"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 18. okt 2011, 14:53

astonvilla skrev:Nu forstår jeg ikke helt ovenstående smædekampagne mod LCD/LED generelt og Sony specifikt (Poker).
Jeg har selv erhvervet mig et Sony Bravia, KDL-46HX923 - og det er klart det bedste tv jeg nogensinde har haft!

Jeg er stor film-freak og har været med fra start på hele plasma og LCD bølgen og aldrig gået på kompromis med billedkvaliteten. Og jeg er smask-forelsket i mit nye Sony!

Så DET vil jeg klart anbefale dig at købe. Mit er 46" - men det fås også et hak mindre....

Jeg synes der er ved at gå lidt vinyl-nostalgi i hele den plasma-debat (som jeg har haft med flere af mine venner)..... Men det er jo nok bare mig.
Smædekampagne?? Hvad skriver jeg som er forkert? For en gangs skyld ved jeg faktisk hvad jeg snakker om, det gør jo hverken din glæde ved dit TV større eller mindre.

Jeg sidder iøvrigt ligenu i et rum med en professionel lcd skærm til små 30k for en 24 tommers, og en Panasonic consumer plasma skærm til 8K. Panasonic'en har klart det bedste billede...

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af rAaBe » 18. okt 2011, 17:14

Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev: Kan ikke helt gennemskue hvor langt jeg kan gå op rent størrelsesmæssigt.
På flatpanels.dk er der en udemærket side og applet der kan hjælpe dig med at finde ud af afstand vs. størrelse:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1184685511" onclick="window.open(this.href);return false;

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af SimonJ » 18. okt 2011, 20:04

jeg søger et sted hvor man kan se united spille!

pb modtages meget gern!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af le Cid » 18. okt 2011, 20:20

SimonJ skrev:jeg søger et sted hvor man kan se united spille!

pb modtages meget gern!
Det kommer an på om du mener Newcastle, West Ham, Sheffield eller Leeds United...
Hvis du mod forventning hentyder til Manchester United, er mit bedste bud på Pan bar...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

kasper.a
Landshold
Landshold
Indlæg: 867
Tilmeldt: 22. sep 2005, 17:59
Geografisk sted: 9550

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af kasper.a » 18. okt 2011, 21:23

Ja, hvis du har et link til Southampton - West ham. Så tøv da endelig ikke med at sende det til mig.
Hent Martin P. og Bræmer hjem!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af le Cid » 18. okt 2011, 21:35

kasper.a skrev:Ja, hvis du har et link til Southampton - West ham. Så tøv da endelig ikke med at sende det til mig.
Det har jeg ledt forgæves efter, så jeg nøjes med at følge med på livescore.com

...og så har jeg meget vanskeligt ved at erindre, hvornår det sekundære hold fra Manchester sidst IKKE fik sin mushrooms league kamp vist på een af de gængse kanaler!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Melkaer
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 99
Tilmeldt: 4. jan 2011, 13:26
Favoritspiller: Curth og Augu
Geografisk sted: 9210

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Melkaer » 19. okt 2011, 13:44

Der ved noget om mobiltelefoner.
Jeg skal have en ny telefon, og det skal være en smartphone med android, og helst med en rimelig stor skærm. Jeg skal mest bruge den til at sms'e og surfe på nettet (mest facebook). Prisen skal ikke være for høj, helst omkring 2000 kr.

Forslag, erfaringer og no-goes modtages!
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 19. okt 2011, 14:30

Melkaer skrev:Der ved noget om mobiltelefoner.
Jeg skal have en ny telefon, og det skal være en smartphone med android, og helst med en rimelig stor skærm. Jeg skal mest bruge den til at sms'e og surfe på nettet (mest facebook). Prisen skal ikke være for høj, helst omkring 2000 kr.

Forslag, erfaringer og no-goes modtages!
En htc wildfire s er billig, men den har ikke en stor skærm. Jeg er rimelig tilfreds med min selvom som telefon er den dårligere end alle andre mobiler jeg har ejet, det er hele tre styk...

Ellers er der jo en htc-sensation, stor skærm, men næppe billig...
http://www.callme.dk/htc-sensation-aluminium" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af jonas386 » 19. okt 2011, 17:47

