Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Sip » 30. aug 2013, 18:35

Pastorius skrev:Nye specialfittede jern i bag'en og første runde med dem gav 40 point, på trods af jeg ikke er helt sikker på mine nye længder og mange rigtig dårlige drives.

Jeg kan anbefale alle golfspillende AaB-fans at besøge Fooore Golf Lab i Sæby og få ham til at tjekke jeres bag igennem og evt. få fittet nyt, hvis det er helt i skoven.

http://golfshot.com/Rounds/Detail/241-19077742-19077995" onclick="window.open(this.href);return false;
(Jeg har et slag mere på banen end golfshot tror)
Stærk runde!

Med flere fairway-træf og flere GIR kunne du jo have lavet endnu flere point :)
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 30. aug 2013, 22:04

Sip skrev:
Pastorius skrev:Nye specialfittede jern i bag'en og første runde med dem gav 40 point, på trods af jeg ikke er helt sikker på mine nye længder og mange rigtig dårlige drives.

Jeg kan anbefale alle golfspillende AaB-fans at besøge Fooore Golf Lab i Sæby og få ham til at tjekke jeres bag igennem og evt. få fittet nyt, hvis det er helt i skoven.

http://golfshot.com/Rounds/Detail/241-19077742-19077995" onclick="window.open(this.href);return false;
(Jeg har et slag mere på banen end golfshot tror)
Stærk runde!

Med flere fairway-træf og flere GIR kunne du jo have lavet endnu flere point :)
Tak!

Ja, jeg var ikke i nærheden at mit topniveau - fra tee eller på green. Til gengæld var jernslag solide og - med enkelte undtagelser - var jeg rigtig skarp på de kortere indspil. Kun et af mine 1-puts var på over en meter.

I dag var jeg afsted på hjemmebanen, men fra hvid tee for første gang. Det skal man lige vænne sig til, den spiller noget anderledes derfra. Igen var jeg ikke skarp fra tee, og jeg slog ikke helt så mange solide slag som i går ( jeg fedter i hvert fald to huller væk fra tæt på green). Det blev til 32 point - lige akkurat ikke nok til neutral zone.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Dot Bot » 30. aug 2013, 23:35

Supercup finalen her til aften. God fredagsunderholdning!

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Sip » 30. aug 2013, 23:58

Pastorius skrev:
Sip skrev:
Pastorius skrev:Nye specialfittede jern i bag'en og første runde med dem gav 40 point, på trods af jeg ikke er helt sikker på mine nye længder og mange rigtig dårlige drives.

Jeg kan anbefale alle golfspillende AaB-fans at besøge Fooore Golf Lab i Sæby og få ham til at tjekke jeres bag igennem og evt. få fittet nyt, hvis det er helt i skoven.

http://golfshot.com/Rounds/Detail/241-19077742-19077995" onclick="window.open(this.href);return false;
(Jeg har et slag mere på banen end golfshot tror)
Stærk runde!

Med flere fairway-træf og flere GIR kunne du jo have lavet endnu flere point :)
Tak!

Ja, jeg var ikke i nærheden at mit topniveau - fra tee eller på green. Til gengæld var jernslag solide og - med enkelte undtagelser - var jeg rigtig skarp på de kortere indspil. Kun et af mine 1-puts var på over en meter.

I dag var jeg afsted på hjemmebanen, men fra hvid tee for første gang. Det skal man lige vænne sig til, den spiller noget anderledes derfra. Igen var jeg ikke skarp fra tee, og jeg slog ikke helt så mange solide slag som i går ( jeg fedter i hvert fald to huller væk fra tæt på green). Det blev til 32 point - lige akkurat ikke nok til neutral zone.
Hehe, jeg ville nu ikke være utilfreds med en 86'er med mit handicap, men er trods alt på vej nedad :) De korte indspil kan sateme også redde mange slag. Når det hele kører, så laver man mange point, men når de halter, så er man på den!

Hvor meget måler Sorø fra hvid? Har været i klubben et par gange i forbindelse med arbejde, men har desværre ikke spillet den!
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 31. aug 2013, 09:47

Sip skrev: Hehe, jeg ville nu ikke være utilfreds med en 86'er med mit handicap, men er trods alt på vej nedad :) De korte indspil kan sateme også redde mange slag. Når det hele kører, så laver man mange point, men når de halter, så er man på den!

Hvor meget måler Sorø fra hvid? Har været i klubben et par gange i forbindelse med arbejde, men har desværre ikke spillet den!
Jeg er skam slet ikke utilfreds med scoren - det er min bedste runde nogensinde. Jeg konstaterer blot at den nemt kunne have været endnu bedre.

Sorø måler 6118 meter fra hvid, men det er nu ikke kun den ekstra længde der er problem. Banen spiller simpelthen bare helt anderledes.

Hvis du kommer forbi en dag, så giv lyd. Jeg guider gerne en runde - hvilket nok er nødvendigt, hvis man ikke har spillet den før. Der er et par steder hvor man skal vide hvilken retning og længde man skal slå for at komme godt igennem.

PS - hvad spiller du i? Jeg startede året i 17, og så det er stille og roligt gledet op til 18. I sidste uge var det 17,9 - nu har jeg - med nye jern, spillet mig ned i 15,9. Glæder mig til at se hvor langt det kan bære, når jeg har fået noget udstyr der passer.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Sip » 31. aug 2013, 12:55

Pastorius skrev:
Sip skrev: Hehe, jeg ville nu ikke være utilfreds med en 86'er med mit handicap, men er trods alt på vej nedad :) De korte indspil kan sateme også redde mange slag. Når det hele kører, så laver man mange point, men når de halter, så er man på den!

Hvor meget måler Sorø fra hvid? Har været i klubben et par gange i forbindelse med arbejde, men har desværre ikke spillet den!
Jeg er skam slet ikke utilfreds med scoren - det er min bedste runde nogensinde. Jeg konstaterer blot at den nemt kunne have været endnu bedre.

Sorø måler 6118 meter fra hvid, men det er nu ikke kun den ekstra længde der er problem. Banen spiller simpelthen bare helt anderledes.

Hvis du kommer forbi en dag, så giv lyd. Jeg guider gerne en runde - hvilket nok er nødvendigt, hvis man ikke har spillet den før. Der er et par steder hvor man skal vide hvilken retning og længde man skal slå for at komme godt igennem.

PS - hvad spiller du i? Jeg startede året i 17, og så det er stille og roligt gledet op til 18. I sidste uge var det 17,9 - nu har jeg - med nye jern, spillet mig ned i 15,9. Glæder mig til at se hvor langt det kan bære, når jeg har fået noget udstyr der passer.
Hehe, man vil selvfølgelig altid gerne gøre det endnu bedre :)

Jeg har set det meste af banen, så jeg kan godt lure, hvor man kan komme lidt i problemer. Er det f.eks. ikke allerede på starthullet, at man slår over et kæmpe waste area/et kæmpe hul(?) :) Hvis jeg kommer forbi Sorø, hænger jeg dig i hvert fald op på tilbuddet!

Spiller i 22,2. Startede for 2 år siden i 66, så det går den rigtige vej. Denne sæson har jeg heldigvis fået spillet en del mere, så spillet er blevet meget mere stabilt, og næsten alle mine scores ligger i bufferzonen, så tænker også at jeg bliver sat lidt ned ved årsrevisionen.
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 31. aug 2013, 16:39

Sip skrev:
Hehe, man vil selvfølgelig altid gerne gøre det endnu bedre :)

Jeg har set det meste af banen, så jeg kan godt lure, hvor man kan komme lidt i problemer. Er det f.eks. ikke allerede på starthullet, at man slår over et kæmpe waste area/et kæmpe hul(?) :) Hvis jeg kommer forbi Sorø, hænger jeg dig i hvert fald op på tilbuddet!

Spiller i 22,2. Startede for 2 år siden i 66, så det går den rigtige vej. Denne sæson har jeg heldigvis fået spillet en del mere, så spillet er blevet meget mere stabilt, og næsten alle mine scores ligger i bufferzonen, så tænker også at jeg bliver sat lidt ned ved årsrevisionen.
Hul 1 er kun slemt visuelt, hvis man kan slå nogenlunde lige 50 meter frem er man ude af problemer. Det er først når man bliver grådig, og vil henover bunkers i dogleg'en det begynder at blive svært igen.

For mig er hul 8, 9, 14, 16 og 17 de sværeste. 9 og 17 er lange, og spiller næsten altid i modvind.
Du er velkommen, i hvert fald.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 2. sep 2013, 21:56

Det er ikke til at lure, hvem Man Utd. har til lægetjek her... Eller er det Rooney efter endnu en hårtransplantation?

Billede
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hinrup85 » 2. sep 2013, 22:07

Hanga skrev:Det er ikke til at lure, hvem Man Utd. har til lægetjek her... Eller er det Rooney efter endnu en hårtransplantation?

