"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af alithebeast » 11. jan 2014, 22:52

Provst i Brovst skrev:
thomasjn skrev:Jeg søger viden om, hvad pokker jeg stiller op med min udlejer. Er flyttet ind i et nybyggeri og det hele er mega lækkert udover, at der kommer vand fra loftet til tider. I følge udlejer skyldes det, at der har lagt sig vand inden i de betonelementer, som ligger mellem etagerne som har lejret sig der da elementerne blev støbt. Man har så været så uheldig at borre op i et af disse vanddepoter, da man installerede min røgalarm, hvilket resulterer i at der kommer vand ned i stuen.

Nu har jeg to gange været i dialog med boligselskabet, hvor de har sendt entpreneruen herud for at fikse det lort de har lavet uden held. Lækken har været lukket i en tid, hvorefter der kommer vand ned igen. Deres lapninger med silikone er tilsyneladende utilstrækkelige og holder kun i kort tid så jeg vil mene, at det er nu er tid til at udlejer/entrepreneur må finde en bedre løsning. Jeg vil derfor vide om nogen ved, hvordan jeg kan lægge yderligere pres på parterne?
Det lyder vild nasty og potentielt sundhedsfarligt.
Ja, det lyder sgu som et lækkert sted for noget skimmel.
Hader København!

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Dot Bot » 12. jan 2014, 22:07

Nogle der ligger inde med en værdikode til HBO Nordic, som de ikke får brugt? Hvis der er, så er jeg interesseret.

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Jonas K » 16. feb 2014, 20:29

Som kan hjælpe med Apple TV, har haft det i 1 år, men efter en opdatering kan det pludselig ikke åbne iTunes store. Der er fint netværk på den, men den vil simpelthen ikke oprette forbindelse til iTunes store.
Den skriver "kan ikke oprette forbindelse til iTunes store" Har prøvet med 2 forskellige login, som eller fungerer fint på pc, ipad mm. Airplay via iPad virker også fint.

Nogen eksperter?
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Pastorius » 16. feb 2014, 20:30

Jonas K skrev:Som kan hjælpe med Apple TV, har haft det i 1 år, men efter en opdatering kan det pludselig ikke åbne iTunes store. Der er fint netværk på den, men den vil simpelthen ikke oprette forbindelse til iTunes store.
Den skriver "kan ikke oprette forbindelse til iTunes store" Har prøvet med 2 forskellige login, som eller fungerer fint på pc, ipad mm. Airplay via iPad virker også fint.

Nogen eksperter?
Prøv at koble den til computeren og gendan via iTunes.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Elscorpio » 19. feb 2014, 20:42

Nogen der kender til om den nye Bluesound serie som Hifiklubben lige har lanceret, giver bedre trådløs lyd end Sonos højttalerne?
http://www.hifiklubben.dk/Streaming/Bluesound/" onclick="window.open(this.href);return false;

Her tænker jeg på hvis man streamer fra f.eks. WiMP eller Spotify.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Pastorius » 19. feb 2014, 21:05

Elscorpio skrev:Nogen der kender til om den nye Bluesound serie som Hifiklubben lige har lanceret, giver bedre trådløs lyd end Sonos højttalerne?
http://www.hifiklubben.dk/Streaming/Bluesound/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Her tænker jeg på hvis man streamer fra f.eks. WiMP eller Spotify.

Fra Wimp og Spotify er der ingen forskel. Hvis du vil have god lyd derfra, så skal du vælge deres højkvalitetsprodukt (WIMP hifi eller spotify connect), ellers er det for hårdt komprimeret.

Bluesound giver mening hvis du vil have rigtig CD-lyd (og har den tilgængelig ukomprimeret derfra hvor du streamer).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 24. feb 2014, 14:16

God slagter i Aalborg... Skal have nogen kød ifbm. påskefrokost, og det skal jeg have bestilt på forhånd, da jeg først kommer til Nordens Paris om onsdagen, og derfor skal jeg være sikker på, at de kan have det hjemme..

Er slagteren der er åbnet i Hasseris Bymidte god? Evt. andre forslag?

/Bang
Ska' vi hak'?

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kilde » 24. feb 2014, 14:43

MrBangDK skrev:God slagter i Aalborg... Skal have nogen kød ifbm. påskefrokost, og det skal jeg have bestilt på forhånd, da jeg først kommer til Nordens Paris om onsdagen, og derfor skal jeg være sikker på, at de kan have det hjemme..

Er slagteren der er åbnet i Hasseris Bymidte god? Evt. andre forslag?

/Bang
Hvilket kød? Mit indtryk er lidt, at de forskellige slagtere har deres 'nichekød'.

Mr Alex
2. div
2. div
Indlæg: 188
Tilmeldt: 28. jan 2011, 20:03

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Mr Alex » 24. feb 2014, 14:49

Er der nogle herinde som er interesseret i billetter til resten af vores kampe på hjemmebane (i alt 7 styks). Billetterne er til Weber tribunen. Send mig en pb!

seamann

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af seamann » 24. feb 2014, 14:49

Kilde skrev:
MrBangDK skrev:God slagter i Aalborg... Skal have nogen kød ifbm. påskefrokost, og det skal jeg have bestilt på forhånd, da jeg først kommer til Nordens Paris om onsdagen, og derfor skal jeg være sikker på, at de kan have det hjemme..

