Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Lindvang

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Lindvang » 29. jul 2010, 10:29

Elegia skrev:
Lindvang skrev:
Hanga skrev:
Dot Bot skrev:.. At vores mandags-kamp mod Silkeborg d. 9. er flyttet til lørdag d. 7. :)
http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46 ... 760C09985D" onclick="window.open(this.href);return false;
Muligvis en dejlig ting for mange af os, men for andre er det til stor gene. Som f.eks. Yankee, der allerede havde købt flybilletter til Aalborg til mandag. Det er stærkt kritisabelt at DBU går ind og flytter en kamp over sådan en bagatel med så kort varsel.
Faktisk burde man, hvis man fx havde købt flybillet, forsøge at inddrive pengene hos DBU, subsidiært AaB.
Det kunne være en interessant sag, selv om det ikke er DBU, man skal rette henvendelse til.

I unionens foreskrifter på området står bl.a., at "hvis én klub ønsker en programsat kamp flyttet, kræver det almindeligvis enighed blandt de to klubber, hvorefter DM-programudvalget skal godkende flytningen."

Det betyder, at Silkeborg IF i dette tilfælde har rettet henvendelse og derefter fået grønt lys af AaB og siden DBU's Programudvalg.

Personligt kan jeg nu heller ikke se kampen på stadion, og havde jeg på forhånd købt billet, ville jeg da rette henvendelse til AaB for at finde en løsning fx i form af en kompenserende billet.

Af samme grund må jeg desværre sige, at sådan et "stunt" da ikke øger lysten til at købe sæsonkort.

Kampen er i øvrigt helt konkret flyttet, fordi Estland (Kaimar Saag) spiller mod Færøerne (Christian Holst) onsdag den 11. august i Talinn, Estland.
Oh, havde ikke læst helt nærværende. Troede, at det var DBU, der havde flyttet den pga. et eller andet landskampsgejl. Og så er det jo selvfølgelig ikke dem, man skal prøve, men AaB.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. jul 2010, 10:32

Lindvang skrev:
Elegia skrev:
Lindvang skrev:
Hanga skrev:
Dot Bot skrev:.. At vores mandags-kamp mod Silkeborg d. 9. er flyttet til lørdag d. 7. :)
http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46 ... 760C09985D" onclick="window.open(this.href);return false;
Muligvis en dejlig ting for mange af os, men for andre er det til stor gene. Som f.eks. Yankee, der allerede havde købt flybilletter til Aalborg til mandag. Det er stærkt kritisabelt at DBU går ind og flytter en kamp over sådan en bagatel med så kort varsel.
Faktisk burde man, hvis man fx havde købt flybillet, forsøge at inddrive pengene hos DBU, subsidiært AaB.
Det kunne være en interessant sag, selv om det ikke er DBU, man skal rette henvendelse til.

I unionens foreskrifter på området står bl.a., at "hvis én klub ønsker en programsat kamp flyttet, kræver det almindeligvis enighed blandt de to klubber, hvorefter DM-programudvalget skal godkende flytningen."

Det betyder, at Silkeborg IF i dette tilfælde har rettet henvendelse og derefter fået grønt lys af AaB og siden DBU's Programudvalg.

Personligt kan jeg nu heller ikke se kampen på stadion, og havde jeg på forhånd købt billet, ville jeg da rette henvendelse til AaB for at finde en løsning fx i form af en kompenserende billet.

Af samme grund må jeg desværre sige, at sådan et "stunt" da ikke øger lysten til at købe sæsonkort.

Kampen er i øvrigt helt konkret flyttet, fordi Estland (Kaimar Saag) spiller mod Færøerne (Christian Holst) onsdag den 11. august i Talinn, Estland.
Oh, havde ikke læst helt nærværende. Troede, at det var DBU, der havde flyttet den pga. et eller andet landskampsgejl. Og så er det jo selvfølgelig ikke dem, man skal prøve, men AaB.
Hvornår er den landskamp blevet fastsat? Det kan jo undre at man ikke har flyttet kampen før nu...

Jeg kan iøvrigt heller ikke komme nu da jeg skal til 50års fødselsdag. RATS!
Janteloven eksisterer IKKE!

Elegia

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Elegia » 29. jul 2010, 10:41

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:
Elegia skrev:
Lindvang skrev:
Hanga skrev:
Dot Bot skrev:.. At vores mandags-kamp mod Silkeborg d. 9. er flyttet til lørdag d. 7. :)
http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46 ... 760C09985D" onclick="window.open(this.href);return false;
Muligvis en dejlig ting for mange af os, men for andre er det til stor gene. Som f.eks. Yankee, der allerede havde købt flybilletter til Aalborg til mandag. Det er stærkt kritisabelt at DBU går ind og flytter en kamp over sådan en bagatel med så kort varsel.
Faktisk burde man, hvis man fx havde købt flybillet, forsøge at inddrive pengene hos DBU, subsidiært AaB.
Det kunne være en interessant sag, selv om det ikke er DBU, man skal rette henvendelse til.

I unionens foreskrifter på området står bl.a., at "hvis én klub ønsker en programsat kamp flyttet, kræver det almindeligvis enighed blandt de to klubber, hvorefter DM-programudvalget skal godkende flytningen."

Det betyder, at Silkeborg IF i dette tilfælde har rettet henvendelse og derefter fået grønt lys af AaB og siden DBU's Programudvalg.

Personligt kan jeg nu heller ikke se kampen på stadion, og havde jeg på forhånd købt billet, ville jeg da rette henvendelse til AaB for at finde en løsning fx i form af en kompenserende billet.

Af samme grund må jeg desværre sige, at sådan et "stunt" da ikke øger lysten til at købe sæsonkort.

Kampen er i øvrigt helt konkret flyttet, fordi Estland (Kaimar Saag) spiller mod Færøerne (Christian Holst) onsdag den 11. august i Talinn, Estland.
Oh, havde ikke læst helt nærværende. Troede, at det var DBU, der havde flyttet den pga. et eller andet landskampsgejl. Og så er det jo selvfølgelig ikke dem, man skal prøve, men AaB.
Hvornår er den landskamp blevet fastsat? Det kan jo undre at man ikke har flyttet kampen før nu...

Jeg kan iøvrigt heller ikke komme nu da jeg skal til 50års fødselsdag. RATS!
Eftersom det er en officiel EM-kvalifikationskamp, tror jeg, at den blev fastsat for længe siden. Det ville ikke ligne UEFA, at de for tre dage siden sagde: "Forresten, så spiller vi lige en landskamp her!"

Jeg er rimeligt overbevist om, at Silkeborg har sovet i timen og at AaB derefter (vel vidende at lørdagskampe er federe og mere lukrative end mandagskampe) har sagt god for det.
Og generelt er det sgu også federe og jeg er glad på vegne af alle dem, der både har mulighed for at tage på stadion mandag og lørdag.

Jeg overlever nok også selv at se den på tv.
I princippet er det bare elendig kundeservice at flytte kampen med så kort varsel.

EDIT: Det danske landshold er så åbenbart heller ikke uden skyld i flytningen.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 29. jul 2010, 11:05

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. jul 2010, 19:05

Nedenstående indlæg fra selveste Debatjuntaen taget fra "Det pisser mig af tråden" får smilet frem, faktisk sidder jeg lige nu og fniser som en forelsket teenage-tøs over det :) Jeg synes det er herligt at juntaen i den grad træder ved siden af!

Op på hesten igen, kære junta :)

Debatjuntaen skrev:Så er der vist også blevet diskuteret nok mode i denne tråd.

/Debatjuntaen
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af thomasjn » 31. jul 2010, 15:59

At jeg når jeg nu skulle bruge en uge på fyn fik set det legendariske Høje Bøge Stadion, hvor AaB spillede en vigtig oprykningskamp i 1986. Resten af fyn hører derimod potentielt nærmere hjemme i det pisser mig af tråden.

