"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Gentleman Finn » 31. mar 2010, 19:04

Metal'n Roll skrev:Jeg søger et supermarked hvor man kan købe de super lækre og tørstslukkende Vitamin Well Everyday .. Man kan få dem i Nadia's uendeligt mange sandwich-butikker (eller ihvertfald nede i én af dem der er i Reberbansgade), men der må vel være nogle dagligvarekæder der også sælger dem, og gerne lidt billigere...
http://www.metro.dk/sortimentslisten/browse/v/10/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af limey » 31. mar 2010, 20:11

Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:Jeg boede i årevis tæt ved Bauns Bageri, men har aldrig været imponeret over deres bagværk overhovedet. Men sådan opfatter man jo verden så forskelligt.
Det må være 100 år siden, jeg har hørt rygter om at du er en aldrende herre....
35 somre. Flyttede fra kvarteret i 2006 og har ikke smagt Bauns bagværk siden da. Det har muligvis forandret sig til det bedre.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. mar 2010, 20:24

limey skrev:
Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:Jeg boede i årevis tæt ved Bauns Bageri, men har aldrig været imponeret over deres bagværk overhovedet. Men sådan opfatter man jo verden så forskelligt.
Det må være 100 år siden, jeg har hørt rygter om at du er en aldrende herre....
35 somre. Flyttede fra kvarteret i 2006 og har ikke smagt Bauns bagværk siden da. Det har muligvis forandret sig til det bedre.
Det var da også byens bedste bager i 2006! :)

Rundstykkerne kan muligvis diskuteres men det kan deres kagemand ikke!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af limey » 31. mar 2010, 20:30

Køllen I Møllen skrev: Rundstykkerne kan muligvis diskuteres men det kan deres kagemand ikke!
Vi har nok bare ikke samme smag i brød. Jeg er ikke den store kagespiser, så det vil jeg lade stå usagt.

On topic: Jeg søger nogle billige brædder. De skal helst ikke været trykimprægneret og må i bedste fald været lavet af lærk eller andet ædelt træ.

Krushave
1. div
1. div
Indlæg: 304
Tilmeldt: 7. aug 2005, 19:42
Geografisk sted: Nørresundby

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Krushave » 31. mar 2010, 23:41

MrBangDK skrev:
Jeg forstod, takker... Med andre ord, jeg var for ihærdig og manglede lige at klikke mig videre ;) For satan da, man skal lige kigge sig for, hvad det er de skriver på sådan en disc!!

Pc geninstalleret og solgt.. jeg takker :thumbsup:
Det var skam så lidt. Og ja jeg kender godt det der med lige at være en lille smule for ihærdig og ikke få det hele med... Men så er det jo godt der er andre der kan hjælpe en :)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. apr 2010, 03:43

Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Det må være 100 år siden, jeg har hørt rygter om at du er en aldrende herre....
35 somre. Flyttede fra kvarteret i 2006 og har ikke smagt Bauns bagværk siden da. Det har muligvis forandret sig til det bedre.
Det var da også byens bedste bager i 2006! :)

Rundstykkerne kan muligvis diskuteres men det kan deres kagemand ikke!
Nu skal man jo bestemt ikke kimse af en god kagemand, men jeg kan næsten regne ud at der efter bedste debatside.dk tradition ikke kan nås en enig konlusion, og det er vel egentlig heller ikke specielt overraskende :)

Lindvang

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Lindvang » 1. apr 2010, 11:30

Da jeg var knægt, var Othello Bageren den ubestridte brødkonge i 9000. Hvordan det ser ud i dag har jeg dog ingen idé om.

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Reto » 1. apr 2010, 12:13

De bedste rundstykker fremstilles af Guldbageren, Østergade Nørresundby. Dem starter jeg gerne bilen for søndag formiddag.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. apr 2010, 12:30

Jeg søger en der har forstand på lidt jura/politianmeldelse.

Har solgt en ting i gul og gratis til 6000kr. Havde aftalt at vedkommende skulle komme og hente det onsdag men han dukkede aldrig op og jeg kan ikke komme i kontakt med ham. Efter vi havde aftalt handlen har jeg sagt nej til en anden og nu brænder jeg så inde med det måske. Han svarer ikke på mail og jeg har ikke hans tlfnr.

