FM

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

FM

Indlæg af Kilde » 25. nov 2011, 10:05

Elscorpio skrev:Prica kan fås på en fri transfer efter 31.12.12

Han bliver vurderet til stadig at være en klassespiller omkring denne dato.
Prica er ALDRIG i mit spil på trods af stor database. Hvordan kan der være?

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: FM

Indlæg af Holm-o1 » 25. nov 2011, 10:47

Kilde skrev:
Elscorpio skrev:Prica kan fås på en fri transfer efter 31.12.12

Han bliver vurderet til stadig at være en klassespiller omkring denne dato.
Prica er ALDRIG i mit spil på trods af stor database. Hvordan kan der være?
Formentlig fordi du ikke har Tippeligaen med..
..

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: FM

Indlæg af Elscorpio » 25. nov 2011, 11:03

Jeg mangler nogle gode transferfrie kantspillere til midtbanen i sommertransfervinduet 2013 istedetfor for Duen og Rolfe. Er der nogle der ligger på 4 stjerner i vurderingen?

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: FM

Indlæg af Glenn Francisco » 28. nov 2011, 15:33

Jeg er i januar 2014, har lige afvist et bud på 29 millioner på Lucas Andersen.. har ham indtil videre til 2017 så han skal nok blive solgt for et højere beløb om et års tid?? eller har jeg dummet mig? :D
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FM

Indlæg af jonas386 » 28. nov 2011, 16:31

Glenn Francisco skrev:Jeg er i januar 2014, har lige afvist et bud på 29 millioner på Lucas Andersen.. har ham indtil videre til 2017 så han skal nok blive solgt for et højere beløb om et års tid?? eller har jeg dummet mig? :D
Altså jeg havde et spil hvor jeg forlod AaB efter 3-4 sæsoner, sæsonen efter (altså efter 5 sæsoner) solgte AaB ham for et godt stykke over de 70, så vent du bare. Lasse Nielsen blev i øvrigt solgt for 42 og Wichmann for 15.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: FM

Indlæg af Glenn Francisco » 29. nov 2011, 13:53

jonas386 skrev:
Glenn Francisco skrev:Jeg er i januar 2014, har lige afvist et bud på 29 millioner på Lucas Andersen.. har ham indtil videre til 2017 så han skal nok blive solgt for et højere beløb om et års tid?? eller har jeg dummet mig? :D
Altså jeg havde et spil hvor jeg forlod AaB efter 3-4 sæsoner, sæsonen efter (altså efter 5 sæsoner) solgte AaB ham for et godt stykke over de 70, så vent du bare. Lasse Nielsen blev i øvrigt solgt for 42 og Wichmann for 15.
Jeg har solgt ham sæsonen efter for 44 millioner til Ajax efter at have vundet mesterskabet, så er der ihvertfald god økonomi i AaB nu, iforhold til før hvor der ikke engang var til træner forlængelser, som mange af jer andre også havde problemer med ;)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Sv: FM

Indlæg af A_Strandfelt » 10. dec 2011, 14:33

Nogle, der vil uploade deres .tac-filer fra deres taktikker med AaB?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Sv: FM

Indlæg af Buzz Killington » 10. dec 2011, 17:59

A_Strandfelt skrev:Nogle, der vil uploade deres .tac-filer fra deres taktikker med AaB?
Jeg har lavet en lille short-passing taktik i en anden tråd, som du evt. kan bruge

viewtopic.php?f=6&t=14750" onclick="window.open(this.href);return false;
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Sv: FM

Indlæg af Elscorpio » 18. dec 2011, 11:32

Kan man betale AaBs banklån på 15 mill tilbage på en gang eller mangler den feature i FM?

Jeg er i 3. sæson og min balance er på cirka 60 mill.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Sv: FM

Indlæg af Buzz Killington » 18. dec 2011, 21:59

Elscorpio skrev:Kan man betale AaBs banklån på 15 mill tilbage på en gang eller mangler den feature i FM?

Jeg er i 3. sæson og min balance er på cirka 60 mill.
Der var ikke i FM 2011, og har ikke fundet en i 12. Men det er ikke usædvanligt at bestyrelsen tilbagebetaler hele gælden efter en periode med en god positiv balance, dog ikke noget man selv som manager kan anmode om.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Sv: FM

Indlæg af Elscorpio » 19. dec 2011, 13:53

Alexander Farnerud og Duncan kan hentes på en fri transfer i sommertansfervinduet 2014 :thumbsup: :thumbsup:

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Sv: FM

Indlæg af Elscorpio » 19. dec 2011, 18:55

MHJ skrev:
Elscorpio skrev:Kan man betale AaBs banklån på 15 mill tilbage på en gang eller mangler den feature i FM?

