"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 17. nov 2011, 16:38

A_Strandfelt skrev:Jeg overvejer også at tage ud og kigge på "resterne" i aften. :)

Min far fik det næst sidste på lager. Så sparede jeg lige 2500kr :)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Konsulenten » 17. nov 2011, 16:58

...teleporter, der kan tage debatsiden tilbage til 1984. Limey vrøvler om TANTRA-Sting igen i musiktråden.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af limey » 17. nov 2011, 17:06

Konsulenten skrev:...teleporter, der kan tage debatsiden tilbage til 1984. Limey vrøvler om TANTRA-Sting igen i musiktråden.
Ja ja. Det er tydeligt at både du og The Boss er misundelige på Mr. Sumners udholdenhed: "Bruce Springsteen took a moment from his set to joke about his friend. "I've known Sting for about 25 years," Springsteen said. "But our friendship is a little unusual, because every time I read about Sting in a magazine, I don't recognize him. I've read, 'Sting can make love for 29 hours.' I wonder why he never mentioned that to me. After four hours now, you're supposed to seek medical attention … Anyway, stay hard brother, stay hard."

http://www.rollingstone.com/music/news/ ... y-20111002" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Konsulenten » 17. nov 2011, 19:43

limey skrev:
Konsulenten skrev:...teleporter, der kan tage debatsiden tilbage til 1984. Limey vrøvler om TANTRA-Sting igen i musiktråden.
Ja ja. Det er tydeligt at både du og The Boss er misundelige på Mr. Sumners udholdenhed: "Bruce Springsteen took a moment from his set to joke about his friend. "I've known Sting for about 25 years," Springsteen said. "But our friendship is a little unusual, because every time I read about Sting in a magazine, I don't recognize him. I've read, 'Sting can make love for 29 hours.' I wonder why he never mentioned that to me. After four hours now, you're supposed to seek medical attention … Anyway, stay hard brother, stay hard."

http://www.rollingstone.com/music/news/ ... y-20111002" onclick="window.open(this.href);return false;
29 timer? Nej tak, tænk hvad man så misser af must see videoer på diverse debatfora.

Edit. Ikke mærkeligt at han ikke har tid til at lave interessant musik, når han ligger og horer konstant. Efter 29 timers dødsknep ville jeg sgu også sætte en Sting plade på og langsomt falde i dyb søvn og forhåbentlig først vågne, når den var godt og grundig færdig.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af limey » 17. nov 2011, 20:19

Konsulenten skrev:
limey skrev:
Konsulenten skrev:...teleporter, der kan tage debatsiden tilbage til 1984. Limey vrøvler om TANTRA-Sting igen i musiktråden.
Ja ja. Det er tydeligt at både du og The Boss er misundelige på Mr. Sumners udholdenhed: "Bruce Springsteen took a moment from his set to joke about his friend. "I've known Sting for about 25 years," Springsteen said. "But our friendship is a little unusual, because every time I read about Sting in a magazine, I don't recognize him. I've read, 'Sting can make love for 29 hours.' I wonder why he never mentioned that to me. After four hours now, you're supposed to seek medical attention … Anyway, stay hard brother, stay hard."

http://www.rollingstone.com/music/news/ ... y-20111002" onclick="window.open(this.href);return false;
29 timer? Nej tak, tænk hvad man så misser af must see videoer på diverse debatfora.

Edit. Ikke mærkeligt at han ikke har tid til at lave interessant musik, når han ligger og horer konstant. Efter 29 timers dødsknep ville jeg sgu også sætte en Sting plade på og langsomt falde i dyb søvn og forhåbentlig først vågne, når den var godt og grundig færdig.
Arh, så skidt da. Her er noget mere moderne og sikkert også meget mere dig. Faktisk har jeg en skummel mistanke om, at du godt kunne have sådan noget hår:


Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Konsulenten » 17. nov 2011, 21:24

limey skrev:
Konsulenten skrev:
limey skrev:
Konsulenten skrev:...teleporter, der kan tage debatsiden tilbage til 1984. Limey vrøvler om TANTRA-Sting igen i musiktråden.
Ja ja. Det er tydeligt at både du og The Boss er misundelige på Mr. Sumners udholdenhed: "Bruce Springsteen took a moment from his set to joke about his friend. "I've known Sting for about 25 years," Springsteen said. "But our friendship is a little unusual, because every time I read about Sting in a magazine, I don't recognize him. I've read, 'Sting can make love for 29 hours.' I wonder why he never mentioned that to me. After four hours now, you're supposed to seek medical attention … Anyway, stay hard brother, stay hard."

http://www.rollingstone.com/music/news/ ... y-20111002" onclick="window.open(this.href);return false;
29 timer? Nej tak, tænk hvad man så misser af must see videoer på diverse debatfora.

Edit. Ikke mærkeligt at han ikke har tid til at lave interessant musik, når han ligger og horer konstant. Efter 29 timers dødsknep ville jeg sgu også sætte en Sting plade på og langsomt falde i dyb søvn og forhåbentlig først vågne, når den var godt og grundig færdig.
Arh, så skidt da. Her er noget mere moderne og sikkert også meget mere dig. Faktisk har jeg en skummel mistanke om, at du godt kunne have sådan noget hår:

Googlede du lige "worst comebacks ever" og tog bare første hit? Jeg er da forholdsvis beæret over, at du går rundt med "skumle" fantasier om mit udseende, men må skuffe dig med, at vi nærmere er ude i en hårpragt ala TANTRA-Sting. Andet du vil vide, inden du skal under dynen og sætte "every breath you take" på?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af limey » 17. nov 2011, 21:35

Konsulenten skrev: Googlede du lige "worst comebacks ever" og tog bare første hit? Jeg er da forholdsvis beæret over, at du går rundt med "skumle" fantasier om mit udseende, men må skuffe dig med, at vi nærmere er ude i en hårpragt ala TANTRA-Sting. Andet du vil vide, inden du skal under dynen og sætte "every breath you take" på?
Jeg tror altså stadig du bruger en time hver morgen på at få håret ekstra højt.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Konsulenten » 17. nov 2011, 21:37

limey skrev:
Konsulenten skrev: Googlede du lige "worst comebacks ever" og tog bare første hit? Jeg er da forholdsvis beæret over, at du går rundt med "skumle" fantasier om mit udseende, men må skuffe dig med, at vi nærmere er ude i en hårpragt ala TANTRA-Sting. Andet du vil vide, inden du skal under dynen og sætte "every breath you take" på?
Jeg tror altså stadig du bruger en time hver morgen på at få håret ekstra højt.
Om det bare var såvel. Men hvis den tanke holder dig kørende i 29 timer, giver du bare los.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
iloveaab4ever
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 2. jun 2009, 17:19

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af iloveaab4ever » 19. nov 2011, 09:55

Der har forstand på Ipad 2. Hvor meget hukommelse der er brug for, osv.
Også gerne om nogen der har erfaring med FM derpå. :)
På forhånd undskyld for det pinlige brugernavn, der blev oprettet i en alder af 11.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

"Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Hinrup85 » 19. nov 2011, 10:58

iloveaab4ever skrev:Der har forstand på Ipad 2. Hvor meget hukommelse der er brug for, osv.
Også gerne om nogen der har erfaring med FM derpå. :)
Hej Jeg har selv en 32gb version og har ingen problemer med plads. Men det kommer jo kraftigt an på hvad du vil bruge den til?

Angående FM mener du så streame fra din pc til IPad eller IPad versionen af spillet?

Brugeravatar
iloveaab4ever
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 2. jun 2009, 17:19

Re:

Indlæg af iloveaab4ever » 19. nov 2011, 11:22

Hinrup85 skrev:
iloveaab4ever skrev:Der har forstand på Ipad 2. Hvor meget hukommelse der er brug for, osv.
Også gerne om nogen der har erfaring med FM derpå. :)
Hej Jeg har selv en 32gb version og har ingen problemer med plads. Men det kommer jo kraftigt an på hvad du vil bruge den til?

Angående FM mener du så streame fra din pc til IPad eller IPad versionen af spillet?
Tak, jeg havde tænkt på at købe en med 16 gb men ville lige høre om det var for lidt :)

Ang. Fm så var det Ipad versionen jeg tænkte på.
På forhånd undskyld for det pinlige brugernavn, der blev oprettet i en alder af 11.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

"Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Hinrup85 » 19. nov 2011, 12:20

iloveaab4ever skrev:
Hinrup85 skrev:
iloveaab4ever skrev:Der har forstand på Ipad 2. Hvor meget hukommelse der er brug for, osv.
Også gerne om nogen der har erfaring med FM derpå. :)
Hej Jeg har selv en 32gb version og har ingen problemer med plads. Men det kommer jo kraftigt an på hvad du vil bruge den til?

Angående FM mener du så streame fra din pc til IPad eller IPad versionen af spillet?
Tak, jeg havde tænkt på at købe en med 16 gb men ville lige høre om det var for lidt :)

Ang. Fm så var det Ipad versionen jeg tænkte på.
Jeg har ikke selv prøvet FM til iPad endnu, men de anmeldelser jeg har læst gik på at det var et fornuftigt spil til pris. Kan dog se at prisen på spillet er halveret siden, så det gør det jo bare endnu bedre.

Jeg ville dog overveje at vente for at se om FM12 udkommer i handheld udgave

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Mogens » 21. nov 2011, 20:33

hjemmeside, hvor jeg kan se statistik over superligaen. Statistikken jeg pt er mest interesseret i er en statistik over løbne meter pr. kamp pr. spiller/hold.

Nogle der kan hjælpe?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Mogens » 21. nov 2011, 20:35

hjemmeside, hvor jeg kan se statistik over superligaen. Statistikken jeg pt er mest interesseret i er en statistik over løbne meter pr. kamp pr. spiller/hold.

