Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af AaB1978 » 29. aug 2011, 20:33

Schredni skrev:At man efter alt for mange år som City-tilhænger med en tur i den 3. bedste række, med røvturer og sølle middelmodighed kan se en kamp hvor City gennemtæver Tottenham 5-1. En offensiv linje med Silva, Agüero og Nasri må karakteriseres som kunst. Jeg er ikke så fokuseret på om City vinder mesterskabet i år eller ej men jeg syntes at det klubben leverer pt er noget af det smukkeste i fodbold, for tiden måske kun overgået af Barcalona.
Ja, sådan går det, når en klub falder i kløerne på en supermilliardær, der har alt for mange penge at gøre med og som totalt mangler respekt for spillet og dets værdier. Så har man muligheden for at lave et hold som det, City stillede op med.

Men tillykke med sejren og er enig - det var noget flot fodbold, City leverede

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af tegner » 29. aug 2011, 23:01

Den pludselige censur i "hvorfor hade FCM 2" tråden.
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 29. aug 2011, 23:40

tegner skrev:Den pludselige censur i "hvorfor hade FCM 2" tråden.
Censur?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 29. aug 2011, 23:51

Det får iøvrigt smilet frem, at AC Horsens på tre kampe ka gå fra at være det nye FC Barcelona til..... Nårh ja, til blot at være AC Horsens.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af le Cid » 30. aug 2011, 13:01

Han er ikke helt uden humor, ham Olsen!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 610460.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 30. aug 2011, 23:01

Parken og direktør Anders Hørsholt sigtes for kursmanipulation i forbindelse med køb af Parken-aktier.

http://epn.dk/brancher/underholdning/sp ... 530687.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Burn, burn, burn....

:aabfan:
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Melkaer
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 99
Tilmeldt: 4. jan 2011, 13:26
Favoritspiller: Curth og Augu
Geografisk sted: 9210

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Melkaer » 1. sep 2011, 21:15

At vi som fodbold fans, er så meget oppe at køre over rygter nu. Se bare transfertråden nu. Der er 3 timer til vinduet lukker, og alt burde være offentliggjort, og alligevel sidder mange (gætter jeg på) og trykker F5 hvert halve minut! Det er da lidt komisk!
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jonas386 » 1. sep 2011, 21:19

Melkaer skrev:At vi som fodbold fans, er så meget oppe at køre over rygter nu. Se bare transfertråden nu. Der er 3 timer til vinduet lukker, og alt burde være offentliggjort, og alligevel sidder mange (gætter jeg på) og trykker F5 hvert halve minut! Det er da lidt komisk!
I går var der da mange ting i England der blev klaret i den sidste time, så selvfølgelig er folk spændte. Der er jo både Duncan rygtet (omend han måske ikke ryger til AaB) og så er der en bruger der nævner man er ved at forhandle med 2 spillere mere... Og det er da også interessant... Så jo, der kan ske meget endnu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jydenfranord » 1. sep 2011, 21:42

Melkaer skrev:At vi som fodbold fans, er så meget oppe at køre over rygter nu. Se bare transfertråden nu. Der er 3 timer til vinduet lukker, og alt burde være offentliggjort, og alligevel sidder mange (gætter jeg på) og trykker F5 hvert halve minut! Det er da lidt komisk!
Det har jeg svært ved at se det komiske i, da der sker en masse i netop disse timer, så er det jo kun naturligt man følger med, hvad enten det er i AaB eller andre klubber det sker.

Melkaer
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 99
Tilmeldt: 4. jan 2011, 13:26
Favoritspiller: Curth og Augu
Geografisk sted: 9210

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Melkaer » 1. sep 2011, 21:52

jydenfranord skrev:
Melkaer skrev:At vi som fodbold fans, er så meget oppe at køre over rygter nu. Se bare transfertråden nu. Der er 3 timer til vinduet lukker, og alt burde være offentliggjort, og alligevel sidder mange (gætter jeg på) og trykker F5 hvert halve minut! Det er da lidt komisk!
Det har jeg svært ved at se det komiske i, da der sker en masse i netop disse timer, så er det jo kun naturligt man følger med, hvad enten det er i AaB eller andre klubber det sker.
Jeg er udmærket med på at man følger med, men at man er helt oppe og kører over et rygte om at en spiller er et bestemt sted, en time før kontrakten bliver underskrevet, eller om man først finder ud af det, når det bliver offentliggjort når kontrakten er underskrevet, det synes jeg er lidt komisk. Det er ikke fordi jeg ser ned på folk der gør det, jeg sidder her jo selv ;)
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af limey » 3. sep 2011, 14:28