Jeg er i 3. sæson og min balance er på cirka 60 mill.
Der var ikke i FM 2011, og har ikke fundet en i 12. Men det er ikke usædvanligt at bestyrelsen tilbagebetaler hele gælden efter en periode med en god positiv balance, dog ikke noget man selv som manager kan anmode om.
Hvor mange sæsoner med overskud skal man have før bestyrelsen vælger at betale banklånet tilbage?

Hvor mange sæsonkortholdere og gennemsnitlig antal tilskuere skal man have før man kan flytte væk fra Aalborg stadion og begrænsningen på 20000 som var maks i FM11?

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: FM

Indlæg af Dot Bot » 20. dec 2011, 00:22

Jeg lavede min egen lille challenge, der lød på at vinde mesterskabet i Sverige, Norge, Finland og Danmark.
I 2011 startede jeg "missionen", da jeg som arbejdsløs manager fik tilbuddet om at blive manager for B93.

Derefter har jeg været lidt rundt omkring i Skandinavien og i 2033 kunne jeg fuldende triumfen, da jeg løftede ligapokalen med AaB på Nielsen Arena (opkaldt efter Jimmy), hvor der er plads til 38.000 - og som endda også har været fyldt op!

Det kan også lige siges at det ikke er ret mange år siden vores gode Lynge gik på pension, så hvis man skal tro FM, så går der rigtig mange år før Lynge skal skiftes ud :)

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: FM

Indlæg af Glenn Francisco » 20. dec 2011, 13:30

Dot Bot skrev:Jeg lavede min egen lille challenge, der lød på at vinde mesterskabet i Sverige, Norge, Finland og Danmark.
I 2011 startede jeg "missionen", da jeg som arbejdsløs manager fik tilbuddet om at blive manager for B93.

Derefter har jeg været lidt rundt omkring i Skandinavien og i 2033 kunne jeg fuldende triumfen, da jeg løftede ligapokalen med AaB på Nielsen Arena (opkaldt efter Jimmy), hvor der er plads til 38.000 - og som endda også har været fyldt op!

Det kan også lige siges at det ikke er ret mange år siden vores gode Lynge gik på pension, så hvis man skal tro FM, så går der rigtig mange år før Lynge skal skiftes ud :)
Det var godt nok et langt spil :D - fortæl mig lige hvor mange timer Steam siger du har spillet?

Jeg syntes allerede ved f.eks. 3-4 sæson at jeg har svært ved at finde spillere som matcher pris og kvalitet i alle spil jeg har haft med AaB.
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: FM

Indlæg af Dot Bot » 21. dec 2011, 00:59

I skrivende stund har jeg spillet 434 timer.

Det synes jeg slet ikke er et problem - eller det var ikke et problem.
Det synes jeg til gengæld at det er i mit nuværende save, hvor jeg er startet med Elgin City i den laveste liga i Skotland, 3. Division. Er nået til 2015 og har nu været i 1. Division, altså rækken lige under Glasgow og Celtic i 3 sæsoner. Min mandskab har simpelthen ikke nok kvalitet til at komme det sidste stykke, så nu bruger jeg egentlig bare sæsonerne på at opbygge en god økonomi.

Grunden til at jeg har valgt Elgin City i laveste række, er egentlig bare for at få låst Steam-præstationen "Skotsk Helt" op, alt i mens jeg overvejer hvilket spændende projekt jeg kunne begynde på.

Vubbi
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Aarhus

Re: FM

Indlæg af Vubbi » 4. jan 2012, 15:59

Spiller pt med AaB og er 20 kampe inde i 1. sæson.
Ved ikke om det er blevet skrevet før, men oplever problemer med at forlænge med og ansætte nyt personale.
Har skåret i transferbudgettet så det lyder

Spillerløn i alt: 469.005 kr.

Spillerløn tilladt: 575.442

Jeg kan dog stadig kun tilbyde diverse trænere 3.500 kr. og det vil ingen gå med til.

Vubbi
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Aarhus

Re: FM

Indlæg af Vubbi » 7. jan 2012, 17:07

Nogen der har en mulig løsning på ovenstående problem?

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: FM

Indlæg af Dot Bot » 7. jan 2012, 17:47

Vubbi skrev:Nogen der har en mulig løsning på ovenstående problem?
Jeg har læst det et sted, men kan ikke huske det.
Men du kan helt sikkert finde svaret på f.eks. fmdanmark.dk, der er en masse rigtig store FM-nørder inde.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: FM

Indlæg af Mr. Larsen » 7. jan 2012, 20:12

http://www.fmrte.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ;)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: FM

Indlæg af Provst i Brovst » 19. jan 2012, 20:42

Er der "hurtigere" alternativer til FM? Synes man bruger enormt meget tid til at tweake spillet og det minder mig om et regneark..
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Besvar