Nogle der kan hjælpe?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Strandfelt
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 9. okt 2008, 15:22

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Strandfelt » 21. nov 2011, 22:06

Mogens skrev:hjemmeside, hvor jeg kan se statistik over superligaen. Statistikken jeg pt er mest interesseret i er en statistik over løbne meter pr. kamp pr. spiller/hold.

Nogle der kan hjælpe?
Jeg ved ikke om der kan findes sammenlagte tal fra hele sæsonen, hvis det er det, du er på udkig efter, men på Superliga.dk kan du finde et væld af statistikker fra de enkelte kampe ved at trykke på "Livecast" nederst på startsiden. Her er for eksempel statikstiksamlingen fra gårsdagens kamp:
http://livecast.superliga.dk/matchcente ... journee=16" onclick="window.open(this.href);return false;

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kilde » 22. nov 2011, 11:19

Strandfelt skrev:
Mogens skrev:hjemmeside, hvor jeg kan se statistik over superligaen. Statistikken jeg pt er mest interesseret i er en statistik over løbne meter pr. kamp pr. spiller/hold.

Nogle der kan hjælpe?
Jeg ved ikke om der kan findes sammenlagte tal fra hele sæsonen, hvis det er det, du er på udkig efter, men på Superliga.dk kan du finde et væld af statistikker fra de enkelte kampe ved at trykke på "Livecast" nederst på startsiden. Her er for eksempel statikstiksamlingen fra gårsdagens kamp:
http://livecast.superliga.dk/matchcente ... journee=16" onclick="window.open(this.href);return false;
Superstats.dk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. nov 2011, 22:14

Jeg har investeret i en Boxee til at afspille hjemmevideoer til tv`et. Og det er jo en ret smart tingest som ikke tog mange sekunder at få op at køre....

Men er der andre herinde der har en Boxee som har lyst til at dele tips ud mht hvad man ellers kan bruge den til at smarte ting og sager?

Har leget lidt med den (altså boxen), bla med Youtube og film-katalog. Youtube er i forvejen en funktion i mit tv så det springer jeg let henover... Mht film er det ikke noget jeg gør så meget i men alligevel tager jeg da gerne mod anbefalinger mht hvor man finder det bedste sted at leje over nettet. Boxee lægger op til at man bruger det svenske Headweb men jeg synes sgu ikke det er særlig smart sat op (svært at søge efter film, pisseirriterende at man skal vælge filmen før man ser hvad den koster og så er de ret dyre). Andre steder det er bedre at bruge?

Ligesom Sputnik findes en række serier der er til fri afbenyttelse men det er da en gang håbløs skrammel...

Andre bud på hvad man kan bruge boxee til?
Janteloven eksisterer IKKE!

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af abbifar » 24. nov 2011, 22:41

Jeg har sat VPN på Boxee op til at befinde mig i USA, hvorefter du har adgang til Netflix og andre filmstreamingservices med et væld af film. Netflix koster meget begrænsede penge.

Og da jeg også er premiumkunde hos Spotify, så bruger jeg også Spotifyapp'en til musik. Mest af alt bruger vi dog vores som rent multimediecenter med film billeder etc på en trådløs ekstern harddisk.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re:

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. nov 2011, 08:27

abbifar skrev:Jeg har sat VPN på Boxee op til at befinde mig i USA, hvorefter du har adgang til Netflix og andre filmstreamingservices med et væld af film. Netflix koster meget begrænsede penge.

Og da jeg også er premiumkunde hos Spotify, så bruger jeg også Spotifyapp'en til musik. Mest af alt bruger vi dog vores som rent multimediecenter med film billeder etc på en trådløs ekstern harddisk.
Jeg har også Spotify premium og har installeret det på boxen. Kan dog ikke helt se fidusen, synes det er meget nemmere at betjene det direkte fra pc eller iPhone end på boxen hvor man skal finde det frem i menuen først og fjernbetjeningen ikke er så nem.

Har overvejet netflix, men er det nemt nok at lave med USA-adresse? Og undertekster?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re:

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. nov 2011, 13:04

abbifar skrev:Jeg har sat VPN på Boxee op til at befinde mig i USA, hvorefter du har adgang til Netflix og andre filmstreamingservices med et væld af film. Netflix koster meget begrænsede penge.

Og da jeg også er premiumkunde hos Spotify, så bruger jeg også Spotifyapp'en til musik. Mest af alt bruger vi dog vores som rent multimediecenter med film billeder etc på en trådløs ekstern harddisk.

Kan det passe at der ikke er en "play all"-funktion i boxen til videoklip?? Fandeme frustrerende at man skal trykke play efter hvert enkelt klip istedetfor den bare spiller det hele derfra man vælger... Iøvrigt også irriterende at der ikke er billeder på de enkelte videofiler så man har en ide om hvad det er man tænder for.
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar