:11

... at jonas386 nørder rundt inde på FCM's forum og kaster om sig med tåbelige påstande. Den evige trang til at opføre sig pinligt pisser mig af. Tag dig nu lidt sammen.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 3. maj 2011, 21:19

NeverDefeated skrev:... at jonas386 nørder rundt inde på FCM's forum og kaster om sig med tåbelige påstande. Den evige trang til at opføre sig pinligt pisser mig af. Tag dig nu lidt sammen.
Kan du ikke tage den med Jonas386 på Ulvegraven eller på PB i stedet for at gå efter manden i denne tråd??
Ska' vi hak'?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 3. maj 2011, 21:28

MrBangDK skrev:
NeverDefeated skrev:... at jonas386 nørder rundt inde på FCM's forum og kaster om sig med tåbelige påstande. Den evige trang til at opføre sig pinligt pisser mig af. Tag dig nu lidt sammen.
Kan du ikke tage den med Jonas386 på Ulvegraven eller på PB i stedet for at gå efter manden i denne tråd??
Jeg har skrevet til ND, netop for ikke at tage den i denne tråd :)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 4. maj 2011, 19:33

Stofa og deres ændring af kanal-pakker så jeg har mistet Canal 9 og HD-kanalerne
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 4. maj 2011, 20:03

JLB skrev:Stofa og deres ændring af kanal-pakker så jeg har mistet Canal 9 og HD-kanalerne
Det har Stofa vel ikke noget at gøre med, det må være din antenneforening, du skal være vred på?
Hader København!

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 4. maj 2011, 20:11

alithebeast skrev:
JLB skrev:Stofa og deres ændring af kanal-pakker så jeg har mistet Canal 9 og HD-kanalerne
Det har Stofa vel ikke noget at gøre med, det må være din antenneforening, du skal være vred på?
Kartoffel kartoffel... Begge dele er lort. Tegnede ny pakke for en måned siden, og valgte netop den her for at få Canal 9 og HD-kanalerne. Nu er pakken ændret, jeg har mistet mange af de kanaler der var grunden til jeg valgte den her pakke, og kan ikke ændre før end om 5 måneder.
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4473
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 6. maj 2011, 19:05

I mangel på "det giver mig kvalme" tråden: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/a ... g1550177=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hinrup85 » 6. maj 2011, 21:10

at tv2sport ikke kan lave en ordentlig undsendelse... Hvorfor skal der kun gå 24 sekunder + et interview med Curth før de sender noget andet..

Så lav da for fanden en ordentlig nedtagt

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Klaus » 6. maj 2011, 23:44

Hjemkommet fra den fedeste kamp, håber jeg på mange flere fredagskampe. Men alle de botører der kaster med øl, er med garanti ikke med til at fremme det forslag. Jeg er sgu ligeglad med, at en øl eller ti ryger i luften i forbindelse med en scoring. Men målrettet bombardement af medfans og udeholdets målmand forstår jeg simpelthen ikke ideen i.

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af SimonJ » 7. maj 2011, 15:44

At logge på netbank efter en kampdag.

Besvar