Billede
Det er klasse det der

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af le Cid » 2. sep 2013, 22:10

Hanga skrev:Det er ikke til at lure, hvem Man Utd. har til lægetjek her... Eller er det Rooney efter endnu en hårtransplantation?

Billede
Det er enten Martin Braithwaithe eller sideshow Bob! Felinni bliver i Neverton! :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jonas386 » 3. sep 2013, 00:13

Er det et seriøst billede det her? Det virker næsten for absurd til ikke at være en joke.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 3. sep 2013, 00:14

jonas386 skrev:Er det et seriøst billede det her? Det virker næsten for absurd til ikke at være en joke.
Der er en god chance for at det er photoshopped, men jeg synes det er sjovere at tro på det modsatte :)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jonas386 » 3. sep 2013, 00:24

Hanga skrev:
jonas386 skrev:Er det et seriøst billede det her? Det virker næsten for absurd til ikke at være en joke.
Der er en god chance for at det er photoshopped, men jeg synes det er sjovere at tro på det modsatte :)
Hehe, jamen enig, jeg blev bare helt i tvivl, men det ville næsten også være for mærkeligt andet.
Vi siger det er et seriøst billede, så er alle glade :D
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Sv: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 3. sep 2013, 08:12

jonas386 skrev:
Hanga skrev:
jonas386 skrev:Er det et seriøst billede det her? Det virker næsten for absurd til ikke at være en joke.
Der er en god chance for at det er photoshopped, men jeg synes det er sjovere at tro på det modsatte :)
Hehe, jamen enig, jeg blev bare helt i tvivl, men det ville næsten også være for mærkeligt andet.
Vi siger det er et seriøst billede, så er alle glade :D
Altså i og med at Fellaini er blevet præsenteret hos Scum, så er det jo mest sandsynligt, at billedet er ægte :-)

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af AaB1978 » 3. sep 2013, 15:23

Selve situationen er fra dengang, Man Utd skrev kontrakt med De Gea.

Man forsøgte forgæves at skjule, at det var ham, de havde til lægecheck.

Billede

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 3. sep 2013, 17:17

AaB1978 skrev:Selve situationen er fra dengang, Man Utd skrev kontrakt med De Gea.

Man forsøgte forgæves at skjule, at det var ham, de havde til lægecheck.

Billede
Arh æv :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 3. sep 2013, 19:13

AaB1978 skrev:Selve situationen er fra dengang, Man Utd skrev kontrakt med De Gea.

Man forsøgte forgæves at skjule, at det var ham, de havde til lægecheck.

Billede
Jeg gad godt give hende der et lægecheck ;)
Ska' vi hak'?

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af BoomZ0R » 5. sep 2013, 10:26

MrBangDK skrev:
AaB1978 skrev:Selve situationen er fra dengang, Man Utd skrev kontrakt med De Gea.

Man forsøgte forgæves at skjule, at det var ham, de havde til lægecheck.

Billede
Jeg gad godt give hende der et lægecheck ;)
Din gris! Det var der ingen af os andre der tænkte :innocent:

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af astonvilla » 6. sep 2013, 14:48

Ja, man ved jo ikke om man skal grine eller græde:

http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/a ... m_tdc.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Når man i det private erhvervsliv smider 381 millioner ud af vindet, så får det som regel ret hårde konsekvenser.
Når man i det offentlige smider 381 millioner ud af vinduet, så får man besked på "skærpet fokus fremadrettet"..

Det er satme bare til grin må man sige. Det kører for SKAT (som i går udbetalte tæt ved max. bonusser til topcheferne).

Læs:

"Jeg har sikret mig, at ministeriet har gennemgået procedurerne for indbringelsesfrister og bedt om et skærpet fokus i den slags sager, så sådan noget her ikke gentager sig," siger skatteministeren til Jyllands-Posten.

EDIT: nu er det jo hårde ord at skrive at man "smider penge ud af vinduet", for man kan ikke forvente SKAT ville vinde disse sager alligevel (det er Beneficial Ownership-sagerne, og det er taber-sager for SKAT), det er mere princippet. Havde jeg lavet samme fejl, tror jeg sku ikke jeg bare var blevet bedt om at skærpe mit fokus fremadrettet!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af astonvilla » 11. sep 2013, 15:49

Kimi til Ferrari :aabfan:
Bienvenu Bassogog!

Besvar