Så nu har jeg mest lyst til at politianmelde svinet. Men kan det overhovedet lade sig gøre??? Det er vel en bindende aftale man har når man har det på mail?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Sven Tveskæg » 1. apr 2010, 12:43

Jeg vil sige du ligeså godt kan opgive. Du kan godt melde ham til politiet for aftalebrud, men du vil få nul + nix ud af det. Selvom du lægger sag an via advokat og i ender i retten, er du ikke sikker på at få noget, hverken prisen eller kompensation.
På trods af at du har loven på din side!
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. apr 2010, 13:29

Sven Tveskæg skrev:Jeg vil sige du ligeså godt kan opgive. Du kan godt melde ham til politiet for aftalebrud, men du vil få nul + nix ud af det. Selvom du lægger sag an via advokat og i ender i retten, er du ikke sikker på at få noget, hverken prisen eller kompensation.
På trods af at du har loven på din side!
Min pointe var nu heller ikke at få penge ud af det. Det var mere for at idioten skulle have en lærestreg.

Jeg skal ikke i retten og alverdens sager bare for at få solgt en ting i gul og gratis, jeg har jo ikke mistet noget. Det er bare pisseirriterende at lave en aftale og være hjemme en hel dag og vente på en der ikke kommer og ikke ringer. Han skal ned med nakken! Bare det at kunne skrive en mail til ham om at jeg har sendt en anmeldelse til politiet ville være lækkert :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Hanga » 1. apr 2010, 13:36

Køllen I Møllen skrev:
Sven Tveskæg skrev:Jeg vil sige du ligeså godt kan opgive. Du kan godt melde ham til politiet for aftalebrud, men du vil få nul + nix ud af det. Selvom du lægger sag an via advokat og i ender i retten, er du ikke sikker på at få noget, hverken prisen eller kompensation.
På trods af at du har loven på din side!
Min pointe var nu heller ikke at få penge ud af det. Det var mere for at idioten skulle have en lærestreg.

Jeg skal ikke i retten og alverdens sager bare for at få solgt en ting i gul og gratis, jeg har jo ikke mistet noget. Det er bare pisseirriterende at lave en aftale og være hjemme en hel dag og vente på en der ikke kommer og ikke ringer. Han skal ned med nakken! Bare det at kunne skrive en mail til ham om at jeg har sendt en anmeldelse til politiet ville være lækkert :)
Jeg vil mene at du har juraen på din side.

Hvis køberen har accepteret handlen, er handlen bindende. Køber kan tilbagekalde sin accept indtil det tidspunkt, hvor accepten kom dig til kundskab. Men her har køber forholdt sig passiv?

Tjek Aftalelovens §§ 1-9 om aftalers indgåelse.

Jeg tvivler dog på at du kan bruge det til ret meget. Der er nok ikke nogen instanser der vil bruge tid på at sætte ham på plads for overtrædelsen af jeres aftale. Men du kan da sende ham en mail med henvisning til aftaleloven og true med anmeldelse, og se om det ændrer noget ;)

Hot damn, så fik jeg alligevel noget ud af det ½ års juraundervisning der er en del af min uddannelse :)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. apr 2010, 13:40

Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Sven Tveskæg skrev:Jeg vil sige du ligeså godt kan opgive. Du kan godt melde ham til politiet for aftalebrud, men du vil få nul + nix ud af det. Selvom du lægger sag an via advokat og i ender i retten, er du ikke sikker på at få noget, hverken prisen eller kompensation.
På trods af at du har loven på din side!
Min pointe var nu heller ikke at få penge ud af det. Det var mere for at idioten skulle have en lærestreg.

Jeg skal ikke i retten og alverdens sager bare for at få solgt en ting i gul og gratis, jeg har jo ikke mistet noget. Det er bare pisseirriterende at lave en aftale og være hjemme en hel dag og vente på en der ikke kommer og ikke ringer. Han skal ned med nakken! Bare det at kunne skrive en mail til ham om at jeg har sendt en anmeldelse til politiet ville være lækkert :)
Jeg vil mene at du har juraen på din side.

Hvis køberen har accepteret handlen, er handlen bindende. Køber kan tilbagekalde sin accept indtil det tidspunkt, hvor accepten kom dig til kundskab. Men her har køber forholdt sig passiv?

Tjek Aftalelovens §§ 1-9 om aftalers indgåelse.

Jeg tvivler dog på at du kan bruge det til ret meget. Der er nok ikke nogen instanser der vil bruge tid på at sætte ham på plads for overtrædelsen af jeres aftale. Men du kan da sende ham en mail med henvisning til aftaleloven og true med anmeldelse, og se om det ændrer noget ;)

Hot damn, så fik jeg alligevel noget ud af det ½ års juraundervisning der er en del af min uddannelse :)

Jeg takker. Og prøver...
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Lindvang » 1. apr 2010, 19:34

Du kunne jo også bare sige "jaja" og komme videre med livet...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. apr 2010, 19:36

Lindvang skrev:Du kunne jo også bare sige "jaja" og komme videre med livet...
Principper, Lindvang! Man skal sgu da ikke lade sig køre rundt med på den måde.
Og når man regner med at have solgt noget for 6000kr og så alligevel brænder inde med det bliver man sgu lidt indebrændt.

Havde idioten ringet og sagt at han alligevel ikke var interesseret var sagen skam en helt anden, men nej, han valgte at blive væk og ignorere 5-6 emails på 3 dage! PIKHOVED!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af RØDESVIN » 1. apr 2010, 19:52

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:Du kunne jo også bare sige "jaja" og komme videre med livet...
Principper, Lindvang! Man skal sgu da ikke lade sig køre rundt med på den måde.
Og når man regner med at have solgt noget for 6000kr og så alligevel brænder inde med det bliver man sgu lidt indebrændt.

Havde idioten ringet og sagt at han alligevel ikke var interesseret var sagen skam en helt anden, men nej, han valgte at blive væk og ignorere 5-6 emails på 3 dage! PIKHOVED!
Nu bliver du da nød til at fortælle os hvad det er du prøvede at prakke ham på ;-)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. apr 2010, 20:29

RØDESVIN skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:Du kunne jo også bare sige "jaja" og komme videre med livet...
Principper, Lindvang! Man skal sgu da ikke lade sig køre rundt med på den måde.
Og når man regner med at have solgt noget for 6000kr og så alligevel brænder inde med det bliver man sgu lidt indebrændt.

Havde idioten ringet og sagt at han alligevel ikke var interesseret var sagen skam en helt anden, men nej, han valgte at blive væk og ignorere 5-6 emails på 3 dage! PIKHOVED!
Nu bliver du da nød til at fortælle os hvad det er du prøvede at prakke ham på ;-)
En skide havetraktor...

Og for nu ikke at blive forvekslet med en bonde fra Herning skal jeg lige understrege at det er en plæneklipper, IKKE en traktor, men af den størrelse hvor de benævnes havetraktorer :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Lindvang » 1. apr 2010, 20:49

Køllen I Møllen skrev:
RØDESVIN skrev:
Køllen I Møllen skrev: Principper, Lindvang! Man skal sgu da ikke lade sig køre rundt med på den måde.
Og når man regner med at have solgt noget for 6000kr og så alligevel brænder inde med det bliver man sgu lidt indebrændt.

Havde idioten ringet og sagt at han alligevel ikke var interesseret var sagen skam en helt anden, men nej, han valgte at blive væk og ignorere 5-6 emails på 3 dage! PIKHOVED!
Nu bliver du da nød til at fortælle os hvad det er du prøvede at prakke ham på ;-)
En skide havetraktor...

Og for nu ikke at blive forvekslet med en bonde fra Herning skal jeg lige understrege at det er en plæneklipper, IKKE en traktor, men af den størrelse hvor de benævnes havetraktorer :)
Så er man satme en doven bonderøv ;)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. apr 2010, 20:51

Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev: En skide havetraktor...

Og for nu ikke at blive forvekslet med en bonde fra Herning skal jeg lige understrege at det er en plæneklipper, IKKE en traktor, men af den størrelse hvor de benævnes havetraktorer :)
Så er man satme en doven bonderøv ;)
Det er ikke min. Længere historie....
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af RØDESVIN » 1. apr 2010, 20:58

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev: En skide havetraktor...

Og for nu ikke at blive forvekslet med en bonde fra Herning skal jeg lige understrege at det er en plæneklipper, IKKE en traktor, men af den størrelse hvor de benævnes havetraktorer :)
Så er man satme en doven bonderøv ;)
Det er ikke min. Længere historie....
Ha ha se nu begynder det at udvikle sig, altså den kære hr kølle er sur over at han ikke kan sælge en traktor som ikke engang er hans ;) men ok måske du skal være glad for at du til sommer har noget at kører ned til den lokale efter kolde pils i :-) Det må da være nemmere end at skulle gå derned i sine træsko UDEN hælkap.

Besvar