Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14709
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 6. maj 2009, 23:04

Simon-RS skrev:Hvad med den med de laver på Malouda inde i feltet? Dommeren fløjter godt nok, men så giver han satme frispark!
Synes ikke det er til straffe, desuden er jeg ikke helt overbevist om at det er indenfor, at han forseelsen bliver begået. Han falder indad i feltet. Men okay, så siger vi at Chelsea blev snydt for 1½ straffe, det er altså sket før, uden at dommerne behøver at frygte for sin sikkerhed. Specielt når han samtidig har givet et fejlagtigt rødt kort den anden vej.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 743
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kovacs » 6. maj 2009, 23:29

Marcus Tracy: "I'm soooo happy beautiful football prevailed! Go on then Barca!"

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Frygah » 6. maj 2009, 23:34

Simon-RS skrev:Hvad med den med de laver på Malouda inde i feltet? Dommeren fløjter godt nok, men så giver han satme frispark!
Og Ballack skulle have haft rødt i første kamp, så Chelsea skulle have forsvaret med 10 mand i stedet for 11 på egen 3. halvdel, samt ikke været med idag.

Chelsea var så seje efter kampen i Barcelona fordi de lukkede dem ned, og Barca var ikke skarpe nok. I dag var Chelsea ikke skarpe nok til at score på deres chancer, og så slog Barca til. Surt for Chelsea, fryd for de af os der ikke gider se Drogba og Anelka dive og tude i finalen. Det er nok at Cristiano Ronaldo er med i den.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Gentleman Finn » 7. maj 2009, 01:32

Billede

Billede

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af PeterS » 7. maj 2009, 03:59

Gentleman Finn skrev:Billede

Billede
Haha fedt..
Barcelona!! Tak til alle købekællingerne fra chealsea, for at filme/tude i stedet for at score på deres chancer..
Rigtig fodbold længe leve!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Elscorpio » 7. maj 2009, 07:28

Gentleman Finn skrev:Billede

Billede
Nogen som opfattede hvad tudeprinsen Drogba sagde ???
Jeg hørte det som et eller andet med "The referee is finished...."

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Bøgehøj » 7. maj 2009, 10:16

Kovacs skrev:
Simon-RS skrev:Det pisser mig af at en CL-dommer kan være SÅ ufattelig ringe! Der kunne i teorien have været dømt min. 4 straffespark!
:cool:
Det er simpelthen ikke rimeligt, at pådutte mig verdens største paradoks, når jeg har tømmermænd.

Vi har her med en mand at gøre, der er så pissed og bitter, at han må poste ting, der pisser ham af i "smiletråden" fordi bitter gør ham glad. Men hvis han er så bitter bør og kan han ikke smile overhovedet.

Er det en smølf? For så giver det da LIDT mening:
"Vi har her med en smølf at gøre, der er så smølf og smølfet, at han må smølfe ting, der smølfer ham af i "smølfetråden" fordi smølf gør ham smølf. Men hvis han er så smølf bør han ikke smølfe overhovedet."

Eller?

PS. Det får overhovedet ikke smilet frem hos mig. Period.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af limey » 7. maj 2009, 11:07

AaB1978 skrev:
limey skrev:At Arsenal endnu ikke har vundet én eneste titel siden de flyttede til Emiraterne - og at det heller ikke blev i år det skulle ske.
Det er vist Spurs-supporteren, der taler her... :thumbsup: Men ja, det glæder også mig!
Billede

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Lindmark » 7. maj 2009, 12:29

Frygah skrev:
Simon-RS skrev:Hvad med den med de laver på Malouda inde i feltet? Dommeren fløjter godt nok, men så giver han satme frispark!
Og Ballack skulle have haft rødt i første kamp, så Chelsea skulle have forsvaret med 10 mand i stedet for 11 på egen 3. halvdel, samt ikke været med idag.

Chelsea var så seje efter kampen i Barcelona fordi de lukkede dem ned, og Barca var ikke skarpe nok. I dag var Chelsea ikke skarpe nok til at score på deres chancer, og så slog Barca til. Surt for Chelsea, fryd for de af os der ikke gider se Drogba og Anelka dive og tude i finalen. Det er nok at Cristiano Ronaldo er med i den.
Afslutningen af gårsdagens kamp bragte også store smil frem hos undertegnede. Hvilket drama, herligt at se de ekstremt dårlige tabere hos de blå (især Drogba og Ballack), herligt at se jubelen på den spanske bænk...

Og her dagen derpå bringer det smilet frem at læse om konspirationsteorierne i de engelske aviser og i det hele taget følge efterspillet på denne mindeværdige kamp.
Lindmark / Vendelbokartellet

Waldca
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 12. mar 2009, 11:55

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Waldca » 7. maj 2009, 14:29

Bøgehøj skrev:
Kovacs skrev:
Simon-RS skrev:Det pisser mig af at en CL-dommer kan være SÅ ufattelig ringe! Der kunne i teorien have været dømt min. 4 straffespark!
:cool:
Det er simpelthen ikke rimeligt, at pådutte mig verdens største paradoks, når jeg har tømmermænd.

Vi har her med en mand at gøre, der er så pissed og bitter, at han må poste ting, der pisser ham af i "smiletråden" fordi bitter gør ham glad. Men hvis han er så bitter bør og kan han ikke smile overhovedet.

Er det en smølf? For så giver det da LIDT mening:
"Vi har her med en smølf at gøre, der er så smølf og smølfet, at han må smølfe ting, der smølfer ham af i "smølfetråden" fordi smølf gør ham smølf. Men hvis han er så smølf bør han ikke smølfe overhovedet."

Eller?

PS. Det får overhovedet ikke smilet frem hos mig. Period.

Tror ikke Simon-RS postede det her i det får smilet frem tråden.. Tror mere Kovacs hentede det i det pisser mig af tråden fordi det fik smilet frem hos ham at Chelsea fansene piver nu ;)

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Mini-p » 7. maj 2009, 14:32

http://www.sporten.dk/webtv/66/2506

Haha det er sku go griner!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Gentleman Finn » 8. maj 2009, 13:04

Billede

Billede

jay-bee
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 31. aug 2006, 21:54

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jay-bee » 8. maj 2009, 16:02

limey skrev:
AaB1978 skrev:
limey skrev:At Arsenal endnu ikke har vundet én eneste titel siden de flyttede til Emiraterne - og at det heller ikke blev i år det skulle ske.
Det er vist Spurs-supporteren, der taler her... :thumbsup: Men ja, det glæder også mig!
Billede


God humor-Det får sgu smilet frem når man skal høre om tomme pokalskabe fra Spurs!

Hvornår vandt Spurs noget af værdi ? Og NEJ Mickey Mouse cup tæller ikke med i det fine selskab :danmarkfan:

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af limey » 8. maj 2009, 16:27

jay-bee skrev:
God humor-Det får sgu smilet frem når man skal høre om tomme pokalskabe fra Spurs!

Hvornår vandt Spurs noget af værdi ? Og NEJ Mickey Mouse cup tæller ikke med i det fine selskab :danmarkfan:
Den tæller vel mere end ingenting!?! ;) Og Wenger proklamerer hvert år, at hans hold er gode nok til mesterskabet osv....

jay-bee
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 31. aug 2006, 21:54

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jay-bee » 8. maj 2009, 16:54

limey skrev:
jay-bee skrev:
God humor-Det får sgu smilet frem når man skal høre om tomme pokalskabe fra Spurs!

Hvornår vandt Spurs noget af værdi ? Og NEJ Mickey Mouse cup tæller ikke med i det fine selskab :danmarkfan:
Den tæller vel mere end ingenting!?! ;) Og Wenger proklamerer hvert år, at hans hold er gode nok til mesterskabet osv....
Faktisk ikke.Den er så ubetydelig at vi bruger den til at give vores ultra young Guns spilletid !

Og Spurs trænere og spillere proklamerer hvert år at nu er de klar til Champions League. Trods Milliard invisteringer er det endnu ikke sket. . :aabfan:

Lasagne woah, lasagne woah, we laughed ourselves to bits, when tottenham got the shits. .

http://www.youtube.com/watch?v=cZjk6qtyZCg

By the way, Vi vandt senest Mesterskabet i 2004. Hvornår gjorde Spurs ? Var det 1961

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af AaB1978 » 8. maj 2009, 17:23

Er enig i, at det er lidt til grin, at spillere og trænere fra Spurs siger, at man næste sæson vil ind i top 4, når man bortset fra den nævnte sæson med lasagnen har været så langt fra. Mener bare også, at Arsenal/Wenger burde være mere realistiske mht mesterskabschancerne, i og med at de nu flere sæsoner i træk har været meget langt efter, når regnskabet er blevet gjort op i maj og konsekvent ikke bruger mange penge på transfermarkedet. Arshavin eneste undtagelse den seneste tid.

Men ok - én ting kan man da bruge noget fra Arsenal til :thumbsup:

Billede

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af limey » 8. maj 2009, 17:28

jay-bee skrev:
Faktisk ikke.Den er så ubetydelig at vi bruger den til at give vores ultra young Guns spilletid !

Og Spurs trænere og spillere proklamerer hvert år at nu er de klar til Champions League. Trods Milliard invisteringer er det endnu ikke sket. . :aabfan:

Lasagne woah, lasagne woah, we laughed ourselves to bits, when tottenham got the shits. .

http://www.youtube.com/watch?v=cZjk6qtyZCg

By the way, Vi vandt senest Mesterskabet i 2004. Hvornår gjorde Spurs ? Var det 1961
He he, god humor. Vi bliver sgu nok aldrig klar til CL og fred være med det. En pokaltriumf en gang imellem og så en sejr i ny og næ over Les Arses, så er jeg skam tilfreds.

Og så ved vi jo alle godt hvem der lavede den lasagne:

Billede

Spurs
2. div
2. div
Indlæg: 227
Tilmeldt: 2. okt 2005, 12:32

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Spurs » 8. maj 2009, 23:10

Billede

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af AaB1978 » 8. maj 2009, 23:33

Wengers metode til at få unge spillere i Europa til Arsenal:

Billede

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Vejern » 8. maj 2009, 23:39

AaB1978 skrev:Wengers metode til at få unge spillere i Europa til Arsenal:

Billede
havde ungerne nu været af anden etnisk herkomst, havde den jo passet fint ind i hvorfor hade FCM tråden

Besvar