Er slagteren der er åbnet i Hasseris Bymidte god? Evt. andre forslag?

/Bang
Hvilket kød? Mit indtryk er lidt, at de forskellige slagtere har deres 'nichekød'.
Krastrupsøgaard - ca 15 km nede ad Hadsund landevej (før Terndrup) - er det ultimative. Absolut bedste slagter i Nordjylland.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 24. feb 2014, 17:04

seamann skrev:
Kilde skrev:
MrBangDK skrev:God slagter i Aalborg... Skal have nogen kød ifbm. påskefrokost, og det skal jeg have bestilt på forhånd, da jeg først kommer til Nordens Paris om onsdagen, og derfor skal jeg være sikker på, at de kan have det hjemme..

Er slagteren der er åbnet i Hasseris Bymidte god? Evt. andre forslag?

/Bang
Hvilket kød? Mit indtryk er lidt, at de forskellige slagtere har deres 'nichekød'.
Krastrupsøgaard - ca 15 km nede ad Hadsund landevej (før Terndrup) - er det ultimative. Absolut bedste slagter i Nordjylland.
Men det er jo ikke Aalborg ;)

Der er tale om udbenet lammekølle og kalvecuvette
Ska' vi hak'?


Oder
2. div
2. div
Indlæg: 159
Tilmeldt: 18. sep 2009, 00:20
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Oder » 24. feb 2014, 22:21

Enig-knappen er i bund. Den mand har leveret genialt kød og delikatesser - og en rød pølse i ny og næ - over disken i mange år!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af alithebeast » 26. feb 2014, 22:54

Måde at undgå alle de latterlige advarsler om cookies. Det er til at blive idiot af at se på den samme besked 1000 gange om dagen.
Hader København!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Søgaard » 28. feb 2014, 00:39

alithebeast skrev:Måde at undgå alle de latterlige advarsler om cookies. Det er til at blive idiot af at se på den samme besked 1000 gange om dagen.
Hørt
Aalborg BK 1885!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af BoomZ0R » 28. feb 2014, 08:32

alithebeast skrev:Måde at undgå alle de latterlige advarsler om cookies. Det er til at blive idiot af at se på den samme besked 1000 gange om dagen.
Tillad historik og cookies i din browser. Dette burde gøre, at alle de sites som er lavet ordentligt, kun spørger første gang du besøger siden, såfremt du accepterer.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 1. mar 2014, 13:00

Søger en der kender lidt til Frederecia.
En kammerat og jeg skal til Whisky-messe dernede den 29. Marts. Vi skal overnatte på selveste Postgaarden :0). Old School.

Nogen der kender et godt spisested og en god pub eller lignende til om aftenen (messen slutter kl 18)? Eller noget andet must-do?

Pft.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
nijuni
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 13. nov 2008, 12:01
Geografisk sted: Bramming

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af nijuni » 1. mar 2014, 14:54

Jeg tør godt anbefale restaurant Ovenvande i Sdr. Voldgade. http://www.ovenvande.dk" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er desværre for længe siden, jeg har boet i Fredericia til at jeg kender pubberne.
astonvilla skrev:Søger en der kender lidt til Frederecia.
En kammerat og jeg skal til Whisky-messe dernede den 29. Marts. Vi skal overnatte på selveste Postgaarden :0). Old School.

Nogen der kender et godt spisested og en god pub eller lignende til om aftenen (messen slutter kl 18)? Eller noget andet must-do?

Pft.
Man kan godt være i form, selv om man er ude af facon.
Far til fire

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 4. apr 2014, 11:03

Søger inspiration tilgode podcasts. Jeg hører Fodboldmagasinet og FodboldFM når jeg løber. Men da løbeturene er længere end disse mangler jeg altså underholdning :)
Det skal ikke nødvendigvis være fodbold. Det skal helst være på dansk (men ikke nødvendigvis).
Har forsøgt mig med lidt orientering, Mads og monopolet og lignende. Det fanger mig bare ikke (Orientering er sgu bare ikke lige egnet til løb) :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af doukas » 4. apr 2014, 13:09

Køllen I Møllen skrev:Søger inspiration tilgode podcasts. Jeg hører Fodboldmagasinet og FodboldFM når jeg løber. Men da løbeturene er længere end disse mangler jeg altså underholdning :)
Det skal ikke nødvendigvis være fodbold. Det skal helst være på dansk (men ikke nødvendigvis).
Har forsøgt mig med lidt orientering, Mads og monopolet og lignende. Det fanger mig bare ikke (Orientering er sgu bare ikke lige egnet til løb) :)
Hvis det skal være meget lidt højpandet, så er 24/7s Bæltestedet med Simon Jul og Jan Elhøj et meget godt bud. Rigtig drengerøvs radio.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar