Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 28. mar 2010, 14:25

Randers foran 2-0 mod Esbjerg.. Ikke bare har jeg Randers til at vinde kampen med to+, men AaB's spring op i top 3 ser lettere og lettere ud.. Kunne HB Køge stjæle point fra Silkeborg ville det være perfekt, meeen jeg tvivler.

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af JSJ » 28. mar 2010, 14:36

Kilde skrev:Randers foran 2-0 mod Esbjerg.. Ikke bare har jeg Randers til at vinde kampen med to+, men AaB's spring op i top 3 ser lettere og lettere ud.. Kunne HB Køge stjæle point fra Silkeborg ville det være perfekt, meeen jeg tvivler.
Jeg har også en Randers sejr på kuponen i dag.. dog ikke med +2, men stadig..

Skulle ikke undre mig, hvis Køge gik hen og overraskede, ved minimum at snuppe 1 point..! Selvtilliden må være i top i Køge - Samtidig beviser Randers også, at netop selvtillid kan være nok til at hive point, selvom man rent teknisk og spillemæssigt måske ikke er på samme niveau som sin modstander..!

Jeg satser og siger 1-1 i i Silkeborg i dag, efter en HB Køge førring!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af JSJ » 28. mar 2010, 15:06

..At det store store super talent, Kenneth Stenild, Igen igen ikke er at finde på banen, nu hvor hans storklub AC Horsens er et smut i Fredericia... ;)

Kom igen Kenneth!!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 28. mar 2010, 15:44

Randers er på 4-0 - det er fantastisk.. Det må være stemningen, der gør det!


Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af AaB1978 » 28. mar 2010, 16:09


Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 29. mar 2010, 13:36

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 963
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af gwailo » 29. mar 2010, 13:48

Poul Hat skrev:
MrBangDK skrev:
Poul Hat skrev:Det er kun folk i campinghabit og træsko, der er uenige med Thomas Treo. Lær dog at kende forskel på lort og lagkage ellers kvæles vores musikkultur i X-factor og Boogielisten.

Thomas Treo leverer et hug i nyrerne til Radio100-pøblen, der tror at kvalitet og pladesalg har noget med hinanden at gøre.
-Derfor får Treos anmeldelser smilet frem hos undertegnet!

/Hatten
Det pisser mig af, at nogen kan komme med så dum og elendigt et indlæg... Thomas Treo anmelder ikke musik. Han skriver kommentarer ud fra sine egne forudfattede holdninger til de kunstnere han ser - ikke ud fra det der sker på scenen!!

Hvad er det for noget musik der får din diller op at stå? Jeg er bare nysgerrig, for jeg hører til blandt de 50.000 danskere, der glæder sig til at se Dizzy "in action" og jeg får sgu hverken i campinghabit eller træsko!
... Og Trestjernet salami er den mest solgte spegepølse i landets supermarkeder. - Det siger lige så meget om kvaliteten som 50.000 solge Dizzy-billetter.

God koncert

/Hatten
Det er rigtigt at popularitet og kvalitet ikke nødvendigvis hænger sammen. Men det gælder jo begge veje....

Pseudo-finkultur-holdningen at bare fordi noget er populært, så er det uden kvalitet, giver jeg ikke en skid for!

Ting må vurderes enkeltvis for hvad de reelt er - uanset om mange eller få køber og kan lide det.
// gwailo

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hinrup85 » 29. mar 2010, 16:46

Min nye Sony NAS-E300HD Jukebox får smilet frem.

1. Rip alle dine cd'er til harddisken
2. Afspil
3. WIN!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1301
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kasper » 30. mar 2010, 00:52

Freddy
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. mar 2010, 13:45

Poul Hat skrev:Det er kun folk i campinghabit og træsko, der er uenige med Thomas Treo. Lær dog at kende forskel på lort og lagkage ellers kvæles vores musikkultur i X-factor og Boogielisten.

Thomas Treo leverer et hug i nyrerne til Radio100-pøblen, der tror at kvalitet og pladesalg har noget med hinanden at gøre.
-Derfor får Treos anmeldelser smilet frem hos undertegnet!

/Hatten
Det kan faktisk godt bringe smilet frem, ligefrem at opleve Treo blive forsvaret - det havde jeg sgu aldrig troet ville ske.

Jeg vil iøvrigt påstå at jeg vil kunne anmelde opera en slat bedre end Treo anmelder musik, og det siger jeg ikke fordi jeg på nogen måde er glad for hverken radio100, x-faktor, boogie eller Dizzy mizz lizzy for den sags skyld.

Treo er kort og godt en kværulant i et job han ikke har evnerne til at udføre! Jeg vil påstå at den eneste grund til at han ikke forlængst er fyret, er at han er ansat af et medie som ser en ære i at "folk hader os".

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Yngvesson » 31. mar 2010, 23:38

Arsenal - Barcelona får smilet frem. Fantastisk fodboldkamp.

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 27. mar 2006, 08:19
Favoritspiller: Poul Hübertz

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poul Hat » 1. apr 2010, 20:27

Jesper Schmidt skrev:
Poul Hat skrev:Det er kun folk i campinghabit og træsko, der er uenige med Thomas Treo. Lær dog at kende forskel på lort og lagkage ellers kvæles vores musikkultur i X-factor og Boogielisten.

Thomas Treo leverer et hug i nyrerne til Radio100-pøblen, der tror at kvalitet og pladesalg har noget med hinanden at gøre.
-Derfor får Treos anmeldelser smilet frem hos undertegnet!

/Hatten
Det kan faktisk godt bringe smilet frem, ligefrem at opleve Treo blive forsvaret - det havde jeg sgu aldrig troet ville ske.

Jeg vil iøvrigt påstå at jeg vil kunne anmelde opera en slat bedre end Treo anmelder musik, og det siger jeg ikke fordi jeg på nogen måde er glad for hverken radio100, x-faktor, boogie eller Dizzy mizz lizzy for den sags skyld.

Treo er kort og godt en kværulant i et job han ikke har evnerne til at udføre! Jeg vil påstå at den eneste grund til at han ikke forlængst er fyret, er at han er ansat af et medie som ser en ære i at "folk hader os".
Treo er en profesionel provo, som får sine penge for at pirke lidt til forargelsen, og det gør han til UG med kryds og slange.

- Istedet for at hidse sig op over Treos anmeldelser, skulle man måske spørge sig selv, hvorfor man dog bliver så hidsig?
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 5. apr 2010, 07:33

... følgende udpluk af retningslinier for togturen til Århus...
Vi beder om respekt for inventaret i toget og personalet, da DSB har lavet en rigtig god pris til os, samtidigt med at de stiller togvogne til rådighed.
...men arrangørerne og politi vil opfordre til en normal god opførsel. Det vil sige at der gerne ses bort fra opklæbning af klistermærker på biler, tilfældig urinering, bruge af kanonslag, generel hærværk og respektløshed overfor folks ejendom.


Almen sund fornuft??? :D klasse arrangement iøvrigt..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Holm-o1 » 5. apr 2010, 09:00

Selvfølgelig er det almen fornuft, men derfor skal det da siges alligevel, så har vi vores på det rene jo.

Men godt vejr i Silkeborg får mit smil frem! :thumbsup:
..

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hinrup85 » 5. apr 2010, 11:22

at lave computer for min svigerfar. Han tror nu han skal have anskaffet sig en RAP-box og en grafikforstærker for at få sin computer til at køre hurtigere :D

Elsker at bilde ham sjove ord ind han ingen anelse har er forkerte.

LKH
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 27. mar 2009, 22:54
Geografisk sted: Hjallerup..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af LKH » 5. apr 2010, 12:27

Hinrup85 skrev:at lave computer for min svigerfar. Han tror nu han skal have anskaffet sig en RAP-box og en grafikforstærker for at få sin computer til at køre hurtigere :D

Elsker at bilde ham sjove ord ind han ingen anelse har er forkerte.
Det indlæg bringer smilet meget langt frem.. :D :thumbsup:
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af 9000guldglans » 5. apr 2010, 13:57

Kims bølgechips. Rød pose og i gamle dage med et lille motiv af en kylling. De er så grande :cool:

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 5. apr 2010, 14:44

9000guldglans skrev:Kims bølgechips. Rød pose og i gamle dage med et lille motiv af en kylling. De er så grande :cool:
De var faktisk verdensklasse!!

Billede

Det får iøvrigt smilet frem at se bold på 23" wide screen PC skærm. Så kan man både se bold og skrive på debatten samtidigt! :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af 9000guldglans » 5. apr 2010, 20:50

MrBangDK skrev:
9000guldglans skrev:Kims bølgechips. Rød pose og i gamle dage med et lille motiv af en kylling. De er så grande :cool:
De var faktisk verdensklasse!!

Billede

Det får iøvrigt smilet frem at se bold på 23" wide screen PC skærm. Så kan man både se bold og skrive på debatten samtidigt! :thumbsup:
De VAR ikke kun verdensklasse. De ER verdensklasse, for du kan stadig få dem. Har selv fortæret 2 poser af dem idag. De har dog taget 10 gram fra så de idag kun indeholder 90 gram, ligesom kyllingen udenpå er fjernet. Smagen er heldigvis fuldstændig den samme, mums

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kenneth K » 6. apr 2010, 21:31

Havde vi haft en "det her gør mig speechless-tråden", skulle det postes dér, men det har vi ikke, så det bliver her.

Messi, mand! Holy fuck.

Besvar