DR2's dækning af VM i atletik. Sagligt, velforberedt og med en ægte dedikering til sporten. Det var der mange sportsredaktioner som kunne lære af.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hinrup85 » 3. sep 2011, 17:25

Carlsbergs jubilæums arrangement får smilet frem :) gratis øl, Tina Dichow, Suspekt og DAD... Det er sku opskriften på en god lørdag!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 3. sep 2011, 22:52

Hinrup85 skrev:Carlsbergs jubilæums arrangement får smilet frem :) gratis øl, Tina Dichow, Suspekt og DAD... Det er sku opskriften på en god lørdag!
Og ikke mindst Chapper og Martin & Ketil... Ungerne ELSKEDE det!!!

Det var en fantastisk eftermiddag, og hvor var det dog dejligt med en sensommer dag uden en oversvømmet Fakta!!! :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 3. sep 2011, 23:22

Tina Dickow?! Alvorligt?

Brugeravatar
søren nielsen
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 10. aug 2005, 18:06
Favoritspiller: Jozo Matovac.
Geografisk sted: 9000

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af søren nielsen » 5. sep 2011, 04:24

At slutte eftermidagen med en svømmetur i Colorado river, efter en varm tur på Harley gennem Mohava ørkenen.. :cool:
our Reason
our Inspiration
our Pride
++96++

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hinrup85 » 5. sep 2011, 08:09

Poker-One-Kenobi skrev:Tina Dickow?! Alvorligt?
Ja? Hun er efter min mening, en af de bedste danske sangerinder i danmark.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hinrup85 » 5. sep 2011, 08:10

MrBangDK skrev:
Hinrup85 skrev:Carlsbergs jubilæums arrangement får smilet frem :) gratis øl, Tina Dichow, Suspekt og DAD... Det er sku opskriften på en god lørdag!
Og ikke mindst Chapper og Martin & Ketil... Ungerne ELSKEDE det!!!

Det var en fantastisk eftermiddag, og hvor var det dog dejligt med en sensommer dag uden en oversvømmet Fakta!!! :D
Nu kom vi først til koncerterne så oplevede ikke ret meget af de andre arrangementer, men har hørt det var et rigtigt velgennemført arrangement.

Det er mange år siden jeg har set DAD med så meget bid i koncerten, så det var en oplevelse at slutte af på.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 5. sep 2011, 10:00

Hinrup85 skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Tina Dickow?! Alvorligt?
Ja? Hun er efter min mening, en af de bedste danske sangerinder i danmark.
Okay.... Jeg synes så det er noget af det mest ligegyldige, overfladiske kælepotte-parcelhuslivs-underlægningsmusik der findes, fuldstændigt blottet for kunstnerisk nerve eller nødvendighed. Jeg kan leve med hende i Zero 7 kollektivet, selvom det er tydeligt hvor begrænset et udtryk hun har når hun bliver sat overfor en sangerinde som Sia. Men nu skal der ikke gå Sting i den, selvom de er ca lige kedelige, så jeg vil slutte med at konstatere at jeg tydeligvis er i mindretal i danmark, troede bare ikke det var mænd der hørte det, men at det var fordi trunterne flåede den ned af hylderne i Føtex...

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af le Cid » 5. sep 2011, 11:23

At billetterne til Smashing Pumpkins 5. november i Den Grå Hal nu er købt, betalt og printet! :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 5. sep 2011, 11:35

le Cid skrev:At billetterne til Smashing Pumpkins 5. november i Den Grå Hal nu er købt, betalt og printet! :-)
Smashing Pumpkins? Det var da en omgang parcelhus-pussenusse-pop af værste skuffe! ;)

Besvar