Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 30. jun 2009, 14:12

Lindvang skrev:
JSJ skrev:
MrBangDK skrev:... at der mens jeg skrev det sidste indlæg sker en ret morsom ting på Godmorgen Danmark. En fyr er inde for at vise sin nye MEGA autocamper. Bagi er der et lastrum, hvor der holder en mini Citrôen. De er i gang med at få den ud, da spillet knækker, og bilen ruller ud... Den løber over plænen de står ved og direkte ind i en stor blomsterkumme...

Live tv når det er bedst... ;)
HELT GENIALT!!

Har lige set genudsenelden..! helt færdig! :D

/Jesper
Haha, det er så fedt! Men hatten af for ham gamlingen, der seriøst satser på at kaste sig efter wiren i troen på, at han ville kunne stoppe den med pure power!
Ahahahaha hvor er det et griner klip, kæft det gad jeg godt have set live.

Og ja, ham den gamle der kaster sig efter wiren er genial... Godt nok ser han stor ud, men der skal alligevel lidt af et korpus til for at bremse en bil. Og så lader det til at han lige fik sig en fiber i røven som bonus.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. jun 2009, 15:06

Yngvesson skrev:
Køllen I Møllen skrev:At man for engangs skyld kan være enig med DBU i noget. Jim Stjernes "protest" over Brasiliens latterlige religiøse fejringer er fandeme rigtig!
Det får smilet frem at selv i denne tråd formår Køllen i Møllen ikke at holde indlægget 100% positivt.....

Utroligt at man kan være muggen over vorvidt andre vælger at fejre en sejr....
Ja, for Køllen er jo altid så mavesur....

Det handler ikke om at være muggen over en fejring af en sejr. Det handler om at man ikke skal blande sport og religion (eller politik for den sags skyld)...
Janteloven eksisterer IKKE!

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Yngvesson » 30. jun 2009, 15:12

Køllen I Møllen skrev:
Yngvesson skrev:
Køllen I Møllen skrev:At man for engangs skyld kan være enig med DBU i noget. Jim Stjernes "protest" over Brasiliens latterlige religiøse fejringer er fandeme rigtig!
Det får smilet frem at selv i denne tråd formår Køllen i Møllen ikke at holde indlægget 100% positivt.....

Utroligt at man kan være muggen over vorvidt andre vælger at fejre en sejr....
Ja, for Køllen er jo altid så mavesur....

Det handler ikke om at være muggen over en fejring af en sejr. Det handler om at man ikke skal blande sport og religion (eller politik for den sags skyld)...
Nu har jeg ikke set fejringen af deres sejr, men jeg kan ikke se det forkerte i at sige tak til Gud hvis de er af den overbevisning at der er en Gud og at han har hjulpet dem.... Det kan så diskuteres om det er en korrekt måde at gøre det på (Jeg går ud fra at de har lavet noget på banen efter kampen?)...

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Vejern » 30. jun 2009, 17:19

Nu har jeg ikke set fejringen af deres sejr, men jeg kan ikke se det forkerte i at sige tak til Gud hvis de er af den overbevisning at der er en Gud og at han har hjulpet dem.... Det kan så diskuteres om det er en korrekt måde at gøre det på (Jeg går ud fra at de har lavet noget på banen efter kampen?)..
.

og når så Tyrkiet vinder VM næste år og ligger med hovedet mod Mekka og takker Allah....så er du lige så tolerant?(ik noget personligt angreb,kender dig ik...men tror bare det vil medfører HELT andre reaktioner)

Iøvrigt når jeg tænker på Tyrkiet så fejrede de deres bronzemedalje ved VM i Japan/korea ved at hylde værterne sydkorea, mens Brasilien lavede et stunt al(l)a(h) confederations cup,ved at sidde i cirkel og be på banen

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Yngvesson » 30. jun 2009, 18:50

Vejern skrev:
Nu har jeg ikke set fejringen af deres sejr, men jeg kan ikke se det forkerte i at sige tak til Gud hvis de er af den overbevisning at der er en Gud og at han har hjulpet dem.... Det kan så diskuteres om det er en korrekt måde at gøre det på (Jeg går ud fra at de har lavet noget på banen efter kampen?)..
.

og når så Tyrkiet vinder VM næste år og ligger med hovedet mod Mekka og takker Allah....så er du lige så tolerant?(ik noget personligt angreb,kender dig ik...men tror bare det vil medfører HELT andre reaktioner)

Iøvrigt når jeg tænker på Tyrkiet så fejrede de deres bronzemedalje ved VM i Japan/korea ved at hylde værterne sydkorea, mens Brasilien lavede et stunt al(l)a(h) confederations cup,ved at sidde i cirkel og be på banen
Som jeg også skriver i mit indlæg så kan det diskuteres vorvidt måden det blev gjort på var okay, men efter min overbevisning skal der være plads til religiøse overbevisninger på en fodboldbane såvidt som i en kirke (eller lign.)... Der er jo heller ikke nogen der brokker sig over at Caroline Wozniaki slår korsets tegn efter en vundet tenniskamp, så hvorfor må Brasiliens landshold ikke sætte sig ned og bede efter kampen, det er vel det samme?

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Vejern » 30. jun 2009, 22:31

Yngvesson skrev:
Vejern skrev:
Nu har jeg ikke set fejringen af deres sejr, men jeg kan ikke se det forkerte i at sige tak til Gud hvis de er af den overbevisning at der er en Gud og at han har hjulpet dem.... Det kan så diskuteres om det er en korrekt måde at gøre det på (Jeg går ud fra at de har lavet noget på banen efter kampen?)..
.

og når så Tyrkiet vinder VM næste år og ligger med hovedet mod Mekka og takker Allah....så er du lige så tolerant?(ik noget personligt angreb,kender dig ik...men tror bare det vil medfører HELT andre reaktioner)

Iøvrigt når jeg tænker på Tyrkiet så fejrede de deres bronzemedalje ved VM i Japan/korea ved at hylde værterne sydkorea, mens Brasilien lavede et stunt al(l)a(h) confederations cup,ved at sidde i cirkel og be på banen
Som jeg også skriver i mit indlæg så kan det diskuteres vorvidt måden det blev gjort på var okay, men efter min overbevisning skal der være plads til religiøse overbevisninger på en fodboldbane såvidt som i en kirke (eller lign.)... Der er jo heller ikke nogen der brokker sig over at Caroline Wozniaki slår korsets tegn efter en vundet tenniskamp, så hvorfor må Brasiliens landshold ikke sætte sig ned og bede efter kampen, det er vel det samme?
at nogen gør korset tegn eller lignende kan heller ikke pisse mig af, men prøv lige at se med her efter ca. 6 min.
http://www.youtube.com/watch?v=H5Eqx3rCfxE" onclick="window.open(this.href);return false;
og forhold dig til det....forestille det er Saudi Arabien(wild shot hehe) der har vundet....skriften på t-shirten siger nu Allah Akbar, og i stedet for bede cirkel vender de alle mod mekka....det sku dælme nok få folk op på barrikaderne...

Derfor får det også smilet frem hos mig, at der er nogen der har nosser nok til at kritisere dette her...
De må tro og bede alt det de vil, men det høre i mine øjne på ingen måde til midt på en fodboldbane i den grad det foregår der...

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Yngvesson » 30. jun 2009, 22:59

Vejern skrev: at nogen gør korset tegn eller lignende kan heller ikke pisse mig af, men prøv lige at se med her efter ca. 6 min.
http://www.youtube.com/watch?v=H5Eqx3rCfxE" onclick="window.open(this.href);return false;
og forhold dig til det....forestille det er Saudi Arabien(wild shot hehe) der har vundet....skriften på t-shirten siger nu Allah Akbar, og i stedet for bede cirkel vender de alle mod mekka....det sku dælme nok få folk op på barrikaderne...

Derfor får det også smilet frem hos mig, at der er nogen der har nosser nok til at kritisere dette her...
De må tro og bede alt det de vil, men det høre i mine øjne på ingen måde til midt på en fodboldbane i den grad det foregår der...
Jeg skal da blankt erkende at jeg selv er en personlig kristen (nok også det der fik mig op af stolen til at starte med), så derfor har jeg nok meget let ved at tage parti i en sag som denne her. Jeg giver dig fuldstændig ret i at hvis dette var foregået under en fodboldkamp så ville det være grotesk, men jeg kan virkelig ikke se det forkerte i det nu da kampen er afviklet.

Og det med at et Saudi Arabisk hold vente sig til mekka ville som sådan ikke gøre mig noget, de har ligeså meget ret til at have en religiøs overbevisning som f.eks. størstedelen af Brasiliens landshold.

Derudover kan jeg ikke se at det kræver det store at kritisere sådanne episoder som denne da langt de fleste på debatsiden forholder sig kritisk til religion og folk med en religiøs overbevisning.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5053
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kunji » 30. jun 2009, 23:05

Jeg kan virkelig heller ikke se problemet i at de fejrer en FINALESEJR på den måde. De har lige vundet hele turneringen, og det efter at ha' været nede med 0-2 i finalen. Hvis de ønsker at takke gud for det, så er det helt fint med mig. Og hvis tyrkerne skulle ønske at takke Allah efter en evt. VM-sejr, så ville jeg synes det var okay.

Jeg er imod at man skal lægge restriktioner (til en vis grænse) på spillernes fejringer af såvel mål som mesterskaber, og jeg mener ikke dette tilfælde overskrider grænsen.

Og jeg er ateist - inden jeg bliver anklaget for det ene og det andet.. ;)
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. jul 2009, 07:47

Debatten er også varm heroppe i Norge i disse dage.
Nedenstående link får sgu smilet frem på Køllens søde trutmund :

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/ar ... tid=560004" onclick="window.open(this.href);return false;

Fjern AL religion fra sporten!
Janteloven eksisterer IKKE!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af PeterS » 1. jul 2009, 12:50

Køllen I Møllen skrev:Debatten er også varm heroppe i Norge i disse dage.
Nedenstående link får sgu smilet frem på Køllens søde trutmund :

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/ar ... tid=560004" onclick="window.open(this.href);return false;

Fjern AL religion fra sporten!
:D Har en lille fornemmelse af ham der stå bag ved de to der kysser jorden måske har misforstået hvad de er ved..

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Coma » 1. jul 2009, 15:18

hvis jeg var blevet pro football spiller, så havde jeg lavet en ofring til den gode hr satan, ofret et par skøn jomfru,er og hørt slayer.. det havde været smukt.. og jeg vil ha lavet masser af mål....

desvære fandt jeg en aqua cd der ødelagde min storslået karriere...

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Coma » 1. jul 2009, 15:37

Talent audition går helt galt!
http://www.fjolletobak.com/detail.php?&content=20359" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Elscorpio » 1. jul 2009, 19:36

det pisser mig meget af at Real har købt Benzema!
Det får det store smil frem hos mig...så må Man Utd nøjes med ikke at få nogle pokaler i næste sæson

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 189185.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 2. jul 2009, 11:41

Selvmål fra norske liga - nu med elegance!!! ;)

Ska' vi hak'?

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af -Larsen » 2. jul 2009, 12:32

MrBangDK skrev:Selvmål fra norske liga - nu med elegance!!! ;)


hahaha, det er fandeme godt lavet!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 5. jul 2009, 19:15

Dagens wimbledon-finale får smilet frem... Lige nu står der 13-13 i 5. og afgørende sæt, og nej, det er ikke tiebreak, det spiller man ikke længere i sidste sæt...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. jul 2009, 21:34

Kommentar på OB-Online om Caca :

"Som en bruger også siger på deres forum, så kan han det uforudsigelige, der specielt har været brug for i europa! Så kan Caca hjælpe os med at tage skridtet op i europa så er det et guldkøb, han kan ting der ikke er mange der kan i ligaen på egen fod, og hans langskud er der INGEN der matcher i vores liga."


Ha ha ha...... :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Yngvesson » 7. jul 2009, 21:55

Køllen I Møllen skrev:Kommentar på OB-Online om Caca :

"Som en bruger også siger på deres forum, så kan han det uforudsigelige, der specielt har været brug for i europa! Så kan Caca hjælpe os med at tage skridtet op i europa så er det et guldkøb, han kan ting der ikke er mange der kan i ligaen på egen fod, og hans langskud er der INGEN der matcher i vores liga."


Ha ha ha...... :)
Det kunne være man lige skulle kigge ind på det forum og fortælle dem hvilken mand de i virkeligheden har fået :thumbsup:

Ellers et super fedt quote!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. jul 2009, 22:05

Dagen idag gør mig sgu glad. Tak, Lynge....
Janteloven eksisterer IKKE!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af PeterS » 9. jul 2009, 23:58

Køllen I Møllen skrev:Dagen idag gør mig sgu glad. Tak, Lynge....

jeg hopper med på vognen og synger en glad lynge sang mens dagen ebber ud.. :)

Besvar