FM

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: FM

Indlæg af Buzz Killington » 22. mar 2022, 18:26

jonas386 skrev:
22. mar 2022, 16:13
Er der nogen bestemt grund til at du bruger Prip som 'Pressing Forward' og Makaric som Falsk 9'er i stedet for omvendt? Eller er det bare for eksemplets skyld? Makaric smadrede mål ind på samlebånd i mine første sæsoner. Han er en yderst giftig afslutter på superliganiveau.

Spændende taktik ellers.
Tak. For de fleste positioners tilfælde har jeg bare spurgt assistenten om at vælge, og det har virket. Mht. angriberne er det mest fordi Prip opsnappede en del bolde langt fra mål som "presser" og selv rykkede på dem. Jeg har dog ikke testet taktikken så meget på spillerne, men mest positionerne. Så jeg vil ikke udelukke den kan optimeres på spillervalget.

Eller, det kan den helt sikkert. Jeg får f.eks. ikke ret meget ud af Lucas som midtbane. Og jeg kan ikke finde plads til Kusk med mindre jeg gider omskole.

Edit: en fejl har sneget sig ind. Det er normalt Ross på cover og Thelander på højre stopper.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
DGK
2. div
2. div
Indlæg: 117
Tilmeldt: 29. jan 2021, 10:24
Favoritspiller: Søren Frederiksen

Re: FM

Indlæg af DGK » 21. okt 2022, 14:39

Er der ikke nogle som deler lidt fra deres nye AaB save i FM23 hvis i er kommet igang?
Er desværre ikke selv kommet igang endnu, men hvordan er holdet? :)

Brugeravatar
DGK
2. div
2. div
Indlæg: 117
Tilmeldt: 29. jan 2021, 10:24
Favoritspiller: Søren Frederiksen

Re: FM

Indlæg af DGK » 28. okt 2022, 10:54

Nu er jeg kommet igang, med de første 7 kampe, og faktisk synes jeg mange af de ting holdet døjer med i virkeligheden har været en udfordring for mig i starten. Trupsammensætningen/kvaliteten er ikke helt god synes jeg, og hvilken taktik passer bedst.

Men jeg har fået sporet mig lidt ind nu, og ligger på en flot 7. plads :thumbsup:

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: FM

Indlæg af Martino » 31. okt 2022, 13:08

DGK skrev:
28. okt 2022, 10:54
Nu er jeg kommet igang, med de første 7 kampe, og faktisk synes jeg mange af de ting holdet døjer med i virkeligheden har været en udfordring for mig i starten. Trupsammensætningen/kvaliteten er ikke helt god synes jeg, og hvilken taktik passer bedst.

Men jeg har fået sporet mig lidt ind nu, og ligger på en flot 7. plads :thumbsup:
Jeg har fået spillet en sæson, med min egen libero 3-4-3 taktik. Endte på 3.pladsen og vandt pokalen. Kan ikke få Lucas A til at performe og Posavec laver mange returbolde så på sin vis er det ret realistisk.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
DGK
2. div
2. div
Indlæg: 117
Tilmeldt: 29. jan 2021, 10:24
Favoritspiller: Søren Frederiksen

Re: FM

Indlæg af DGK » 22. nov 2022, 14:22

Er også kommet til sæson 4 nu, og i sommervinduet solgt for 300 mio. og købt ind for 160 mio :D Bla. er Mæhle kommet hjem på højre Wingback :thumbsup:

Besvar