.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

"Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af rAaBe » 19. okt 2011, 19:09

rAaBe skrev:
MichaelLarsen skrev:
Pastorius skrev:
rAaBe skrev:Jeg søger:
1. et sæt høretelefoner som har aktiv en god støjfjerning (noise cancelling) og som ikke er alt for pebret
Tak :-)
Måske var det en ide at smide lidt penge efter Tænk's spritnye anmeldelse af hovedtelefoner:
http://taenk.dk/test/hovedtelefoner" onclick="window.open(this.href);return false;
Den bedst bedømte høretelefon med aktiv støj reduktion i Tænk's test er AudioTechnica ATH-ANC7, hvor prisen dog er 1549 kr., en lidt billigere men ligeledes godt bedømt er Panasonic RP-HC700 til 846 kr. "Bedst i Test" er Sennheiser HD448 til 633 kr., men den er uden aktiv støj reduktion.
Jeg købte taenk.dk's test - udemærket produkt, og er endt med at bestille "AudioTechnica ATH-ANC7b" som er en lidt nyere udgave af "ATH-ANC7". I essens fordi det både har anmeldt god lyd og god aktiv støjreduktion. Håber jeg bliver glad for det. Køber mig også et iPhone headset adapter med mikrofon så jeg får maks funktionalitet ud af det. Tak for input!
Feedback: super god lyd og noise-cancelling (kan ikke høre min tandbørste og ej heller blender) og glæder mig til at prøve dem på en lang flyvetur. Eneste minus er - som de også skriver i tænk.dk's test - at alle andre også kan høre det du lytter til - så de er ikke til tog eller bus.

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af abbifar » 19. okt 2011, 21:50

Melkaer skrev:Der ved noget om mobiltelefoner.
Jeg skal have en ny telefon, og det skal være en smartphone med android, og helst med en rimelig stor skærm. Jeg skal mest bruge den til at sms'e og surfe på nettet (mest facebook). Prisen skal ikke være for høj, helst omkring 2000 kr.

Forslag, erfaringer og no-goes modtages!
Tja hvis prisen er meget vigtig, så kan du nok ikke bruge det her til noget, men jeg MÅ bare anbefale Samsung Galaxy S2. Super amoled skærm, lynhurtig og bare uden tvivl det bedste stykke mobilteknologi jeg har haft i hånden.

Langt bedre end både de to HTC mobiler og de SE mobiler jeg har haft... Men prisen er lidt højere, p.t. omkring 3700.

Til gengæld har jeg ikke haft tændt min pc i den uge jeg har haft denne mobil :-)
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 20. okt 2011, 14:38

der kan finde et billede af Lynge Jakobsen fra hans aktive karriere i AaB - jeg har prøvet på Google, men har sgu ikke ramt noget...

Anyone?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af AaB1978 » 20. okt 2011, 15:22

MrBangDK skrev:der kan finde et billede af Lynge Jakobsen fra hans aktive karriere i AaB - jeg har prøvet på Google, men har sgu ikke ramt noget...

Anyone?
http://www.google.dk/imgres?q=Lynge+Jak ... ,r:9,s:438" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MichaelLarsen » 20. okt 2011, 23:22

MrBangDK skrev:der kan finde et billede af Lynge Jakobsen fra hans aktive karriere i AaB - jeg har prøvet på Google, men har sgu ikke ramt noget...

Anyone?
Du finder enkelte af Lynge under "Nu Billeder" på http://www.fodboldhistorik.dk og her på holdfotos fra den aktive periode 73-79 :)


1975 - nr. 7 i 1.division
Billede

1977 - nr. 14 i 1. division
Billede

1978 - nr. 1 i 2. division
Billede

1979 - nr. 12 i 1. division
Billede
Non scholae, sed vitae discimus

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af SimonJ » 21. okt 2011, 14:43

MichaelLarsen skrev:1978 - nr. 1 i 2. division
Billede
Sådan burde spillertøjet se ud i dag!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Elscorpio » 21. okt 2011, 18:09

SimonJ skrev:
MichaelLarsen skrev:1978 - nr. 1 i 2. division
Billede
Sådan burde spillertøjet se ud i dag!
Lynges hår idag ser nøjagtig ud som dengang ;) . Men det måtte gerne være et Metax logo istedetfor malteserkorset midt på den fine AaB trøje.

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:32
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Vase » 21. okt 2011, 22:13

Elscorpio skrev:
SimonJ skrev:
MichaelLarsen skrev:1978 - nr. 1 i 2. division
Billede
Sådan burde spillertøjet se ud i dag!
Lynges hår idag ser nøjagtig ud som dengang ;) . Men det måtte gerne være et Metax logo istedetfor malteserkorset midt på den fine AaB trøje.
Elscorpio skrev:
SimonJ skrev:
MichaelLarsen skrev:1978 - nr. 1 i 2. division
Billede
Sådan burde spillertøjet se ud i dag!
Lynges hår idag ser nøjagtig ud som dengang ;) . Men det måtte gerne være et Metax logo istedetfor malteserkorset midt på den fine AaB trøje.
Seriøst?!