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 8. okt 2006, 17:13
Geografisk sted: Svendborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af KK5700 » 31. jul 2010, 20:18

thomasjn skrev:At jeg når jeg nu skulle bruge en uge på fyn fik set det legendariske Høje Bøge Stadion, hvor AaB spillede en vigtig oprykningskamp i 1986. Resten af fyn hører derimod potentielt nærmere hjemme i det pisser mig af tråden.
Ej at forglemme det "flotte" øjeblik hvor Martin P fik rødt kort inden pausen for at klaske til en modspiller. Godt nok i 2.div, men alligevel et AaB minde fra stadionet der omkranses af de høje bøge... :cool:

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af JSJ » 1. aug 2010, 22:24

.. Det er top underholdning, at læse den officielle Herning Blue Fox hjemmeside, og deres reaktion på, at Kasper Degn FORMENTLIG skifter til AaB Ishockey! Love it! :D :thumbsup:

http://www.bluefox.dk/nyheder/nyhed/740 ... ?tx_ttnews" onclick="window.open(this.href);return false;

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. aug 2010, 07:47

JSJ skrev:.. Det er top underholdning, at læse den officielle Herning Blue Fox hjemmeside, og deres reaktion på, at Kasper Degn FORMENTLIG skifter til AaB Ishockey! Love it! :D

http://www.bluefox.dk/nyheder/nyhed/740 ... ?tx_ttnews" onclick="window.open(this.href);return false;

/Jesper
Det får smilet frem at der er nogen der kan tolke denne artikel som at de hyler og tuder i Herning. SÅ ser man da godt nok spøgelser :)

Men nu er fodbold-dommere jo generelt også kendt for deres evner til at se ting der ikke er der i virkeligheden :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af JSJ » 2. aug 2010, 12:44

Køllen I Møllen skrev:
JSJ skrev:.. Det er top underholdning, at læse den officielle Herning Blue Fox hjemmeside, og deres reaktion på, at Kasper Degn FORMENTLIG skifter til AaB Ishockey! Love it! :-D

http://www.bluefox.dk/nyheder/nyhed/740 ... ?tx_ttnews" onclick="window.open(this.href);return false;

/Jesper
Det får smilet frem at der er nogen der kan tolke denne artikel som at de hyler og tuder i Herning. SÅ ser man da godt nok spøgelser :)

Men nu er fodbold-dommere jo generelt også kendt for deres evner til at se ting der ikke er der i virkeligheden :-)
Muhahahahahaha! Så sjov vi er i dag! ;)

- Jamen jeg syntes da bestemt at det virker som om, de er godt og grundig bitter over, at han ikke skrev med dem - De ligger bestemt ikke skjul på, at de mener at de har en noget mere ansvarsbevidst lønpolitik end AaB - Ja sådan tolker jeg det da ihvertfald (At man så tildels er enig med dem, mht til lønpolitiken, er så en helt anden sag)...

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. aug 2010, 13:47

JSJ skrev:
Køllen I Møllen skrev:
JSJ skrev:.. Det er top underholdning, at læse den officielle Herning Blue Fox hjemmeside, og deres reaktion på, at Kasper Degn FORMENTLIG skifter til AaB Ishockey! Love it! :-D

http://www.bluefox.dk/nyheder/nyhed/740 ... ?tx_ttnews" onclick="window.open(this.href);return false;

/Jesper
Det får smilet frem at der er nogen der kan tolke denne artikel som at de hyler og tuder i Herning. SÅ ser man da godt nok spøgelser :)

Men nu er fodbold-dommere jo generelt også kendt for deres evner til at se ting der ikke er der i virkeligheden :-)
Muhahahahahaha! Så sjov vi er i dag! ;)

- Jamen jeg syntes da bestemt at det virker som om, de er godt og grundig bitter over, at han ikke skrev med dem - De ligger bestemt ikke skjul på, at de mener at de har en noget mere ansvarsbevidst lønpolitik end AaB - Ja sådan tolker jeg det da ihvertfald (At man så tildels er enig med dem, mht til lønpolitiken, er så en helt anden sag)...

/Jesper
Jeg er lodret uenig. De forholder sig til deres egen økonomiske situation, ikke AaBs. De har brugt penge på andre spillere og har således ikke luft til at give Degn det AaB kan byde ham. Det synes jeg er fair nok.

Og ja, jeg er sjov idag :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af JSJ » 2. aug 2010, 14:04

Køllen I Møllen skrev: Jeg er lodret uenig. De forholder sig til deres egen økonomiske situation, ikke AaBs. De har brugt penge på andre spillere og har således ikke luft til at give Degn det AaB kan byde ham. Det synes jeg er fair nok.

Og ja, jeg er sjov idag :)
..Jamen så er vi bare ikke enige - Længere er den ikke - Og fred være med det! ;)

..Andre argumenter, jeg kunne komme med, er allerede postet i en anden tråd (Som du i øvrigt også har svaret på), så ingen grund til at fortsætte...

Jeg glæder mig blot over, at det endelig er offentligt gjort, at Kasper Degn og Boom Boom Møller, er nye spillere på holdkortet! Spændende! :D

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. aug 2010, 14:37

JSJ skrev:
Køllen I Møllen skrev: Jeg er lodret uenig. De forholder sig til deres egen økonomiske situation, ikke AaBs. De har brugt penge på andre spillere og har således ikke luft til at give Degn det AaB kan byde ham. Det synes jeg er fair nok.

Og ja, jeg er sjov idag :)
..Jamen så er vi bare ikke enige - Længere er den ikke - Og fred være med det!

..Andre argumenter, jeg kunne komme med, er allerede postet i en anden tråd (Som du i øvrigt også har svaret på), så ingen grund til at fortsætte...

Jeg glæder mig blot over, at det endelig er offentligt gjort, at Kasper Degn og Boom Boom Møller, er nye spillere på holdkortet! Spændende! :D

/Jesper
Ja, det får også smilet frem her :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 2. aug 2010, 20:38

AC Horsens

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 2. aug 2010, 20:41

Kilde skrev:AC Horsens
Det er vel mere end OBs elendighed der får smilet frem, end det er AC Horsen?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 2. aug 2010, 20:44

Hanga skrev:
Kilde skrev:AC Horsens
Det er vel mere end OBs elendighed der får smilet frem, end det er AC Horsen?
AC Horsens der udnytter OBs elendighed :)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 2. aug 2010, 22:51

Kilde skrev:AC Horsens der udnytter OBs elendighed :)
Det kan godt være at jeg er træt af vores træner, men det havde været værre hvis man var fra Odense og havde Lars Olsen, men det er man ikke, så nu bringer han smilet frem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Elscorpio » 3. aug 2010, 20:48

Kilde skrev:
Hanga skrev:
Kilde skrev:AC Horsens
Det er vel mere end OBs elendighed der får smilet frem, end det er AC Horsen?
AC Horsens der udnytter OBs elendighed :)
Den lille klub der besejrer den store stygge grimme fynske ulv.... eller noget ;)

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Gnu » 4. aug 2010, 16:56

Køllen I Møllen skrev:Nedenstående indlæg fra selveste Debatjuntaen taget fra "Det pisser mig af tråden" får smilet frem, faktisk sidder jeg lige nu og fniser som en forelsket teenage-tøs over det :) Jeg synes det er herligt at juntaen i den grad træder ved siden af!

Op på hesten igen, kære junta :)

Debatjuntaen skrev:Så er der vist også blevet diskuteret nok mode i denne tråd.

/Debatjuntaen
Det kostede mig så en uges karantæne at påpege netop dette. Jaja da...
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 4. aug 2010, 18:43

Gnu skrev:
Køllen I Møllen skrev:Nedenstående indlæg fra selveste Debatjuntaen taget fra "Det pisser mig af tråden" får smilet frem, faktisk sidder jeg lige nu og fniser som en forelsket teenage-tøs over det :) Jeg synes det er herligt at juntaen i den grad træder ved siden af!

Op på hesten igen, kære junta :)

Debatjuntaen skrev:Så er der vist også blevet diskuteret nok mode i denne tråd.

/Debatjuntaen
Det kostede mig så en uges karantæne at påpege netop dette. Jaja da...
Fik du en uges karantæne for at påpege at juntaen begik en fejl eller hvordan skal den forståes?
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar