De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP!

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 264
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af DonSilicone » 8. sep 2011, 12:20

alithebeast skrev:
Dot Bot skrev:
DonSilicone skrev:Der efterlyses underskriftsindsamlere til Farum-kampen. Citat fra borgerbevægelsens facebookside:
Borgerbevægelsen mod en motorvej over Limfjorden mellem Nrs.by og Aalborg V skrev: På søndag, den 11. september kl. 14, er der fodboldkamp på Aalborg Stadion med forventet 10.000 tilskuere. Indsamlere strategisk placeret på 4 steder fra kl. 13 til 14, vil betyde, at alle 10.000 passerer forbi indsamlere... Er der nogen, der skal til fodbold, og har lyst til også at være indsamler, så send en mail til borgerbevaegelsen@live.dk.
Håber sgu ikke de står ved stadion eller på tribunen.
Jojo. Først udtaler de sig i universitetets navn, nu går de efter en ny overskrift "AaB'ere imod motorvej". Føj!
Hvor i alverden har du det fra?
Det er jo bare et spørgsmål om at stille sig op på et offentligt sted, hvor der er samlet mange mennesker, og det er jo fuldstændigt frivilligt om man vil skrive under eller ej.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2251
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af alithebeast » 8. sep 2011, 13:26

Jeg tror det var Louise Faber, der udtalte sig som beboer i Hasseris OG ansat ved AAU. Come on, Faber er lektor i jura, hvad har det med en bro over Egholm at gøre? Intet, og derfor skal hun slet ikke nævne det.

Få nu bare sat gang i den motorvej, der er jo flertal for den blandt nordjyderne.
Hader København!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. sep 2011, 13:57

alithebeast skrev:Jeg tror det var Louise Faber, der udtalte sig som beboer i Hasseris OG ansat ved AAU. Come on, Faber er lektor i jura, hvad har det med en bro over Egholm at gøre? Intet, og derfor skal hun slet ikke nævne det.

Få nu bare sat gang i den motorvej, der er jo flertal for den blandt nordjyderne.
Der er bestemt ikke flertal. Tværtimod er der flertal imod den vanvittige ide at ødelægge Aalborg V. Alt det ævl du fabler om med AaB' ere mod motorvejen er jo det rene volapyk. Lad bare være med at skrive under hvis du går ind for en asfaltering af vestbyen men respekter dog at vi har et demokrati og lad folk samle underskrifter ind.

Og bare lige for sjov skyld : prøv at kom med bare et eneste holdbart argument for at bruge 7 milliarder på en vestforbindelse, jeg har endnu ikke set et der holder og er meget nysgerrig.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2251
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af alithebeast » 8. sep 2011, 14:08

Køllen I Møllen skrev:
alithebeast skrev:Jeg tror det var Louise Faber, der udtalte sig som beboer i Hasseris OG ansat ved AAU. Come on, Faber er lektor i jura, hvad har det med en bro over Egholm at gøre? Intet, og derfor skal hun slet ikke nævne det.

Få nu bare sat gang i den motorvej, der er jo flertal for den blandt nordjyderne.
Der er bestemt ikke flertal. Tværtimod er der flertal imod den vanvittige ide at ødelægge Aalborg V. Alt det ævl du fabler om med AaB' ere mod motorvejen er jo det rene volapyk. Lad bare være med at skrive under hvis du går ind for en asfaltering af vestbyen men respekter dog at vi har et demokrati og lad folk samle underskrifter ind.

Og bare lige for sjov skyld : prøv at kom med bare et eneste holdbart argument for at bruge 7 milliarder på en vestforbindelse, jeg har endnu ikke set et der holder og er meget nysgerrig.
Billede

I disse valgtider bliver ca. 1000 mennesker spurgt i en meningsmåling, her er der over 8000 der har svaret, og du mener ikke, at man så med god grund kan konkludere, at der er flertal blandt borgerne for en vestlig forbindelse? Bare fordi man råber højest, er man ikke automatisk flest.

Og skal i stå og tigge om underskrifter, så gør for helvede noget nyttigt samtidigt: tag nogle raslebøsser med og saml nogle skillinger til ATK.
Hader København!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 8. sep 2011, 14:46

alithebeast skrev:
Køllen I Møllen skrev:
alithebeast skrev:Jeg tror det var Louise Faber, der udtalte sig som beboer i Hasseris OG ansat ved AAU. Come on, Faber er lektor i jura, hvad har det med en bro over Egholm at gøre? Intet, og derfor skal hun slet ikke nævne det.

Få nu bare sat gang i den motorvej, der er jo flertal for den blandt nordjyderne.
Der er bestemt ikke flertal. Tværtimod er der flertal imod den vanvittige ide at ødelægge Aalborg V. Alt det ævl du fabler om med AaB' ere mod motorvejen er jo det rene volapyk. Lad bare være med at skrive under hvis du går ind for en asfaltering af vestbyen men respekter dog at vi har et demokrati og lad folk samle underskrifter ind.

Og bare lige for sjov skyld : prøv at kom med bare et eneste holdbart argument for at bruge 7 milliarder på en vestforbindelse, jeg har endnu ikke set et der holder og er meget nysgerrig.
Billede

I disse valgtider bliver ca. 1000 mennesker spurgt i en meningsmåling, her er der over 8000 der har svaret, og du mener ikke, at man så med god grund kan konkludere, at der er flertal blandt borgerne for en vestlig forbindelse? Bare fordi man råber højest, er man ikke automatisk flest.

Og skal i stå og tigge om underskrifter, så gør for helvede noget nyttigt samtidigt: tag nogle raslebøsser med og saml nogle skillinger til ATK.
Haha, det mener du vel ikke? Når der er 1000 der svarer i en opinionsundersøgelse er de jo valgt ud så de samlet kommer til at repræsentere et gennemsnit af befolkningen, her er det 8000 mennesker som alle er typen der læser nyheder på nettet og gerne vil deltage i en internetafstemning. Læs så lige teksten som der bliver svaret på, det er jo simpelthen så manipulerende som muligt, og for at være helt sikker har man givet 1/5 mulighed for at mene at der ikke er nogen grund til at lave en ekstra forbindelse.

"De økonomiske vismænd siger at en borgerlig regering vil gavne udviklingen i danmark mest, hvor vil du sætte din stemme til valget: 1. Venstre 2. De Konservative 3. Dansk Folkeparti 4. Liberal Alliance 5. Et andet parti." Tror du blå blok ville få flertal i den undersøgelse?

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af JLB » 12. sep 2011, 10:38

http://nordjyske.dk/artikel/10/5/28/395 ... orgenserne" onclick="window.open(this.href);return false;

Meningsmåling foretaget vedr. motorvejsforbindelserne.

42% for en øst-forbindelse v. motorvejen
27% for Egholm
12% for Lindholm
18% ved ikke
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af astonvilla » 12. sep 2011, 13:22

JLB skrev:http://nordjyske.dk/artikel/10/5/28/395 ... orgenserne

Meningsmåling foretaget vedr. motorvejsforbindelserne.

42% for en øst-forbindelse v. motorvejen
27% for Egholm
12% for Lindholm
18% ved ikke
OK - rart med en egentlig meningsmåling - og denne viser at stemningen er for øst-forbindelsen.

Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at få en undersøgelse af, og folket egentlig synes vi overhovedet SKAL have en 3. forbindelse! Jeg hører således selv til den gruppe der mener dette er et vanvittigt prestige projekt hvor der skydes stakkels gråspurve med store kanoner.
Analysen der ligger til grund for det hele er nemlig hullet som en si på dette punkt.

Samtidig er det beskæmmende at vores borgmester gang på gang lader skinne igennem hvad det er HAN vil og at han overhovedet ikke har tænkt sig at lytte til folket. Senest i denne artikel, hvor han tolker det som værende dødt løb mellem 2 forbindelser! Nu er det lige pludseligt en Øst eller en Vest forbindelse der er på tale - fordi det passer ham bedst, når han får forelagt ovennævnte tal.

Hennning Jensen formår ikke lade sine personlige mærkesager ligge og lytte til folket OG til den sunde fornuft.

Det bliver Egholm - især med Henning ved rattet.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. sep 2011, 14:50

astonvilla skrev:
JLB skrev:http://nordjyske.dk/artikel/10/5/28/395 ... orgenserne

Meningsmåling foretaget vedr. motorvejsforbindelserne.

42% for en øst-forbindelse v. motorvejen
27% for Egholm
12% for Lindholm
18% ved ikke
OK - rart med en egentlig meningsmåling - og denne viser at stemningen er for øst-forbindelsen.

Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at få en undersøgelse af, og folket egentlig synes vi overhovedet SKAL have en 3. forbindelse! Jeg hører således selv til den gruppe der mener dette er et vanvittigt prestige projekt hvor der skydes stakkels gråspurve med store kanoner.
Analysen der ligger til grund for det hele er nemlig hullet som en si på dette punkt.

Samtidig er det beskæmmende at vores borgmester gang på gang lader skinne igennem hvad det er HAN vil og at han overhovedet ikke har tænkt sig at lytte til folket. Senest i denne artikel, hvor han tolker det som værende dødt løb mellem 2 forbindelser! Nu er det lige pludseligt en Øst eller en Vest forbindelse der er på tale - fordi det passer ham bedst, når han får forelagt ovennævnte tal.

Hennning Jensen formår ikke lade sine personlige mærkesager ligge og lytte til folket OG til den sunde fornuft.

Det bliver Egholm - især med Henning ved rattet.
Jeg har det akkurat som dig. Mener heller ikke der er brug for en 3.forbindelse. Pengene var meget bedre brugt paa en kampagne rettet mod at laere folk at holde til hoejre paa motorvejen. Og saa lave den afkoersel til city syd.

Og Henning G ER en kegle, ufatteligt at en borgmester kan tillade sig at lurepasse paa saa vigtigt et spoergsmaal. Haaber paa en roed regering der kan saette en stopper for prestigeprojektet, allerhelst med en SF-transportminister...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af limey » 12. sep 2011, 16:28

Køllen I Møllen skrev:[...] Pengene var meget bedre brugt paa en kampagne rettet mod at laere folk at holde til hoejre
Lad det dog ske. Nogle gange er jeg ved at få et hjertestop af arrigskab over at folk ikke fatter en ganske enkel lille regel.

DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 264
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af DonSilicone » 12. sep 2011, 17:48

Køllen I Møllen skrev:
astonvilla skrev:
JLB skrev:http://nordjyske.dk/artikel/10/5/28/395 ... orgenserne

Meningsmåling foretaget vedr. motorvejsforbindelserne.

42% for en øst-forbindelse v. motorvejen
27% for Egholm
12% for Lindholm
18% ved ikke
OK - rart med en egentlig meningsmåling - og denne viser at stemningen er for øst-forbindelsen.

Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at få en undersøgelse af, og folket egentlig synes vi overhovedet SKAL have en 3. forbindelse! Jeg hører således selv til den gruppe der mener dette er et vanvittigt prestige projekt hvor der skydes stakkels gråspurve med store kanoner.
Analysen der ligger til grund for det hele er nemlig hullet som en si på dette punkt.

Samtidig er det beskæmmende at vores borgmester gang på gang lader skinne igennem hvad det er HAN vil og at han overhovedet ikke har tænkt sig at lytte til folket. Senest i denne artikel, hvor han tolker det som værende dødt løb mellem 2 forbindelser! Nu er det lige pludseligt en Øst eller en Vest forbindelse der er på tale - fordi det passer ham bedst, når han får forelagt ovennævnte tal.

Hennning Jensen formår ikke lade sine personlige mærkesager ligge og lytte til folket OG til den sunde fornuft.

Det bliver Egholm - især med Henning ved rattet.
Jeg har det akkurat som dig. Mener heller ikke der er brug for en 3.forbindelse. Pengene var meget bedre brugt paa en kampagne rettet mod at laere folk at holde til hoejre paa motorvejen. Og saa lave den afkoersel til city syd.

Og Henning G ER en kegle, ufatteligt at en borgmester kan tillade sig at lurepasse paa saa vigtigt et spoergsmaal. Haaber paa en roed regering der kan saette en stopper for prestigeprojektet, allerhelst med en SF-transportminister...
Jeg kommer lige fra byrådsmødet (mit livs første i øvrigt) og Egholmlinjen blev vedtaget med 18 mod 13 stemmer. Der var tæt pakket i salen og alle tilhørere, stort set, var imod Egholmlinjen.
Og ja, jeg kan bekræfte, at Henning G ER en kegle, ikke blot fordi han stemmer for Egholmforbindelsen, men mere begrundelsen, der lyder noget i den retning: "jeg vil ikke have det står i aviserne, at borgmester skal føre beslutning ud i livet, som han selv er imod, derfor går jeg ikke mere ind for Østforbindelsen, men derimod Egholmlinjen, som er den de fleste går ind for". Nå, nu må jeg hellere vente med at skrive mere indtil mit blodtryk er faldet igen...

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. sep 2011, 18:53

DE HOLDER FANDME SNITTERNE FRA DEN Ø! :@

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af astonvilla » 12. sep 2011, 20:35

Det var jo hvad man kunne forvente af de spassere inde i byrådet - anført af Henning G. som er blottet for enhver form for realitetssans.
Nuvel, Henning vinder og får gennemført sit personlige prestigeprojekt - på bekostning af vores sidste spot af smuk natur og vores helt unikke Egholm. ALT er smadret, bare så de tåber en skønne dag kan stå med et smøret grin og klippe en snor til indvielse og få billedet op og hænge! Det er noget svineri og det er kvalmende! Fy for satan Henning G.

JEG HÅBER FOLK HUSKER PÅ DETTE NÆSTE GANG DER SKAL STEMMES TIL BYRÅDET!

Farvel Egholm. Farvel Hasseris Enge. Tillykke Henning G.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. sep 2011, 20:58

astonvilla skrev:Det var jo hvad man kunne forvente af de spassere inde i byrådet - anført af Henning G. som er blottet for enhver form for realitetssans.
Nuvel, Henning vinder og får gennemført sit personlige prestigeprojekt - på bekostning af vores sidste spot af smuk natur og vores helt unikke Egholm. ALT er smadret, bare så de tåber en skønne dag kan stå med et smøret grin og klippe en snor til indvielse og få billedet op og hænge! Det er noget svineri og det er kvalmende! Fy for satan Henning G.

JEG HÅBER FOLK HUSKER PÅ DETTE NÆSTE GANG DER SKAL STEMMES TIL BYRÅDET!

Farvel Egholm. Farvel Hasseris Enge. Tillykke Henning G.
Det er ufatteligt. Er der en reel chance for at projektet bliver lagt ned, hvis nu kommunisterne kommer til magten som Køllen ønsker sig?

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af JLB » 12. sep 2011, 21:05

Poker-One-Kenobi skrev:
Det er ufatteligt. Er der en reel chance for at projektet bliver lagt ned, hvis nu kommunisterne kommer til magten som Køllen ønsker sig?

Læste dette svar på nordjyskes debat:
Hey "latino", Staten bestemmer principielt set ikke, hvor veje og broer skal bygges - medmindre der er tale om statsveje (typisk motorveje, motortrafikveje og visse overordnede landeveje). Men hvis Aalborgs 200.067 borgere skal kunne undgå, at hele milliardregningen ender hos Aalborg Kommunes skatteydere, ja, så skal staten være helt eller delvis sponsor for projektet. I praksis udelukker dette derfor alle andre løsninger end en motorvej via Egholm. Aalborg Byråds afstemning i dag - hvor et flertal af de folkevalgte pegede på Egholm-linjen - er vejledende - den vil nu blive sendt til Vejdirektoratet (statens vejmyndighed) som en del af Aalborg Kommunes høringssvar. Vejdirektoratet vil så behandle høringssvaret og kan så vælge at medtage byrådets eventuelle ændringsforslag/modifikationer/ønsker i det videre arbejde eller ej. Faktum er altså, at vi nu har både et regionsråd og et byråd, der begge peger på Egholm-løsningen: Det sender et stærkt og ret entydigt politisk vink med en vognstang til Folketinget, om at Nordjylland gerne vil drøne henover Egholm med 130 i timen om 9 år. Det er nemlig Folketinget, som her senere på efteråret skal træffe pricipbeslutning om linjeføringen for den 3. limfjordsforbindelse. Den principbeslutning vil så formentlig (uanset om rød eller blå stue vinder regeringstaburetterne) resultere i at folketinget beslutter at udarbejde en anlægslov. Den kan så formentligt vedtages af folketinget engang i april/maj næste år, hvorefter staten nedsætter en ekspropriationskommission, der skal forhandle/diktere ekspropriationsbetingelser for de ejendomme, som må vige pladsen for motorvejsbyggeriet ved Aalborg. En sådan række ekspropriationsforretninger tager 1-2 år. Sideløbende hermed er der naturligvis blevet detajlprojekteret og entreprenøropgaver har været i udbud. Summa summarum: Byggestart bør kunne forventes i 2014. HKH Fartprins Frederik kan så klippe snoren til den nye vestmotorvej og Egholmforbindelsen engang i 2019 eller 2020.
Det giver da lidt fornemmelse over hvordan det foregår
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. sep 2011, 21:08

Det er jo ikke nyt at byrådet vil anbefale ødelæggelses-forbindelsen. Nu skal vejdirektoratet finde frem til hvad de mener og så er det den nye regering der må beslutte hvad det skal ske. Så bliver det spændende at se hvor meget de synes de vil lytte til byrådet. For jeh synes ikke 18-13 er helt overbevisende. Man kunne jo håbe på at SF kommer i regering og får en transportminister, en sådan vil ihvertfald være imod ødelæggelses-forbindelsen.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. sep 2011, 21:13

Er der ikke nogen som kan forklare, hvordan i alverden man kan gå ind for at plaske en motorvej henover Egholm? Jeg fatter det virkelig ikke?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. sep 2011, 21:32

Poker-One-Kenobi skrev:Er der ikke nogen som kan forklare, hvordan i alverden man kan gå ind for at plaske en motorvej henover Egholm? Jeg fatter det virkelig ikke?
Skriv til byrådsmedlemmerne og spørg dem. Det har jeh tænkt mig at gøre.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af astonvilla » 12. sep 2011, 21:40

Poker-One-Kenobi skrev:Er der ikke nogen som kan forklare, hvordan i alverden man kan gå ind for at plaske en motorvej henover Egholm? Jeg fatter det virkelig ikke?
Jeg har fulgt projektet meget tæt det seneste års tid og læst alt hvad der læses kan. Jeg er ikke stødt på noget som helst relevant, der kan give et svar på dit spørgsmål.
Det er først og frmmest et prestige-projekt for Henning G og drengene - og så vil det give et par landsby tosser ekstremt hurtig adgang til at kunne tænke stort og betale småt ude i City Syd.

Og prisen .... Ja vores sidste bid af smuk uberørt natur i zip 9000 + en bunke millarder Kroner (sidstnævnte mindre relevant).

Så efter dybdegående studier er jeg sådan set på ligeså bar bund som du.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3901
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af Gentleman Finn » 12. sep 2011, 22:08

Har vejdirektoratet noget at sige i den her forbindelse?

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: De vil voldtage og ødelægge vores dejlige Aalborg. HJÆLP

Indlæg af JLB » 12. sep 2011, 22:16

Gentleman Finn skrev:Har vejdirektoratet noget at sige i den her forbindelse?
De har alt at sige. Det er dem der indstiller til folketinget, hvad de finder bedst. Endvidere begynder de også at kigge på forslaget "Den Bedste Vej", og har lovet at vende tilbage med svar til dem i løbet af nogle dage.

http://www.denbedstevej.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvem der bare var irsk

Besvar