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Martin » 23. okt 2011, 15:28

Elscorpio skrev:. . .Men det måtte gerne være et Metax logo istedetfor malteserkorset midt på den fine AaB trøje.
Hvorfor dog?
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af thomasjn » 24. okt 2011, 02:48

Kom til at snakke med en af mine venner om en hylende morsom artikel vi læste på ekstrabladet under EM 2004. Deres skribent Jeppesen kontaktede en italiensk sportsavis op til kampen, hvor Danmark og Sverige spillede 2-2 og Italien derved røg ud. Ekstrabladet journalisten bildte de italienske journalister en masse sludder ind som mere eller mindre var en indicierække for, at kampen var aftalt på forhånd og de italienske journalister åd den rådt. Alt i alt en hylende morsom artikel som jeg godt kunne tænke mig at genlæse. Mine google søgninger har dog ikke givet noget udover et link der ikke længere virker. Så hvis der er nogen der kender til hjemmesider som har et arkiv over ting skrevet på pressens hjemmesider eller på anden måde kan fremskaffe artiklen ville det være klasse.

På forhånd tak.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af doukas » 24. okt 2011, 06:33

thomasjn skrev:Kom til at snakke med en af mine venner om en hylende morsom artikel vi læste på ekstrabladet under EM 2004. Deres skribent Jeppesen kontaktede en italiensk sportsavis op til kampen, hvor Danmark og Sverige spillede 2-2 og Italien derved røg ud. Ekstrabladet journalisten bildte de italienske journalister en masse sludder ind som mere eller mindre var en indicierække for, at kampen var aftalt på forhånd og de italienske journalister åd den rådt. Alt i alt en hylende morsom artikel som jeg godt kunne tænke mig at genlæse. Mine google søgninger har dog ikke givet noget udover et link der ikke længere virker. Så hvis der er nogen der kender til hjemmesider som har et arkiv over ting skrevet på pressens hjemmesider eller på anden måde kan fremskaffe artiklen ville det være klasse.

På forhånd tak.
Selv tak :cheers:

Italienere er sjove at drille
Jeppesen får humorforladt, italiensk sportsredaktør til at savle af raseri over højst tvivlsom afsløring

Af Jeppesen

- Gazetta de Parma.

- Hello, Michael Jeppesen . Can I speak to the editor of sports?

- One moment.

- Paolo Pacciani.

- Hello, jeg ringer fra det seriøse, danske nyhedsmedie Ekstra Bladet. Jeg skal lige have en mening omkring det lukkede møde, der netop har været mellem den danske og den svenske landstræner.

- Hvornår var det!?!

- I går aftes på et hotel i Porto.

- HVAD!?!

- Ja, de sad bag lukkede døre i et par timer.

- Det vidste jeg ikke! Hvor er det sørgeligt.

- Men de danske forsvarsspillere og de svenske angribere har jo boet sammen i to dage nu, og så vidt rygterne siger, har Zlatan skudtrænet med Thomas Sørensen. Hvordan bliver det fremstillet i den italienske presse?

Odds 1,001

Der er helt stille i den anden ende af røret.

- Jeg har lige tjekket vores telegramservice. Der er ikke noget om det. Det er completely nyt for os. Det eneste, vi har, er et citat fra Morten Olsen, der siger, at Danmark og Sverige er ærlige og vil kæmpe.

- Ja, men det skal han jo sige. Nogle af hans spillere har jo satset store summer på 2-2.

- WHAT!!!

- Ja, vi ved, at i hvert fald én af spillerne har væddet 30.000 euro på 2-2.

- Det skal meldes til politiet!!! Det er skandaløst!

- Ja, det mener vi også på Ekstra Bladet. Hvad er for øvrigt oddset i Italien på 2-2.

- Lad mig se... Christ... Et sekund... 2,15 for uafgjort og 3,5 for 2-2.

- Ikke dårligt. I Danmark er oddset nede på 1,001.

- Hvad!!? Men de kan da ikke spille på deres egne kampe! Det er da ulovligt!

- Ikke i Danmark.

Samme mor

- Og de to managere har holdt møder?

- Ja. Men de deler jo sommerhus sammen i Nice, så det kunne jo også bare være det, de snakkede om...

- Interessant.

Paolo lyder nærmest snerrende nu. Han skriver ned på livet løs.

- Hvor er det sørgeligt! Disgusting! Men det er jo, hvad vi kan forvente, når man tænker på, hvad der skete ved VM i 2002, hvor alle organiserede sig for at få Italien ud. Det husker du helt sikkert.

- Øh...

- Jo, Korea organiserede det, det ved alle. Sådan er det! Og hvor er det klamt, at holdene aftaler det, også selvom det bare er i løbet af kampen.

- Ja, og to af spillerne, Thomas Helveg og Oluf Melberg, har jo samme mor, så selvfølgelig taler de under kampen.

- Jamen, hvor er det forfærdeligt!!! Bastardi calkolatrici! I have to work now! Porca puttani! Hvordan stavede du dit navn?

- Michael Jeppesen . Tak for sludderen.

- Ja, selv tak.
Slap af med Zlatan

Er du anspændt inden den store kamp i aften? Så se her

1. Kig på Zlatan.

2. Tag en saks og klip.

3. Kom godt ud i hjørnerne.

4. Hæng ham op.

5. Tag en dartpil.

6. Kast den igen og igen.

7. Gentag fra punkt fem, til du har fået det bedre.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar